Kun je me even een link/site geven waar de makers van die serie daar toestemming voor geven of iets dergelijks?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:08 schreef Sjkv het volgende:
hahahaha de series is NIET GELICEND daarom compleet legaal om te downloaden! zelfs de fansubs zijn legaal omdat er nog geen officiele subs uit zijn!
kijk ook maar eens in topc '[Anime] Naruto' daar worden ook links geplaats naar download omdat het simpel weg legaal is
offtopic: Killjoy.. How's youquote:Ten years after the end of World War II; anti-terror policeman Fuse gets suspended from service after the suicide by self-detonation of a young terrorist girl during an operation, as he failed to shoot her in time. When he tries to gather some information about her, he meets her sister and befriends with her. Both get dragged into the rivalries between the administration of the police and the counterterrorism commando unit 'Jin Roh' (human wolves).
Jah dat is waar en de meeste sites doen daarom ook niet moeilijk en bieden de niet gelicende series aan.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:08 schreef Killjoy het volgende:
Het hele fansub gebeuren zit juridisch gezien nog in een grijs gebied, men stopt met de verpreiding van deze fansubs als hij in noord-america gelicenseerd wordt door een bedrijf.
De originele copyrighthouders doen er niet echt moeilijk over, maar dat is omdat er eerst veel gratis publiciteit op deze manier wordt gegenereerd voor zo'n serie.
Dus legaal? daar zijn ze nog niet over uit, maar de fabrikanten/studios vinden dit tot nog toe niet zo erg.
Oh, en Scrapped Princess is wel aardig, ik zou persoonlijk eventjes kijken naar Midori no Hibi als ik jou was, gaat over een gast waarbij zijn rechterhand verandert in ...... (ik verklap niks)
Erg leuke comedyGoogle maar op de titel, dan kom je automatisch wel bij de torrents terecht
off-topic, het gaat goed hoor, eigen woninkie etc etcquote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:34 schreef knokkels het volgende:
Ook een leuke.. Jin Roh (Wolf Brigade)
Verhaal van Roodkapje in een Post-WWII setting.
[..]
offtopic: Killjoy.. How's you
Ga gewoon naar www.animesuki.com en zoek daar zelfstandig Scrapped Princess op. Animsuki.com geeft alleen links naar anime series die nog niet gelicensed zijn. Mocht Scrapped Princess in de toekomst wel gelicensed worden, dan haalt Animesuki per direct alle links van haar site af.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:45 schreef Gorro het volgende:
Ik heb het er met Mike over gehad en besloten het niet toe te staan en wel om voornamelijk de volgende redenen:
- Het veroorzaakt verwarring, zowel bij ons als bij de users (de ene serie wel, de andere niet)
- Stel, iemand koopt die licensie van de serie. Dan zou het opeens wel illegaal worden en zouden wij met terugwerkende kracht alsnog alle links moeten gaan verwijderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |