Goed idee.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:21 schreef qu63 het volgende:
mss ff in t wfl slowchat proberen?
Internet idd, ik haal wel eens een boekje uit de bieb hierzo over leylijnen en -centra en je vangt wel eens een legende op, al dan niet met stripboekquote:Op maandag 3 mei 2004 12:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Keep the ideas posted zou ik zeggen
Hoe kom je trouwens aan de plaatsen? Internet ofzo? En als je er echt veel heb is een centrale plek natuurlijk een pre
ik heb ook madonna....quote:Op maandag 3 mei 2004 13:27 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
* EGC is effe douchen met Madonna
Woeiiiiiiiii!!!!!!!!!!![]()
![]()
Huh die gaat toch met Britney?quote:Op maandag 3 mei 2004 13:27 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
* livEliveD is effe douchen met Madonna
Woeiiiiiiiii!!!!!!!!!!![]()
![]()
voor mij wordt het erg spannend, tijdens de repetitie kreeg ik een voorproefje. Normaal werk ik met kleine groepjes gidsen, nu gaat het allemaal tegelijk. Het is echt jammer dat er geen astrale camera bestaat want de visioenen/beelden die ik dan ontvang zijn erg indrukwekkendquote:Op maandag 3 mei 2004 12:35 schreef FokCrash het volgende:
Tsjonge, klinkt spannend iig!
vanaf augustus zijn de eerste poortjes opengezet; toen was het de poort tussen 2 werelden. Bij de HC werden dat er 4, Valentijnsdag 6 en nu dus 8.quote:Lijkt me geen slecht plan om dan met nobele plannen aan te komen zetten idd. Al was het maar voor de positieve insteek. Je weet nooit wat er op af komt immers![]()
8 tegelijk?? WOW
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:39 schreef sweetgirly het volgende:
Aha, klink goed hoor...tsjonge, dus ut is wel bijzonder!quote:Op maandag 3 mei 2004 13:38 schreef The_Shining het volgende:
[..]
voor mij wordt het erg spannend, tijdens de repetitie kreeg ik een voorproefje. Normaal werk ik met kleine groepjes gidsen, nu gaat het allemaal tegelijk. Het is echt jammer dat er geen astrale camera bestaat want de visioenen/beelden die ik dan ontvang zijn erg indrukwekkendtekenen lukt me niet echt zo.
Maar als je naar bepaalde krachtplekken gaat dan kan je een graantje meepikken
[..]
vanaf augustus zijn de eerste poortjes opengezet; toen was het de poort tussen 2 werelden. Bij de HC werden dat er 4, Valentijnsdag 6 en nu dus 8.
De poorten naar de "negatieve" regionen zijn de oneven getallen maar zijn voor jullie niet van belang. Helaas snappen de meeste mensen niet dat de enige demonen diegenen in jezelf zijn, ik ga hier maar niet over uitwijden omdat het snel verkeerd geinterpreteerd zal worden (lang verhaal).
Voor de numerologie geinteresseerden de data v/d cycli:
3-8-2003 : 2 poorten (start) (dag-getal: 3+8+2+3= 7)
8-11-2003: 4 (98 dagen verder - HC) (dag-getal: 8+1+1+2+3= 24)
14-2-2004: 6 (99 dagen verder - Valentijn) (1+4+2+4= 11)
3-5-2004: 8 (80 dagen verder - Mv) (3+5+2+4= 5)
Na de 100 dagen zijn 3 cycli voltooid (14 feb) begint de laatste cycli, eigenlijk een nieuwe opvolgend die anderen. Die is gereed na 80 dagen, morgen dus
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Die is wel boos zeg?
Ja maar tweetiegirl waarom ben je nu nog boos op me? Die koe was best lief vond ik.
Nou nog maar ff slijmen mijn ware gevoelens proberen dan:
Je bentwij zijn lief
Je bentwij zijn leuk
Je bentwij zijn knap
Je bentwij zijn onmisbaar
Je bentwij zijn het helemaal![]()
Het was gisteren affirmatiedagquote:Op maandag 3 mei 2004 13:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Die is wel boos zeg?
Ja maar tweetiegirl waarom ben je nu nog boos op me? Die koe was best lief vond ik.
Je bent lief
Je bent leuk
Je bent knap
Je bent onmisbaar
Je bent het helemaal![]()
goed, met jou?quote:Op maandag 3 mei 2004 12:53 schreef livEliveD het volgende:
The_shiningen FokCrash
Hoest met jullie?
Deze 2 waren Europese druiden, het is een hele vrije vorm die gebaseerd is op het oudere systeem. Het heeft veel overeenkomsten met bv. boeddhisme (de 4 windrichten e.d.) en Wicca (natuur). Ik denk dat paganisme een juiste term is maar het is vooral een mengelmoesje van verschillende natuurgeloven. Het is heel traditioneel, met oa. edelstenen, bomen en kruiden en de 4 elementen en 4 windrichten (plus boven- en onderwereld,middelpunt vh melkwegstelsel en Universum). Daarnaast gebruiken ze veel mantra's (zangteksten), trommels en ratelaars.quote:FokCrash - maandag 3 mei 2004 @ 12:45
Btw; keltische druiden?
Zijn dat mensen die aan een traditione vorm van magie doen ofzow?
dan kan je je lol niet op tijdens de mv, dan is er vanalles een beetje meer aan de oppervlakte zegmaar. Waar je nu "per toeval" iets van ontvangt zal nu soepeler kunnen gaan, als jij dat wilt uiteraard. Er zal wat meer "uit de lucht komen vallen"quote:Op maandag 3 mei 2004 13:46 schreef FokCrash het volgende:
Aha, klink goed hoor...tsjonge, dus ut is wel bijzonder!
Over graantjes heb ik geen idee, heb geen ervaring op dat gebied.
Wel op mijn eigen manier, ]quote]
dat is altijd de beste manier
[quote]door wat er vanzelf altijd al was, ookal weet ik helemaal niks over dingen. Verder door stom toeval en dingen die uit de lucht zijn komen vallen, is ut de laatste tijd exponentiëel toegenomen.
Actief ben ik er nooit mee bezig tot nu toe.
En heb er alleen hier wat over gelezen...![]()
Nietquote:Op maandag 3 mei 2004 13:46 schreef ReCreative het volgende:
Het was gisteren affirmatiedag, niet vandaag
Tja ik denk dat het woord melig is.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:50 schreef The_Shining het volgende:
goed, met jou?
Klinkt heftig iddquote:...Ik werd helemaal gereinigd zodat ik in staat ben dat ritueel te doen tijdens de mv. Was wel ff heftig maar ik ben nu helemaal toppie qua energienivo
quote:Op maandag 3 mei 2004 02:44 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Fok! Wat gaat dit snel!![]()
![]()
![]()
[..]
Dat mens loopt op ongezonde tijden door de straten van Groningen te spoken, daar doe ik dus niet aan mee hè! Waanzin!Maar wel leuk van de gelegenheid gebruik gemaakt om even te chillen in Groningen bij mijn v'dinnetje Geertje
volg het plannekes topic maar!!quote:Op maandag 3 mei 2004 14:03 schreef FokCrash het volgende:
Euw, wat ik nu post is misschien een beetje off mv topic, maar nu we ut er zo over hebben:
Voel jij de Heilige Geest?
19%, gaat er van tru nog wat georganiseerd worden dan?![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:44 schreef livEliveD het volgende:
Die is wel boos zeg?
Je bent lief
Je bent leuk
Je bent knap
Je bent onmisbaar
Je bent het helemaal![]()
Ah, thanx, dat zocht ik dus, maar had ut nog nie gevondenquote:Op maandag 3 mei 2004 14:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
volg het plannekes topic maar!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |