das een liefdesvonkquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:36 schreef RicXDesign het volgende:
Vriendin en ik hebben het heel vaak wanneer we elkaar een kus willen geven dat er een vonk overspring tussen onze neus
Bij koud weer en een lage luchtvochtigheid toevallig?'quote:Op maandag 3 mei 2004 10:30 schreef blasted het volgende:
Ik heb er ook last van, maar alleen als het buiten koud is.
Echt wazig.
ja teringmenijd zeg dat heb ik ook.. elke keer *PATS* *SCHOK* GVDquote:Op maandag 3 mei 2004 14:17 schreef L01 het volgende:
Moet je maar eens het toiletpapier gaan vullen (als je in een supermarkt werkt). en dan die metalen kar aanraken,......![]()
Of een complete dag computers verplaatsen met 30 ° en een vloerbedekking van stof...quote:Op maandag 3 mei 2004 14:17 schreef L01 het volgende:
Moet je maar eens het toiletpapier gaan vullen (als je in een supermarkt werkt). en dan die metalen kar aanraken,......![]()
Sportshirts werken ook...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:00 schreef RoaRRR het volgende:
Alleen leuk om dan je fleece trui in het donker uit te trekken * knepper *
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:36 schreef RicXDesign het volgende:
Vriendin en ik hebben het heel vaak wanneer we elkaar een kus willen geven dat er een vonk overspring tussen onze neus
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:42 schreef scollon het volgende:
Koop een biostabiel 2000![]()
maar... dat is toch hartstikke cool manquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:52 schreef RoaRRR het volgende:
Argl sinds dat we hier thuis een laminaat vloertje hebben laten leggen ipv vloerbedekking op de grond krijg ik bij alles wat ik aanraak een schokje...
Waarschijnlijk omdat ik door een of andere reden statisch geladen ben. Sinds 2 weken springt de kat omhoog wanneer ik hem wil aaien. Hoef ik geen lamp meer aan te doen daardat al die schokjes nog licht produceren ook. Blijft alles aan me plakken..Kan ik de een volgend nummer van een CD kiezen door alleen maar naar mijn CD speler te wijzen... Nog voordat ik hem aanraak springt er een stroompje over waardoor ie naar het volgend nummer ga....
Ik slof niet met mijn voeten dus dat kan niet de reden zijn dat ik zo statisch geladen ben....Hoe kom ik hier vanaf. Heb geen zin om de hele dag met ijzerdraad mezelf te aarden aan de verwarming.....
Waar ligt de laminaatvloer op? Heb je 'm over zeil heen laten leggen?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:52 schreef RoaRRR het volgende:
Argl sinds dat we hier thuis een laminaat vloertje hebben laten leggen ipv vloerbedekking op de grond krijg ik bij alles wat ik aanraak een schokje...
etc.....
Inderdaad ... voel het soms een kwartier later nogquote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:39 schreef Miwe het volgende:
[..]Dat hebben wij ook! En dat kan soms flink pijn doen ook
60 volt is niks man, je moet eens aan de 230 pakkenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:01 schreef Desensitized het volgende:
Door niet te sloffen kun je nog wel statisch zijn, n00b. 60 volt door je handen, das pas lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |