Ik sla geen maaltijden over en als ik denk dat ik te weinig vitamines binnenkrijg eet ik, net als jij, van die Davitamon-pilletjes...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:09 schreef DennisMoore het volgende:
Regelmatig en gezond voldoende eten?
Irl doe ik het nooit, maar voor jouw post maak ik een uitzondering:quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:11 schreef Karzeuler het volgende:
Veel belgisch bier drinken, terwijl je enige lichaamsbeweging van de luie stoel naar de ijskast lopen is. Als voedsel nuttig je chips, friet en kroket.
Coolbest Vitaday! Ik drink zeker 1 pak per dag!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:11 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik sla geen maaltijden over en als ik denk dat ik te weinig vitamines binnenkrijg eet ik, net als jij, van die Davitamon-pilletjes...
Maar het is erg vervelend, ben snel moe en duizelig etc.
jij houd niet van bier en snacksquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:12 schreef Auticia het volgende:
[..]
Irl doe ik het nooit, maar voor jouw post maak ik een uitzondering:.
Krijg je dan soortgelijke drab als FortiFresh en Nutridrink (ofzo)?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:11 schreef D.Rose het volgende:
Herbalife
edit: of iets soortgelijks
Hmm, als je voldoende caloriën binnenkrijgt, dan houd je 't niet vast ofzo?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:11 schreef Auticia het volgende:
Ik sla geen maaltijden over en als ik denk dat ik te weinig vitamines binnenkrijg eet ik, net als jij, van die Davitamon-pilletjes...
Mja... net als 'te dik' is 't niet leuk. 't Is trouwens wel minder ongezond.quote:Maar het is erg vervelend, ben snel moe en duizelig etc.
Je vroeg toch 'Hoe wordt ik dikker?'quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:12 schreef Auticia het volgende:
[..]
Irl doe ik het nooit, maar voor jouw post maak ik een uitzondering:.
Dat duidt meer op een energietekort dan dat je echt last hebt van ondergewicht.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:11 schreef Auticia het volgende:
[..]
Maar het is erg vervelend, ben snel moe en duizelig etc.
Serieuze reacties die ook een gezonde levenstijl erop nahoudenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:14 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Je vroeg toch 'Hoe wordt ik dikker?'
Ik ken ´n paar gasten die zo leven, en die zijn dus echt dik. Dus wat wil je?
die ken ik niet, maar het zijn maaltijd vervangende shakes, als je deze voor de maaltijd neemt, dus niet i.p.v. houdt deze het voedsel vastquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:13 schreef Auticia het volgende:
[..]
Krijg je dan soortgelijke drab als FortiFresh en Nutridrink (ofzo)?
Ik denk echter wel dat die shakes wel vullend zijn, energie geven en je verdere trek dus eigenlijk ontnemen. Dan heb je denk k niet veel zin meer ook nog gewone maaltijden erbij te nuttigen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die ken ik niet, maar het zijn maaltijd vervangende shakes, als je deze voor de maaltijd neemt, dus niet i.p.v. houdt deze het voedsel vast
Daar is ook niet om gevraagt. Er is gevraagt: Hoe wordt ik dikker?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:15 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Serieuze reacties die ook een gezonde levenstijl erop nahouden
Ik wil gewoon weten op welke voedingsstoffen ik moet letten.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:14 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Je vroeg toch 'Hoe wordt ik dikker?'
Ik ken ´n paar gasten die zo leven, en die zijn dus echt dik. Dus wat wil je?
Is het je opgevallen dat dit topic in Lifestyle is geopend en niet in Onzin?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:18 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Daar is ook niet om gevraagt. Er is gevraagt: Hoe wordt ik dikker?
Simpel: Veel vet en ongezond eten.
Ik heb een tijdje FortiFresh geconsumeerd, en dat valt inderdaad als een steen op je maag. En het is behoorlijk duur. Maar als ik moest kiezen tussen FortiFresh of een gewone maaltijd, zou ik het ook wel weten...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:17 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Ik denk echter wel dat die shakes wel vullend zijn, energie geven en je verdere trek dus eigenlijk ontnemen. Dan heb je denk k niet veel zin meer ook nog gewone maaltijden erbij te nuttigen.
Vieze derrie dus...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:21 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje FortiFresh geconsumeerd, en dat valt inderdaad als een steen op je maag. En het is behoorlijk duur. Maar als ik moest kiezen tussen FortiFresh of een gewone maaltijd, zou ik het ook wel weten...
Ik vroeg toch niet hoe ik moddervet en lui moest worden?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:18 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Daar is ook niet om gevraagt. Er is gevraagt: Hoe wordt ik dikker?
Simpel: Veel vet en ongezond eten.
misschien geen zin, maar je moet er wat voorover hebben om aan te komen hequote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:17 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Ik denk echter wel dat die shakes wel vullend zijn, energie geven en je verdere trek dus eigenlijk ontnemen. Dan heb je denk k niet veel zin meer ook nog gewone maaltijden erbij te nuttigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |