Bij Commit zelf kan ik het niet aanvechten. Toen ik de situatie uitlegde moest ik mijn baas vragen of ik de afspraak mocht afzeggen. Zonder toestemming van m'n baas doen ze NIETS. Niet afzeggen, niet verzetten, helemaal nada.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:17 schreef thaduck het volgende:
Toen ik pfeifer had (jaar of 3 terug) was ik ook ziek en moest ik naar de bedrijfsarts in Groningen. Ter info, ik woon in Utreg en dat is dus uurtje of 3 rijden..
Zie je het voor je, net 20 minuten je ogen open kunnen houden en dan wel ff naar Grunn rijden
Als ik jouw was zou ik het "aanvechten" Danny, je werkgever heeft er volgens mij weinig op in te brengen. Ik zou Commit bellen en het uitleggen. Begrijpen ze het niet, jammer dan. Je kan en MAG rijden onder invloed van medicijnen en dan hebben ze dus simpelweg: pech...
Mja, het speelt al wat langer dan een paar dagen hoor. Ben al vanaf eind oktober thuisquote:Op maandag 3 mei 2004 00:23 schreef Guidoweb5 het volgende:
ahh! je laatste alinea verklaard ook eea in je eerdere reacties van vanavond!
Sterkte ermee,
Dat heb ik dus geprobeerd, maar die stuurde me door naar m'n baas en die vindt dat ik gewoon naar hoofddorp moet. Nog een geluk dat ze niet met locatie wit-rusland samenwerken I guess.quote:bel morgen je arbo arts, en leg het hem uit.
Volgens de laatste meldingen niet. Ze zijn zelfs bereid een bedrijfsmaatschappelijk werker te betalen, hoewel die laatst de afspraak afzegde omdat er nog geen schriftelijke bevestiging was. Intake gesprek is een maand of 2 geleden, ben nog 1 keer geweest 1 1/2 maand geleden na telefonische goedkeuring van m'n baas, maar heb na het belletje van 2 weken geleden niets meer vernomen. Dat terwijl de bedoeling was dat ik met de juiste begeleiding voor zowel bedrijfsmatige als privéproblemen binnen 4 weken weer (deels) aan het werk zou zijnquote:Op maandag 3 mei 2004 00:25 schreef ElisaB het volgende:
Ze willen je weg hebben?
Tja, dan weet je het antwoord al lijkt mij . Is helaas weinig aan te veranderen (als je huisarts niks voor je kan doen, zie reactie hier boven). Je kan wel aangeven dat je bijv. met het openbaar vervoer komt en daardoor niet bijv. gelijk om 0800 er kan zijn, maar dat is dan ook alles.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Mja, het speelt al wat langer dan een paar dagen hoor. Ben al vanaf eind oktober thuis
[..]
Dat heb ik dus geprobeerd, maar die stuurde me door naar m'n baas en die vindt dat ik gewoon naar hoofddorp moet. Nog een geluk dat ze niet met locatie wit-rusland samenwerken I guess.
Dat heb ik zelf ook gemerkt, ja. Iniatief in veel van dit soort dingen moet van de werkgever komen.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Zonder toestemming van m'n baas doen ze NIETS. Niet afzeggen, niet verzetten, helemaal nada.
Bij m'n baas aanvechten gaat niets uithalen.
Van deze : http://www.waocafe.nl/?pageID=530&partID=2 site/pagina.quote:Ik adviseer Bert om een deskundigenoordeel aan te vragen bij het UWV, dit werd voorheen een second opinion genoemd. Als werkgever, werknemer en arbodienst er niet uitkomen of van mening verschillen dan is dat de enige weg die gevolgd kan worden. Zowel werkgever als werknemer kunnen om zo’n oordeel vragen.
Lijkt me logisch. Wat heeft het bedrijf aan huillie die sinds oktober thuiszit?quote:Ze willen je weg hebben?
ik hoop dat jij een keer goed overspannen raakt.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:10 schreef koalaschaap het volgende:
[..]
Lijkt me logisch. Wat heeft het bedrijf aan huillie die sinds oktober thuiszit?
Sterker.. zelfs een keuringsarts van een andere club in eigen woonplaats als je maar aandringt !quote:Op maandag 3 mei 2004 11:44 schreef Maerycke het volgende:
Wat ik van Commit weet regelen zij een afspraak met de client in kwestie in de dichtsbijzijnde vestiging van Commit. Dat ze nu op aandringen van jouw bedrijf een afspraak maken met een heel andere vestiging vind ik op zich al een heel raar verhaal.
quote:ik hoop dat jij een keer goed overspannen raakt.
Erg nuttige reactiequote:Op maandag 10 mei 2004 18:47 schreef koalaschaap het volgende:
[..]
Mijn baas is zo onaardig..
![]()
![]()
Het werk is zo zwaar
![]()
![]()
Zoveel druk
![]()
![]()
Weet je wat, ik blijf lekker een jaar thuis, misschien dat ik me dan beter voel!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |