quote:Op zondag 2 mei 2004 18:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb een DVD met m'n fotocollectie erop. Is dat ook goed?
Tot nu toe de beste post in dit topic, dus wat is het probleem?quote:Op zondag 2 mei 2004 18:41 schreef Mister-Me het volgende:
[..]
hehe
Uh... tja.. ik wordquote:Op zondag 2 mei 2004 18:43 schreef California het volgende:
[..]
Tot nu toe de beste post in dit topic, dus wat is het probleem?.
Zeker wetenquote:Op zondag 2 mei 2004 19:02 schreef Mister-Me het volgende:
[..]
Uh... tja.. ik wordvan jou
![]()
Bugeye die dvd van U2 is dat iets? Zag hem bij de FRS liggen voor 10 euro en vind U2 muziek prachtig! Is het iets?
Net met me webcam gemaaktquote:Op zondag 2 mei 2004 19:13 schreef Capricornus het volgende:
[..]
mooi plaatje![]()
Ik kan alleen nog DTM duidelijk zichtbaar zienquote:Op zondag 2 mei 2004 19:14 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Net met me webcam gemaakt![]()
.
quote:Op zondag 2 mei 2004 19:14 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Net met me webcam gemaakt![]()
.
En taxiquote:Op zondag 2 mei 2004 19:15 schreef bugeye het volgende:
[..]
Ik kan alleen nog DTM duidelijk zichtbaar zien
doe je bestquote:Op zondag 2 mei 2004 19:18 schreef Sport_Life het volgende:
oke ik ga ze ff mooi opstellen en dan maak ik een prachtige foto met mn digicam.
All Along The Watchtower is van Bob Dylan, Hendrix heeft het weer van hem gecoverdquote:Op zondag 2 mei 2004 19:13 schreef bugeye het volgende:
[..]
en dat ene nummer van Jimi Hendrix: All along the watchtower
ohja, ik dacht andersomquote:Op zondag 2 mei 2004 19:20 schreef koston het volgende:
[..]
All Along The Watchtower is van Bob Dylan, Hendrix heeft het weer van hem gecoverd
Ook grappig dat je Back To The Future en Terminator 2 net als ik naast elkaar hebtquote:Op zondag 2 mei 2004 19:38 schreef Bolderbast het volgende:
omdat ik geen zin had ze ff netjes te ordenen, heb ik wat plaatjes geschoten van hoe het er nu bijligt, en een paar zijn uitgeleend....maar dat mag de pret niet drukken:
[afbeelding]
![]()
Zekerquote:Op zondag 2 mei 2004 19:20 schreef bugeye het volgende:
[..]
doe je best![]()
misschien zie je nog lang niet allesquote:Op zondag 2 mei 2004 19:59 schreef sampoo het volgende:
En ik maar denken dat ik met een boekenkast vol niet zo'n grote collectie had.
Zie je welquote:Op zondag 2 mei 2004 20:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Nouja, ik doe ook nog samen met mijn tante en dat zijn er toch al gauw zo'n 100.
Ik wilde de Hitchcocks zienquote:Op zondag 2 mei 2004 20:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Nouja, ik doe ook nog samen met mijn tante en dat zijn er toch al gauw zo'n 100.
ik hou alleen de films die ik echt waardeer....Terminator 3 hoort wat dat betreft niet in de collectie, maar krijg m maar niet verkocht....en Amen zit nog in de plasticquote:Op zondag 2 mei 2004 19:59 schreef sampoo het volgende:
En ik maar denken dat ik met een boekenkast vol niet zo'n grote collectie had.
die blik is leegquote:Op zondag 2 mei 2004 19:43 schreef bugeye het volgende:
[..]
Ook grappig dat je Back To The Future en Terminator 2 net als ik naast elkaar hebt
zie ik trouwens twee Terminator 2 dvd's?
Komt eraanquote:Op zondag 2 mei 2004 20:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik wilde de Hitchcocks zien![]()
goeie smaakquote:
ik mis nog die THE BEYOND tin box op je fotootjes...quote:Op zondag 2 mei 2004 20:33 schreef AntiChrist het volgende:
Ik zal mijn bescheiden collectie er ook maar eens opgooien
wat ie bescheiden noemtquote:Op zondag 2 mei 2004 20:33 schreef AntiChrist het volgende:
bescheiden collectie
haha bastardquote:Op zondag 2 mei 2004 20:35 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik mis nog die THE BEYOND tin box
![]()
Het begint ergens op te lijken. Wie volgt er met een collectie dat een videotheek tot schaamte brengt?quote:Op zondag 2 mei 2004 20:33 schreef AntiChrist het volgende:
[afbeelding]
Muziek dvdtjes
[afbeelding]
[afbeelding]
nog wat giftsets
[afbeelding]
ik wist wel dat iemand hiermee kwamquote:Op zondag 2 mei 2004 20:33 schreef AntiChrist het volgende:
[afbeelding]
Muziek dvdtjes
[afbeelding]
[afbeelding]
nog wat giftsets
[afbeelding]
jijquote:Op zondag 2 mei 2004 20:39 schreef sampoo het volgende:
[..]
Het begint ergens op te lijken. Wie volgt er met een collectie dat een videotheek tot schaamte brengt?![]()
Die onderste, is dat wat? Ik heb die al zien staan in de winkel.quote:
Welke films zijn dat? En welke extra's zijn er te vinden?quote:
tjah, ik heb die tin van HELLRAISER niet...quote:Op zondag 2 mei 2004 20:35 schreef AntiChrist het volgende:
haha bastard
Ja, zekerquote:Op zondag 2 mei 2004 20:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zijn die dvd's in die witte en zwarte box van hitchcock beetje van goede kwaliteit?
ach vriend ash van dit forum heeft er nog meer... en dan nog maar niet te spreken over die gasten van dvd.nl of dvdforum.nl daar zijn echt gasten met 2000 dvd's enz..quote:Op zondag 2 mei 2004 20:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat ie bescheiden noemt
Je moet er van houdenquote:Op zondag 2 mei 2004 20:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die onderste, is dat wat? Ik heb die al zien staan in de winkel.
dat klopt ja, wil ze ook nog aanschaffen, bij rodirect staat alleen box 1 er voor 89,95quote:Op zondag 2 mei 2004 20:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ja, zeker. Goede kwaliteit en wel leuke extra's (niets superspeciaals maar voor zulke oude films toch erg grappig).
Mooie boxjes ook. Alleen wel prijzig.
jup i knowquote:Op zondag 2 mei 2004 20:41 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach vriend ash van dit forum heeft er nog meer... en dan nog maar niet te spreken over die gasten van dvd.nl of dvdforum.nl daar zijn echt gasten met 2000 dvd's enz..
2000quote:Op zondag 2 mei 2004 20:41 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach vriend ash van dit forum heeft er nog meer... en dan nog maar niet te spreken over die gasten van dvd.nl of dvdforum.nl daar zijn echt gasten met 2000 dvd's enz..
Zo uit m'n hoofd:quote:Op zondag 2 mei 2004 20:40 schreef sampoo het volgende:
[..]
Welke films zijn dat? En welke extra's zijn er te vinden?
Het wordt tijd dat ik mijn el-cheapo Hitchcock uitgaves eens ga vervangen.
En heb je ze allemaal al gezien?quote:Op zondag 2 mei 2004 20:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
*lijst*
Die best wel kut zijn. Maar er is geen andere manier om bijv. Young and Innocent of The Secret Agent op DVD te krijgen, daarom staan e toch in mijn kast. Oh, en ze zijn erg goedkoop.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Je moet er van houden. Geen extra's als ik me niet vergis, wel goede kwaliteit. Wat ik zelf erg leuk vind is dat ook de remakes van bijv. 39 Steps erop staan
.
De volgende heb ik nog niet gezien:quote:Op zondag 2 mei 2004 20:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En heb je ze allemaal al gezien?
Dan zet ik hem wel eens op m'n "toe baai" lijst. Mooie boxen trouwens, Sai.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:56 schreef Sai het volgende:
[..]
Die best wel kut zijn. Maar er is geen andere manier om bijv. Young and Innocent of The Secret Agent op DVD te krijgen, daarom staan e toch in mijn kast. Oh, en ze zijn erg goedkoop..
Sabotage, The Lady Vanishes,39 Steps en The Man Who Knew Too Much waren best goed voor zover ik mij kan herinneren.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
De volgende heb ik nog niet gezien:
De zwarte en witte box:
The Lady Vanishes (2 verschillende uitgaves)
The Lodger
Downhill
Sabotage
The Man Who Knew Too Much (oude uitgave)
39 Steps (2 maal)
Secret Agent
Een die ik vergeten ben
Paradine Case
Maar ik wil ze eigenlijk voor ik 17 ben allemaal gezien hebben (alles van Hitchcock).
zie ik eindelijk iemand anders met Friends DVD'squote:Op zondag 2 mei 2004 22:16 schreef ee-04 het volgende:
[afbeelding]
en bovenin liggen LOTR dvd'squote:Op zondag 2 mei 2004 22:43 schreef Sport_Life het volgende:
[afbeelding]
De onderste 2 rijen zijn goede DVD's naar mijn smaak, de rest is 3x niks..
VET!quote:Op zondag 2 mei 2004 23:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
en bovenin liggen LOTR dvd's
Ik dacht ook even... vind hij dat troep?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja ik kan er echt niks aan doen maar ik vind dat een van de slechtste DVD's uit mn collectiequote:Op zondag 2 mei 2004 23:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:19 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ja ik kan er echt niks aan doen maar ik vind dat een van de slechtste DVD's uit mn collectie.
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:20 schreef Mister-Me het volgende:
[..]
wat moet ik hier nou van zeggen....
![]()
Had je ook maar de Extended Editions moeten aanschaffenquote:Op zondag 2 mei 2004 23:19 schreef Sport_Life het volgende:
Ja ik kan er echt niks aan doen maar ik vind dat een van de slechtste DVD's uit mn collectie.
Wordt de film daar leuker op?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Had je ook maar de Extended Editions moeten aanschaffen.
Voegt zeker veel toe, maar geloof niet dat dat aan jou is besteedquote:Op zondag 2 mei 2004 23:24 schreef Sport_Life het volgende:
Wordt de film daar leuker op?![]()
.
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voegt zeker veel toe, maar geloof niet dat dat aan jou is besteed![]()
serie 1 t/m 8, nu serie 9 en 10 nog als ze niet meer zo gestoord duur zijnquote:Op zondag 2 mei 2004 22:44 schreef bugeye het volgende:
[..]
zie ik eindelijk iemand anders met Friends DVD's
En procentueel gezien is dit hoeveel van je totale collectie?quote:Op maandag 3 mei 2004 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Heb net een nieuwe kast gekocht voor de beste dvd's.
[afbeelding]
Ongeveer een kwart denk ik.quote:Op maandag 3 mei 2004 01:46 schreef SODA het volgende:
[..]
En procentueel gezien is dit hoeveel van je totale collectie?
Valt nog mee dan.quote:Op maandag 3 mei 2004 01:50 schreef scanman01 het volgende:
Ongeveer een kwart denk ik.
Ik verzamel nog niet zo lang.... en verkoop er ook heel veel weer. Vandaar denk ik. Het moet wel binnen de perken blijven. Films waarvan ik zeker weet dat ik die niet zo snel weer zal kijken gaan de deur weer uit.quote:Op maandag 3 mei 2004 01:57 schreef SODA het volgende:
[..]
Valt nog mee dan.
En waarmee denk jij die oscar te hebben gewonnen?quote:Op maandag 3 mei 2004 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Heb net een nieuwe kast gekocht voor de beste dvd's.
[afbeelding]
Dat vraag ik me ook nog steeds afquote:Op maandag 3 mei 2004 04:11 schreef Mister-Me het volgende:
[..]
En waarmee denk jij die oscar te hebben gewonnen?![]()
hij`s wel cool trouwensquote:Op maandag 3 mei 2004 04:11 schreef Mister-Me het volgende:
[..]
En waarmee denk jij die oscar te hebben gewonnen?![]()
Ach je hebt de belangrijkste 2 dus...quote:Op maandag 3 mei 2004 11:59 schreef Tweek het volgende:
Nog niet zoveel dus.
568,quote:Op maandag 3 mei 2004 17:24 schreef Eluc het volgende:
Ash
Hoeveel zijn dat er ?
da's dezequote:Op maandag 3 mei 2004 17:48 schreef Mister-Me het volgende:
Ash prachtige collectie...
Alleen even een vraagje... Welk spiderman box is dat die op je kast staat?
Doe jij eens snel jouw foto plaatsen... ik zit te wachtenquote:Op maandag 3 mei 2004 17:53 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
da's deze
Gedver wat heeft die collectie van Ash een hoog [afbeelding] gehalte! Yeack!!!
[afbeelding]
wow dude.. pfffffquote:Op maandag 3 mei 2004 17:29 schreef Ash het volgende:
[..]
568,
Ik tel TV-serie boxen als 1 (dus 24, The Shield, Alias etc als 1) en ik tel Film Reeks boxen als meerderen (dus The Indiana Jones Trilogy als 3)
Dus ik tel in princiepe per film/Serie/Muziek DVD.
Een tik van mij is om de DVD's te sorteren, dus kan je nagaan wat ik doe als ik telkens een nieuwe DVD erbij heb!
Ik rangschik ze per Regio/Maatschappij/Jaaruitgave en dan op alfabet, Dus bijv.
Terminator 2: Judgment Day, van Artisan, Regio 1, uitgebracht in 1992.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Don't pay any attention to me!
wel heel erg raar dat je op dit ene shotje toch nog even snel the beyond tin moet showenquote:Op maandag 3 mei 2004 18:31 schreef kinky_queen het volgende:
Hier ff een vlug shotje, niet alles staat erop, voor meer info moet je maar ff in m'n sig koekeloeren
[afbeelding]
Voor een x bedrag mag je hem ook eerdaags ff aanrakenquote:Op maandag 3 mei 2004 18:33 schreef AntiChrist het volgende:
wel heel erg raar dat je op dit ene shotje toch nog even snel the beyond tin moet showen
Je haalt me de woorden uit de mond....quote:Op maandag 3 mei 2004 17:20 schreef SODA het volgende:
so..
de..
ju..
minderwaardigheidscomplexquote:Op maandag 3 mei 2004 20:26 schreef Jooosie het volgende:
minderwaardigheidcomplex aanwezig hier...ik heb er maar 21...![]()
dit is de R1 box oa verkrijgbaar bij www.dvdpacific.com ik heb hem gezien bij Ash ziet er goed uit ik moet hem ook nog bestellenquote:Op maandag 3 mei 2004 19:16 schreef fratsman het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond....
Tering wat een Collectie...![]()
edit:
Ash zou je me ook kunnen zeggen welke Box van Scarface dat is? dank u!
Ik begin het bijna jammer te vinden dat ik SCARFACE een kutfilm vind...quote:Op maandag 3 mei 2004 21:27 schreef AntiChrist het volgende:
dit is de R1 box oa verkrijgbaar bij www.dvdpacific.com ik heb hem gezien bij Ash ziet er goed uit ik moet hem ook nog bestellen
tja ik mis privates of the carribean een beetjequote:Op maandag 3 mei 2004 21:41 schreef Rekkie het volgende:
Zag ik nu net ergens Fill Jill staan???![]()
Toppertje
quote:
je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 3 mei 2004 21:36 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja ontzettend tof..........![]()
d0h...........het zijn toch dvd's man alleen dan opgeslagen op een ander mediumquote:Op maandag 3 mei 2004 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je laat toch ook niet je verzameling cassettebandjes zien als er om je platencollectie wordt gevraagd?
Tuurlijkquote:Op maandag 3 mei 2004 21:46 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
d0h...........het zijn toch dvd's man alleen dan opgeslagen op een ander medium
Dat zijn toch geen divx-jes he?quote:
wat moet jij nou!? huh, huh, huhquote:Op maandag 3 mei 2004 21:50 schreef Mister-Me het volgende:
Nou moeten jullie niet gaan vechten he
We hebben het toch over dvd's:?, ik heb 2x 120 GB en een server met 6x 160 GB. Div-x doe ik niet meer aan.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:51 schreef Hagedis het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen divx-jes he?
D'as kutkwaliteit, koop gewoon een grote HD (160 gig bijv.), dan kunnen er met gemakt 20 DVD's op... (nog 5 en m'n HD zit dus vol...)
dan heb ik een tip voor jequote:Op maandag 3 mei 2004 22:04 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb echt werkelijk geen idee hoe veel ik er heb
Mooi! Dank u!quote:Op maandag 3 mei 2004 21:27 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dit is de R1 box oa verkrijgbaar bij www.dvdpacific.com ik heb hem gezien bij Ash ziet er goed uit ik moet hem ook nog bestellen
Doe gewoon nog eens een poging? Ik vond the Godfather 10 jaar geleden ook een butfilm...quote:Ik begin het bijna jammer te vinden dat ik SCARFACE een kutfilm vind...
Schaam je diep hehehehehequote:Op maandag 3 mei 2004 22:07 schreef fratsman het volgende:
[..]
Mooi! Dank u!
[..]
Doe gewoon nog eens een poging? Ik vond the Godfather 10 jaar geleden ook een butfilm...
Ik weet hetquote:Op maandag 3 mei 2004 22:06 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
dan heb ik een tip voor je
www.dvdprofiler.com
Deze : http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=544250quote:Op maandag 3 mei 2004 22:07 schreef Timo20 het volgende:
Damn Ash wat n collectie![]()
vind t opzich al vrij nutteloos dat ik vanmiddag foto`s heb gemaakt: die kunnen tegen die van jouw toch niet op
kzet mijn pics morgenvroeg online, ga nu Schindler`s List kijken
-edit- als ik die giftset van Scarface wil bestellen, welke uit t rijtje bij www.dvdpacific.com moet ik dan kiezen?-
Ik heb die premium box ook en de menu's zijn helemaal in het japans en de extra's ook.... das best jammer en dan te denken dat het boxje niet al te weinig kost.....quote:Op maandag 3 mei 2004 22:05 schreef Hare het volgende:
Ash, ff een vraagje. Die dvd van Kill Bill, de uncut versie. Zijn de menu's daarvan in het Japans ook? Is dat nog een beetje te selecteren dan allemaal, of doe je alles maar op goed geluk?
Als ik dit thuis heb staan???quote:Op maandag 3 mei 2004 21:46 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers
Ik heb de R1quote:Op maandag 3 mei 2004 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt die Indiana Jones nou zo dik of is ie dat echt? Die van mij is vrij dun namelijk.
Alle extra's ja? Ook die interviews met Quentin enzo?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:34 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik heb die premium box ook en de menu's zijn helemaal in het japans en de extra's ook.... das best jammer en dan te denken dat het boxje niet al te weinig kost.....
Ik heb nog niet alles gezien maar de docu over het stukje anime (20 minuten) is alleen in het japans....... toen was ik hem even zat ik zal de rest wel even voor je nakijkenquote:Op maandag 3 mei 2004 22:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Alle extra's ja? Ook die interviews met Quentin enzo?
Zou fijn zijn. Wat ik heb gelezen is dat alleen die docu in het japans zou zijn ja, voor de rest wel gewoon....quote:Op maandag 3 mei 2004 22:51 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik heb nog niet alles gezien maar de docu over het stukje anime (20 minuten) is alleen in het japans....... toen was ik hem even zat ik zal de rest wel even voor je nakijken
de B-roll is wel gewoon engels gesproken.. dat is dan ook het enige de rest (storyboard comparison enz) is allemaal japans.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:52 schreef Hare het volgende:
[..]
Zou fijn zijn. Wat ik heb gelezen is dat alleen die docu in het japans zou zijn ja, voor de rest wel gewoon....
quote:Op maandag 3 mei 2004 21:53 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
wat moet jij nou!? huh, huh, huh
[afbeelding]
kocht m'n eerste film in 1992quote:Op maandag 3 mei 2004 23:09 schreef Mister-Me het volgende:
[..]
.........
trouwens.... wil wel eens weten hoe lang jullie erover doen zo'n collectie te krijgen!
Ok... maar ik was eigenlijk meer benieuwd wanneer mensen hun eerste dvd kochten...quote:Op maandag 3 mei 2004 23:12 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
kocht m'n eerste film in 1992
THE EXORCIST
daarna EVIL DEAD
![]()
DVD's heb ik sinds 1999 maar van kinds af aan verzamel ik al videobanden (was 5 toen had ik al mijn eigen VHS-Recorder en Grote TV op mijn kamerquote:Op maandag 3 mei 2004 23:09 schreef Mister-Me het volgende:
[..]
.........
trouwens.... wil wel eens weten hoe lang jullie erover doen zo'n collectie te krijgen!
Ik heb er bijna 300 als ik zo een beetje turf. Begin 2003 een cc gehad en sinds dien is mijn collectie van zo'n 30-40 naarzo'n 300 vandaag gegaan . In zo'n 1 1/2 jaar.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:09 schreef Mister-Me het volgende:
[..]
.........
owquote:Op maandag 3 mei 2004 23:18 schreef Mister-Me het volgende:
Ok... maar ik was eigenlijk meer benieuwd wanneer mensen hun eerste dvd kochten...![]()
Doe je netjesquote:Op maandag 3 mei 2004 21:57 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
We hebben het toch over dvd's:?, ik heb 2x 120 GB en een server met 6x 160 GB. Div-x doe ik niet meer aan.
Ik heb een JVC 82 CM staanquote:Op maandag 3 mei 2004 23:44 schreef ook_gek het volgende:
M,n eerste DVD was american history X
Zal ik nooit vergeten
Maar mensen mensen. Op welke manier genieten jullie van de DVD,S?
Welke TV hebben jullie BV staan
Kijk daar heb je het al, ik kocht mijn eerste DVD eind 2003quote:Op maandag 3 mei 2004 23:12 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
kocht m'n eerste film in 1992
THE EXORCIST
daarna EVIL DEAD
![]()
Op me kamer een 55cm TV, maar wel met 400 watt suround speakers met subwoofer etc klinkt vrij goed, aangesloten op me PC waar ik DVDs en Divx mee afspeel en beneden hebben we een 72cm tv van Philips met een regiovrije DVDspeler van Philips met Dolby Pro Logic Geluidquote:Op maandag 3 mei 2004 23:44 schreef ook_gek het volgende:
M,n eerste DVD was american history X
Zal ik nooit vergeten
Maar mensen mensen. Op welke manier genieten jullie van de DVD,S?
Welke TV hebben jullie BV staan
Mah, dan wordt de "verzamelwaarde" toch alleen maar groter?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:13 schreef Hare het volgende:
Zijn jullie niet, net als ik, wel eens een beetje bang dat dvd uit de roulatie gaan, net als de vhs nu?
En dan bedoel ik niet pas over een jaar of 20, maar al over een jaar of 5, wanneer blu-ray helemaal de hype is?
Divx will never diequote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:13 schreef Hare het volgende:
Zijn jullie niet, net als ik, wel eens een beetje bang dat dvd uit de roulatie gaan, net als de vhs nu?
En dan bedoel ik niet pas over een jaar of 20, maar al over een jaar of 5, wanneer blu-ray helemaal de hype is?
Ik zat er van de week aan te denken jaquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:13 schreef Hare het volgende:
quote:Op maandag 3 mei 2004 23:53 schreef ook_gek het volgende:
Blueroom Minipod Speakers Dat zijn die blauwe dingetjes?
soort 3 balletjes op elkaar toch?
Die zijn gaafquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:18 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
[afbeelding] ik heb er 3 in het zwart en 2 witte
Past iets van 20 gig opquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Maar blu-ray wat is dat dan? Past daar nog meer gb op?
Ik heb het eerstequote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Past iets van 20 gig op
En nu we het toch over installaties hebben. Qua geluid...maakt het dan nog iets uit of je keigoede boxjes koopt die eigenlijk voor de computer zijn gemaakt, en daar dus de dvd speler op aan sluit, of dat je keigoede boxjes koopt voor de dvd speler, en daar je comp op aan sluit?
Ik heb al het geld om eindelijk eens een digitaal cameraatje te kopen uitgegeven aan dvdsquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:34 schreef Mister-Me het volgende:
Mischien kunnen we weer beter ontopic gaanNog meer foto's?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik heb al het geld om eindelijk eens een digitaal cameraatje te kopen uitgegeven aan dvds
Ik hou het gewoon bij op alfabet voorlopig.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:29 schreef Ash het volgende:
[..]
Een tik van mij is om de DVD's te sorteren, dus kan je nagaan wat ik doe als ik telkens een nieuwe DVD erbij heb!
Ben ook gestopt met roken om meer schijffies te kunnen kopenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 02:29 schreef Tweek het volgende:
Binnenkort maar eens stoppen met roken kan ik ook weer dvd's kopen.
Niet waar, jij bent gestopt omdat ik elke keer zo aan het zeiken was...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 07:38 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ben ook gestopt met roken om meer schijffies te kunnen kopen
![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 08:05 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Niet waar, jij bent gestopt omdat ik elke keer zo aan het zeiken was...
Die Family Guy box wil ik ookquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:48 schreef RAM_ het volgende:
plaatje
Dank je!quote:Op maandag 3 mei 2004 17:48 schreef Mister-Me het volgende:
Ash prachtige collectie...
Alleen even een vraagje... Welk spiderman box is dat die op je kast staat?
LOL, is dat goed of slechtquote:Op maandag 3 mei 2004 17:53 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
da's deze
Gedver wat heeft die collectie van Ash een hoog [afbeelding] gehalte! Yeack!!!
[afbeelding]
Uhmmm *kuch* Supermarktmedewerker *kuch*quote:Op maandag 3 mei 2004 18:18 schreef flaphead het volgende:
zo! wat voor baan heb jij??
Ja ja, ik ben ook van die Merchiandise-Verzameling, maar die staat effe flink stop, wegens nieuwe vriendin/Meer interesse in DVD's etc.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:20 schreef Anahka2309 het volgende:
Mja.....na Ash (jij bent toch ook die ene met die merchandise-verzameling waar je U tegen zegt?) heeft de mijne niet veel nut meer
oh yeah keep rubbing it in!!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 18:29 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
wow dude.. pfffff
ach ik begin je al in te halen met volgens jou telling 496dvd's
maar ja mijn collectie blijft beter aangezien ik Versus in een 2disc amaray case heb met handtekeninghahaha (en jij het met 1 disc case, met de 2de disc in een kartonnen hoesje en zonder handtekening moet doen
)
quote:Op maandag 3 mei 2004 18:31 schreef kinky_queen het volgende:
Hier ff een vlug shotje, niet alles staat erop, voor meer info moet je maar ff in m'n sig koekeloeren
[afbeelding]
Kan je nagaan, hoe ik me dag doorbreng !quote:Op maandag 3 mei 2004 19:07 schreef Mister-Me het volgende:
Als je zoiets moet sorteren op naam en alle plakken zijn vol en er moet nog net een titel tussen :p dan moet je alles gaan verschuiven... weer een half uur verder
THX!quote:Op maandag 3 mei 2004 19:16 schreef fratsman het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond....
Tering wat een Collectie...![]()
edit:
Ash zou je me ook kunnen zeggen welke Box van Scarface dat is? dank u!
JA JA!quote:Op maandag 3 mei 2004 21:41 schreef Rekkie het volgende:
Zag ik nu net ergens Fill Jill staan???![]()
Toppertje
Komt er aan!,quote:Op maandag 3 mei 2004 21:44 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
tja ik mis privates of the carribean een beetje
Ja, menu's zijn in japans,quote:Op maandag 3 mei 2004 22:05 schreef Hare het volgende:
Ash, ff een vraagje. Die dvd van Kill Bill, de uncut versie. Zijn de menu's daarvan in het Japans ook? Is dat nog een beetje te selecteren dan allemaal, of doe je alles maar op goed geluk?
The x-files boxen!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:25 schreef wolfrolf het volgende:
mijn collectietje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Werken?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:30 schreef Mister-Me het volgende:
Mooie collecties allemaal... Toch die sollictatie brief maar eens inleveren
* Sport_Life ookquote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:30 schreef Mister-Me het volgende:
Mooie collecties allemaal... Toch die sollictatie brief maar eens inleveren
Om dat te laten zien waar je trots op bent en wat je hobby is. Mensen met dezelfde interesses (zoals ik) vinden het leuk om te zien wat andere mensen zoal aan dvd's hebben en wat de omvang van hun collectie is. Maar dat weet jij ook wel denk ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:07 schreef The_Crippler het volgende:
what the fuck heeft iemand er aan om jullie zieke DVD collectie te zien???
types een geval van: wat te doen in mijn vrije tijd
Als mensen dat nou leuk vinden...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:07 schreef The_Crippler het volgende:
Ik vind het wel leuk om te zien hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:07 schreef The_Crippler het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:07 schreef The_Crippler het volgende:
lekker wijf is dat ja mmmmmmmmmmmm 8=========Dquote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:55 schreef Zoet het volgende:
[..]
Wat een leuke avatar.
Ik durf bijna niet naar jou hobbies te vragen dus....quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:30 schreef The_Crippler het volgende:
Nou ja, tis dus maar wat je zoal leuk vind. Kzal er dan bij deze wel niet meer mee bemoeien
Als je het geen reet intereseert? WTF doe je hier in dit topic danquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:07 schreef The_Crippler het volgende:
Nou.... ik vind het wel meevallenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:33 schreef Maerycke het volgende:
Wat hebben sommige mensen hier toch briljante collecties*jaloers is*
* Profile check: registratie datum : 29 maart 2004quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:07 schreef The_Crippler het volgende:
Ik houd het bij deze boxenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:03 schreef UFOtje het volgende:
[..]
The x-files boxen!![]()
Uiteindelijk wil ik ze ook allemaal hebben.
die dvd verzameling, vet! Maar met de boxen en je scherm erbij, VEEEEEETquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:41 schreef Spina1 het volgende:
Rechts op de foto mijn verzameling..
[afbeelding]
En hier wat dichter bij
[afbeelding]
vind je zelf nou ook niet dat je een beetje bent doorgeslagen?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:41 schreef Spina1 het volgende:
[afbeelding]
En hier wat dichter bij
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:41 schreef Spina1 het volgende:
[afbeelding]
En hier wat dichter bij
[afbeelding]
Ik word echt moe van dit soort reacties.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:53 schreef Capricornus het volgende:
[..]
vind je zelf nou ook niet dat je een beetje bent doorgeslagen?![]()
![]()
![]()
Ach.. maat van me koopt een zeilboot voor 20.000 euro.. waar ik altijd gratis bij mee vaar..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:53 schreef Capricornus het volgende:
[..]
vind je zelf nou ook niet dat je een beetje bent doorgeslagen?![]()
![]()
![]()
Respect...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:41 schreef Spina1 het volgende:
[afbeelding]
En hier wat dichter bij
[afbeelding]
alsof het niet nerdig is om in je kamer thuis een bioscoop na te makenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:56 schreef Eluc het volgende:
[..]
Ik word echt moe van dit soort reacties.
Kijk het is heel simpel vind je dit niet leuk dan kom je hier niet (en hoef je ook niet te reageren) vind je het wel leuk dan kom je hier wel.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:01 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
alsof het niet nerdig is om in je kamer thuis een bioscoop na te maken
Is natuurlijk gewoon een apart kamertje, wat normaal vol met troep staat..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:01 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Kijk het is heel simpel als je niet tegen de mening van anderen kan, dan kom je hier niet (en hoef je ook niet te reageren) vind je het wel leuk, hou dan je bek.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:02 schreef Shogo het volgende:
[..]
Kijk het is heel simpel vind je dit niet leuk dan kom je hier niet (en hoef je ook niet te reageren) vind je het wel leuk dan kom je hier wel.
Het gaat over hier over dvd collecties en dus geen homosexuele foto's van zelfgemaakte kamerbioscoopjes.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:05 schreef Eluc het volgende:
Waarom is het voor sommige mensen zo moeilijk iemand zijn hobby te respecteren?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:08 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Het gaat over hier over dvd collecties en dus geen homosexuele foto's van zelfgemaakte kamerbioscoopjes.
Duidelijk?Dus verder ontopic blijven en niet zo trollen, ander wordt dit binnen de kortste keren opgeslot!
Dus volgens jouw logica mag hier niks gepost worden? Want kan je niet tegen de mening van een ander hoef je niet te reageren en vind je het wel leuk moet je ook je bek houden.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:05 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Kijk het is heel simpel als je niet tegen de mening van anderen kan, dan kom je hier niet (en hoef je ook niet te reageren) vind je het wel leuk, hou dan je bek.
Iemand toonde gewoon zijn DVD collectie waar toevallig een thuisbioscoop bij staat en jij begint er gelijk over te miepen... Ik denk dat je de schuld toch echt bij je eigen moet leggen, meidquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:08 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Het gaat over hier over dvd collecties en dus geen homosexuele foto's van zelfgemaakte kamerbioscoopjes.
Duidelijk?Dus verder ontopic blijven en niet zo trollen, ander wordt dit binnen de kortste keren opgeslot!
Ik vind dat je gelijk hebt. We moeten ontopic blijven. Wat erboven staat is dom gelul.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:08 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
mijn eerste kocht ik ongeveer 1,5 jaar geleden en dat was de Forrest Gump SEquote:Op maandag 3 mei 2004 23:09 schreef Mister-Me het volgende:
[..]
.........
waarom probeer je mensen altijd een schuldgevoel aan te praten ?? ? ? ? ?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:11 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Iemand toonde gewoon zijn DVD collectie waar toevallig een thuisbioscoop bij staat en jij begint er gelijk over te miepen... Ik denk dat je de schuld toch echt bij je eigen moet leggen, meid.
Its the truthquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:19 schreef Capricornus het volgende:
[..]
waarom probeer je mensen altijd een schuldgevoel aan te praten ?? ? ? ? ?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:19 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Its the truth.
de mofo heeft gewoon n eigen biosquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:41 schreef Spina1 het volgende:
[afbeelding]
En hier wat dichter bij
[afbeelding]
wat is er mis mee danquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:01 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:58 schreef Spina1 het volgende:
Ik heb dit (voor veel minder), waar ik ook heel wat mensen van laat mee genieten, ieder zo zijn hobby.
Daar begint het mee he..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:46 schreef Strolie75 het volgende:
Thuisbioscopen heersen!Ik heb zelf een dikke breedbeeld TV en een NAD surround set.
wat heb je daar voor nep dvd speler op je tv staan vriend?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:03 schreef Dennis121 het volgende:
Mijn wel 1 tellende DVD collectie
[afbeelding]
![]()
Dat nep ding is heiligquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:06 schreef Capricornus het volgende:
[..]
wat heb je daar voor nep dvd speler op je tv staan vriend?![]()
![]()
uiteraard moet het apparaat dat je gebruikt om je ene dvd mee te kijken wel heilig zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:08 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Dat nep ding is heilig![]()
Zo is dat!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:10 schreef Capricornus het volgende:
[..]
uiteraard moet het apparaat dat je gebruikt om je ene dvd mee te kijken wel heilig zijn![]()
![]()
Das wel behoorlijk off-topic, maar bij dezequote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:20 schreef Mister-Me het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet naar jou hobbies te vragen dus....
Wat zijn jou hobbies?![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:18 schreef ook_gek het volgende:
ik zal morgen eens een foto van m,n TV hier neer zetten
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:18 schreef ook_gek het volgende:
ik zal morgen eens een foto van m,n TV hier neer zetten
Het wordt dan weer eens tijd dat je een offer brengt.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:08 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Dat nep ding is heilig![]()
dat is een videobandquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:03 schreef Dennis121 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Wel een goeie film, krijgt een 6,5 op IMDb..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:03 schreef Dennis121 het volgende:
[afbeelding]
![]()
neenquote:Op woensdag 5 mei 2004 08:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat is een videoband
Precies!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:10 schreef Maerycke het volgende:
Wat de rest ook er van vindt.. ik vind de home-made bioscoop helemaal geweldig
thnxquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:27 schreef Mister-Me het volgende:
Timo20... ohhh Schindler's List!
Wat bevat die box eigenlijk allemaal? Ik heb de normale box....quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
thnxkvind m zelf ook wel sweet
zozo plasma'tje van philips?? lekkerquote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Nog een stapel links die niet in de la zitEn zo staan er door m,n kamer nog 9 stapels
M,n digicam is op dus kan geen foto,s maken
Maar dan krijg je een idee
30" LCD van Philips.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:42 schreef Dizzee het volgende:
[..]
zozo plasma'tje van philips?? lekker
kun je hem dan nergens op het www vinden?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:47 schreef Syd het volgende:
Nu ik zo al die super DVD collecties zieegt super heb er zelf maar 15 ofzo maarjha zou er iemand van jullie TOEVALLIG : NEW JERSEY DRIVE er tussen hebben staan ?? Zo jha please mag ik hem overkopen :$
Groeten sydney
vette film, alleen heb ik hem niet (meer)quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:47 schreef Syd het volgende:
Nu ik zo al die super DVD collecties zieegt super heb er zelf maar 15 ofzo maarjha zou er iemand van jullie TOEVALLIG : NEW JERSEY DRIVE er tussen hebben staan ?? Zo jha please mag ik hem overkopen :$
Groeten sydney
Dude, trek je niks aan wat die ene persoon, dit is zo ongeveer mijn ideaalbeeld (hiernaast moet dan wel een kamer staan met iets van 100 serverracksquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:41 schreef Spina1 het volgende:
[afbeelding]
En hier wat dichter bij
[afbeelding]
grapjasquote:Op woensdag 5 mei 2004 08:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat is een videoband
waaropquote:Op maandag 10 mei 2004 20:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik wacht nog even.
waar is jouw foto?quote:
Die had hij al gepost naar mijn ideequote:Op maandag 10 mei 2004 21:10 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
waar is jouw foto?
Wat voor versie is dat van A.I.. ik heb de 2 disc r2nl versie die zit in een soort boekvorm (1 cm groter dan een keepcase)quote:Op maandag 10 mei 2004 22:06 schreef estranged het volgende:
[afbeelding]
en dan missen er nog 5:
- The Shining
- Piraties Of The Caribbean
- The League Of Extraordinary Gentlemen
- Freddy vs Jason
- Jackie Brown
die ga ik voor je halenquote:Op maandag 10 mei 2004 21:37 schreef furanku het volgende:
Die had hij al gepost naar mijn idee
*hoopt dat Kinky_Queen nog AoD vind, kan die er mooi bij op![]()
deze:quote:Op maandag 10 mei 2004 22:19 schreef furanku het volgende:
[..]
Wat voor versie is dat van A.I.. ik heb de 2 disc r2nl versie die zit in een soort boekvorm (1 cm groter dan een keepcase)
Zie jij ergens staan dat het verplicht is hier een foto van je collectie neer te zetten?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:29 schreef Troel het volgende:
ik heb er 1: Dirty Dancing, moet ik hem op de foto zetten?
Blast from the Pastquote:Op donderdag 20 mei 2004 11:59 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Collectie van mij en aliendrone
[afbeelding]
ik ook niet meer wanneer deze kasten vol zijn. gelukkig heb ik nog ff te gaan, maar moet toch oppassenquote:Op zondag 30 mei 2004 19:30 schreef ook_gek het volgende:
* Timo20 heeft geen ruimte meer voor kasten.
En ik sterf van de DVD,s![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |