Was van korte duur. Ben nu weer weg. Ik kijk om half 12 wel naar de uitslagquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jongens! onze verloren zoon is zu houze!!
't was zondag toch?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:03 schreef Dirkh het volgende:
Wat zijn er veel mensen in het water.
Het was koninginnedag! TRUT!
Precies hier in Bommel duiken ze dan ook massaal de waal in.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:03 schreef Dirkh het volgende:
Als alleen haar gezicht in beeld komt zie je inderdaad een paar zaadvragende ogen, zie je Maud echter van top tot teen dan is en blijft het een horkquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:02 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Maud staat erbij als een geil wijf en dat is ze ook.
En ik ookquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:04 schreef schatje het volgende:
Ik heb al een bijna een fles rosé op.
.
Ga zo doorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:04 schreef schatje het volgende:
.
Buitenaardswezenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker... zo geil als een bos wortels
NEEHEE die waren allemaal voor Maud in het water!!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:03 schreef Dirkh het volgende:
En ik al bijna een fles witte wijn :-)quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:04 schreef schatje het volgende:
.
Van George Clooney zeker???quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:03 schreef Ymke het volgende:
ER , zucht , mooie herinneringen
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:04 schreef schatje het volgende:
.
Jammer.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was van korte duur. Ben nu weer weg. Ik kijk om half 12 wel naar de uitslag
Net een ventquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:04 schreef Cashmyra het volgende:
[..]
Als alleen haar gezicht in beeld komt zie je inderdaad een paar zaadvragende ogen, zie je Maud echter van top tot teen dan is en blijft het een hork
Dat ook jaquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:04 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Buitenaardswezen![]()
Nee was een andere kansloze jongen, stond in de krant laatstquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:03 schreef Frasier het volgende:
Sprong Frank daar in het water?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |