quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:05 schreef pascalheister het volgende:
van dijk voldoet nog wel..

er zijn er ook nog nie veel weg...........quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:51 schreef Speed1971 het volgende:
Gaat lekker in Eindhoven.
Wanneer komen die nieuwe spelers nou?

Nooit...quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:51 schreef Speed1971 het volgende:

morgenquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:51 schreef Speed1971 het volgende:

quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:51 schreef Speed1971 het volgende:

Das fijn om te horen jongenquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:58 schreef ErikT het volgende:
[..]SPEED
Dit soort opmerkingen heb ik nou gemist

Als kiespijn ja...quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:58 schreef ErikT het volgende:
[..]SPEED

Ajax heeft ook wel wat namen in het rond gegooid hoorquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:51 schreef Speed1971 het volgende:

god ja anders moedig je dat trieste menneke nog aan ookquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:58 schreef ErikT het volgende:
quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:09 schreef methodmich het volgende:
en ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ook Dudek en Jaaskelainen er op staan.

quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als kiespijn ja...
Goh zeg jullie kunnen ook nergens tegen. Wat wil je dan? Alleen maar PSV-ers in dit topic die zeggen hoe goed het wel niet gaat? Nou, dan heb ik liever wat van dattum. Valt er iig nog wat te lachen en/of discussieren.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:27 schreef Zapper het volgende:
[..]
god ja anders moedig je dat trieste menneke nog aan ook

Pas op he: Arvid Smit komt!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat grappig dat psv de hele tijd praat over mensen die ze willen halen (Freddy Adu bijv.) en concreet komt er niemand!

Er moet logischerwijs eerst VERkocht worden voordat er nieuwe aankopen gedaan kunnen worden. Ik weet dat Robben verkocht is voor ¤ 18 M maar daarmee is alleen het tekort wat er was opgevuld. Toch denk ik dat Hiddink nog wel minimaal 3 goede aankopen zal doen waarvan 1 keeper.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat grappig dat psv de hele tijd praat over mensen die ze willen halen (Freddy Adu bijv.) en concreet komt er niemand!

quote:PSV lonkt naar Adu
EINDHOVEN, vrijdag
PSV onderzoekt de mogelijkheden om Freddy Adu naar Eindhoven te halen. De pas vijftienjarige revelatie van de Amerikaanse profliga heeft een verhouding met Stephanie Herz, de veertienjarige Nederlandse tennisbelofte, die de vermaarde tennisschool van Nick Bollettieri verlaat en terugkeert naar Eindhoven.
PSV sprak al eerder met de op zijn achtste jaar naar Amerika geëmigreerde Ghanees die onlangs een miljoenencontract met Nike afsloot en bij bij DC United in de Major League Soccer speelt.
PSV-voorzitter Harry van Raaij: „We onderzoeken of we hem kunnen halen. Er zijn enkele raakvlakken. Zoals je weet hebben ook wij nauwe banden met Nike. Philips is de sponsor van het Amerikaanse voetbal. Mijn opvolger Rob Westerhof was als Philips-topman in Amerika nauw bij dat contract betrokken. Adu´s verhouding met die talentvolle tennisster uit Eindhoven kan misschien ook iets opleveren.”

quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Telegraaf vanochtend:
[..]
Ik zou het een stunt vinden als PSV Adu zou kunnen halen.. Maar dan is het een grote commerciele deal.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |