abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18803798
ik ben nog niet zolang hier op het forum en weet dus niet of er veel Anime fans zijn maar ik heb deze serie afgelopen week gedownload en vind hem echt super! Het gaat over een Prinses die volgens een oude legende op haar 16de verjaardag de wereld zou laten gaan. Ze leeft in een wereld waar bijna iedereen haar wilt vermoorden. Gelukkig helpen haar pleeg broer en zus haar in deze moeilijke tijd om haar te beschermen tegen al deze vijanden.

Het speelt zich trouwens af in een tijd 'na de grote oorlog' oftewel 6.000 jaar in de toekomst, dat maakt het ook erg interresant om de serie te kijken vind ik weer zo'n wrede toekomst beeld van de Japaners ERG GOEDE SERIE!

De serie is Japans met engelse fan-ondertiteling.

Paar plaatjes:

[ Bericht 16% gewijzigd door Gorro op 01-05-2004 01:05:38 ]
  zaterdag 1 mei 2004 @ 01:06:15 #2
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_18803851
Links naar downloads zijn uit den boze op dit forum. Ik heb ze dan ook verwijderd uit de openingspost. Let daar op in het vervolg graag.
pi_18803885
hahahaha de series is NIET GELICEND daarom compleet legaal om te downloaden! zelfs de fansubs zijn legaal omdat er nog geen officiele subs uit zijn!

kijk ook maar eens in topc '[Anime] Naruto' daar worden ook links geplaats naar download omdat het simpel weg legaal is
  zaterdag 1 mei 2004 @ 01:19:05 #4
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_18804061
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 01:08 schreef Sjkv het volgende:
hahahaha de series is NIET GELICEND daarom compleet legaal om te downloaden! zelfs de fansubs zijn legaal omdat er nog geen officiele subs uit zijn!

kijk ook maar eens in topc '[Anime] Naruto' daar worden ook links geplaats naar download omdat het simpel weg legaal is
Kun je me even een link/site geven waar de makers van die serie daar toestemming voor geven of iets dergelijks?

Ik heb het er morgen in elk geval even met Mike erover (de andere moderator van dit subforum) wat we hier mee doen. Het kan nogal verwarrend zijn dat sommige series wel en andere weer niet gedownload mogen worden, voor ons als moderators en voor users. Het is dus mogelijk dat we het praten hierover ondanks dat het misschien legaal is niet toestaan op dit forum, puur en alleen om verwarring te voorkomen. Tot die tijd gelieve even geen links te plaatsen.

[ Bericht 29% gewijzigd door Gorro op 01-05-2004 01:27:16 ]
  zaterdag 1 mei 2004 @ 02:08:03 #5
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_18804642
Het hele fansub gebeuren zit juridisch gezien nog in een grijs gebied, men stopt met de verpreiding van deze fansubs als hij in noord-america gelicenseerd wordt door een bedrijf.
De originele copyrighthouders doen er niet echt moeilijk over, maar dat is omdat er eerst veel gratis publiciteit op deze manier wordt gegenereerd voor zo'n serie.

Dus legaal? daar zijn ze nog niet over uit, maar de fabrikanten/studios vinden dit tot nog toe niet zo erg.

Oh, en Scrapped Princess is wel aardig, ik zou persoonlijk eventjes kijken naar Midori no Hibi als ik jou was, gaat over een gast waarbij zijn rechterhand verandert in ...... (ik verklap niks)
Erg leuke comedy Google maar op de titel, dan kom je automatisch wel bij de torrents terecht
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_18804719
Zal het binnenkort eens downloaden, het lijkt me misschien wel wat.
  zaterdag 1 mei 2004 @ 02:26:31 #7
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_18804872
en als je van zoete anime (zo zoet dat je tanden er pijn van doen) dan moet je To Heart eens downloaden
Naruto is altijd goed, (voorlopig) nog niet gelicensed maar ik vrees op het moment het ergste
  zaterdag 1 mei 2004 @ 02:34:38 #8
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_18804994
Ook een leuke.. Jin Roh (Wolf Brigade)
Verhaal van Roodkapje in een Post-WWII setting.
quote:
Ten years after the end of World War II; anti-terror policeman Fuse gets suspended from service after the suicide by self-detonation of a young terrorist girl during an operation, as he failed to shoot her in time. When he tries to gather some information about her, he meets her sister and befriends with her. Both get dragged into the rivalries between the administration of the police and the counterterrorism commando unit 'Jin Roh' (human wolves).
offtopic: Killjoy.. How's you
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_18805003
Wacht maar effe op megummy
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_18805344
Toevallig een stukje proberen te kijken (ik neem aan van dezelfde link die hier stond) maar die files liepen bij mij voor geen meter, weet meteen weer waarom ik een hekel heb aan realplayer enzo...
Qua humor en tekenstijl vind ik het een beetje op orphen lijken (van dat beetje dat ik gezien heb dan)
to quote my brother's hidden message: BUYWINDOWSBUYWINDOWSBUYWINDOWS
pi_18806299
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 02:08 schreef Killjoy het volgende:
Het hele fansub gebeuren zit juridisch gezien nog in een grijs gebied, men stopt met de verpreiding van deze fansubs als hij in noord-america gelicenseerd wordt door een bedrijf.
De originele copyrighthouders doen er niet echt moeilijk over, maar dat is omdat er eerst veel gratis publiciteit op deze manier wordt gegenereerd voor zo'n serie.

Dus legaal? daar zijn ze nog niet over uit, maar de fabrikanten/studios vinden dit tot nog toe niet zo erg.

Oh, en Scrapped Princess is wel aardig, ik zou persoonlijk eventjes kijken naar Midori no Hibi als ik jou was, gaat over een gast waarbij zijn rechterhand verandert in ...... (ik verklap niks)
Erg leuke comedy Google maar op de titel, dan kom je automatisch wel bij de torrents terecht
Jah dat is waar en de meeste sites doen daarom ook niet moeilijk en bieden de niet gelicende series aan.

Midori no Hibi vind ik trouwens heel erg triest, bedoel dat is echt zo onwaarschijnlijk verhaal dat ik het gestopt ben te kijken na de eerste aflevering.

Voor die jongen die ze niet goed bekijken, ga dan even naar mijn profiel en klik op mijn website *mag geen links plaatsen ofzo :S* en TIP download de R34l0n3, dat moet alle problemen oplossen want de downloads op mijn site werken allemaal en spelen goed af (allemaal gecheckt met die verise van R34l0n3).

Scrapped Princess heeft trouwens een heel goed einde voor een Anime serie moet ik zeggen die gevechten aan het eind met de PeaceMakers zijn gewoon geweldig!
  zaterdag 1 mei 2004 @ 10:45:54 #12
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_18806716
Ik heb het er met Mike over gehad en besloten het niet toe te staan en wel om voornamelijk de volgende redenen:

- Het veroorzaakt verwarring, zowel bij ons als bij de users (de ene serie wel, de andere niet)
- Stel, iemand koopt die licensie van de serie. Dan zou het opeens wel illegaal worden en zouden wij met terugwerkende kracht alsnog alle links moeten gaan verwijderen
  zaterdag 1 mei 2004 @ 14:47:42 #13
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_18810276
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 02:34 schreef knokkels het volgende:
Ook een leuke.. Jin Roh (Wolf Brigade)
Verhaal van Roodkapje in een Post-WWII setting.
[..]

offtopic: Killjoy.. How's you
off-topic, het gaat goed hoor, eigen woninkie etc etc

on-topic: Tuurlijk is het onwaarschijnlijk, maar enorm HUMORISTISCH
Wil je een lekker deprimerende Anime, kijk dan naar Sai Kano of Grave of the Fireflies
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_18810986
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 10:45 schreef Gorro het volgende:
Ik heb het er met Mike over gehad en besloten het niet toe te staan en wel om voornamelijk de volgende redenen:

- Het veroorzaakt verwarring, zowel bij ons als bij de users (de ene serie wel, de andere niet)
- Stel, iemand koopt die licensie van de serie. Dan zou het opeens wel illegaal worden en zouden wij met terugwerkende kracht alsnog alle links moeten gaan verwijderen
Ga gewoon naar www.animesuki.com en zoek daar zelfstandig Scrapped Princess op. Animsuki.com geeft alleen links naar anime series die nog niet gelicensed zijn. Mocht Scrapped Princess in de toekomst wel gelicensed worden, dan haalt Animesuki per direct alle links van haar site af.

Mocht je het niet geloven, check dan de FAQ op animesuki.com.

Scrapped Princess is inderdaad een erg goede serie, vreemd dat er nog geen Westers bedrijf is dat de serie ook wil gaan distribueren buiten Japan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')