De wereld is zo kleinquote:Op maandag 3 mei 2004 15:16 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Daar heeft mijn broer 18 jaar geleden ofzo nog gevoetbald.
Is het niet schitterend!quote:Op maandag 3 mei 2004 15:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
De wereld is zo klein
Ik moet naar de fysio
Knap werk, JustMaaier.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:17 schreef Bluezz het volgende:
JM, je gazonnetje ligt er prachtig bij, goed gemutst
[afbeelding]
I find it kinda funny, I find it kinda sad, but the dreams in which I'm dying are the best I've ever had. I find to tell you, I find it hard to take, when people run mow in circles...quote:Op maandag 3 mei 2004 15:17 schreef Bluezz het volgende:
JM, je gazonnetje ligt er prachtig bij, goed gemutst
[afbeelding]
En welke stad is dat dan?quote:Op maandag 3 mei 2004 15:54 schreef SCH het volgende:
* Legolas_Greenleaf gaat zo naar die enge grote stad naar die nog engere grote ufo om met die nog engere supporters van de allerengste club te bekijken hoe die vriendelijke Friezen kampioen bij de beloftes worden![]()
![]()
keuken zag er zeker zo uitquote:Op maandag 3 mei 2004 15:45 schreef golfer het volgende:
* pascalheister heeft Utreg intussen weer verruild voor het altijd zonnige Bloemendaal.
Ok bezig met huismutsen: wasje draait, afwas van hele vorige week weggewerkt.
Rondjes neem ik altijd aan.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:11 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Bert Konterman, die zit bij Voetbal Insite.
Is van een flatwoning in arnhemquote:Op maandag 3 mei 2004 16:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Lekkere keuken, PH.
Vertel maar niet, nee.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Is van een flatwoning in arnhem
laatst voor werk was ik daar, als bouwbedrijf doen we altijd herstelwerkzaamheden in die flats, deze woning moesten we inspecteren en vervolgens hier een begroting van maken.
Scheiden en en dan aan de drank, je wil niet weten hoe de rest eruit zag![]()
Van diegenen waarvan ik net een plaatje plaatste.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:27 schreef methodmich het volgende:
Legolas, wat voor agenda heb jij, als middelbare scholier zijnde?
Het ding valt wel van ellende uit elkaar, maar dat is irrelevant.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Van diegenen waarvan ik net een plaatje plaatste.
Ik heb de lerarenagenda.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:35 schreef tuindwerg het volgende:
Mich, wat heb jij voor agenda?![]()
Nette cijfers Lego!
Dank je.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:35 schreef tuindwerg het volgende:
Mich, wat heb jij voor agenda?![]()
Nette cijfers Lego!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |