die pool..quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:14 schreef Misanthroopia het volgende:
Is die gast boven Nilis, naast Ooijer, Igor Demo?? of was het die leipe pool van feyenoord??
Iwanquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:14 schreef Misanthroopia het volgende:
Is die gast boven Nilis, naast Ooijer, Igor Demo?? of was het die leipe pool van feyenoord??
Tomek Iwanquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:14 schreef Misanthroopia het volgende:
Stinga is in Eindhoven ooit gekozen tot Speler van het Jaar. Speelde een fantatsisch seizoen. daarna was het niks meer. Over Iwan wil ik het niet hebben.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:39 schreef methodmich het volgende:
Iwan en Stinga, dat lijkt me ook niet echt een duo om met plezier aan terug te denken, of vergis ik me?
Stinga kreeg toen ook een ernstige blesure toch, daarna was het maar kwakelen met hemquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Stinga is in Eindhoven ooit gekozen tot Speler van het Jaar. Speelde een fantatsisch seizoen. daarna was het niks meer. Over Iwan wil ik het niet hebben.
Stinga is tijdens een interland op een EK zeer ernstig geblesseerd geraaktquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:58 schreef pascalheister het volgende:
Stinga kreeg toen ook een ernstige blesure toch, daarna was het maar kwakelen met hem
Die spelers hadden ze er graag nog bijgehad.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:51 schreef Zapper het volgende:
En tja verder word je op die foto ook nog geconfronteerd met Kolkka, Lodewijks en Bruggink
"ga maar hoor"
Ja die jaquote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Nikiforov?
Fussbalgott.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:09 schreef Zapper het volgende:
Igor Demo
weer inlopen op ajaxquote:Op zondag 2 mei 2004 01:56 schreef rubbereend het volgende:
vroeger, morgen prijsschieten op volendam
geen van der vaart, geen ibrahimobvic...... k zie kansenquote:Op zondag 2 mei 2004 02:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
weer inlopen op ajax
Willem II heeft niks meer om voor te strijden itt tot Groningen die vorig jaar genoeg had aan een punt. Dus waarom zouden de Tilburgers het op een remise gooien? Iedereen heeft toch een hekel aan diequote:Op zondag 2 mei 2004 10:13 schreef superjoden het volgende:
vandaag verliezen, volgende week thuis winnen van nac en dan een saaie bloedeloze salonremise in tilburg.![]()
nee, helaasquote:Op zondag 2 mei 2004 14:06 schreef ASSpirine het volgende:
damn, de voorspellingen vna pascal (of van wie dan ook) kloppen niet
Goed gegokt, net afgelopen! Hoop geld verdiend zeker?quote:Op zondag 2 mei 2004 02:02 schreef rubbereend het volgende:
k ga voor 0-5
gaat om die andere wedstrijd die zo begintquote:Op zondag 2 mei 2004 14:25 schreef twi het volgende:
[..]
Goed gegokt, net afgelopen! Hoop geld verdiend zeker?
dat is alweer een tijdje zoquote:Op zondag 2 mei 2004 14:58 schreef the_legend_killer het volgende:
0-1 voor PSV !!!!!!![]()
![]()
ik net gezien drom ik nu posten ik zeg ut gaat 0-3 wordenquote:Op zondag 2 mei 2004 14:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat is alweer een tijdje zo![]()
1ste plaats is nog altijd mogelijkquote:Op zondag 2 mei 2004 16:23 schreef methodmich het volgende:
Gefeliciteerd met de voorronde CL!
Nee, want wij doen een leuke salonremise met NAC.quote:Op zondag 2 mei 2004 16:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
1ste plaats is nog altijd mogelijk![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 16:54 schreef methodmich het volgende:
Nee, want wij doen een leuke salonremise met NAC.
tata dank uquote:Op zondag 2 mei 2004 02:02 schreef rubbereend het volgende:
k ga voor 0-5
ze krijgen un kratje bier van ons als ze winnenquote:Op zondag 2 mei 2004 16:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
dat mogen ze niet ma doen ze tochquote:Op zondag 2 mei 2004 17:08 schreef methodmich het volgende:
Al die Marokkanen daar drinken geen alcohol.
hoeft niet... eerst de voorronde zien te overleven.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:40 schreef rubbereend het volgende:
k voel weer een hoop geouwehoer en druk aankomen voor de 2e ronde.......
mja 2e ronde spelen en na de 1e wedstrijd eruit liggen is ook niksquote:Op zondag 2 mei 2004 19:40 schreef rubbereend het volgende:
k voel weer een hoop geouwehoer en druk aankomen voor de 2e ronde.......
Een salonremise heeft alleen zin als beide partijen daar iets aan hebben. Het zal dus wel een mazzelige 1-1 worden.quote:Op zondag 2 mei 2004 16:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
waarna de amsterdamse binnenstad weer vakkundig zal worden heringedeeld door slopende "supporters"quote:Op zondag 2 mei 2004 20:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Een salonremise heeft alleen zin als beide partijen daar iets aan hebben. Het zal dus wel een mazzelige 1-1 worden.
waarom toch altijd dat woord tussen aanhalingstekens?quote:Op zondag 2 mei 2004 22:17 schreef rubbereend het volgende:
Waarna de amsterdamse binnenstad weer vakkundig zal worden heringedeeld door slopende "supporters"
okequote:Op zondag 2 mei 2004 22:42 schreef Zapper het volgende:
[..]
waarom toch altijd dat woord tussen aanhalingstekens?
Dat zijn mensen die elke wedstrijd in het stadion zitten, en dat maakt ze supporters, weg met die aanhalingstekens dus!
Gek in de kop ??quote:Op zondag 2 mei 2004 22:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
okeslopende ajaxsupporters............
waarom kunnen ze in rotterdam of amsterdam de laatste tientallen jaren nix meer vieren zonder de binnenstad te verbouwen???
en die dikke keeper van volendam kon ook niet keepenquote:Op maandag 3 mei 2004 14:49 schreef ASSpirine het volgende:
vandaag pas tijd gehad om studio sport van zondag te kijken
wat een lucky goals waren dat van De Jong
wel een mooie zijn 2de (3de van de wedstrijd)
Huilliequote:Op maandag 3 mei 2004 14:56 schreef the_legend_killer het volgende:
BTW : Ajax is het hele seizoen al lucky nu mag PSV dat ook eens zijn![]()
Jij begint erover, dus jij bent hier de calimero.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
baby![]()
Dat zou echt gaaf zijn zeg! Iedereen een shirt met Calimero erop!quote:Op maandag 3 mei 2004 16:09 schreef methodmich het volgende:
PSV wil de Braziliaanse spits Calimero!
of met een half ei op zn hoofd.....quote:Op maandag 3 mei 2004 16:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat zou echt gaaf zijn zeg! Iedereen een shirt met Calimero erop!
Ik maakte altijd een Calimero in van die voetbalteams waar je zelf spelers kon maken.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Misschien moeten we voor de gein die naam eens droppen bij van die vage sites als Tribalfootball.com etc. Zo van: 'PSV interested in signing Vasco da Gama striker calimero for a fee of ¤ 6 million. The under 21-international has impressed by scoring 9 goals in the last 5 matches'
Ik hoop dat het meevalt met zijn blessure...quote:Op maandag 3 mei 2004 19:11 schreef F1Bas het volgende:
PSV verwelkomt in juli mogelijk een geblesseerde Alex binnen de Eindhovense gelederen. De 21-jarige verdediger van Santos FC viel zondag geblesseerd uit in het duel met Cruzeiro en de Braziliaanse club is bang voor verrekte of zelfs gescheurde enkelbanden. Maandag wordt Alex onderzocht in het ziekenhuis en moet de ernst van de kwetsuur blijken.
PSV bereikte in maart overeenstemming met Alex over een contract tot medio 2009. Ook Chelsea was bij de overeenkomst betrokken. De Blues kunnen de Olympisch international na twee jaar opeisen kopen omdat ze een optie hebben bedongen.
En 6 mln lijkt mij weer veels te veel ... 4 à 4,5 mln lijkt mij wel het maximale wat ze voor Van Bommel kunnen krijgen.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:36 schreef rubbereend het volgende:
o hoor net bij voetbal insite dat schalke en psv er niet zijn uitgekomen voor van Bommel, schalke biedt 3 miljoen wij, psv vraagt 6 miljoen dus dat kwam niet tot elkaar. 3 miljoen lijkt me ook wat weinig
3 miljoen is te weinig: dan maar volgend jaar voor niks weg.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:42 schreef jonny het volgende:
[..]
En 6 mln lijkt mij weer veels te veel ... 4 à 4,5 mln lijkt mij wel het maximale wat ze voor Van Bommel kunnen krijgen.
PSV misschien niet, maar 3 miljoen slaat nergens op.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:27 schreef twi het volgende:
Dat kan PSV zich niet veroorloven, die hebben nieuwe spelers nodig voor de toekomst. Dan kunnen ze geen 'nee' zeggen tegen 3 miljoen euro.
jawel hoor waarom niet...... beterd at ie ons wat miljoenen bezorgt in de cl dan ditquote:Op maandag 3 mei 2004 22:27 schreef twi het volgende:
Dat kan PSV zich niet veroorloven, die hebben nieuwe spelers nodig voor de toekomst. Dan kunnen ze geen 'nee' zeggen tegen 3 miljoen euro.
Kan je m beter houden. 3 miljoen is echt helemaal niks. Een international en dragende speler bij een kwart finalist UEFA Cup. Dag Schalke!quote:Op maandag 3 mei 2004 22:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
PSV misschien niet, maar 3 miljoen slaat nergens op.
Mij ook! En geen nitwit. Voorzitter van Philips VS. Ik ben benieuwd. Misschien krijgt hij wel de Euroleague er doorheenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:11 schreef tong80 het volgende:
De nieuwe voorzitter lijkt me een goede keuze.
Ex-speler van Sparta.
Zeker wel. Voor een Nederlands international betaal je meer dan 3 miljoen. Da's hetzelfde als Zidane voor 16 miljoen wegdoen.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:27 schreef twi het volgende:
hey tony je leeft nogquote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Zeker wel. Voor een Nederlands international betaal je meer dan 3 miljoen. Da's hetzelfde als Zidane voor 16 miljoen wegdoen.
Laat Bommel maar lekker wat indruk maken op het EK en dan kan hij lekker voor 5 miljoen of meer weg
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:15 schreef pascalheister het volgende:
hey tony je leeft nog![]()
maar het is de waarheidquote:Op maandag 3 mei 2004 15:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij begint erover, dus jij bent hier de calimero.
wtf heeft contract verlengen met de vraagprijs te makenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:12 schreef the_legend_killer het volgende:
van Bommel moet gewoon zijn contract verlengen dan kunnen ze ook meer vragen
ja dat snap ik, maar van bommel zal nooit een contract verlengen.. PSV wacht maar tot na het EK, dan krijgen ze het geld er wel voor. PSV zal het niet tot volgend jaar laten komen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:57 schreef twi het volgende:
Nou, pascalheister, dat zal ik je vertellen.
if ($vraagprijs == 'te hoog' && $contract < '1 jaar') { "Dan kom je volgend jaar maar gratis, Mark!"; }
Dat heeft Schalke ook aangeboden aan Mark, die resoluut heeft geweigerd.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:57 schreef twi het volgende:
Nou, pascalheister, dat zal ik je vertellen.
if ($vraagprijs == 'te hoog' && $contract < '1 jaar') { "Dan kom je volgend jaar maar gratis, Mark!"; }
voor 3 miljoen laten vertrekkenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:44 schreef rubbereend het volgende:
k heb eigenlijk liever dat hij eerder ergens anders tekent, dan is er tenminste duidelijkhied over het geld en anders krijg het hele ek onrust daarover
dat, zoals ik al eerder heb aangegeven, nooit!!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor 3 miljoen laten vertrekken![]()
![]()
gelul, je geilt op Lucius, geef maar toequote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:19 schreef vogeltje het volgende:
omdat die persoon niett lid is hier misschien ?
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:07 schreef vogeltje het volgende:
in de spits stond vanochtend dat de psv spelers hebbe gegeten in maastricht. Iemand die weet in welke tent dit is geweest. Ik wil het zelf niet weten ben geen psv fan..
Stond ook in het ADquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:47 schreef appelsientje het volgende:
Zo dat was een leuke vakantie, nu weer terug naar het voetbal leven.
Beetje laat misschien, maar toch mooi dat PSV de 2e plaats heeft gehaald ( tja je moet toch nog ergens blij mee zijn)
Ik las vandaag trouwens dat ze zoetenbier willen hebben (niet dat de telegraaf zo betrouwbaar is)
Ik zie de humor van jullie posts nog wel in, maar maak het niet te bont. Wij als PSV-ers gaan ook niet andere fora bijv die van Ajax verzieken.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Misschien moeten we voor de gein die naam eens droppen bij van die vage sites als Tribalfootball.com etc. Zo van: 'PSV interested in signing Vasco da Gama striker calimero for a fee of ¤ 6 million. The under 21-international has impressed by scoring 9 goals in the last 5 matches'
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Stond ook in het AD
vanavond trouwens werken?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:04 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik zie de humor van jullie posts nog wel in, maar maak het niet te bont. Wij als PSV-ers gaan ook niet andere fora bijv die van Ajax verzieken.
Maar kunnen jullie niets anders dan het gepapegaai van calimero verzinnen? Beetje kinderachtig
Precies, die stomme jood die moet eens met wat origineels komen!quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:04 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik zie de humor van jullie posts nog wel in, maar maak het niet te bont. Wij als PSV-ers gaan ook niet andere fora bijv die van Ajax verzieken.
Maar kunnen jullie niets anders dan het gepapegaai van calimero verzinnen? Beetje kinderachtig
quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:39 schreef twi het volgende:
[..]
Precies, die stomme jood die moet eens met wat origineels komen!
Kappen met dat 'stomme jood', vuile kakkerlak!quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:39 schreef twi het volgende:
Precies, die stomme jood die moet eens met wat origineels komen!
Moet jij nodig zeggen, kutboer!quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kappen met dat 'stomme jood', vuile kakkerlak!
Dat zou schitterend zijn!quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:47 schreef methodmich het volgende:
Dylan Dog is een rasechte Ajacied!!!
Hij hoopt dan ook vast dat Zoetebier naar Eindhoven gaat.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:04 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Topkeeper!quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:40 schreef rubbereend het volgende:
neeeeee ajb geen zoetebier...........
het wordt een zweedquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:46 schreef rubbereend het volgende:
goeie actie
en nee zoetebier is niet de top keeper die we zoeken
quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:05 schreef pascalheister het volgende:
van dijk voldoet nog wel..
er zijn er ook nog nie veel weg...........quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:51 schreef Speed1971 het volgende:
Gaat lekker in Eindhoven.
Wanneer komen die nieuwe spelers nou?
Nooit...quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:51 schreef Speed1971 het volgende:
morgenquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:51 schreef Speed1971 het volgende:
quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:51 schreef Speed1971 het volgende:
Das fijn om te horen jongenquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:58 schreef ErikT het volgende:
[..]SPEED
Dit soort opmerkingen heb ik nou gemist
Als kiespijn ja...quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:58 schreef ErikT het volgende:
[..]SPEED
Ajax heeft ook wel wat namen in het rond gegooid hoorquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:51 schreef Speed1971 het volgende:
god ja anders moedig je dat trieste menneke nog aan ookquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:58 schreef ErikT het volgende:
quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:09 schreef methodmich het volgende:
en ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ook Dudek en Jaaskelainen er op staan.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als kiespijn ja...
Goh zeg jullie kunnen ook nergens tegen. Wat wil je dan? Alleen maar PSV-ers in dit topic die zeggen hoe goed het wel niet gaat? Nou, dan heb ik liever wat van dattum. Valt er iig nog wat te lachen en/of discussieren.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:27 schreef Zapper het volgende:
[..]
god ja anders moedig je dat trieste menneke nog aan ook
Pas op he: Arvid Smit komt!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat grappig dat psv de hele tijd praat over mensen die ze willen halen (Freddy Adu bijv.) en concreet komt er niemand!
Er moet logischerwijs eerst VERkocht worden voordat er nieuwe aankopen gedaan kunnen worden. Ik weet dat Robben verkocht is voor ¤ 18 M maar daarmee is alleen het tekort wat er was opgevuld. Toch denk ik dat Hiddink nog wel minimaal 3 goede aankopen zal doen waarvan 1 keeper.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat grappig dat psv de hele tijd praat over mensen die ze willen halen (Freddy Adu bijv.) en concreet komt er niemand!
quote:PSV lonkt naar Adu
EINDHOVEN, vrijdag
PSV onderzoekt de mogelijkheden om Freddy Adu naar Eindhoven te halen. De pas vijftienjarige revelatie van de Amerikaanse profliga heeft een verhouding met Stephanie Herz, de veertienjarige Nederlandse tennisbelofte, die de vermaarde tennisschool van Nick Bollettieri verlaat en terugkeert naar Eindhoven.
PSV sprak al eerder met de op zijn achtste jaar naar Amerika geëmigreerde Ghanees die onlangs een miljoenencontract met Nike afsloot en bij bij DC United in de Major League Soccer speelt.
PSV-voorzitter Harry van Raaij: „We onderzoeken of we hem kunnen halen. Er zijn enkele raakvlakken. Zoals je weet hebben ook wij nauwe banden met Nike. Philips is de sponsor van het Amerikaanse voetbal. Mijn opvolger Rob Westerhof was als Philips-topman in Amerika nauw bij dat contract betrokken. Adu´s verhouding met die talentvolle tennisster uit Eindhoven kan misschien ook iets opleveren.”
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Telegraaf vanochtend:
[..]
Ik zou het een stunt vinden als PSV Adu zou kunnen halen.. Maar dan is het een grote commerciele deal.
Dat lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:29 schreef ErikT het volgende:
[..]Hoezo? Ik neem aan dat hij sportief ook wel wat aan PSV zal kunnen toevoegen, of niet soms?
Nope, dat heeft de media ervan gemaakt. Er werd gevraagd of Hiddink Morientes er graag bij zou willen hebben, die daarop natuurlijk ja antwoorde. Er is nooit met Morientes gesprokenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Opperde PSV vorig jaar ook niet heel stoer dat ze Morientes naar Eindhoven wilde halen?
Ja: en Stam, Vand er Sar, Cocu, Zenden, Van Persie, Chun Soo Lee en de rest van de wereld.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Opperde PSV vorig jaar ook niet heel stoer dat ze Morientes naar Eindhoven wilde halen?
Die namen worden idd genoemd, maar er is nog met niemand gesprokenquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:27 schreef Zapper het volgende:
![]()
![]()
![]()
Als je Amsterdammer bent, wil je volgens mij ten alle tijden bij Ajax spelen. Tenminste lijkt mij....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Eindhovens Dagblad:
PSV haalt nieuwe Romario naar Eindhoven
Bla Bla
Behalve PSV toonde ook Ajax interesse in de Amsterdammer. Voor Romario was het echter geen optie om zijn loopbaan in zijn woonplaats voort te zetten. 'Bij Ajax ken ik iedereen. Daar spelen veel vrienden en neven met wie ik altijd op straat heb gevoetbald. Waarschijnlijk zou ik dan te veel worden afgeleid en voornamelijk zitten te geinen op de training. Bij PSV ken ik bijna niemand en kan ik me in een rustige omgeving op het voetballen concentreren.'
lijkt jou maar is dus niet altijd zoquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:58 schreef BZ het volgende:
[..]
Als je Amsterdammer bent, wil je volgens mij ten alle tijden bij Ajax spelen. Tenminste lijkt mij....
NIETquote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
lijkt jou maar is dus niet altijd zo![]()
niet iedereen heeft een ajax hartje
Omdat sommige mensen ook een onafhankelijke mening hebbenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:22 schreef BZ het volgende:
[..]
NIET![]()
![]()
![]()
Waarom in godsnaam niet dan??![]()
Ik nie traine ik moe...quote:'Bij Ajax ken ik iedereen. Daar spelen veel vrienden en neven met wie ik altijd op straat heb gevoetbald. Waarschijnlijk zou ik dan te veel worden afgeleid en voornamelijk zitten te geinen op de training.
Natuurlijk, want als je supporter van PSV wordt, kies je niet voor een club die succes kentquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen ook een onafhankelijke mening hebben
ik kan het in ieder geval goed begrijpen van die jongen, verstandige keuzequote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:22 schreef BZ het volgende:
[..]
NIET![]()
![]()
![]()
Waarom in godsnaam niet dan??![]()
Geef het maar toe, jullie zijn al lang al blij dat er een speler is die naar Eindhoven wil komenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik kan het in ieder geval goed begrijpen van die jongen, verstandige keuze
Niet te vroeg zwaaien.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:27 schreef Zapper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik doelde dus op het vetgedrukte stukje, DDquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Die namen worden idd genoemd, maar er is nog met niemand gesproken
u mag zich ook aangesproken voelen...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:08 schreef methodmich het volgende:
Niet te vroeg zwaaien.
