Ik ookquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar
Hind en Dewi waren okay, de rest was ruk.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:16 schreef BVO het volgende:
Maareh, wat vonden we van de 9 idols van vorig jaar die we net weer zagen?
ik hoor (gelukkig) niets meer van ze.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:16 schreef BVO het volgende:
Uiteraard. Die muts gaat alleen in een kuthoek staanquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:16 schreef Fusion het volgende:
[..]
Hind was beeldschoon.
waarom zei tooske 'dankje' op het antwoord van jim 'de mooiste dame'-oid op de vraag van tooske welke kandidaat zou gaan winnen?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:16 schreef BVO het volgende:
Yuli van vorige Idols?quote:
Je kan ook doordraaien hoor.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:16 schreef Dizer het volgende:
Ik vind Boris best wel eng. Hij zou best wel een seriemoordenaar kunnen zijn, gekeken naar zijn uiterlijk en manier van vies kijken!!
Volgens mij doen die twee sukkels die nu samen een album hebben (Bas en Joel) het met elkaar.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:16 schreef BVO het volgende:
Terug naar Politiek jijquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Yuli van vorige Idols?
Ik verveel me nu alquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:18 schreef Dirkh het volgende:
Ik hoorde van EJ dat Idols pas weer over twee jaar terug moet komen en niet volgend jaar.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:18 schreef Dirkh het volgende:
Ik hoorde van EJ dat Idols pas weer over twee jaar terug moet komen en niet volgend jaar.
Jamai dan??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:18 schreef BVO het volgende:
Viel niemand het verlepte gezicht van Jim op?
Jawel.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:18 schreef BVO het volgende:
Viel niemand het verlepte gezicht van Jim op?
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Je kan ook doordraaien hoor.
Valt het kwartje nu??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |