Tja, zo'n telefoon.. het blijft schokkend...quote:Ik had dat nummer van die jongen in mn mobiel staan en ging hem bellen waar zij bij was Hoorde ik plots die gast die ze in de maling had genomen
Inderdaad, de techniek staat voor niets tegenwoordigquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:57 schreef kibber het volgende:
[..]
Tja, zo'n telefoon.. het blijft schokkend...
Zeg tegen haar dat jij niet gedient bent van dit soort grapjes.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:20 schreef Summit_of_the_Dawn het volgende:
Zij is 19 jaar ik ben 28
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:20 schreef Byte_Me het volgende:
keihard dumpen, dit is zo'n vrouw die je nog veel pijn gaat bezorgen.
Einde verhaal.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:14 schreef Manager het volgende:
Ben geen groot voorstander van "dumpen"-reacties maar in dit geval.....
Zit je hier op te wachten?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:25 schreef Summit_of_the_Dawn het volgende:
Dat is juist het probleem ze weet niet waarom ze het heeft gedaan
zal wel behoefte aan drama zijn oid. hoedanook, niet weten waarom je iets hebt gedaan is geen excuus. ze had beter redenenen om het niet te doen kunnen bedenken. ik zou toch in ieder geval eens even de tijd nemen of je een vriendin wilt die jou zulke dingen aandoet.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:25 schreef Summit_of_the_Dawn het volgende:
Euhm.. !? Dan zou ik toch even een serieus gesprek met haar aangaan, en het is moeilijk maar misschien moet je toch beslissen om haar te laten vallen ...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:25 schreef Summit_of_the_Dawn het volgende:
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:20 schreef Summit_of_the_Dawn het volgende:
Zij is 19 jaar ik ben 28
He dude! Walhalla_76??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:20 schreef Summit_of_the_Dawn het volgende:
Zij is 19 jaar ik ben 28
Ze is nog geen negentien, ze neemt je in de maling.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:20 schreef Summit_of_the_Dawn het volgende:
Zij is 19 jaar ik ben 28
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:53 schreef tonks het volgende:
Of naakt foto's van haar maken en op fok neerzetten?
Gewoon een dag lang je reet niet afvegen en moonen...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:36 schreef Aurelium het volgende:dumpuhh.....
Zij: geef me nog een kans :'(
Jij:
Jazekers!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:45 schreef Roönaän het volgende:
He dude! Walhalla_76??
Ha ha ha, dit moet je inderdaad doen..quote:Op zondag 2 mei 2004 12:23 schreef Aneurism het volgende:
Ik zou zeggen:
Ik maak het uit.
Zij: echt waar?
jij: nee,
Zij: thnx schatje schatje
jij: grapje.
En dit een uurtje lang herhalen tot je d'r lekker dumpt.
Wat een doos.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:36 schreef Aurelium het volgende:dumpuhh.....
Zij: geef me nog een kans
Jij:
Zulke spelletjes doe je natuurlijk juist niet!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:23 schreef EgoTrippin het volgende:
Ik denk dat de TS niet zoveel heeft aan reacties als "keihard dumpen"... dat doe je toch niet als je veel voelt voor iemand... Ik zou zeggen, praat met haar over waarom ze dat heeft gedaan en neem naar aanleiding van dat gesprek een beslissing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |