quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:25 schreef Magics het volgende:
My God, Jerney heeft een emoe aangetrokken![]()
![]()
Moet kunnen toch schatje?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:26 schreef schatje het volgende:
Ja, wel een beetje te vroeg.
Mijne was optijd. Dees dichtquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:26 schreef schatje het volgende:
Ja, wel een beetje te vroeg.
Me2quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:26 schreef Sven- het volgende:
Ik ben nu officieel voor Maud.. begin me steeds meer aan Boris te ergeren...
Zeur niet. Je lijkt Boris wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:26 schreef Martijn16 het volgende:
[..]
Mijne was optijd. Dees dicht.
Zo lijkt het inderdaad...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:27 schreef mat_herben het volgende:
Boris wil niet winnen
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:27 schreef Fusion het volgende:
[..]
Zeur niet. Je lijkt Boris wel.
Ik ook. Als ze zo blijft zingen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:27 schreef BVO het volgende:
Ik begin Maud een kans te geven.
Nee, ik heb Boris nog nóóit leuk tegen Maud zien doen..nog noooooit.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:27 schreef Molletje het volgende:
volgens mij kunnen die twee elkaar in real life wel de strot doorbijten.. die boris lijkt me niet echt een aardig persoon eigenlijk :|
Nu belt er niemand meer voor Maud omdat ze denken dat Boris al heeft gewonnenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:27 schreef _Michiel_ het volgende:
Boris z'n naam staat al op het beeldjeTikkeltje doorzichtig dat sms-spelletje.
Het zal me niets verbazen als aan de andere zijde de naam Maud staatquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:27 schreef _Michiel_ het volgende:
Tegen niemand. Alleen een klein beetje tegen JK. De rest keek ie aan alsof ie ze de kop kon afbijten.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, ik heb Boris nog nóóit leuk tegen Maud zien doen..nog noooooit..
idd...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:27 schreef _Michiel_ het volgende:
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:28 schreef -Hans- het volgende:
OKAY Maud begint als eerste !!!!!!
iddquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Saai nummertje zo te horen
Och, het steekt wat af bij een overenthousiaste Maud, dat wel...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:27 schreef Martijn16 het volgende:
[..]
Zo lijkt het inderdaad...
Nee, achter de schermen is nu crisisberaadquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:28 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Het zal me niets verbazen als aan de andere zijde de naam Maud staat
Hun nummer. Hij heeft hetzelfde nummer, weetjewelquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:29 schreef Martijn16 het volgende:
Whow! Haar nummer is leuk! Alleen ik haat de tekst..
* niet eenschquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Saai nummertje zo te horen
Fok!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hun nummer. Hij heeft hetzelfde nummer, weetjewel
HOmoquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:31 schreef Dirkh het volgende:
Nee niks waard Maud, doei!
Hoi Boris!
Tom_Tom, wij zitten allemaal naar RTL te kijken hoor.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar nu gaat het weer goed!
de jury zal het wel weer fan-tas-tisch vindenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet zuiver
Daar heeft ze de beker verstopt.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom staat ze zo wijdbeens?
Frank heeft haar flink uitgewoond vannachtquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:31 schreef suikerzoet het volgende:
waarom staat ze in hemelsnaam ALTIJD met haar benen zo ver uit elkaar? echt lelijk hoor.
bedenken? dit is gewoon een cover hoor..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Wat een KUT plaat, jeetje konden ze niks beters bedenken
Boris zingt hem wel anders hoor..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:30 schreef Fusion het volgende:
Maud heeft het nadeel omdat men nu het liedje nog niet kent
hahahaquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar heeft ze de beker verstopt.
Kom op zeg. Je begrijpt zelf toch ook wel dat dat een grapje was?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:32 schreef Ocealith het volgende:
Dat verhaal met dat beeld gaat waarschijnlijk nog wel een staartje krijgen ..
ze wordt voor de uitzending altijd door reinout in der sterretje genomenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:31 schreef suikerzoet het volgende:
waarom staat ze in hemelsnaam ALTIJD met haar benen zo ver uit elkaar? echt lelijk hoor.
die zin moet genoeg zeggen..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het niet zo'n heel lelijk nummer.
Dat meen je niet ?!?!?!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:32 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
bedenken? dit is gewoon een cover hoor..
Op de Greatest Moments CD klinken Meike en Robin enzo ook niet zo heel slecht.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach, in de studio halen ze die valse noten er wel uit
* miss_dynastie is het ermee eens!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:32 schreef Karina het volgende:
Wat een stom liedje. Ik zag Boris net in de backstage feed, volgens mij is hij gewoon super nerveus, daarom komt hij wat arrogant over.
hoe weet jij dat zo zeker dan ??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je begrijpt zelf toch ook wel dat dat een grapje was?
Ik ben er ook niet zeker van hoor! Boris gaat nu vast "winnen"quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
precies. wat is die jongen zenuwachtig zegquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:32 schreef Karina het volgende:
Wat een stom liedje. Ik zag Boris net in de backstage feed, volgens mij is hij gewoon super nerveus, daarom komt hij wat arrogant over.
Een beetje wel hequote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:33 schreef TimmyAsd het volgende:
tis een beetje vals...
Ach, dat snap je zelf toch ook wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:33 schreef piertje2 het volgende:
hoe weet jij dat zo zeker dan ??
Ik heb alleen geluid, geen beeld. Dus ik besef op dit ogenblik niet zo heel veel ... (helaas)quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja bang voor gezichtsverlies jaquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:33 schreef itsme het volgende:
[..]
precies. wat is die jongen zenuwachtig zeg
Ach de kuip zit ook elke zondag vol.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:34 schreef Els_saai het volgende:
Het publiek vond het goed.
tuurlijk wel, maar zullen wel mensen zijn die daar om gaan zeikenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach de kuip zit ook elke zondag vol.
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:35 schreef Magics het volgende:
Vonden jullie het niks ?
Het is heel erg ja.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Jurny is ontsnapt uit de jungle
Zal vast wel ergens op internet Live uitgezonden wordenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:35 schreef just me het volgende:
kut casemaalle zenders zijn veranderd en ik kan ze niet opnieuw instellen omdat mijn afstandsbediening kapot
je ziet het..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:35 schreef Magics het volgende:
Ik vond het echt geweldig en ik ben niet zo'n Maud-fan hoor . Vonden jullie het niks ?
Maar doen of ik et niet gelezen heb hehquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach de kuip zit ook elke zondag vol.
Yoka! Check je mail nou 'squote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:36 schreef Yoka het volgende:
Hoi Els!
SMS ondertussen even voor Maud, als je toch niks te doen hebtquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:35 schreef just me het volgende:
kut casemaalle zenders zijn veranderd en ik kan ze niet opnieuw instellen omdat mijn afstandsbediening kapot
http://www.rtl.nl/shows/i(...)vestream_broad.html#quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zal vast wel ergens op internet Live uitgezonden worden
Niemand durft meer kritiek te geven, stel je voor dat ze degene die wint hebben afgezeken zegquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:34 schreef yanggie het volgende:
YOU'VE GOT TO BE KINDING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze zong echt heeel erg goed. Alleen vind ik het nummer zelf niet zo bijzonder!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:36 schreef BVO het volgende:
Was echt heel erg goed.
Alleen maar vanwege Maud, niet dankzij Borisquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Deze finale is echt 100x leuker dan die van vorig jaar.
Absoluut!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die stem van Jim, ik kan er nog steeds niet fijn naar luisteren.
Jamai had toch terecht gewonnen.
verschrikkelijk en ik ben niet zo een Maud haterquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:35 schreef Magics het volgende:
Ik vond het echt geweldig en ik ben niet zo'n Maud-fan hoor . Vonden jullie het niks ?
Nee ze doen allebei die singlequote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:37 schreef yanggie het volgende:
Gaan ze vanavond ook your song zingen????
iddquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:37 schreef tong80 het volgende:
Vergeleken bij vorig jaar is het een klasse beter.
Ik heb gehoord dat Jim nu ook al haar op zijn piemel heeft.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje, wat is Jim oud geworden
en tooske is ietsje voller dan vorig jaar..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje, wat is Jim oud geworden
aidsquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:38 schreef Dizer het volgende:
OMG wat is er met Jamai aan de hand ;?
Hind had moeten winnen gekquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die stem van Jim, ik kan er nog steeds niet fijn naar luisteren.
Jamai had toch terecht gewonnen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
aids
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:36 schreef Ocealith het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/shows/i(...)vestream_broad.html#
Ik heb alleen geluid. beetje jammer![]()
het is dat je voor Ajax bent, maar andersquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:39 schreef TimmyAsd het volgende:
tering he.. die jamai sziet er echt vies uit..
Natuurlijk! Maar ik bedoel het als: de keuze tussen Jim en Jamai blijft hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:39 schreef Fusion het volgende:
Hind had moeten winnen gek
Straks gaat ie weer terug naar de jungle met Jerneyquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jamai lijkt wel een bosaap.
maar hind stond niet in de finale, en in de finale heeft jamai verdient gewonnen.. volgens hem/haar..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:39 schreef Fusion het volgende:
[..]
Hind had moeten winnen gek
Dat is ie toch ook een beetjequote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:40 schreef Karina het volgende:
Jamai ziet er echt niet uit, hij lijkt wel een vrouw.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
het is dat je voor Ajax bent, maar anders
ontglipte me, sorryquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Niet leuk Dirkh.
Nee, maar tochquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]ziet jamai er dan leuk uit? hij heeft ook opeens een peopkleur gekregen, wat hem totaal niet staat..
Wel een leuke tentquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:41 schreef Ole het volgende:
Jamai gister te lang in café Montmartre gezeten misschien?
Eens!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:42 schreef Fusion het volgende:
Reinout laat altijd zulke pijnlijke stiltes vallen, echt de slechtste presentator ever
Ik kon er nog best wel om lachen eigenlijkquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Niet leuk Dirkh.
Raar hè ?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:42 schreef mat_herben het volgende:
jamai gedraagd zich al als een homo.
Hij moet ALTIJD poepen, kan dus beter een stoma nemenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:43 schreef -Hans- het volgende:
Boris lach eens man, kerel zeg als je moet poepen ga dan naar de wc
Ingespannen heet dat!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:43 schreef Magics het volgende:
Wat kijkt Boris Chagrijnig !!
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:43 schreef Fusion het volgende:
[..]
Hij moet ALTIJD poepen, kan dus beter een stoma nemen
Ga jij nou maar de huisartsquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik kon er nog best wel om lachen eigenlijk
dat is die toch ookquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:42 schreef mat_herben het volgende:
jamai gedraagd zich al als een homo.
Lieverdje, je mag al ruim een dag stemmen!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:43 schreef Magics het volgende:
Het is niet eerlijk dat mensen nu al mogen stemmen terwijl Boris nog niet gezongen heeft en Maud wel
Je mag al uren stemmen, Magics.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:43 schreef Magics het volgende:
Het is niet eerlijk dat mensen nu al mogen stemmen terwijl Boris nog niet gezongen heeft en Maud wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |