die pool..quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:14 schreef Misanthroopia het volgende:
Is die gast boven Nilis, naast Ooijer, Igor Demo?? of was het die leipe pool van feyenoord??
Iwanquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:14 schreef Misanthroopia het volgende:
Is die gast boven Nilis, naast Ooijer, Igor Demo?? of was het die leipe pool van feyenoord??
Tomek Iwanquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:14 schreef Misanthroopia het volgende:
Stinga is in Eindhoven ooit gekozen tot Speler van het Jaar. Speelde een fantatsisch seizoen. daarna was het niks meer. Over Iwan wil ik het niet hebben.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:39 schreef methodmich het volgende:
Iwan en Stinga, dat lijkt me ook niet echt een duo om met plezier aan terug te denken, of vergis ik me?
Stinga kreeg toen ook een ernstige blesure toch, daarna was het maar kwakelen met hemquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Stinga is in Eindhoven ooit gekozen tot Speler van het Jaar. Speelde een fantatsisch seizoen. daarna was het niks meer. Over Iwan wil ik het niet hebben.
Stinga is tijdens een interland op een EK zeer ernstig geblesseerd geraaktquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:58 schreef pascalheister het volgende:
Stinga kreeg toen ook een ernstige blesure toch, daarna was het maar kwakelen met hem
Die spelers hadden ze er graag nog bijgehad.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:51 schreef Zapper het volgende:
En tja verder word je op die foto ook nog geconfronteerd met Kolkka, Lodewijks en Bruggink
"ga maar hoor"
Ja die jaquote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Nikiforov?
Fussbalgott.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:09 schreef Zapper het volgende:
Igor Demo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |