Het oude topicje vindt men hier
Een tijdje geleden is er ooit het idee geopperd om met de muziekmakende fokkers onderling wat samen te gaan spelen en mogelijk zelfs nummers te gaan schrijven. Erg voor uitlopende gedachten, maar het blijkt dat een hoop fokkers zich toch aangemeld hadden om hier aan mee te werken. Het is een tijdje stil gebleven en toch is er besloten om een jam!sessie te gaan houden met een aantal mensen met als doel gewoon lol hebben en samen muziek maken.
We zijn inmiddels zover dat we een groep mensen bij elkaar hebben, een datum en een plaats. Wat er verder gaat gebeuren weten we nog niet, dat zien we dan wel. Natuurlijk zullen er de hele avond opnames en foto's gemaakt worden die we ook (mits het enige kwaliteit bevat) online zullen gooien.
Deze jam!sessie zal de eerste zijn in (hopelijk) een hele reeks van sessies op verschillende lokaties met verschillende mensen.
Belangrijke gegevens voor de eerste jam!sessie:
datum Woensdag 22 augustus
tijd 19:00 tot 23:30 men is vanaf de middag al welkom, mij mij kan dan evt wat gegeten en gedronken worden, hetzelfde geldt na afloop, mensen die willen blijven slapen, dat is ook mogelijk
plaats Hoorn de oefenruimte is ongeveer een kwartier lopen vanaf mijn huis
plan Een gezellige avond waarin het samen muziekmaken centraal staat. een jamsessie dus.
De bedoeling is dus dat je je eigen instrumenten (zonder versterking enzo) meeneemt (behalve de drums dat is niet echt noodzakelijk omdat er al een durmstel staat)
Ik heb verder de grootste ruimte gehuurd, deze kost 80 piek voor 4,5 uur. Drumstel en de nodige versterking is aanwezig. De kosten worden uiteraard verdeeld onder de deelnemers van de jamsessie. In deze ruimte kunnen ongeveer 15 a 20 man volgens Mupo (het bedrijf die de overruimtes verhuurd). Ik heb 'm nog niet gezien en hoo pdat ik dat volgende week kan doen. Een hele grote groep mensen is lastig om mee samen te spelen. Op dit moment hebben we voldoende aanmeldingen, maar er zijn er een paar die nog geen zekerheidkunnen geven of ze die dag aanwezig kunnen zijn. Mocht een van hun uitvallen dan maken we uiteraard plek voor anderen.
De Deelnemers op dit moment
Matrixdoors Drums
Zanderrr (bas)Gitaar / Toetsen
Tijn Toetsen / Gitaar
Man_In_A_Shed Toetsen / Gitaar
Schorpioen Gitaar / Trompet
Atrimar Basgitaar / Zang
Vork Toetsen / Percussie
Alter-Ego Percussie / Publiek
Sweetie Publiek (dus dat wordt hard klappen)
Bolletje Zang (dat wil je nogsteeds doen?)
Mensen die het nog niet zeker wisten
bogus Analoge Synth / toetsen e.d. (al meer gehoord over het Frankrijk-gebeuren?)
_psilocybin Analoge Synth en nog wat Sample-gedoe (weet je al of je er aan mee kunt/wilt doen eik?)
De lijst is dus eventjes dicht, omdat we anders een heel erg grote groep mensen krijgen, het is nou eenmaal geen fok meeting
De mensen die op de lijst staan zouden die zo vriendelijk willen zijn om eventjes een mailtje te sturen naar: vork@fokzine.net (dit ivm met gegevens telefoonnummers adressen en verder informatie wie wat meeneemt aan muziekapparatuur e.d.)
Tot zover het fok!jamsessie nieuwbericht Als je nog suggesties hebt, vragen en/of opmerkingen dan kunnen die bestwel in dit topic gemieterd worden.
Ik heb er in iedergeval al zin in...
quote:Nah zoals het er nu naaruit ziet zullen er wel meerdere edities komen en ook wat meer bij eindhoven in de buurt.
Op zaterdag 04 augustus 2001 19:32 schreef Oosthoek het volgende:
Hmm, als het meer in de buurt van Eindhoven was geweest had ik wel mee willen spelen, maar ik heb niet veel behoefte om zo'n klere eind met de trein te reizen. Jammer.
quote:Binnnenkort het eerste tribute album van de ZOnen van Zorn! En de T-shirts natuurlijk! We kunnen er tijdens de jam vast wel wat Zorn klassiekers doorheen jagen.
Op maandag 06 augustus 2001 23:56 schreef MuadDib het volgende:
De Zonen van Zorn zullen spelen alsof hun leven er vanaf hangt!
quote:Nu nog steeds niet?
Op dinsdag 07 augustus 2001 00:33 schreef Vork het volgende:
Ik ben het nogsteeds niet met de bandnaam eens hoor!
De zonen van Zorn roeleren grote tijd!
[Dit bericht is gewijzigd door Scylla op 09-08-2001 22:08]
quote:Omdat je niet goed heb gekeken? Um.. stuur ff een mailtje naar: vork@fokzine.net (en anderen die dat nog niet gedaan hebben ook ff doen graag)
Op donderdag 09 augustus 2001 21:59 schreef Scylla het volgende:
Heej!! Koel!!!Waarom kom ik hier nu pas achter?Mag dit vijtien jarig pubertje ook zijn (gitaar,bas,mondharmonika)kunsten gaan vertonen?
ben vandaag voor het eerst bij Mupo in Hoorn geweest en heb me net vanavond hier geregistreerd
Een vriend ging een effect apparaat ophalen en ik heb toen meteen nog ff een klemmetje voor me drumrack gekauft
Nee geen flauw idee dus....
quote:Hoelaat moet je beginnen dan?
Op zaterdag 11 augustus 2001 13:23 schreef Bolletje... het volgende:
Vork, ik wil zeker nog mee doen, ik baal er alleen van dat het doordeweeks is, ik kan niet blijven slapen er moet tenslotte weer gewerkt worden de volgende dag, en kan geen vrij nemen, geen dagen meer genoeg, moet nog op vakantie...
komt er iemand uit de buurt van Haarlem met wie ik mee kan rijden, of eventueel alleen mee terug kan rijden? heen lukt wel met de trein denk ik..ik moet dus zeggen, sorry ik weet niet zeker of ik kom.. HELP!
quote:Laatste trein vertrekt om 00:32 naar Sloterdijk en daar moet je dan over stappen naar Haarlem. ben je om 1:30 ongeveer in Haarlem
Op zaterdag 11 augustus 2001 13:23 schreef Bolletje... het volgende:
Vork, ik wil zeker nog mee doen, ik baal er alleen van dat het doordeweeks is, ik kan niet blijven slapen er moet tenslotte weer gewerkt worden de volgende dag, en kan geen vrij nemen, geen dagen meer genoeg, moet nog op vakantie...
komt er iemand uit de buurt van Haarlem met wie ik mee kan rijden, of eventueel alleen mee terug kan rijden? heen lukt wel met de trein denk ik..ik moet dus zeggen, sorry ik weet niet zeker of ik kom.. HELP!
Eerste RECHTSTREEKSE trein naar Haarlem vertrekt om 6:04 vanuit Hoorn. Je bent dan om 7:00 ongeveer in Haarlem.
Succes
quote:punt 1: jeah right moet om 7 uur op...
Op zaterdag 11 augustus 2001 14:07 schreef Orthello het volgende:[..]
Laatste trein vertrekt om 00:32 naar Sloterdijk en daar moet je dan over stappen naar Haarlem. ben je om 1:30 ongeveer in Haarlem
Eerste RECHTSTREEKSE trein naar Haarlem vertrekt om 6:04 vanuit Hoorn. Je bent dan om 7:00 ongeveer in Haarlem.
Succes
quote:Dat is precies de reden dat ik ook niet kom (afgezien van het feit dat ik geen enkel instrument bespeel en een stem heb als een dooie kraai), ik moet zelfs nog een uurtje eerder op
Op maandag 13 augustus 2001 15:23 schreef Bolletje... het volgende:[..]
punt 1: jeah right moet om 7 uur op...
punt 2 yeah right
quote:Heb ik net tot bloedens toe Captain Beefheart's Trout Mask Replica ingestudeerd (op mijn Juno nog wel), meldt de leadzanger doodleuk dat hij niet komt!
Op maandag 13 augustus 2001 18:33 schreef MuadDib het volgende:[..]
Dat is precies de reden dat ik ook niet kom (afgezien van het feit dat ik geen enkel instrument bespeel en een stem heb als een dooie kraai), ik moet zelfs nog een uurtje eerder op
Ik heb er zin in..
Het is eigenlij keen muziekwinkel dus met erg veel spul (voor redelijke prijzen) en daarbij dus die ruimtess en nog een barretje.
Voor de mensen dieeerder komen kunnen bij mij eten enzo, als er mensen zijn die rechtstreeks gaan (dus om 19:00 daar bij ie oefenruimte willen zijn) er is een snackbar erg vlakbij.. die is tot 20:00 open, helaas is die wel ietsjes duurder dan normaal..
Ow Tijn er is een Marshall versterker aanwezig (en volgens mij ook nog een Perkley ofzo) en Matrixdoors, wat er staat betreft een Tama drumstel.. Dat jullie dat ff weten
Meer informatie volgt via de mail.
Je ziet me wel verschijnen, Vork! Kheb er echt al zin in
Oh ja Vork, ik heb je nog niet gemaild maar dat doe ik nog (als ik het tenminste niet vergeet), ik ben anders te bereiken op schorpioen@hempfiles.com
Ik heb er iig ook zin in! Het is weer veel te lang geleden voor mij dat ik in een band heb gespeeld...
quote:Oh ja, dat wou ik nog vragen: zou ik ook ff een stukkie mogen riedelen op je trompet? Kheb 6 jaar gespeeld, maar das zo'n tijd geleden dat ik het denk ik gruwelijk verleerd ben... vooral de training in mn lippen ben ik hopeloos kwijt.
Op donderdag 16 augustus 2001 14:09 schreef Schorpioen het volgende:
Ik neem aan dat er ook een PA en microfoons zijn? Da's wel leuk voor evt zang anders dan moeten die zo schreeuwen, en ik heb voor mijn trompet eik ook wel een mike nodig... Ik *kan* er wel bovenuit toeteren zonder versterking maar dan mag je me na een uur van de grond opvegen
Maar toch lijkt het me wel leuk om te kijken of ik er nog wat uit kan halen Misschien kan ik trouwens wel een eigen mondstuk meenemen (wel zo fris
)
quote:Hoe lang is het geleden? Ik had 1 jaar niet meer gespeeld en moest zowat weer helemaal opnieuw beginnen, vooral de lipspanning was idd helemaal weg... (Die is nog steeds niet helemaal terug, maar ik heb nog bijna een week
Op donderdag 16 augustus 2001 14:14 schreef Tijn het volgende:[..]
Oh ja, dat wou ik nog vragen: zou ik ook ff een stukkie mogen riedelen op je trompet? Kheb 6 jaar gespeeld, maar das zo'n tijd geleden dat ik het denk ik gruwelijk verleerd ben... vooral de training in mn lippen ben ik hopeloos kwijt.
Maar je mag een poging wagen van mij
quote:Dat is geen slecht idee
Misschien kan ik trouwens wel een eigen mondstuk meenemen (wel zo fris)
quote:Euhm... kheb sinds een 1/2 jaar geleden geen trompet meer thuis, maar kheb al een jaar of 2 niet zo actief meer gespeeld. Dat wordt leuk
Op donderdag 16 augustus 2001 14:19 schreef Schorpioen het volgende:[..]
Hoe lang is het geleden? Ik had 1 jaar niet meer gespeeld en moest zowat weer helemaal opnieuw beginnen, vooral de lipspanning was idd helemaal weg... (Die is nog steeds niet helemaal terug, maar ik heb nog bijna een week
)
[edit]
Die 6 jaar was trouwens een beetje gegokt, tis misschien nog wel iets meer. Kben begonnen toen ik 7 was... ben nu 18. Eerste jaar natuurlijk alleen maar veel moeten leren, en laatste 2 jaar niet echt actief gespeeld... kom je uit op 8 jaar actief trompet spelen
En dan alles zo snel weer kwijt... tis eigenlijk hopeloos
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 16-08-2001 14:28]
Anders moet iemand maar ff een klein cassetterecordertje oid meenemen, dan kunnen we iig iets opnemen. Ik heb nog geprobeerd om een midi-module te lenen voor de keyboards, maar die knakker wilde 'm helaas liever niet uitlenen. Pech...
maar goed: ik heb iig ook zin erin.
Of misschien hebben ze daar wat opname-spul staan.
Desnoods kunnen we achteraf de hele boel in CoolEdit gooien en er dan alsnog stereo van maken
Maar goed, we moeten maar kijken. In principe zou zelfs één microfoon al okee zijn
Want zo doen wij het altijd
quote:Da's ook een idee, idd. Misschien wel beter ook, want aangezien de trompet en zang (?) ook over de PA lopen kun je de balans dan beter afstellen.
Op donderdag 16 augustus 2001 15:33 schreef Tijn het volgende:
Maaruh... gaan de microfoons niet gewoon in de mixer en gaat de uitgang van de mixer in de MD?Want zo doen wij het altijd
quote:Hey, en niet eens een geluidstechnicus he
Op donderdag 16 augustus 2001 15:45 schreef Zanderrr het volgende:[..]
Da's ook een idee, idd. Misschien wel beter ook, want aangezien de trompet en zang (?) ook over de PA lopen kun je de balans dan beter afstellen.
Mijn pc neem ik niet mee, hij is wat onstabiel de laatste tijd en ik heb helemaal geen tijd om daar wat aan te doen.
woensdag moet ik werken tot 14:00 dus jullie zijn vanaf 14:30 bij mij thuis welkom. Ik zit nu vanaf mijn werk en ik hou het dus kort. Mail volgt denk ik als ik thuis ben, als het goed is heb ik al julie mailadressen wel..
iemand nog wat gehoord van _psycoblin (zo toch?), matrixdoors en/of bogus? En ojah, komt Bolletje nog meezingen? Alter-ego, in hoeverre gaat het jou lukken om percussie gevallen mee te slepen en kom je met de auto (zoja rij je over Utrecht?)
dat was het welweer, er is iig al plek zat, aardige mensen, ziet er goed uit dus.
quote:is via Mupo wel te regelen (weet niet of die erbij zaten, maar ze hebben ze wel, daar ga ik wel van uit.)
Op donderdag 16 augustus 2001 20:47 schreef Metamorphozis het volgende:
Alleen je zal toch nog microfoons nodig hebben voor het drumstel. O jee
quote:Ha, met jou kan ik praten
Op donderdag 16 augustus 2001 20:49 schreef Beatrice het volgende:
Ik vind "zonen van Zorn" best een leuke bandnaam
Wacht maar totdat je de Zanderrr actionfigure met gratis Slipknotmasker ziet.. De hele band is natuurlijk vertegenwoordigd, met het oog op de naderende tv-serie .
quote:Ja, en als je aan 't touwtje trekt dan zegt ie een van de volgende dingen:
Op donderdag 16 augustus 2001 22:41 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Wacht maar totdat je de Zanderrr actionfigure met gratis Slipknotmasker ziet..
- "Ik hou alleen van ontoegankelijke muziek."
- "Beatles roeleren"
- "Ik wil niet naar de kapper"
quote:vergeet niet "Zorn is groot, you eastcoast muthafucka" en "relax en geniet van je reggae mon"
Op donderdag 16 augustus 2001 22:43 schreef Zanderrr het volgende:[..]
Ja, en als je aan 't touwtje trekt dan zegt ie een van de volgende dingen:
- "Ik hou alleen van ontoegankelijke muziek."
- "Beatles roeleren"
- "Ik wil niet naar de kapper"
quote:Kvind eigenlijk zowiezo een naam voor ons onzin eigenlijk.
Op donderdag 16 augustus 2001 23:26 schreef Vork het volgende:
Zonen van Zorn? hmz.. moeten we nu dan de vrouwen uit de band gaan verbannen? Nee toch? Anders klopt de bandnaam niet.
I am the Walrus stond al op de lijst (zie vorige topic) en ik hoorde van Zanderrr dat Bolletje graag iets van K's choice oid wilde zingen en dus spelen. Nog meer? Ik ben het hele weekend verder weg, maar ik wil graag Karma Police spelen.. tsja, ik weet het.. vocalen word beetje lastig, maar het is zo'n cool nummer .
quote:'t is ook meer een geintje Tijn
Op donderdag 16 augustus 2001 23:27 schreef Tijn het volgende:[..]
Kvind eigenlijk zowiezo een naam voor ons onzin eigenlijk.
Zet een trompet naast een hele band en je weet zeker dat ie er niet boven uit komt... dan kan de rest toch zachter spelen?? ja zeker, dan spelen ze 2 minuten zachter en dan gaat het vanzelf wel weer harder(lees normaal).....
Bovendien hebben gitaristen altijd de ergelijke gewoonte om elke 20 sec hun versterker een tandje hoger te zetten
("Ja maar, ik kan mezelf niet horen" )
Dus geef me maar gewoon een microfoon
quote:En daarom staat mijn trompet ergens in een koffer opgeborgen en ben ik gaan drummen
Op vrijdag 17 augustus 2001 17:09 schreef Schorpioen het volgende:
Idd. Zoals ik al zei, ik KAN er misschien wel bovenuitkomen als ik mijn longen uit mijn lijf blaas, maar dan ga ik echt niet lang mee hoor.Bovendien hebben gitaristen altijd de ergelijke gewoonte om elke 20 sec hun versterker een tandje hoger te zetten
("Ja maar, ik kan mezelf niet horen")
Dus geef me maar gewoon een microfoon
p.s. Ik heb hier zelf ook een DCC-speler staan.
quote:Ai, dan hebben we geen bassist. sjah Zanderrr... Maar dat lossen we op door een oerharde overstuurde Synthbass zo nu en dan
Op vrijdag 17 augustus 2001 19:52 schreef Atrimar het volgende:
* Atrimar heeft er zin in en hoopt dat zijn stem dan nog goed is, zijn pols is het iig niet en ik mag dus niet bassen van de dok, ik hou me dus vooral bezig met zang (waar mogelijk natuurlijk) en wat percussie.
quote:Om af te spelen is het een ramp Dcc, niet gebruiksvriendelijk en er treedt ook kwaliteits verlies op. Maar daartegen ben ik wel van mening dat de opnames op Dcc beter klinken, er zit voor mijn gevoel wat meer diepte in, wat in een aantal situaties ene beetje mis op minidisc. Ik heb allebei hier, en heb de verschillen gehoord met dezelfde microfoobn overgens in zelfde situaties. Eik is Dcc net iets warmer. Maargoed ik praat over nihile verschillen, in weze maakt het geen donder uit. MD is welweer gebruiksvriendelijker (ook met opnemen).
Op vrijdag 17 augustus 2001 19:55 schreef bogus het volgende:
Vork, ik ben na het lezen van je mailtje gefascineerd geraakt door het feit dat je DCC prefereert boven MD. Ik ben buitengewoon nieuwsgierig waarom je die geflopte kruising tussen analoog en digitaal verkiest boven de 'allmighty' MD.p.s. Ik heb hier zelf ook een DCC-speler staan.
quote:Dankjewel Machiel.. we waarderen je mental support ten zeerste.. en natuurlijk als er wat hoorbaars uit is gekomen zal dat op fok te vinden zijn.
Op vrijdag 17 augustus 2001 23:10 schreef Machiel het volgende:
Het boeit mij niet hoe t wordt opgenomen als ik er maar iets van terug kan horen aangezien ik er zelf niet bij kan zijnBen heel benieuwd wat eruit komt
Iedereen alvast veel suc6
quote:
Bovendien hebben gitaristen altijd de ergelijke gewoonte om elke 20 sec hun versterker een tandje hoger te zetten
quote:No prob, bassen is ook koel. (vooral reggae en funk
Ai, dan hebben we geen bassist. sjah Zanderrr...
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 18-08-2001 11:15]
quote:hmz.. dom volk.. de muren hoeven dr niet uit hoor!
Op zaterdag 18 augustus 2001 11:10 schreef Zanderrr het volgende:(het is waar...)
quote:*stekker druit* takkeherrie ook altijd.
Op zaterdag 18 augustus 2001 12:15 schreef Zanderrr het volgende:
Tja, gitaristen zijn iha meestal enorme ego-trippers: "Ah, nu komt mijn solo" *volume op 11*
quote:Eten wordt hier geregeld. help me herinneren dat ik ffies een ov omschrijving ga maken (ah je heb geen mobiel he.. ok dat wordt dus een zeer uitgebreide voetreis erbij
Op zaterdag 18 augustus 2001 12:24 schreef Zanderrr het volgende:
Maar Vork, ik moet wel ff weten hoe ik van station Hoorn naar jouw huis kom. Ik denk dat ik 's middags om een uur of vier oid in Hoorn kan zijn, dan kunnen we misschien eerst ff eten enzo.
quote:Een ex-collega van me werkt ook bij een geluidsverhuur bedrijf. Hij moest een keer het geluid van een band doen en de versterker van de bassist kwam overal bovenuit. Hij heeft een paar keer netjes gevraagd of hij em zachter wilde zetten, maar dat wilde de bassist niet. Uiteindelijk midden in een nummer de stekker van het verlengsnoer van de basversterker er uit gerukt en opeens was de bassist wel bereid em ietsje zachter te zetten
Op zaterdag 18 augustus 2001 12:15 schreef Zanderrr het volgende:
Tja, gitaristen zijn iha meestal enorme ego-trippers: "Ah, nu komt mijn solo" *volume op 11*
Alleen moet ik nog even de routebeschrijving naar Casa Vork hebben..
quote:'t is nog maar de vraag of we die gaan coveren, maar zou wel cool zijn
Op vrijdag 17 augustus 2001 23:18 schreef MuadDib het volgende:
Ben ook erg benieuwd naar het resultaat, vooral die John Zorn covers lijken me wel wat......
[Dit bericht is gewijzigd door Schorpioen op 21-08-2001 10:03]
quote:We moeten de bus habben naar een gek plaatsje, weet niet meer precies hoe het heet, maar dat gaat wel goed komen denk ik. Ik heb het even op die OV reisinfo dinges opgezocht. Maar dat komt allemaal wel goed denk ik
Op dinsdag 21 augustus 2001 09:56 schreef Zanderrr het volgende:
Okee, ik ben die gast met twee gitaren op z'n rug, makkelijk zat.![]()
Alleen moet ik nog even de routebeschrijving naar Casa Vork hebben..
quote:Lol
Op dinsdag 21 augustus 2001 09:58 schreef Zanderrr het volgende:
Als we gewoon vijf nummers door elkaar spelen dan lijkt het er al een beetje op...
EN ik baal dat ik niet kan komen.
als jullie een keer in de buurt zijn zal ik is kijken of er wat fotos gemaakt kunnen worden voor cdhoesje bv
quote:Oh ja, onder het mom "hoe ontoegankelijker hoe beter"
Op dinsdag 21 augustus 2001 10:11 schreef Zanderrr het volgende:
John Zorn is een Amerikaanse jazz/avantgarde/noise/herrie-saxofonist en, om voor mij onbekende redenen, de beschermheilige van de chatters van het #muziek-kanaal. De man maakt muziek waar normale mensen meestal na vijf minuten van in de gordijnen vliegen...
En dan vooral volhouden dat je het mooi vindt, terwijl je het natuurlijk alleen draait om je buren te sarren
quote:... Leon & Tijns Takkeherrie?
Op dinsdag 21 augustus 2001 09:58 schreef Zanderrr het volgende:
Als we gewoon vijf nummers door elkaar spelen dan lijkt het er al een beetje op...
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 21:37 schreef Bolletje... het volgende:
Vork, ik heb je vorige week een mailtje gestuurd en ik heb het hier al geplaatst, maar er is kennelijk niemand met wie ik mee kan rijden, en heb echt niet het geld om te treinen, dus helaas ik kom niet...volgende keer beter..
Wil echt niemand Bollie ff thuisbrengen?
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 21:37 schreef Bolletje... het volgende:
Vork, ik heb je vorige week een mailtje gestuurd en ik heb het hier al geplaatst, maar er is kennelijk niemand met wie ik mee kan rijden, en heb echt niet het geld om te treinen, dus helaas ik kom niet...volgende keer beter..
En voor de anderen.. ik maak zo ff routebeschrijvingen en andere gegevens die ik danweer doormail.. echt vandaag nog. ik moet wel.
zin in?
Ik probeer iig om rond vier uur in Hoorn te zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 22-08-2001 09:03]
quote:lieverd.. ik kan niet eens heen komen met zo weinig geld
Op dinsdag 21 augustus 2001 22:08 schreef Tijn het volgende:[..]
Wil echt niemand Bollie ff thuisbrengen?
quote:Ontzettend jammer Bolletje.. Maar als het goed gaat gaan we toch nog een keer of niet?
Op woensdag 22 augustus 2001 08:54 schreef Bolletje... het volgende:[..]
lieverd.. ik kan niet eens heen komen met zo weinig geld
Tot vanmiddag guys!
Nou ik doe het toch.... nou, wat een herrie al.....
VEEL PLEZIER !!!!
*kuch, hoest* , valt niet mee om er bovenuit te komen.
Ik wil overmorgen een plak vinyl in mijn postbus!
Volgende keer ben ik er, echt, beloofd!
Op dit moment is het laat en zwerven er nog 5 slapers rond.
We hebben vooral gejammed, Blues, Funk, Reggae etc (of wat er op lijkt.)
Helaas is een deel (de betere stukken dus) niet opgenomen. Voorderest veel fouten, veel fouten en zeer veel erhm.. Ontoegankelijke stukjes. Ik zal (hopelijk morgen, maar wrs pas na dit weekend, ivm Lowlands) een 3 tal stukken opnemen bewrrken en op mp3 beschikbaar stelllen. tis niet allemaal even goed, maar wel grappig. Voor de die-hards is er dan ook nog evt een zeer ontoegankelijke compilatie te krijgen
Maargoed, geslaagd dus, t was een leuke avond, bijzonder jammer dat de mensen die wilde komen er niet bij konden zijn. Volgende keer (en die gaat zeker wel komen) beter. Nu weten we ook wat we aan elkaar hebben, wat er beter kan (ook kwa geluidsverhoudingen en opnames...). Kwaliteit van datgene wat opgenomen is is redelijk goed. (en jah bogus, toch maar minidisc want de dcc blijkt stuk te zijn )
en nou, slapen, Jammen is vermoeiend.
Wat is er allemaal wel goed opgenomen? Het reggaestuk? En die laatste shuffle, die ging wel lekker, staat die er goed op?
Ik was overigens al op de zeer gristelijke tijd van 1 uur al weer thuis. Echter daar lag een cd van Soep van de dag op me te wachten dus werd het toch nog 3 uur ofzo want die moest natuurlijk eerst beluisterd worden Helaas ging de wekker weer af om 7 uur, en nu heb ik de eerste vergadering er alweer opzitten...
Maar ik vond het zeker voor herhaling vatbaar! Volgende keer in Utrecht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |