quote:Op zondag 16 maart 2008 17:17 schreef Haijo het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 2 april 2008 18:35 schreef Lushy het volgende:
1 uur voordat er 30 gasten zouden komen voor mijn housewarming feest, 'nog even snel' bananen bakken voor het eten. Om vervolgens in de haast de pan met een halve liter loeiend hete olie onder de koude kraan te houden. Waarom? Waarom? Waarom? Ik weet het tot op de dag van vandaag niet. Vlaag van verstandsverbijstering denk ik.
Ontploffingen, spuitende, kolkende fonteinen van zonnebloemolie, geruïneerde feestoutfit, brandwonden, hysterie, mijn pas gesausde plafond onder de olie, spekgladde vloeren....Kortom: een en al drama, ik zal jullie de details besparen.
Yep, hier ben ik ook schuldig aan. Alleen was het met verse friet en ging het al mis bij het voorbakken (ik had de friet niet goed drooggemaakt en er hing dus nogal wat water aan). Wat een teringbende was dat zeg......Ik ben gaan schoonmaken en mijn man is ondertussen naar de friettent gelopen. Daaaaag verse frietjes, hallo snackbar friet!quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:26 schreef sieske het volgende:
Mij is dat ook een keer gebeurt, nou niet zo erg dan, toen ik de frietpan net gevuld had met nieuw vet en mijn vriend gooide de zak aardappelkroketjes erin. Aangezien die al eerder open was geweest en weer ingevroren zat er ± een halve liter ijsgruis in die zak en hij kieperde m zo erin!! Vet over het gasfornuis, over de vloer. Veel erger was het niet, maar een grote ellende om alles weer schoon te krijgen.
bell peppers zeg je dan meestalquote:Op donderdag 10 maart 2005 08:42 schreef Psychotic het volgende:
Ben er ooit op pijnlijke wijze achter gekomen dat peppers geen pepers zijn maar paprika's...![]()
voordeel is dat je kan zeggen dat het van de zoute soep komt.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:30 schreef Kajalevi het volgende:
Ik woone nog op kamers met een vriendin. Was ik lekkere Minestrone soep aan het maken maar het zout moest er nog bij in. Giet ik rechtstreeks vanuit het pak het zout in de soep, je raad het al.........boink.....halve pak zout erin.
Ik heb het vuur uit gezet en ben maar uit eten gegaan en lekker gaan stappen.
Vriendin komt midden in de nacht met vriendje straalbezopen thuis...........ahaaaaaaa lekker soepie.......lekker aan t eten.........hebben er met hun zatte koppen niets van gemerkt........totdat ze de volgende dag wakker werden en vergingen van de dorst en niet een klein beetje ook............
KORIANDER LEREN ETEN MET JE ZIELquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Okee, bij deze is mijn eerste blunder van 2008 een feit.
Koriander in plaats van peterselie door een lekkere linzensalade gooien.
En ik veracht, haat, gruwel van verse koriander.
Erg slim, ooit ontdekt dat ik het niet lekker vind, toch het plantje bewaard, en dan krijg je dit. Stomkop.
Nu ben ik misselijk, kon ik m'n salade weggooien en heb ik meteen alle koriander uit huis gebannen.
Iemand tips tegen misselijkheid?
Ik gruwel van koriander, elk spoortje koriander en het hele gerecht hoef ik niet meer. Is helaas geen kwestie van doorzetten en leren eten bij mij.quote:Op zondag 6 april 2008 18:08 schreef Leef het volgende:
[..]
KORIANDER LEREN ETEN MET JE ZIEL
je hebt toch ook ooit bier moeten leren drinken?
It's an acquired taste..
Ik vond het vroeger ook vies en nu heerlijk.
don't.. pleasequote:[b]Op woensdag 2 april 2008 18:35
Ontploffingen, spuitende, kolkende fonteinen van zonnebloemolie, geruïneerde feestoutfit, brandwonden, hysterie, mijn pas gesausde plafond onder de olie, spekgladde vloeren....Kortom: een en al drama, ik zal jullie de details besparen.
ja.. m'n neus..quote:
Het smaakt voor mij alsof er veel groene zeep overheen gemikt is, ook als er maar 3 blaadjes koriander doorheen zit.quote:Op zondag 6 april 2008 18:35 schreef Leef het volgende:
[..]
ja.. m'n neus..
je kan het ook willen leren eten. Bier heeft me een jaar gekost, koriander een paar jaar. Enzymen en proteinen het zal wel, je kunt het ook gewoon proberen, of proberen te proberen.
Ja het is een rare en sterke en uitgesproken smaak maar geloof me, het kan ook heel lekker zijn.
Genetische oorzaak, jaja mammaloe
Ome Henkquote:Op zondag 6 april 2008 18:40 schreef Mr-Coffee het volgende:
de plaatselijke snackbarharses
I second that.quote:Op zondag 6 april 2008 18:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het smaakt voor mij alsof er veel groene zeep overheen gemikt is, ook als er maar 3 blaadjes koriander doorheen zit.
Tonijn vind ik niet te kanen, maar kan ik uit beleefdheid wel eten.
Bier hetzelfde.
Maar koriander krijg ik echt niet weg, proberen of niet.
Ik had het overigens niet over proteïnen, die zitten voor zover ik weet ook helemaal niet in koriander...
Ik ontwijk het dus en als het toch in mijn eten zit laat ik dat eten lekker staan, ongeacht wat jij er van vindt, want dat kan me eigenlijk geen reet schelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |