Dat ligt ook in niet in Utrecht.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:26 schreef _-Xanti-_ het volgende:
heb hier in deventer niks gehoord hoor
is dat een legerbasis ofzo??..of een munitie-opslagplaats???quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:27 schreef ikmoi het volgende:
op www.keistad.tk zeggen ze dat op soesterberg er bommen ontploft zijn ?????????
Ja een vliegveld, maar veel doen ze er de laatste jaren niet meer geloof ik.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:28 schreef Famas het volgende:
[..]
is dat een legerbasis ofzo??..of een munitie-opslagplaats???
ik hoorde het zelfs in Spakenburg.............dorp 11km vandaan Amersfoortquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:29 schreef ikmoi het volgende:
Ben net buiten geweest, maar zie nergens rook.
De grond trilt toch niet als een vliegtuig door de geluidsbarriere gaat ???
weet iemand hier iets van dan ........
Het is de thuishaven van de chinook en cougar helicopters.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:29 schreef Mr_T het volgende:
[..]
Ja een vliegveld, maar veel doen ze er de laatste jaren niet meer geloof ik.
Hier klonk het niet heel ver weg... Leek uit het centrum van Doorn te komen, maar dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:29 schreef Ymke het volgende:
yep , hier in utr. gehoord. klonk wel als ver weg
Opgelostquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:31 schreef Xternal het volgende:
Hoorde net op de scanner dat er twee F16's door de geluidsbarrière zijn gegaan ...
hahahah...ahum....quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:31 schreef Xternal het volgende:
Hoorde net op de scanner dat er twee F16's door de geluidsbarrière zijn gegaan ...
Bevestigdquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
2 straaljagers door de geluidsbariere. Vooralsnog niets aan de hand.
Ditto, echt keiharde knallen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:23 schreef Mr_T het volgende:
Hoorde het hier ook. Hier is Zeist. Mijn gordijnen trilden van de luchtverplaatsing...
Breaking news: er zijn net 2 straaljagers door de geluidsbarriere heen gebroken. Regio Amersfoort in paniek, we houden u op de hoogte!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:32 schreef Famas het volgende:
[..]
hahahah...ahum....
ik met m'n posts dat NL 1,2,3 bij normale uitzendingen blijven
waarom dat?..is toch vrij normaal als zo'n vliegtuig door de geluidsbarriere gaat..?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:33 schreef gelly het volgende:
Dan krijgen er 2 vliegers goed op hun flikker
Hoezo bevestigd?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:32 schreef BloodRayne het volgende:
Bevestigd... 2 straaljagers door de geluidsbarriere heen.
whehehhequote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:34 schreef daReaper het volgende:
[..]
Breaking news: er zijn net 2 straaljagers door de geluidsbarriere heen gebroken. Regio Amersfoort in paniek, we houden u op de hoogte!
Niet boven bewoond gebied.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:34 schreef Famas het volgende:
[..]
waarom dat?..is toch vrij normaal als zo'n vliegtuig door de geluidsbarriere gaat..?
Want?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:33 schreef gelly het volgende:
Dan krijgen er 2 vliegers goed op hun flikker
Ik woon in Soesterberg en heb ze ook gehoord echt keihard. Is inderdaad een vliegbasis trouwens.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
soesterberg is toch een vliegveld?
jup..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:33 schreef gelly het volgende:
Dan krijgen er 2 vliegers goed op hun flikker
Omdat er maar 2 gebieden in Nederland zijn waar dat mag, boven de noordzee en boven oost-groningen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:34 schreef Famas het volgende:
[..]
waarom dat?..is toch vrij normaal als zo'n vliegtuig door de geluidsbarriere gaat..?
Die klappen klonken echt niet als een vliegtuig dat door een geluidsbarriere ging.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:33 schreef gelly het volgende:
Dan krijgen er 2 vliegers goed op hun flikker
serieus.. dan hebben ze laag gevlogen volgens mij...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:35 schreef Xternal het volgende:
Meldingen van schade: gebroken ruiten en dergelijke ...
Ik dacht eerder aan relkinderen die perongeluk iets gedaan hadden eiglkquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:36 schreef SCH het volgende:
Dan merk je toch hoe al die bangmakerij en terroristen onzin onbewust in je gaat zitten.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:33 schreef gelly het volgende:
Dan krijgen er 2 vliegers goed op hun flikker
ik heb ook eens een gasexplosie gehoord, op 4 km afstand klonk dat als een container die naar beneden viel. Da's best angstig als je even later een grote zwarte wolk ziet opstijgen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:36 schreef SCH het volgende:
Dan merk je toch hoe al die bangmakerij en terroristen onzin onbewust in je gaat zitten.
Het is geen onzin. Een gezonde angst houd jezelf scherp.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:36 schreef SCH het volgende:
Dan merk je toch hoe al die bangmakerij en terroristen onzin onbewust in je gaat zitten.
Naja, niet perongeluk, maar met wat onverwachte consequentiesquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:36 schreef daReaper het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan relkinderen die perongeluk iets gedaan hadden eiglk
wie is er dan paranoide? we melden alleen wat we horen , stemmingsmakerij jou postquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:37 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Dammit, gaan we straks Amerika achterna met paranoia zijn?![]()
Wat is er nou gezond aan dat soort angst?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het is geen onzin. Een gezonde angst houd jezelf scherp.
Tja. Als je in het Gooi woont, dan kan je donder op zegen dat ze daar met bommen gaan "Gooi"en.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:39 schreef succubus het volgende:
eh mijn ouders wonen in het gooi en ook daar stond het huis te schudden!
Dit is geen paranoia, dit is gewoon afvragen wat er gebeurd is. Mag dat niet?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:37 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Dammit, gaan we straks Amerika achterna met paranoia zijn?![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:40 schreef daReaper het volgende:
Die straaljagers zijn maar een fabeltje
De FBI verdoezelt wat er echt gebeurt is
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:41 schreef SCH het volgende:
Ik heb mijn katten net uitgelegd dat het geen Bush of Al Qaida was en dat ze rustig verder kunnen slapen
Angstig worden tijdens of na vreemde gebeurtenissen is vrij normaal, al helemaal als er idioten met bommen rondlopen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:39 schreef SCH het volgende:
Wat is er nou gezond aan dat soort angst?
LOLquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:41 schreef SCH het volgende:
Ik heb mijn katten net uitgelegd dat het geen Bush of Al Qaida was en dat ze rustig verder kunnen slapen
Je angsten op je huisdieren projecteren en dan die beesten gaan troosten. Dus daarom raden ze eenzame mensen bij het RIAG aan om een huisdier te nemenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:41 schreef SCH het volgende:
Ik heb mijn katten net uitgelegd dat het geen Bush of Al Qaida was en dat ze rustig verder kunnen slapen
Mijn katten zitten hier met een gasmasker opquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:41 schreef SCH het volgende:
Ik heb mijn katten net uitgelegd dat het geen Bush of Al Qaida was en dat ze rustig verder kunnen slapen
De hulpdiensten ontvingenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:46 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zie nog nergens anders info...
zo raar vind ik dat niet hoor.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:49 schreef royjn het volgende:
damn wat is nederland paranoide
Kunnen er geen twee geweest zijn. Doorbreken gelduisbarrieren geef 'een dubbele knal. Dus twee knallen kort achter elkaar, niet met een hele minuut ertussen. Zo hoorde ik ze tenminste hier in Houten.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:34 schreef daReaper het volgende:
[..]
Breaking news: er zijn net 2 straaljagers door de geluidsbarriere heen gebroken. Regio Amersfoort in paniek, we houden u op de hoogte!
Ja, ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:54 schreef morpheusx het volgende:
hier in Oost Utrecht ook gehoord en gevoeld. Was aan de telefoon met iemand uit zuid Utrecht (kanaleneiland) en die hoorde en voelde het seconden later ook. Ben er niet van overtuigd dat dat een supersonisch knalletje was. Daar blaas je geen deur mee open op zo'n afstand.
Ik toch echt 2 met een tussen tijd van ong,. 60 sec.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:02 schreef DaveHarris het volgende:
Ik hoorde echt maar 1 knal hoor
Hele provincie zo een beetje. Knallen schijnen ook gehoord te zijn in Lelystad.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:05 schreef JK het volgende:
DaveHarris ; Dan ben je doof geworden van de 1e en hoorde je de 2e niet meer.
Ruiten trilden hier flink hard, ik naar buiten... 2e knal volgde een minuut later.. scanner aangezet, zelfs in Bilthoven waren de deuren open gevlogen....
Klonk uit de richting van Baarn of Spakenburg te komen (zit zelf in Amersfoort)....
Maf dat het een minuut tussen beide was als je bij een sonic boom 2 klappen moet horen... en hoor je het ZO ver weg? Over zo'n beetje een halve provincie ?
Van mij mag het in dit geval wel hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:12 schreef paultjuhhh het volgende:
waarom mag je niet zon topic openen ?
quote:Topics als "ik zie rook, waar is de brand" en "botsing tussen 2 auto's in Brinkstraat, Ons Dorp" horen naar onze mening niet thuis in NWS. Het eerste bericht zou eventueel in GC kunnen, en bij het tweede bericht kun je je afvragen of het uberhaupt op het forum thuishoort.
quote:ANP - Hilversum - Een bezoek van Pamela Anderson is vroegtijdig tot een onverwachts einde gekomen nadat de beroemde zangeres bij het verlaten van de studio tegen een dichtslaande deur aanliep. De klappen van haar ontploffende silliconen vullingen waren tot in wijde omtrek te horen. Joop van den Ende zegt het voorval zeer te betreuren.
Zou idd kunnenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:18 schreef DePresident het volgende:
[..]Ik dacht dat die zin ''ik zie rook, waar is de brand'' ook hierop sloeg...........
Dit is nieuws ? Dat gebeurt in Dordt bijna dagelijks of maandelijksquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:21 schreef ikmoi het volgende:
Zit net thuis, en 2 gigantische knallen in de regio Amersfoort.
Maar er is helemaal niks te horen via scanners of wat dan ook.
weet iemand iets??
![]()
Sprak ze, onderwijl haar neus ophalend,quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:35 schreef Ymke het volgende:
goh
Wacht maar tot ze bij jou het dak eraf gaan rammelen, dan piep je wel andersquote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:40 schreef DePresident het volgende:
ik hoorde een gil net, weet iemand wat er is gebeurd? Hij was best hard, maar ook dof. Het klonk verschrikt, maar ook beduusd. Heeft iemand hem ook gehoord?
![]()
![]()
Wat ben jij raar zegquote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:40 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Sprak ze, onderwijl haar neus ophalend,
"dat is toch heel gewoon zie ik elke dag, val mij niet lastig met dit soort burgelijke foto's"
![]()
Mooie foto.
Ik hoorde alleen twee zeer luide knallen. De tweede wat luider dan de eerste. Het was een beetje alsof een zware maar lege container van grote hoogte op de grond was gevallen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:55 schreef succubus het volgende:
hoorden jullie alleen een knal of stonden de meubels ook te schudden? heb net met wat mensen gesproken die dachten dat het een aardbeving was omdat kasten, bureau's en andere meubels bewogen
mooie fotoquote:
O ik heb ze ook gehoord trouwensquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:16 schreef Sport_Life het volgende:
hier 10 km bij utrecht niks gehoord..
*ook Zeist*quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:23 schreef Mr_T het volgende:
Hoorde het hier ook. Hier is Zeist. Mijn gordijnen trilden van de luchtverplaatsing...
Om precies te zijn ik zit hier in Nieuwegein, maar kan ook komen doordat ik binnenzit met muziek.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O ik heb ze ook gehoord trouwensUtrecht-oost.
mensen zijn iks meer gewend tegenwoordig, veel te veel in de watten gelegd door het pappen en nathouden van de afgelopen jaren. Het wordt tijd dat er veel meer supersonische laagvliegoefeningen boven Nederland komen, het liefst met mach. 2 recht boven het grachtengordel-gespuis..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:26 schreef Ymke het volgende:
Jemig , je gaat daar toch geen 112 voor bellen?
Ongeveer 6km.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe ver is dat nou eigenlijk, Amersfoort - Soesterberg?
zal wel een berisping krijgen ,maar ff niet opletten en je zit er doorheen, ik denk een kwestie van snel thuis willen zijn door op het "randje" van de geluidsbarriere te vliegen, en de gashandel net iets te veel naar voren duwen (of net te op de verkeerde hoogte) waardoor ie er net per ongeluk doorheen ging.. tis eigenlijk te belachelijk voor woorden dat het boven nederland niet mag natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:04 schreef Illigit het volgende:
Wordt ie piloot ontslagen.. houdt ie een speech
Het waren twee fantastische knallen
ohjee.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
een goede zaak, ze moeten dat veel vaker doen. Vroeger vlogen er regelmatig vlieguigen door de geluidsbarriere. Het wordt tijd dat de mensen daar weer eens aan wennen. Ik zou ook willen pleiten voor het afschaffen van alle geluidsnormen voor vliegtuigen.
Ik geloof dat het overal waar hij overheen vliegt het te horen is. het zijn dus eigenlijk heel veel knallen achter elkaar, maar het "front" verschuift over de grond (zolang hij harder dan het geluid blijft gaan).quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:22 schreef JK het volgende:
En is zo'n 'Sonic boom' echt 20 a 25km (hemelsbreed) nog te horen?
dan was het de QRA die in aktie kwam. voor de N00bs> QRA zijn 2 F16's van VKL, LW of TW die om beurten 24/7 paraat staan om evt vijandelijk vliegtuigen uit te schakelen. de QRA moet 12 minuten na een melding in de lucht zijn. als er ergens iets aan de hand is is het dan natuurlijk logisch dat geluidsoverlast ondergeschikt is... na 11/9 kun je geen risico's meer nemen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:24 schreef blup het volgende:
Het waren trouwens 2 f16's die achter een Boeing 737 aanzetten die onbekend was, en zich niet melden..
Goede zaak dus dat ze er gelijk met gevechtsvliegtuigen achteraan gaan.
Klopt, de drukgolfen blijven zich voortplanten zolang het vliegtuig sneller dan het geluid gaat. Op How Stuff Wrks staat uitgelegd hoe het werkt.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:24 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik geloof dat het overal waar hij overheen vliegt het te horen is. het zijn dus eigenlijk heel veel knallen achter elkaar, maar het "front" verschuift over de grond (zolang hij harder dan het geluid blijft gaan).
Correct me if i am wrong
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:00 schreef digitaLL het volgende:
De 2 F16' moesten wel zo snel mogelijk zijn er drong een UFO ons luchtruim binnen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)l
QRA LW dus..quote:F-16's onderscheppen onbekend vliegtuig
LEEUWARDEN - Vanaf de luchtmachtbasis in Leeuwarden zijn zaterdagmiddag twee F-16 jachtvliegtuigen opgestegen om een vliegtuig boven Nederland te onderscheppen. Dat heeft een woordvoerder van ministerie van Defensie gemeld. Het verkeersvliegtuig van het type Boeing 737 was op de radar verschenen en vloog op ongeveer 7,5 kilometer hoogte van naar noord en zuid over Nederland.
Het vliegtuig was niet bekend bij het Europese luchtverkeerscentrum Eurocontrol in Maastricht, dat het luchtverkeer in het bovenste luchtruim in de Benelux en Noord-Duitsland in de gaten houdt. De F16's zijn vervolgens op het passagiersvliegtuig afgestuurd om het toestel te identificeren en contact te maken met de bemanning. Nadat zeker was gesteld dat er niets aan de hand was en het toestel het Nederlands luchtruim had verlaten zijn de F-16's teruggekeerd naar de vliegbasis in Leeuwarden.
De Defensie-woordvoerder kon niet vertellen van welke vliegmaatschappij het toestel was. "Daarover doen wij geen mededelingen." Ook over de bestemming kon hij niets kwijt. De F-16's waren de Boeing met een snelheid van meer dan duizend kilometer per uur genaderd en zijn daarbij door de geluidsbarrière gegaan. De woordvoerder denkt dat dit mogelijk tot overlast heeft geleid.
lolquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:00 schreef digitaLL het volgende:
De 2 F16' moesten wel zo snel mogelijk zijn er drong een UFO ons luchtruim binnen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)l
Als Xanti het Fok! forum luchtruim binnendringt, sturen wij 2 Fok! moderators achter hem aanquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:04 schreef _-Xanti-_ het volgende:
[..]
lol![]()
mooi he!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:04 schreef Oblivion het volgende:
Hier in Soest heb ik ze ook gehoord, ramen trilde ervan...![]()
Nou dat zal een klap geven jongequote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:02 schreef Oni het volgende:
[..]
Als Xanti het Fok! forum luchtruim binnendringt, sturen wij 2 Fok! moderators achter hem aan![]()
Lijkt me ook.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:01 schreef Skyclad het volgende:
Ze deden helemaal geen mededelingen over van wie het toestel was en zo? Was dus een politiek toestel.
aha , van noord naar zuid, oke dat verklaart een hoop , ik dacht eerst van zuid naar noord... waarschijnlijk inderdaad een politieke vlucht dus die men vergeten was/ of te laat had aangemeld bij de NL gevechtsleiding in Nieuw milligen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:29 schreef Paininthebutt het volgende:
Het waren twee F16's van de luchmachtbasis Leeuwarden die achter een onbekend vliegtuig aanzaten dat boven Nederland vloog. Het bleek een 737 passagierstoestel te zijn dat op 7,5 kilometer hoogte over Nederland vloog van Noord naar Zuid. Ze hebben geverifieerd wat het voor toestel was en het begeleid tot het buiten het Nederlandse luchtruim was. Het Ministerie van Defensie wil niet zeggen wat de herkomst van het vliegtuig was en wat de bestemming was.
Was vast Airforce Onequote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:29 schreef Paininthebutt het volgende:
Het waren twee F16's van de luchmachtbasis Leeuwarden die achter een onbekend vliegtuig aanzaten dat boven Nederland vloog. Het bleek een 737 passagierstoestel te zijn dat op 7,5 kilometer hoogte over Nederland vloog van Noord naar Zuid. Ze hebben geverifieerd wat het voor toestel was en het begeleid tot het buiten het Nederlandse luchtruim was. Het Ministerie van Defensie wil niet zeggen wat de herkomst van het vliegtuig was en wat de bestemming was.
dat is een 747quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:33 schreef Xternal het volgende:
[..]
Was vast Airforce One
Kan natuurlijk niet he.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:04 schreef _-Xanti-_ het volgende:
[..]
lol![]()
Het klonk juist precies als vuurwerk, dat was dan ook waar ik in eerste instantie aan dacht. Ze steken bij ons achter regelmatig vuurwerk af (politieschool).quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:24 schreef ikmoi het volgende:
Mijn hele huis trilde heen en weer en je voelde het in je buik. Was zeker geen vuurwerk ofzo
Ergens zit een piloot nog heel lang na te denken over vandaag, dat hij/zij misschien wel een vliegtuig vol passagiers zou moeten hebben neerhalen....quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:59 schreef blup het volgende:
Nou vuurwerk...
Het was werkelijk een ongelofelijk dreun voor vuurwerk...
Ik vind 't wel vet.. Eigelijk zouden ze op de jaarelijke vliegshow in leeuwarden ook 1x de geluidsbarrie moeten doorboren..
"t geeft me wel een veilig gevoel dit.. Ze slaan gelijk 'groot' alarm bij een onbekend vliegtuig in 't luchtuim.
groot in de zin van, Bewapend met hoge snelheid erachteraan.
Het zei zo.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:03 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Ergens zit een piloot nog heel lang na te denken over vandaag, dat hij/zij misschien wel een vliegtuig vol passagiers zou moeten hebben neerhalen....
Je moest eens horen wat ze hier af en toe voor vuurwerk afsteken.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:59 schreef blup het volgende:
Nou vuurwerk...
Het was werkelijk een ongelofelijk dreun voor vuurwerk...
Inderdaad, veilig maar toch ook wel spannend. Ook leuk voor de jongens in de F16 die eindelijk weer eens echt van stal mochten.quote:"t geeft me wel een veilig gevoel dit.. Ze slaan gelijk 'groot' alarm bij een onbekend vliegtuig in 't luchtuim.
groot in de zin van, Bewapend met hoge snelheid erachteraan.
Dat weet je van te voren als je die job aanvaard. En ik zou meteen doen als ze met dat vliegtuig een aanslag willen plegen. Beter dat vliegtuig uit de lucht dan duizenden slachtoffers op de grond.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:03 schreef CeeJee het volgende:
Ergens zit een piloot nog heel lang na te denken over vandaag, dat hij/zij misschien wel een vliegtuig vol passagiers zou moeten hebben neerhalen....
Yep, dat is de consequentie van F16 piloot zijn. Het is niet meer uit te sluiten dat kapers een passagiers vliegtuig kapen om hem vervolgens in dicht bevolkt gebied te crashen. Moet er ff niet aan denken al kan het niet anders zoiets zou je je leven blijven achtervolgen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:03 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Ergens zit een piloot nog heel lang na te denken over vandaag, dat hij/zij misschien wel een vliegtuig vol passagiers zou moeten hebben neerhalen....
Maar hoe wordt dan verklaard dat dat vliegtuig niet aangemeld was bij de verkeersleiding?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:31 schreef Xternal het volgende:
Ik heb net gehoord dat dat vliegtuig 'communication problems' had, waarschijnlijk was de radio stuk ofzo ... Was al eerder gevolgd door Franse Mirages blijkbaar!
Bron
Misschien was er net iemand een kopje koffie aan het halenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar hoe wordt dan verklaard dat dat vliegtuig niet aangemeld was bij de verkeersleiding?
Logisch dat defensie de kaken stijf op elkaar houdt maar ik zou toch graag wel willen wetem wat het was. Anders over een jaar of 40 even de dossiers (als ze vrijgegeven worden)doorzoeken.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:37 schreef Xternal het volgende:
Misschien was er net iemand een kopje koffie aan het halenNee, weet het niet, daar heb je een punt. Geen idee dus ...
Correctie.. ME opleidingscentrumquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:56 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het klonk juist precies als vuurwerk, dat was dan ook waar ik in eerste instantie aan dacht. Ze steken bij ons achter regelmatig vuurwerk af (politieschool).
zo'n 2020 km/h... maar snelheid is niet alles, een oude starfighter vloog een stuk sneller, maar was veel minder wendbaar.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:40 schreef Steijn het volgende:
Hoe hard kunnen de Nederlandse F16's of is dat geheim?
Ik vroeg me af hoe snel ze heel Nederland kunnen bestrijken.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
zo'n 2020 km/h... maar snelheid is niet alles, een oude starfighter vloog een stuk sneller, maar was veel minder wendbaar.
Ik heb anders nog nooit van die typische ME-busjes ofzo zien staan.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:45 schreef sanniejj het volgende:
Correctie.. ME opleidingscentrum![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:50 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik vroeg me af hoe snel ze heel Nederland kunnen bestrijken.10 minuten dus.
![]()
[..]
Ik heb anders nog nooit van die typische ME-busjes ofzo zien staan.
Interessant BHFH, maar wat is de relevantie met die quote?quote:
Ik denk dat ze in dit geval niet op het matje geroepen zullen worden. Als er inderdaad een 'vreemde' vliegtuig binnen het Nederlandse airspace is gevlogen en twee F-16's zijn gescrambled zal de veliegheid van Nederland voorop staan. Zeker gezien de terr. aanvallen in de VS met de kisten en alle berichten over islam vs. west-europa verwacht ik dat men zsm dan de intruder willen onderscheppen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:33 schreef gelly het volgende:
Dan krijgen er 2 vliegers goed op hun flikker
in 12 minuten moet een QRA team gescrambled zijn en in 10 mins kan ie heel NL bestrijken, reken maar uit dus... normaal gesproken zou een niet geïdentificeerd vliegtuig echter al ver buiten NLopgemerkt zijn, het lijkt erop dat wat aan de late kant is geweest omdat het vliegtuig door bijvoorbeeld de denen, of noren niet is doorgegeven. En dat op het laatste moment eurocontrol in paniek het QRA team heeft laten scrambelen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:03 schreef Steijn het volgende:
[..]
Interessant BHFH, maar wat is de relevantie met die quote?
Voor de duidelijkheid, ik bedoelde hoe lang het maximaal duurt voordat een vliegtuig kan worden onderschept.
Wat is scrambelen en het QRA team?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
in 12 minuten moet een QRA team gescrambled zijn en in 10 mins kan ie heel NL bestrijken, reken maar uit dus... normaal gesproken zou een niet geïdentificeerd vliegtuig echter al ver buiten NLopgemerkt zijn, het lijkt erop dat wat aan de late kant is geweest omdat het vliegtuig door bijvoorbeeld de denen, of noren niet is doorgegeven. En dat op het laatste moment eurocontrol in paniek het QRA team heeft laten scrambelen.
Er bestaan wel geluidwapens maar deze zijn volgens mij nooit ingezet. Overigens denk ik niet dat de schokgolf krachtig genoeg is om echte schade van betekenis te veroorzaken.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:12 schreef Code13.0 het volgende:
Is geluid wel eens ingezet als wapen ?
Bv met 10 vliegtuigen in formatie 100 meter of lager boven een stad de geluidsbarierre doorbreken ?
jazeker!!!!!!!!! Bij het beëindigen van de molukse treinkapingen in 1977 zijn de kapers door een aantal f104 starfighters (van 322)die door de geluidsbarriere vlogen in verwarring gebracht waarna de bestorming van de treinen begon!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:12 schreef Code13.0 het volgende:
Is geluid wel eens ingezet als wapen ?
Bv met 10 vliegtuigen in formatie 100 meter of lager boven een stad de geluidsbarierre doorbreken ?
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
jazeker!!!!!!!!! Bij de treinkapingen in de jaren 70 zijn de kapers door een aantal f104 starfighters die door de geluidsbarriere vlogen in verwarring gebracht waarna de bestorming van de treinen begon!
LOL ...quote:
De hoogste politie man die bij de planning aanwezig was zou zelfs geklaagd hebben dat de politie zo weinig te zeggen had en te doen had tijdens die operatie, man van de luchtmacht zou toen hebben aangeboden om ze wit te spuiten en er politie op te zetten
Ikke niet begrijp.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:33 schreef Karzeuler het volgende:
Het verkeersvliegtuig van het type Boeing 737 was op de radar verschenen en vloog op ongeveer 7,5 kilometer hoogte van naar noord en zuid over Nederland.
nope, Air force one is het vliegtuig waar de president zich in bevindt op dat moment en niet gebonden aan het toestel, zodra de president van board is het geen Aiir force one meer.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dat is een 747
oke dat wist ik niet en klinkt best logisch, maar de officiele airforce one is wel degelijk een 747 .quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:59 schreef piston het volgende:
[..]
nope, Air force one is het vliegtuig waar de president zich in bevindt op dat moment en niet gebonden aan het toestel, zodra de president van board is het geen Aiir force one meer.
Als de president van de VS zich in een ander regerings toestel verplaatst dan een van de twee 747's dan word de kist waar hij zich in bevindt air force one.
Logisch, als het vliegtuig harder dan het geluid gaat hoor je hem niet aankomenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:03 schreef ikmoi het volgende:
Je hoorde niks aankomen
Wat Piston zegt is wel waar hoor... Airforce one is de callsign van het toestel waar de president zich op dat moment in bevindt.. als hij overstapt naar een ander toestel van de luchtmacht dan wordt dat toestel op dat moment airforce one. Stapt hij over naar bv een marine helicopter dan wordt die helicopter op dat moment navy one...quote:Op zondag 2 mei 2004 00:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
oke dat wist ik niet en klinkt best logisch, maar de officiele airforce one is wel degelijk een 747 .
[afbeelding]
Dat toestel is ca. 10 a 20 keer duurder dan een normale 747 (je kan er een heel land mee besturen en oorlog mee voeren) Daarnaast nog allemaal geheim spul en niet zichtbaar afweergeschut. Een flink staaltje techniekquote:Op zondag 2 mei 2004 02:08 schreef JJvdM het volgende:
[..]
Wat Piston zegt is wel waar hoor... Airforce one is de callsign van het toestel waar de president zich op dat moment in bevindt.. als hij overstapt naar een ander toestel van de luchtmacht dan wordt dat toestel op dat moment airforce one. Stapt hij over naar bv een marine helicopter dan wordt die helicopter op dat moment navy one...
Maar inderdaad, de 747 van de foto is het gebruikelijke presidentiële toestel en dus meestal airforce one.
Je ziet inderdaad ook een vreemde bubbel op de neus.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:31 schreef sanniejj het volgende:
[..]
Dat toestel is ca. 10 a 20 keer duurder dan een normale 747 (je kan er een heel land mee besturen en oorlog mee voeren) Daarnaast nog allemaal geheim spul en niet zichtbaar afweergeschut. Een flink staaltje techniek
quote:Op zondag 2 mei 2004 03:14 schreef Xternal het volgende:
Die heeft Clinton destijds in laten bouwen. Die wilde nogal eens achter de stuurknuppel kruipen en hebben ze voor hem een soort 'kruipruimte' gemaakt, waar Monica Lewinsky dan kon plaatsnemen ...
Vooral dat eerste filmpjequote:Op zondag 2 mei 2004 03:25 schreef epias het volgende:
http://www.mikehowells.net/superflyby.mpg
http://www.mikehowells.net/FS14ss.mpeg
Gekke yanks
Van mij mogen ze het wekelijks doen. Wat een lekker gevoel was die knal, overtrof zelfs het meest mooie vuurwerk.quote:Op zondag 2 mei 2004 03:35 schreef Stevie_ het volgende:
Jezus wat ziek!
18 & 19 Juni op VB Volkel. Je zal geen supersonische vluchtjes meemaken, .. maar wel net iets onder als tijdens de airpower demo de veld wordt aangevallen door 8 of 16 F16's (ze komen uit verschillende richtingen vliegen, laag en hard, ... ) de Airpower demo is een demo van hoe de verschillende luchtmacht eenheden worden ingezet als een geheel, en hoe een vliegveld wordt ingenomen.quote:Op zondag 2 mei 2004 03:30 schreef Steijn het volgende:
[..]
Vooral dat eerste filmpjeIk moet toch eens een vliegshow bezoeken.
Als de president overstapt in zijn helicopter wordt het marine one. De heli is van het korps mariniers, Stapt hij op een schip van de marine is dat schip of duikboot navy one. Stapt hij in een voertuig van het leger dan wordt dat voertuig op dat moment army one.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:08 schreef JJvdM het volgende:
[..]
Wat Piston zegt is wel waar hoor... Airforce one is de callsign van het toestel waar de president zich op dat moment in bevindt.. als hij overstapt naar een ander toestel van de luchtmacht dan wordt dat toestel op dat moment airforce one. Stapt hij over naar bv een marine helicopter dan wordt die helicopter op dat moment navy one...
Maar inderdaad, de 747 van de foto is het gebruikelijke presidentiële toestel en dus meestal airforce one.
Zodra een vliegtuig harder gaat dan de geluidsbarriere schuift er een "front" over de grond, achter het vliegtuig aan. Als de front over je heengaat hoor je een knal. Het is dus niet zo er alleen bij het moment van doorbreking een knal plaatsvind.quote:Op zondag 2 mei 2004 03:19 schreef Steijn het volgende:
[..]![]()
Nu even een wat serieuzere vraag. Hoor je alleen bij de doorbreking van mach 1 een knal of ook bij veelvouden (zoals mach 2, mach 3, mach 4 enz) daarvan?
jij wil met droge ogen beweren dat je voor die hele hetze (zeg 10 september 2001) niet op zou kijken van 2 knallen die over een hele provincie te horen zijn??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:36 schreef SCH het volgende:
Dan merk je toch hoe al die bangmakerij en terroristen onzin onbewust in je gaat zitten.
Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat er nu allerlei angstscenario's opdoemen omdat er over code roodwitzwartblauwgroen wordt geouwehoerd.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij wil met droge ogen beweren dat je voor die hele hetze (zeg 10 september 2001) niet op zou kijken van 2 knallen die over een hele provincie te horen zijn??
Er is een verschil in angst. Da's alles. Nu zijn er andere associaties dan voorheen.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:42 schreef sp3c het volgende:
nee er doemen angstscenario's op omdat er 2 harde knallen over een hele provincie te horen zijn geweest die de ruiten deden trillen
ik kan het me niet voorstellen.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is een verschil in angst. Da's alles. Nu zijn er andere associaties dan voorheen.
tien jaar geleden dacht ik: vuurwerkquote:Op maandag 3 mei 2004 12:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kan het me niet voorstellen.
als ik 2 knallen hoor dan denk ik, bomaanslag! dat dacht ik 10 jaar geleden en dat denk ik over 10 jaar nog.
door op het www te zoekenquote:Op maandag 3 mei 2004 12:53 schreef SHERMAN het volgende:
En hoe weet jij dat?
dat in heel de provincie te horen is?quote:Op maandag 3 mei 2004 12:55 schreef SCH het volgende:
[..]
tien jaar geleden dacht ik: vuurwerk
hoe weet ik nu als ik in mijn tuintje sta dat het in de hele provincie te horen is? het was hard, ik dacht even aan enschede, even aan bommen en ook even aan vuurwerk - het was namelijk tussen koninginnedag en 5 mei, dan wordt er hier in het park altijd een show gehouden.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat in heel de provincie te horen is?
that's gotta be one hell of a firecracker
3, eerder deze week ook al, uur of tien sochtends. Zijn weer lekker bezig in soesterberg.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:33 schreef gelly het volgende:
Dan krijgen er 2 vliegers goed op hun flikker
quote:Twee F-16’s luchtmacht onderscheppen verkeersvliegtuig
1-5-2004 17:58:00
Twee F-16 jachtvliegtuigen van de Koninklijke Luchtmacht zijn zaterdagmiddag (1 mei) rond twee uur opgestegen van de Vliegbasis Leeuwarden om een vliegtuig boven Nederland te onderscheppen. Het verkeersvliegtuig van het type Boeing 737 was op de radar verschenen en vloog van noord naar zuid, maar voldeed niet aan de verkeersleidingsregels. Twee F-16’s zijn vervolgens onder begeleiding van een gevechtsleider van het Air Operations and Control Station Nieuw Milligen onmiddellijk op het toestel afgestuurd om het toestel te identificeren en contact te maken met de bemanning. Nadat was zeker gesteld dat er niets aan de hand was en het toestel het Nederlandse luchtruim had verlaten zijn de F-16’s teruggekeerd naar de thuisbasis Leeuwarden.
De F-16’s zijn met een snelheid van meer dan duizend km/h het verkeersvliegtuig genaderd en zijn daarbij door de geluidsbarrière gegaan. Dit heeft mogelijk plaatselijk tot enige vragen en wellicht overlast geleid.
Voor de verdediging van het luchtruim boven Nederland staan 24 uur per dag, 7 dagen per week F-16´s paraat voor deze Quick Reaction Alert (QRA)-taak. Bij een melding van een onbekend vliegtuig in het Nederlandse luchtruim zijn de F-16´s binnen enkele minuten in de lucht om het vliegtuig te onderscheppen.
http://www.mindef.nl/nieu(...)l
woudenberg schijnen er verschillende ruiten te zijn geklapt.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
serieus.. dan hebben ze laag gevlogen volgens mij...
die laatste 2 heb ik niet gehoord, die eerste wel. Die hoorde je van kilometers afstand aankomen, zeg maar zoals een ambu die voorbij raced, maar dan met het geluid van een normale straaljager x 100.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:38 schreef Illigit het volgende:
Het klonk meer als extreem harde onweersklappen.
Misschien is het wel een meteologisch fenomeen. Ik heb wel es gezien dat als bepaalde materie in de lucht echt geen kant meer op kan dat het dan implodeerd oid..
Ik moet zeggen dan ik net voor de klappen hier in amersfoort wel een heel raar zoemend geluid hoorde..
Dus wie weet was het wel een ruimte schip.. Wat boven Amersfoort hing en er snoeihard vandoor ging door de geluidsbarriere..Je weet het niet..
Ik hou het zelf ff op F16's of Bommen. Ik hoop het eerste.
Ben een jaar geleden van mn fiets gelazerd door 1 die boven mn hoofd vloog. En die zag ik ook, en dat klonk toch echt goed hard hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:47 schreef Illigit het volgende:
Een maatje van me heeft op Texel een keer vliegtuigen door de geluidsbarriere zien vliegen. Echt letterlijk GEZIEN.
En dat klonk volgens hem heel anders.. en minder hard en toen vlogen ze practisch boven zijn hoofd.
kilometer of 2 tot 25, afhankelijk van waar je zit.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe ver is dat nou eigenlijk, Amersfoort - Soesterberg?
Airforce 1quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:01 schreef Skyclad het volgende:
Ze deden helemaal geen mededelingen over van wie het toestel was en zo? Was dus een politiek toestel.
politie school leusden, in het oude kamp- amersfoort?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:50 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik vroeg me af hoe snel ze heel Nederland kunnen bestrijken.10 minuten dus.
![]()
[..]
Ik heb anders nog nooit van die typische ME-busjes ofzo zien staan.
Als je iets aan HOORT komen, dan vliegt 't niet sneller dan het geluid, of het maakt net een bocht om jou heen ofzo.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
die laatste 2 heb ik niet gehoord, die eerste wel. Die hoorde je van kilometers afstand aankomen, zeg maar zoals een ambu die voorbij raced, maar dan met het geluid van een normale straaljager x 100.
Echt een oorverdovende knal...
weet niet of die laatste 2 net zo waren?
Dat is nu ook weer wat overdreven vind ik.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Echt een oorverdovende knal...
Dat moet denk ik toch iets anders zijn geweest want ik heb ze hier in Amersfoort niet gehoord.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
3, eerder deze week ook al, uur of tien sochtends. Zijn weer lekker bezig in soesterberg.
Ja inderdaad, bij de golfbaan, DHV en laan 1914.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
politie school leusden, in het oude kamp- amersfoort?
Ja, daar moest ik ook wel om lachen. Leedvermaak.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:43 schreef HiZ het volgende:
Overigens wel komisch hoe SCH's bagatellisering er zo totaal naast zat. Die F16's waren de lucht in gestuurd om - indien nodig - een passagiersvliegtuig neer te halen. Dat is geen kattenpis lijkt me.
Ik denk dat die piloot heel goed wist waar ie mee bezig was Hizquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:01 schreef HiZ het volgende:
Wat was die piloot trouwens aan het doen? Je zou toch denken dat er een lampje gaat branden als er bijna een kwartier lang gevechtsvliegtuigen naast je vliegen.
Yeah right.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
misschien was ie schijten of slapen oid, tegenwoordig gebeurt het wel vaker dat er niemand in de cockpit zit... Ik heb een keer meegemaakt dat ik mocht kijken in de cockpit en dat iedereen wegliep en ik op een gegeven moment zelfs even alleen in de cockpit zat. Het vliegtuig vliegt zichzelf en op cruisehoogte is de kans dat er wat gebeurt ook bijna 0...
een verkeersvliegtuig vliegen in optimale omstandigheden kan iedereen, ja zelfs het landen is niet erg moeilijk op de meeste vliegvelden. de moeilijkheid zit hem in procedures,juist handelen onder stress en slechte weersomstandigheden.... maar kijk hoe ontzettend weinig vliegtuigongelukken er gebeuren gerelateerd aan het totaal aantal vluchten..... dat leidt soms ook tot onachtzaamheid, of iets te veel nonachalance bij personeel... (de piloten gaan lekker slapen, of met zn tweeen weg uit de cockpit)quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:06 schreef PommeL het volgende:
BIJNA 0![]()
Dat wat jij noemt plus het 20mm Vulcan kanon, denk ik. Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze die dingen ongewapend naar boven sturenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:10 schreef PommeL het volgende:
Wat is eigenlijk de standaard bewapening van onze paar gevechtsklare F16s? 2x sidewinder en 2x Amraam?
Ik bedoel dus de QRA F16s
Nou, nee dus. Die piloot was zwaar in overtreding door niet te reageren op de oproepen van eurocontrol.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk dat die piloot heel goed wist waar ie mee bezig was HizEn die 2 F-16's ook.
Overigens knallen ze niet zomaar een 737 boven Nederland neer, zoals in de VS wel zou gebeuren.
Wat een onzin allemaal, eurocontrol was al lang op de hoogte van de vlucht want er was in denemarken al geen radiocontact meer geweest.quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Juist....., Als er na verloop van tijd geen, of geen geruststellende woorden uit de cockpit gekomen waren was het vliegtuig gewoon uit de lucht geschoten. Het moment wanneer je dat doet is een afweging.. maar 1 telefoontje van een angstige passagier die zegt dat het vliegtuig gekaapt is door terroristen oid had al voldoende kunnen zijn. Ik denk dat je rustig kunt stellen dat de passagiers letterlijk door het oog van de naald geglipt zijn, -> "hej, wat leuk er vliegen f16's naast ons" ...niet beseffend dat de kans zeker aanwezig was dat het vliegtuig was neergehaald...
de QRA scrambled echt niet voor niets , dat is namelijk een LAATSTE optie,... ....
Een vriend van mij is piloot en die bevestigde dit, er zijn 3 mensen aanwezig en zeker op lange vluchten kan je gerust om de beurt slapen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Yeah right.
2 maal Amraam en 2 maal Maverick geloof ik maar ik ben er niet zeker van.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:10 schreef PommeL het volgende:
Wat is eigenlijk de standaard bewapening van onze paar gevechtsklare F16s? 2x sidewinder en 2x Amraam?
Ik bedoel dus de QRA F16s
Ja, dat wel, maar BHFH (quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een vriend van mij is piloot en die bevestigde dit, er zijn 3 mensen aanwezig en zeker op lange vluchten kan je gerust om de beurt slapen.
Dat lijkt me stug, omdat er ook iemand calls moet kunnen beantwoorde, of gooien ze hem dan even op de handsfree modequote:Op donderdag 6 mei 2004 17:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar BHFH () beweerde dat er ook wel eens niemand in de cockpit aanwezig is
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:11 schreef SCH het volgende:
rappie
ik wil wel in die sim!! waneer schikt het?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:24 schreef xyz het volgende:
HAHAHA, laat BHFH maar praten maar er is toch altijd echt minimaal 1 iemand aanwezig in de cockpit en de meeste tijd zitten we er gewoon met z'n tweeën of meer.
En ik wil je wel eens in de sim uitnodigen, wedden dat jij geen enkele keer veilig tot stilstand komt op de baan. Ondanks dat het zo makkelijk is dat iedereen het kan.
we regelen wel een keert wat, duurt alleen minimaal tot de zomer, druk druk.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik wil wel in die sim!! waneer schikt het?
oke, geen probleem! ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:40 schreef xyz het volgende:
[..]
we regelen wel een keert wat, duurt alleen minimaal tot de zomer, druk druk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |