Zo, nieuwe thread. Ben nog steeds van plan om naar bed te gaan . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me Take me out to the black, tell them I ain't comin' back Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
Stukken beter als vorige week contact hersteld met ex.. op weg naar leuke vriendschap!
"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
Brak, na een leuke avond. Gisteren vijf films achter elkaar gezien met begeleidende Desperado's, Kanonnen en Gladiatoren. Het merendeel van de films was leuk, maar Girl Fever was toch wel het dieptepunt qua film sinds Gigli. Verder heb ik een topavond gehad En nu kruip ik weer in bed en draai ik me even om
Three two one I'm the bomb And I'm ready to go off on your ship
Op zondag 2 mei 2004 10:05 schreef Riann het volgende: Goed want ik ben weer afgevallen Eindelijk onder die 83 kilo daar heb ik lang overgedaan om daar onder te komen
Feli, daar zit ik ook.
Ik voel me wel lekker, relaxt dagje wordt het vandaag.
Na het lezen van de username van bovenstaande krijg ik m'n depressie weer terug
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden