Frank heeft haar flink uitgewoond vannachtquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:31 schreef suikerzoet het volgende:
waarom staat ze in hemelsnaam ALTIJD met haar benen zo ver uit elkaar? echt lelijk hoor.
bedenken? dit is gewoon een cover hoor..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Wat een KUT plaat, jeetje konden ze niks beters bedenken
Boris zingt hem wel anders hoor..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:30 schreef Fusion het volgende:
Maud heeft het nadeel omdat men nu het liedje nog niet kent
hahahaquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar heeft ze de beker verstopt.
Kom op zeg. Je begrijpt zelf toch ook wel dat dat een grapje was?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:32 schreef Ocealith het volgende:
Dat verhaal met dat beeld gaat waarschijnlijk nog wel een staartje krijgen ..
ze wordt voor de uitzending altijd door reinout in der sterretje genomenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:31 schreef suikerzoet het volgende:
waarom staat ze in hemelsnaam ALTIJD met haar benen zo ver uit elkaar? echt lelijk hoor.
die zin moet genoeg zeggen..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het niet zo'n heel lelijk nummer.
Dat meen je niet ?!?!?!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:32 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
bedenken? dit is gewoon een cover hoor..
Op de Greatest Moments CD klinken Meike en Robin enzo ook niet zo heel slecht.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach, in de studio halen ze die valse noten er wel uit
* miss_dynastie is het ermee eens!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:32 schreef Karina het volgende:
Wat een stom liedje. Ik zag Boris net in de backstage feed, volgens mij is hij gewoon super nerveus, daarom komt hij wat arrogant over.
hoe weet jij dat zo zeker dan ??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je begrijpt zelf toch ook wel dat dat een grapje was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |