abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 september 2005 @ 15:41:35 #76
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_30826414
Gisteren was Walter Grootaers weer op de buis en wist ternauwernood te voorkomen dat hij werd uitgeschakeld in de finale.
pi_30826500
Wat ik wel grappig vond: een vraag over films laten liggen voor Jan Verheyen.
I intend to live forever, or die trying.
  maandag 26 september 2005 @ 22:54:12 #78
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_30957203
Morgen David Davidse, die vind ik wel leuk.

Verheyen en Grootaers zijn ook wel okay.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_30957762
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Morgen David Davidse, die vind ik wel leuk.

Verheyen en Grootaers zijn ook wel okay.
Hmm, ik heb het gemist vanavond.. Verheyen & Grootaers zijn weer door ? Wie was de 3de gast ?
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  maandag 26 september 2005 @ 23:14:41 #80
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_30957836
quote:
Op maandag 26 september 2005 23:12 schreef Saviola het volgende:

[..]

Hmm, ik heb het gemist vanavond.. Verheyen & Grootaers zijn weer door ? Wie was de 3de gast ?
Andrea Croonenberghs, de multigetalenteerde duizendpoot die eigenlijk niets echt goed kan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_30983232
En ze heeft ook al geen tieten.
I intend to live forever, or die trying.
pi_31005246
Vanavond een voor mij totaal onbekende politica met een naam waar Erik van Looy vast over gaat struikelen, Anissa Temsamani. Doe ook eens mee met de poll op http://www.deslimstemens.be
I intend to live forever, or die trying.
pi_31188670
Grappig om te zien dat Carl Huybrechts eigenlijk weinig veranderd is in de afgelopen 20 jaar. En nog steeds het boegbeeld van de BRT/VRT sportprogramma's.

Terwijl Walter Grootaers, tja, daar zitten wel een paar kilo's meer aan.
I intend to live forever, or die trying.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 23:14:41 #84
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_31190316
Carl is helaas exit: een spindoctor heeft hem uitgeschakeld.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:04:42 #85
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_31192001
Dit moet toch een programma zijn dat in een Nederlandse versie goeie kijkcijfers moet kunnen halen, of?

Ik zat zelf te denken aan dit format maar dan alleen vragen op sportgebied. Een kruising dus tussen A question of sport (BBC) en de slimste mens (sportkenner) ter wereld.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 22:53:12 #86
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_31219477
David .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_31223005
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:04 schreef Schupi het volgende:
Dit moet toch een programma zijn dat in een Nederlandse versie goeie kijkcijfers moet kunnen halen, of?

Ik zat zelf te denken aan dit format maar dan alleen vragen op sportgebied. Een kruising dus tussen A question of sport (BBC) en de slimste mens (sportkenner) ter wereld.
Ik denk dat het grote succes van de serie te verklaren is door de sympathieke en spontane presentatie (van Erik Van Looy), de gezellige sfeer onder de deelnemers, en de humor. Mocht iemand anders het programma gepresenteerd hebben was het denk ik nooit zo een groot succes geworden.
Om een Nederlandse versie te doen slagen zullen jullie ook die drie elementen moeten kunnen combineren he...
pi_31223215
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 09:33 schreef Frisk het volgende:
Om een Nederlandse versie te doen slagen zullen jullie ook die drie elementen moeten kunnen combineren he...
Helaas, dan is er al een probleem op het moment dat je gaat zoeken naar een sympathieke en spontane presentator.
I intend to live forever, or die trying.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:41:10 #89
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_31225693
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 09:33 schreef Frisk het volgende:

[..]

Ik denk dat het grote succes van de serie te verklaren is door de sympathieke en spontane presentatie (van Erik Van Looy), de gezellige sfeer onder de deelnemers, en de humor. Mocht iemand anders het programma gepresenteerd hebben was het denk ik nooit zo een groot succes geworden.
Om een Nederlandse versie te doen slagen zullen jullie ook die drie elementen moeten kunnen combineren he...
helemaal mee eens
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:54:07 #90
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_31225990
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 09:45 schreef dwerg het volgende:

[..]

Helaas, dan is er al een probleem op het moment dat je gaat zoeken naar een sympathieke en spontane presentator.
En waar haal je een Nederlandse Marc Reynebeau vandaan? .
pi_31227204
In mijn nachtmerries presenteert Winston Gerschtanowitz het programma met zijn uitgestreken nepglimlach, en zit Jack Spijkerman in Marc's stoel. Frits Barend, Henk van Dorp en Linda de Mol strijden in de finale om de titel 'Slimste mens ter wereld'. Uiteraard wint Linda.
I intend to live forever, or die trying.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 18:16:30 #92
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_31235596
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:41 schreef dwerg het volgende:
In mijn nachtmerries presenteert Winston Gerschtanowitz het programma met zijn uitgestreken nepglimlach, en zit Jack Spijkerman in Marc's stoel. Frits Barend, Henk van Dorp en Linda de Mol strijden in de finale om de titel 'Slimste mens ter wereld'. Uiteraard wint Linda.
Winston Gerschtanowitz mag het niet presenteren. Soapies als quizmasters zorgen altijd voor grote ongelukken. Jack Spijkerman mag ook niet fungeren als jurylid omdat hij 99% van de zendtijd stomdronken is, dan nog liever Michiel Eijsbouts of Jan Peter Pellemans in de stoel.

Kandidaten die sowieso 1 aflevering teveel vinden zijn: Victoria Koblenko, Fajah Lourens, Georgina Verbaan, Jorinde Moll, Ellemieke Vermolen e.d. e.d. e.d.

Even ontopic: Wanneer gaat die David Davidse eindelijk een keer verliezen. Ik vind hem te zwak voor de Slimste Mens Ter Wereld, maar hoe hij de finale overleeft...
  donderdag 6 oktober 2005 @ 18:20:13 #93
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_31235697
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:41 schreef dwerg het volgende:
In mijn nachtmerries presenteert Winston Gerschtanowitz het programma met zijn uitgestreken nepglimlach, en zit Jack Spijkerman in Marc's stoel. Frits Barend, Henk van Dorp en Linda de Mol strijden in de finale om de titel 'Slimste mens ter wereld'. Uiteraard wint Linda.
.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 18:21:32 #94
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_31235738
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:16 schreef Ofyles2 het volgende:

Even ontopic: Wanneer gaat die David Davidse eindelijk een keer verliezen. Ik vind hem te zwak voor de Slimste Mens Ter Wereld, maar hoe hij de finale overleeft...
Die man sterft elke avond duizend doden in de finale. En dat gehijg en gezucht erbij. Geweldig. .
pi_31243932
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:21 schreef freako het volgende:
Die man sterft elke avond duizend doden in de finale. En dat gehijg en gezucht erbij. Geweldig. .
Hahaha, nu ook weer

Maar ik ben wel blij dat die Vanessa eruit ligt, wat een domme geit is dat..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:12:24 #96
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_31244333
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:58 schreef Saviola het volgende:

[..]

Hahaha, nu ook weer
Je krijgt er een RKC-gevoel bij. . Elk jaar weer vraag je je af hoe RKC met de beperkte middelen die ze hebben het zullen redden in de Eredivisie en elk jaar weer redden ze het (hoewel het de laatste jaren wel erg makkelijk gaat).
pi_31343847
Vanavond als nieuwe kandidaat naast Bert Anciaux en David Davidse: Bart Peeters.

Over vijf minuten. Op één.
I intend to live forever, or die trying.
  maandag 10 oktober 2005 @ 22:47:43 #98
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_31345356
Bert . Bart . David .

3 fijne mensen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:37:23 #99
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_31358652
die vraag over het smurfenlied
De Narcis van Gabon
pi_31379903
Voor de mensen die ook eens een quiz willen organiseren in het Slimste Mens genre:
"Het slimste boek ter wereld" is nu reeds een jaartje uit.
een review van proxis:

Een heel geslaagd vervolg op het bijzonder interessant en meeslepend televisiespel die ons reeds een aantal jaren weet te boeien. Een boek, met een formidabele afwisseling tussen anekdotes, duidingen, weetjes, columns en een tiental volkomen uitgewerkte quizzen die je zullen toelaten om de slimste mens van de wereld in je eigen entourage te kunnen vinden... Een heel leuk geschreven en gebracht boek, met leuke verhaaltjes, een basis voor spelletjes thuis en passende foto...s... Het is geen evidentie dat men een goed boek uitbrengt dat dezelfde sfeer en spanning kan teweegbrengen als een programma dat honderdduizenden mensen voor het scherm wist te binden. Hier is het echter een geslaagde poging, en we kunnen het enkel maar aanprijzen aan al diegenen die genoten hebben van het zeer plezant programma, doorheen de drie seizoenen. We kunnen enkel maar hopen dat er nog een vervolg komt, zowel van het programma als van het boek. De bijgevoegde CD-rom zal je toelaten om het spel waarheidsgetrouw te kunnen spelen, alsook ook te kunnen genieten van de onbekende aspecten van het programma, met een aantal bloopers en verborgen avonturen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')