1e goede opmerking van jequote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:08 schreef F1Bas het volgende:
Waterreus is OK!
Zegt idd wel weer genoeg over de mentaliteit van die jongen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik nie traine ik moe...
Wat heb ik er nu ineens mee te maken?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:52 schreef Zapper het volgende:
[..]
ik doelde dus op het vetgedrukte stukje, DD
[..]
u mag zich ook aangesproken voelen...
Je hebt betrouwbare bronnen en betrouwbare bronnen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:52 schreef Zapper het volgende:
[..]
ik doelde dus op het vetgedrukte stukje, DD
[..]
u mag zich ook aangesproken voelen...
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:08 schreef F1Bas het volgende:
Waterreus is OK!
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:53 schreef DIJK het volgende:
[..]
.... Alleen die oude beelden met die enorme mat he
![]()
hehe dat is een oudjequote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat heb ik er nu ineens mee te maken?
Was het niet zo dat de sponsor van Roda JC destijds graag had dat Waterreus z'n haar wat korter knipte, omdat anders de naam niet te zien was? Of is dat een lul verhaal?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:03 schreef appelsientje het volgende:
hehe dat is een oudje
Echt vreselijk dat haar....
whahah toen was ik volgens mij allang thuis want hier heb ik dus echt niks meer van meegekregenquote:Op zondag 9 mei 2004 17:33 schreef pascalheister het volgende:
Emotioneel afscheid van enkele grootheden
Na afloop van de wedstrijd tegen ADO werd afscheid genomen van drie spelers, een trainer en de manager TransferS & Scouting. Mooie woorden waren er van voorzitter Harry van Raaij voor elk individu van een fantastisch team.
Arnesen. "Ik ben ontzettend blij en trots dat ik voor PSV heb mogen werken. Het mooiste moment was in 1988 toen we met z’n allen de Europacup I hebben binnengehaald. Iedereen bedankt die altijd achter PSV en dus ook mij hebben gestaan." Geen vaarwel maar een 'Tot Ziens' waren de laatste woorden van de manager Transfers & Scouting.
Daarna waren er de hartelijke woorden van de voorzitter richting Erwin Koeman, onderwijl zong het publiek 'Er is maar één echte Koeman'. Koeman: "Ik moet PSV bedanken dat ik hier mijn trainerscarrière heb mogen beginnen. Ik vertrek naar RKC, want ik denk ik dat ik daar aan toe ben. Ik wil iedereen bedanken voor de steun die ik heb mogen ontvangen in de laatste zes jaar. In het nieuwe seizoen zal ik hier als supporter nog zeker zitten bij de UEFA Champions League-wedstrijden van PSV. Ik blijf ten aller tijden een oer PSV'er!"
Voor Arjen Robben waren het twee ‘fantastische jaren geweest’. "Ik heb het fantastisch naar mijn zin gehad en ik zal jullie allemaal missen", aldus Robben.
[afbeelding]
© Pics United - Voorzitter Harry van Raaij neemt afscheid van Ronald Waterreus.
Waterreus: "Ik wil het kort houden, want als ze na tien jaar mijn naam nog niet kennen vind ik dat eigenlijk wel een beetje jammer. Het zijn de tien mooiste jaren van de sportieve loopbaan geweest. Vandaag voor de laatste keer de eerste keus, maar iedereen hier in het stadion is voor mij de eerste keus." Waterreus werd op een nogal pijnlijke manier aangekondigd.
Als laatste ging de microfoon naar Faber. "Negentien hele mooie jaren om nooit te vergeten, dankzij de steun van iedereen. Ik dank jullie wel en ik zal jullie nooit vergeten", aldus Faber.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Videobeelden: Afscheid
Vond het in de rust wel mooi van guus hiddink dat hij niet de kleedkamer in ging maar Faber wilde bedankenquote:Op zondag 9 mei 2004 18:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Oké, dit was dus een kutseizoen, hopen dat het volgend jaar beter gaat. Zoals het in Februari en Maart is weggegeven is wel heel erg dom.
Mooi afscheid van een aantal fantastische personen, het ga ze goed
en dan blijf je ook niet even zitten ofzoquote:Op zondag 9 mei 2004 18:25 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
whahah toen was ik volgens mij allang thuis want hier heb ik dus echt niks meer van meegekregen
uhm nee ik heb namelijk helemaal niks met psv en ik was dood en dood moequote:Op zondag 9 mei 2004 18:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan blijf je ook niet even zitten ofzo
dacht ik al, vast voor helmond sportquote:Op zondag 9 mei 2004 18:58 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
uhm nee ik heb namelijk helemaal niks met psv en ik was dood en dood moe
and im proud of itquote:Op zondag 9 mei 2004 19:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dacht ik al, vast voor helmond sport
idd klasse-actiequote:Op zondag 9 mei 2004 18:56 schreef hellmondunited het volgende:
Vond het in de rust wel mooi van guus hiddink dat hij niet de kleedkamer in ging maar Faber wilde bedanken
even als die penaltyquote:Op zondag 9 mei 2004 19:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Die goal van Kezman was overigens wel briljant
idd een doelpunt van wereldklassequote:Op zondag 9 mei 2004 19:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Die goal van Kezman was overigens wel briljant
quote:Op zondag 9 mei 2004 19:34 schreef twi het volgende:
RONALDDDDDD KOEMANNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Whahaha kan er wel om lachen maar ik vind het echt zwaar klote voor Waterreus, die man verdiend beter na 10 jaar PSV en vervolgens zo'n afscheid krijgen. Dit moet een goede reden zijn om die stadion speaker eruit te schoppen, wat een prutser.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:36 schreef Leshy het volgende:
Whahahahhahahahhahahahhahahahaha.
Sinds 1994 bij PSV: Ronald Koeman
Nou voordat Waterreus werd gehuldigd was Erwin Koeman aan de beurt. Ik denk dat die achternaam een beetje is blijven hangen.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:35 schreef -Hans- het volgende:
." Waterreus werd op een nogal pijnlijke manier aangekondigd "
Goede genade zeg dat mag je wel zeggen, hoe bedenken ze het om hem aan te kondigen als Ronald Koeman.
quote:Op zondag 9 mei 2004 19:59 schreef jakees het volgende:
Heeft iemand de beelden van waterreus die wordt afgekondigd als koeman. Ik piste in mijn broek van het lachen,.
Ik viel bijna van mijn stoel bij die blunder!quote:Op zondag 9 mei 2004 19:34 schreef twi het volgende:
RONALDDDDDD KOEMANNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!
heb je ondertusse je broek al verschoond?quote:Op zondag 9 mei 2004 20:34 schreef Doc het volgende:
[..]
idd ja, toch weer een reden om ernaar te kijkenquote:Op zondag 9 mei 2004 21:56 schreef tong80 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit wordt kopspijkers.
hahahaquote:Op zondag 9 mei 2004 22:00 schreef Smeich het volgende:
Dat gebaar naar Faber was erg mooi van Guus!
[..]
idd ja, toch weer een reden om ernaar te kijkenMisschien komt t vanavond ook nog wel op ned2. Denk t haast wel.
Misschien ideetje om topictitel te veranderen: "[Centraal] PSV topic deel 24: stadionomroeper (speaker) bedankt!!"
quote:
inderdaad, maar t mooiste shirt vind k nog altijd t shirt van '88, helemaal roodquote:Op maandag 10 mei 2004 00:57 schreef ErikT het volgende:
Nog ff over t shirt, weer lekker rood, net als vroegah:
[afbeelding]
jazoiets maar k bedoel eigenlijk de shirts van 87-88 die waren nog een slagje mooierquote:Op maandag 10 mei 2004 01:05 schreef ErikT het volgende:
Deze?
[afbeelding]
88-89:[afbeelding]
check deze voor veel oude shirts: http://images.google.nl/i(...)6oe%3DUTF-8%26sa%3DN
Wij zijn liefquote:Bloemen voor moeder Mateja Kezman
DEN HAAG | Mateja Kezman, de spits van PSV, krijgt zondagmiddag voorafgaand aan de wedstrijd tegen ADO Den Haag een bos bloemen voor zijn moeder. Met deze actie wil de supportersvereniging van ADO Den Haag, afstand nemen van de spreekkoren tijdens de eerdere wedstrijd dit seizoen in het Zuiderpark. Toen maakten de Hagenaars zich schuldig aan verbaal supportersgeweld richting de spits van PSV. Saillant detail is dat het moederdag is.
Het idee is afkomstig van de fans en van supporterscoördinator Koos Roeg. "In het Zuiderpark is het een half jaar geleden misgegaan", aldus Roeg. '"We willen niet dat dit zich herhaalt, daarom het gebaar naar Mateja Kezman en zijn moeder. Wij vinden het ook een goede voetballer, maar het doet in sportief opzicht altijd wel pijn als hij tegen ons scoort. Met een boeket willen we ons respect voor deze voetballer en zijn familieleden onderstrepen."
quote:Op maandag 10 mei 2004 12:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wij zijn lief
quote:Wéér verbaal supportersgeweld richting Kezman; Spits accepteert bloemen niet
De geel groene bloemen op moederdag voor Kezman bleken meer een publiciteitstunt van de Hagenaars om ook eens positief in het nieuws te komen dan dat het écht gemeend was. Net als in het Zuiderpark, toen Kezman tegen ADO Den Haag nog niets verkeerd gedaan kon hebben, maakte de Haagse 'supporters' zich wederom schuldig aan verbaal supportersgeweld richting de topscoorder van Nederland. Met zijn schitterende doelpunt, wat Kezman bij de PSV bank i.p.v. bij het bezoekersvak vierde, leek Kezman de Hagenezen de mond gesnoerd te hebben. Toen de hatelijke spreekhoren toch aanbleven en er niet tegen opgetreden werd, kon Kezman het niet nalaten tot twee keer toe zijn middelvinger naar het bezoekersvak op te steken.
Toen Kezman al bij de warmingup weer de spreekkoren te horen kreeg, nog voordat hij de bloemen in ontvangst mocht nemen, zou hij volgens De Telegraaf de bloemen hebben geweigerd.
Ja, het voetbal hangt van kleine dingetjes af. Gaat ie erin, dan wordt gerept over een wereldoptreden, nu is het niet meer dan schlemielig door een uitstekend voetje.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:36 schreef zjroentje het volgende:
Gelukkig dat eindelijk zo'n penalty gemist wordt. Heerlijk.![]()
Wat is daar de humor van dan?quote:Op zondag 9 mei 2004 22:44 schreef chelloboy het volgende:
,ook bij Harry van Raaij toen die ons toesprak moest die ff zijn keel schraapen in de microfoon haha kwam toen ook niet bij van het lachen.
quote:Op maandag 10 mei 2004 18:57 schreef tong80 het volgende:
Was familie van Watereus Koeman.
Leer lezen voordat je domme opmerkingen maaktquote:Op zondag 9 mei 2004 20:40 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
heb je ondertusse je broek al verschoond?
quote:Op maandag 10 mei 2004 19:54 schreef methodmich het volgende:
Heb er namens Daniel Ooms uit Culemborg een vraag over gesteld aan Erwin!
quote:Man Utd reveal cup format
Manchester United have revealed plans for a new pre-season tournament to be known as the Vodafone Cup.
World club champions Boca Juniors, PSV Eindhoven, Urawa Red Diamonds and Manchester United will contest the competition at Old Trafford in August.
United face PSV on 3 August after the tournament opener between Boca Juniors and Urawa Red Diamonds.
The four-time J-League champions meet United in the final match on 5 August after the clash between Boca and PSV.
United hope the 'Tournament of Champions', as it is will also be known, can prove as successful as the Amsterdam Tournament.
Sir Alex Ferguson's men will also be embarking upon another tour of the United States after Euro 2004 in June.
Several of United's star players will take part in the European Championship.
Nee. Tenzij Chelsea...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:18 schreef methodmich het volgende:
Gaat Guus Robinho binnen halen?
Hangt van de RvC af. Dit is alleen te doen met externe financiers en daar willen ze wat van afstappen. Een deal met Chelsea zie ik voorlopig niet gebeurenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:18 schreef methodmich het volgende:
Gaat Guus Robinho binnen halen?
Yup, maar Santos zegt 35 miljoen dollar te willen hebben, dus die moet zeker 18 miljoen dollar kosten, da's voor iedere club zonder puisant rijke eigenaar vrijwel onbetaalbaarquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:45 schreef methodmich het volgende:
Hij schijnt wel een Nike-medewerker ingeseind te hebben, met Romário- en Ronaldo-video's.
kezmanquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:53 schreef ErikT het volgende:
Dennis Rommedahl is dinsdag in het huwelijk getreden met zijn vriendin Wendy. De plechtigheid vond in de middag plaats in Bernheeze, eerst voor de wet daarna in de abdij van Berne Heeswijk voor de kerk.
Als getuige van bruidegom tradt zijn collega speler Kasper Bogelund op, als getuige van de bruid haar broer Ryan. Hieronder een fotoverslag van de huwelijksvoltrekking in de Abdij.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die foto van Kezman:
[afbeelding]
Wat een blije gast
En die kleding, kijk die broek! En dat shirt zo open
Nee van vandaag gast. Kijk maar op de psv homepage.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:30 schreef DonaldDuck1 het volgende:
Die foto is zeker van vorig jaar...
Heb jij weer gelijk in!quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Yup, maar Santos zegt 35 miljoen dollar te willen hebben, dus die moet zeker 18 miljoen dollar kosten, da's voor iedere club zonder puisant rijke eigenaar vrijwel onbetaalbaar
wat maakt die wedstrijd nog uitquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:08 schreef rubbereend het volgende:
trainen we nog voor de wedstrijd tegen AZ........ of is t alleen nog maar ff gezellige dingen doen?
nou k win liever van Co anders zegt ie dadelijk nog dat ie eigenlijk 2e had moeten zijn, bovendien mag Kezman dr nog wel een paar intrappenquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat maakt die wedstrijd nog uit
Lee zit nu trouwens 2 weken in militair dienstverband![]()
idd ja kezman mag wel boven de 30+ uitkomen, zit ik met me voorspelling ook goedquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou k win liever van Co anders zegt ie dadelijk nog dat ie eigenlijk 2e had moeten zijn, bovendien mag Kezman dr nog wel een paar intrappen
Toen ze een foutje hadden gemaakt bij de administratie met die CL-inschrijving stond er een paar dagen later toch ook een vacature voor administratief medewerker in het Eindhovens Dagbladquote:Op maandag 10 mei 2004 18:50 schreef methodmich het volgende:
Juist.
Niemand die weet waarom die vorige speaker er uit gegooid was?
Ik verwacht dat de internationals minus Ooijer rust zullen krijgen, dat gebeurt iedere keer als er europese- of wereldkampioenschappen aankomen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:27 schreef rubbereend het volgende:
nou k win liever van Co anders zegt ie dadelijk nog dat ie eigenlijk 2e had moeten zijn, bovendien mag Kezman dr nog wel een paar intrappen
een paar van onze jeugdige talenten de hele wedstrijd laten spelen vind ik een heel goed idee.quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de internationals minus Ooijer rust zullen krijgen, dat gebeurt iedere keer als er europese- of wereldkampioenschappen aankomen.
Het zal wel iets van dit worden
Van Dijk
Colin - Ooijer - Hofland - Lucius
Park - Hoogstrate - Affelay - De Jong
Vennegoor - Vonlanthen
wat is er zo kut aan AZquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Yup, jammer dat de laatste wedstrijd is tegen één van de 4 ploegen is waar ik een grote schurfhekel aan heb. Verliezen van een matige tegenstander in een laatste uitwedstrijd vind ik niet zo erg, maar tegen een kutclub als AZ zou ik er wel moeite mee hebben
Scheringa en Co om mee te beginnen en voor de rest is de uitstraling ook belabberd. Eenzelfde club als Vitessequote:Op donderdag 13 mei 2004 14:48 schreef F1Bas het volgende:
wat is er zo kut aan AZ![]()
ja vooral die arrogante houding van adriaanse, az en ajax zijn fatsoenlijke clubs de rest moddert maar een beetje aanquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Scheringa en Co om mee te beginnen en voor de rest is de uitstraling ook belabberd. Eenzelfde club als Vitesse
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:57 schreef Sloggi het volgende:
Dat deed 'ie afgelopen week bij SS juist niet
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
over de tallenten bij ajax die onder zijn leiding zijn opgeleid
zat 1 PSV'er in de rest ajax en azquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]inderdaad ook zo mooi hoe er bijna van alle clubs spelers in het elftal van het jaar zaten
Ik verwacht Waterreus, Bommel en Kezman gewoon in de basis hoorquote:Op donderdag 13 mei 2004 09:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het zal wel iets van dit worden
Van Dijk
Colin - Ooijer - Hofland - Lucius
Park - Hoogstrate - Affelay - De Jong
Vennegoor - Vonlanthen
k denk niet dat bommel bij zal tekenenquote:Mark van Bommel mag in Eindhoven blijven
Door onze verslaggever
EINDHOVEN - Als Mark van Bommel er niet in slaagt een buitenlandse club te vinden, wil PSV zijn contract openbreken en met vier of vijf jaar verlengen. Volgens voorzitter Harry van Raaij is de club bereid zijn aanvoerder langer aan zich te binden. Van Bommel gokt nog altijd op een contract bij Schalke 04. De middenvelder zei gisteren dat een akkoord tussen hem en de Duitse club dicht bij is. "Als Schalke en PSV overeenstemming bereiken over de transferprijs kom ik er wel uit met de club. Het vleit me dat PSV met me door wil, maar ik denk niet dat ik mijn contract verleng", aldus Van Bommel die in 2005 transfervrij is.
Schalke heeft volgens Van Raaij al enkele weken niets meer van zich laten horen. De club wilde drie miljoen euro betalen, PSV zou vijf miljoen vragen. Ook Tottenham Hotspur heeft een bod op Van Bommel bij PSV neergelegd, maar de speler houdt de Engelse club af zolang niet duidelijk is wie daar komend seizoen trainer is.
PSV is in gesprek met de Hongaarse topclub MTK Hungria om te komen tot een samenwerkingsverband. Volgens PSV biedt de Oost-Europese markt grote mogelijkheden om jonge, talentvolle voetballers aan te trekken. PSV stuurde woensdag een opmerkelijke delegatie naar Boedapest. Die werd gevormd door Sef Vergoossen en Stan Valckx. Toekomstig technisch directeur Guus Hiddink ziet in Vergoossen, onlangs opgestapt als trainer van RC Genk, een belangrijke kandidaat om een rol te gaan vervullen in het technisch management van PSV. Hij zou een schakel moeten gaan vormen tussen opleiding, scouting en enkele toekomstige internationale projecten
dan denk k dat hij sowieso een jaartje wachtquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:50 schreef methodmich het volgende:
Van Bommel zal misschien toch wel eens achter de oren krabben, als zich straks weer geen club zou melden. Misschien blijft ie dan wel.
quote:Vrijdag 14 mei 2004 - EINDHOVEN – PSV is in gesprek met de Hongaarse topclub MTK Hungria om te komen tot een samenwerkingsverband. Het initiatief daartoe is genomen door de steenrijke voorzitter Gábor Vrzegi van de club uit Boedapest.
Volgens PSV biedt de Oost-Europese markt grote mogelijkheden om jonge, talentvolle voetballers aan te trekken. Eén van de spelers die mogelijk op korte termijn een versterking voor PSV kan zijn, is Sandor Torghelle. De 1,85 meter lange spits van MTK geldt als een groot talent. Vorige week baarde Torghelle (22) opzien met zijn doelpunt in de wedstrijd Hongarije-Brazilië (1-4). Zijn contract bij MTK loopt in 2006 af.
PSV stuurde woensdag Sef Vergoossen en Stan Valckx naar Boedapest. Vergoossen, omdat hij wellicht een rol gaat vervullen in het technisch management van PSV, Valckx omdat hij als werknemer van Kees Ploegsma Management BV goed op de hoogte is van de Hongaarse markt.
Vergoossen kwam enthousiast terug. „Het is werkelijk fantastisch wat we daar gezien hebben. MTK heeft tachtig procent van alle Hongaarse talenten op de academie bijeengebracht; zij krijgen daar een volledige opleiding tot topvoetballer. We hebben de A-jeugd zien voetballen, dat ziet er heel goed uit.“
Het Hongaarse voetbal geldt van oudsher als een kweekvijver van talenten. In het verleden bracht de overgang naar westerse clubs vaak aanpassingsproblemen met zich mee.
Door een samenwerking met PSV hoopt MTK Hungria dat gat te verkleinen.
Dat lijkt me nou helemaal niks voor Sef.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
en Sef Vergoosen wordt momenteel gepolst voor een technisch management funtie
\quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou helemaal niks voor Sef.
Maar dat samenwerkingsverband klinkt goed voor PSV.
Eensch.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:48 schreef pascalheister het volgende:
helemaal omdat die adriaanse er zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |