Ik voel hetzelfdequote:Op vrijdag 30 april 2004 21:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
de topictitel
wat doe je
quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:32 schreef kibber het volgende:
1. Scooters zijn kut.
2. Caps Lock is kut.
3. Je topic titel is kut.
4. Jij rijd scooter dus jij zal ook wel kut zijn
Doe Joe Spiek Dutsj?!quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:36 schreef Lauwie- het volgende:
kut voor je mischien laten uithomen zodat de krassen uit de wand zijn soms kan het? was het voor cil dan?
quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:36 schreef Lauwie- het volgende:
kut voor je mischien laten uithomen zodat de krassen uit de wand zijn soms kan het? was het voor cil dan?
5. kon je niet meer verzinnen of wel?quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:32 schreef kibber het volgende:
1. Scooters zijn kut.
2. Caps Lock is kut.
Was gewoon standaart cilinder 50cc, maar opgehoogt uitlaat poortquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:36 schreef Lauwie- het volgende:
waarom zou ik en vooral niet voor jouquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:41 schreef Auxerre het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pleur eens terug op naar school jij
quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:42 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
5. kon je niet meer verzinnen of wel?
Zwak hoor ikKOTS op je gozer
Wat ben jij?quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:44 schreef apophis4u het volgende:
[..]whehehehehehe
jij bent triest
okequote:Op vrijdag 30 april 2004 21:43 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Was gewoon standaart cilinder 50cc, maar opgehoogt uitlaat poort
rijd 100 op autoteller ofzo....highly tuned de scooteris een Speedfight 2 btw
Uithonen is niet (meer) mogelijk want de zuigerveren zijn tussen de
zuiger en de cilinderwand geraakt zijn er opvast gebakt en er zitten groeven op van wel 2mm diep ofzo..niet meer te doen
Wat nu betreft even een OP-Fokkerquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:46 schreef tonks het volgende:
[..]
Fokker
quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:46 schreef tonks het volgende:
[..]
Fokker
mijn heldquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:32 schreef kibber het volgende:
1. Scooters zijn kut.
2. Caps Lock is kut.
waarom dat danquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:37 schreef tonks het volgende:
[..]
Doe Joe Spiek Dutsj?!
jij mocht vast geen scooter van je mamaquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:58 schreef Guidoweb5 het volgende:
scooter rijden is voor eikeltjes met kleine piemels...
voel je je stoer op je lawaai fiets>
juist,....een echte man pakt de fiets of de autoquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:58 schreef Guidoweb5 het volgende:
voel je je stoer op je lawaai fiets>
Wat ben/heb jij?quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:58 schreef Guidoweb5 het volgende:
Vandaar dat jij op een scooter rijd of nietquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:03 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
juist,....een echte man pakt de fiets of de auto![]()
Meen ik niet echtquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:05 schreef sn0x0r het volgende:
FF vraagje, aan de hand van je topic title vind je het nogal een kut scooter... waarom rijd je er dan nog op? En waarom heb je hem überhaupt nog...
En zo isset maar netquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:03 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
juist,....een echte man pakt de fiets of de auto![]()
Ik ben -> zie profiel en websitequote:Op vrijdag 30 april 2004 22:03 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Wat ben/heb jij?
leedvermaakquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:11 schreef Reintje het volgende:
Hahahaha! Wat een topic!
Mijn avond is nog nooit zo goed begonnen!
[afbeelding]
de zielepiet hiero zegt het zelf alleen hij bedoelde zijn eigenquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:23 schreef Auxerre het volgende:
Wat is Spawn toch een zielige rukkertje, zeg. beetje zitten componseren, ga toch weg.
Ik snap maar half wat je in de eerste zin zegt.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:28 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
de zielepiet hiero zegt het zelf alleen hij bedoelde zijn eigen
en hij denkt een beetje te kunnen commanderen ik moet al naar school jij al weg![]()
Die 2de zin kan ik dus écht niet snappen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:28 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
de zielepiet hiero zegt het zelf alleen hij bedoelde zijn eigen
en hij denkt een beetje te kunnen commanderen ik moet al naar school jij al weg![]()
Een goed gefileerde in ieder geval...quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:35 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
IQ van een visstick misschien?
1tje waar de kop en staart al vanaf zijnquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:39 schreef Reintje het volgende:
[..]
Een goed gefileerde in ieder geval...
ja vistick klopt wel jaquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:35 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
IQ van een visstick misschien?
dan lees je het toch niet johquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:33 schreef Reintje het volgende:
[..]
Die 2de zin kan ik dus écht niet snappen.
Hij denkt een beetje te commanderen, ik moet naar school, jij al weg?
Als je al eerder op je baggere taalgebruik wordt aangesproken, waarom doe je er in je volgende reacties dan niets aan?!
je kan zeiken wat je wilquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:45 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
dan lees je het toch niet joh
lijkt me best saai met zoon iemand als jou om te gaanserieuze stakker
Hij probeert zn eigen incompetentie te verbergen door op een laag niveau de normale post proberen af te krakenquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
je kan zeiken wat je wil
maar het is gewoon niet te lezen.
oke jullie je zin danquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
je kan zeiken wat je wil
maar het is gewoon niet te lezen.
moet ik nog verdergaan..?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:48 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
Okay jullie je zin .![]()
Maar moet jij je er ook even mee bemoeien ? ik beledigde zeker je Fok!vriend
als je het goed leest is het best te snappenquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:48 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Hij probeert zn eigen incompetentie te verbergen door op een laag niveau de normale post proberen af te kraken
Na 3 keer een poging daar iets zinnigs van te maken geef ik doorgaans op, omdat het dan zeer waarschijnlijk is dat de user die het heeft geplaatst gewoon niks zinnigs kan plaatsenquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:50 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
als je het goed leest is het best te snappen![]()
moet jij wetenquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
moet ik nog verdergaan..?
of is het zo ook wel duidelijk?
En alle andere zenuwen goed zijn weggefilterd...quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:41 schreef apophis4u het volgende:
[..]
1tje waar de kop en staart al vanaf zijn
Wat moet daar nu staanquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:43 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
ja vistick klopt wel jakattuk heh
alle 3 niet stakkerquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:53 schreef Reintje het volgende:
[..]
En alle andere zenuwen goed zijn weggefilterd...
Doet me overigens denken aan een check tha bomb scooterrijder, puisterig, breezer of smirnhoff drinkend opscheppertje... Iglo!
ja preciesquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
hij komt uit katwijk
wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik mag niet meer zo flamen he?
jammer
We tellen mee:quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:54 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
alle 3 niet stakker
quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:56 schreef Reintje het volgende:
[..]
We tellen mee:
Doet me overigens denken aan een check tha bomb1)scooterrijder, 2)puisterig, 3a)breezer of (3b)smirnhoff drinkend 4)opscheppertje... Iglo!
Welke klopte wel? (even voor de statistieken over vissticks)
de eerste
en begint nog gezellig te worden hier joh
we zijn gewoon lief voor je en proberen je van harte te steunenquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:56 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
wat bedoel je precies?
Lol ik zit hier in de KLAAGBAAK omdat ik ff klaag om mn scooter :Squote:Op vrijdag 30 april 2004 22:09 schreef sn0x0r het volgende:
Beetje duf, maar anyways, als je nou naar een forum gaat over scooters, daar kunnen ze je vast wel helpen, of je had je vraag net ff op een andere manier moeten brengen!Dan had het misschien wat beter overgekomen, en hadden ze je gewoon geholpen denk ik. Overigens doe ik het lekker met me fiets, want scooters haat ik (vooral mensen die hem opvoeren) en ik heb er ook nog eens 0,0 verstand van.
Hij kanniet kwootenquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:58 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
alles?
oke dat respecteer ikquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:59 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Dat we enkele dingen die hier omschreven zijn niet meer doen en dat ook niet doen, maar je snapt hem wel he
Verscherpte regels
we zijn gewoon lief voor je en proberen je van harte te steunen
Wat ben jij?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:11 schreef apophis4u het volgende:
Of blijf jij antwoorden als een klein zielig geïntimideerd pubertje?
och jij ook nog wie begon er nou ? Auxerre leek mequote:Op vrijdag 30 april 2004 23:01 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Wat ben jij?![]()
ciaoquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:03 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
och jij ook nog wie begon er nou ? Auxerre leek me
maar jullie zijn wel een raar soort![]()
maar ik ga
volegns mij zit jij je nu echt te ergeren stel je niet aan manquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:03 schreef Reintje het volgende:
Is het geen idee de regels omtrend correct taalgebruik wat te verscherpen? En pas als dát gebeurd dat de modjes gaan huilen over flames enzo?
Neuh Golf 4 TDI ofzo VW Corrado of een VR6quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:03 schreef Rnej het volgende:
stoer hoor, een scooter die 100 gaat....
jij koopt zeker een kadett gti als je later groot bent?
Jawel zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:00 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Hij kanniet kwooten
Ik ben geweldig mild voor je met je puberale 12 jarige infantiele reactiesquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:01 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Wat ben jij?![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:04 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Neuh Golf 4 TDI ofzo VW Corrado of een VR6
Waarom denk je dan dat ie binnen de quote tags reageertquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:05 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Jawel zo moeilijk is het niet
neequote:Op vrijdag 30 april 2004 23:03 schreef Rnej het volgende:
stoer hoor, een scooter die 100 gaat....
jij koopt zeker een kadett gti als je later groot bent?
Nee dit is vermaakquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:03 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
volegns mij zit jij je nu echt te ergeren stel je niet aan man
Ik merk het al dat het tijd is om naar bed te gaanquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:06 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat ie binnen de quote tags reageert
jij vatte hem ook nog niet helemaal he
LOL idd retards hier echt waar van die levenloze luiquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:06 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
nee
lijkt wel als 1 fokker gaat huilen iedreen hem komt steunen ofzo echte vrienden hoor![]()
Ik heb geen auto, maar kan er altijd wel 1 van de 2 lenen net zo goedkoopquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:06 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Wat doe je dom man..
pff wil jou auto wel eens zien...als je die hebt tenminste!
wat heb jij dan een scooter die niet rijdt nee dan ben je perfectquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:04 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Neuh Golf 4 TDI ofzo VW Corrado of een VR6
Goh lekker leven heb jij danquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:06 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Nee dit is vermaak
Ze vinden ons liefquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:07 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
LOL idd retards hier echt waar van die levenloze lui
ga een leven zoeken mensen....internet vrienden....pff!
Misschien nog niet helemaal geïntegreerd?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:33 schreef Reintje het volgende:
[..]
Die 2de zin kan ik dus écht niet snappen.
Hij denkt een beetje te commanderen, ik moet naar school, jij al weg?
Als je al eerder op je baggere taalgebruik wordt aangesproken, waarom doe je er in je volgende reacties dan niets aan?!
Goh...die scooter is zo weer gemaakt hoor...no problemquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:07 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
wat heb jij dan een scooter die niet rijdt nee dan ben je perfect![]()
Inderdaad, ik zit me te ergeren. Een beetje je best doen tijdens het typen kan geen kwaad. Een spelfout maakt iedereen, zeker als het geen formeel gezwats is wat je aan het typen bent. Het zetten van normale leestekens (Hoofdletters, punten, komma's) is toch niet zo moeilijk? Weet je hoe kut het lezen is dit soort lompe texten? Prima dat je je scooter wilt opvoeren, prima dat je daarvan baalt, maar zeg dat dan in het NEDERLANDS... Ik zal hier maar geen pleidooi houden over inburgeringscursussen, waaronder het beheersen van de Nederlanse taal?quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:03 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
volegns mij zit jij je nu echt te ergeren stel je niet aan man
Mag ik dan wel een pleidooi houden over het -niet- gebruiken van het woord kanker? Door het niet te gebruiken doe je meer mensen plezier dan je denkt.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:09 schreef Reintje het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit me te ergeren. Een beetje je best doen tijdens het typen kan geen kwaad. Een spelfout maakt iedereen, zeker als het geen formeel gezwats is wat je aan het typen bent. Het zetten van normale leestekens (Hoofdletters, punten, komma's) is toch niet zo moeilijk? Weet je hoe verkankerd het lezen is dit soort lompe texten? Prima dat je je scooter wilt opvoeren, prima dat je daarvan baalt, maar zeg dat dan in het NEDERLANDS... Ik zal hier maar geen pleidooi houden over inburgeringscursussen, waaronder het beheersen van de Nederlanse taal?
En we zitten in KLAAGBAAK omdat we ff klagen over jouw niveau. :Squote:Op vrijdag 30 april 2004 23:00 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Lol ik zit hier in de KLAAGBAAK omdat ik ff klaag om mn scooter :S
Omg nerd...alleen dat je dat zegt, zegt al genoeg over je eigen niveauquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:11 schreef Auxerre het volgende:
[..]
En we zitten in KLAAGBAAK omdat we ff klagen over jouw niveau. :S
wat loop je dan te janken dan hierquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:08 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Goh...die scooter is zo weer gemaakt hoor...no problem
Whehehe, dit is voor mij vermaak als ik me verveel. Verder heb ik het druk genoeg. Jij hecht blijkbaar nogal veel waarde aan alles wat er gezegd wordt. Daarbij ben je nogal aan het flamen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:07 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Goh lekker leven heb jij dan
Je mag het ook gewoon leedvermaak noemenquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:11 schreef Auxerre het volgende:
[..]
En we zitten in KLAAGBAAK omdat we ff klagen over jouw niveau. :S
Ik heb allang een topicreport geplaatstquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:15 schreef Lauwie- het volgende:
oke is leuk geweest dicht mischien?
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:16 schreef Klonk het volgende:
is al gezegd dat scooters kut zijn ?
scooters zijn kut, ze maken een takkeherrie, ze stinken, het is verspilling van plastic om ze te maken en de bestuurders hebben IQ wat ongeveer even hoog is als hun leeftijdquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:16 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Maar herhaling van dergelijke feiten is okay
Ze moeten er zelfmoordmobieltjes van makenquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
scooters zijn kut, ze maken een takkeherrie, ze stinken, het is verspilling van plastic om ze te maken en de bestuurders hebben IQ wat ongeveer even hoog is als hun leeftijd![]()
Je zou een kwartier geleden al opsoutenquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:17 schreef Lauwie- het volgende:
dag medefokers een goede avond veders nog
ik ga naar het dorp kijken als er nog wat te doen valt
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:03 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
och jij ook nog wie begon er nou ? Auxerre leek me
maar jullie zijn wel een raar soort![]()
maar ik ga
Idd, post aangepast...quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:11 schreef BrainFuel het volgende:
[..]
Mag ik dan wel een pleidooi houden over het -niet- gebruiken van het woord kanker? Door het niet te gebruiken doe je meer mensen plezier dan je denkt.
ja maar dan neem ik jou mee me doodt inquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:20 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Ze moeten er zelfmoordmobieltjes van maken
Newbies door bushokjes keilen is okayquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:21 schreef Lauwie- het volgende:
pff wat jammer dat het bushokje hier op de hoek al ingegooit is moet ik de volgende zoeken
hebben jullie wat om over te janken
Gezelligquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:21 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
ja maar dan neem ik jou mee me doodt ingezellig
Ben ik nu zo moe, of praat ze gewoon de hele tijd poepquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:21 schreef Lauwie- het volgende:
pff wat jammer dat het bushokje hier op de hoek al ingegooit is moet ik de volgende zoeken
hebben jullie wat om over te janken
oke dat is dan afgesprokenquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:23 schreef apophis4u het volgende:
[..]
GezelligLief dat je sociaal wilt zijn, maar ik treedt wel op als getuige voor je
je bent moe en trouwens ben geen vrouw ben der vriendquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:24 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Ben ik nu zo moe, of praat ze gewoon de hele tijd poep
Hmmm, dus al die posts eerder van haar, ben jij haar "oude" vriendje of d'r "nieuwe" vriendje???quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:25 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
je bent moe en trouwens ben geen vrouw ben der vriend![]()
Gelukkig maar nu kan ik rustig slapen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:25 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
Ware poezie.quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:32 schreef kibber het volgende:
1. Scooters zijn kut.
2. Caps Lock is kut.
FOEI!quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:25 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
nou doeiquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:25 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
Net zo erg als Rijnsburg, zwarte kousen dorpenquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
hij komt uit katwijk
dat zou die een half uur geleden al doenquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou doei![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:03 schreef Lauwie- het volgende:
maar ik ga
een mens mag altijd hopenquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:32 schreef apophis4u het volgende:
[..]
dat zou die een half uur geleden al doen
[..]
Op een gegeven moment mag je hem wel een schopje helpen hoorquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
een mens mag altijd hopen![]()
mag dat nog wel in het kader van het strengere beleidquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:33 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Op een gegeven moment mag je hem wel een schopje helpen hoor
Als je het subtiel doetquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
mag dat nog wel in het kader van het strengere beleid
de 4000 komt in zicht
moest het even opzoeken in het woordenboekquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:38 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Als je het subtiel doet
Je krijgt telkens 48 uur om het te lerenquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
moest het even opzoeken in het woordenboek
sub·tiel (bn.)
1 alleen bij nauwkeurig toezien of voor fijn gevoel waar te nemen of te begrijpen
2 fijn onderscheidend, scherpzinnig
Ik weet niet of ik dat kan![]()
OMG zeg toch na 100 km ingereden!quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:22 schreef nexcro het volgende:
J eben gewoon een sukkel meteen ff volgas en dan raar vinden dat ie vast loopt.
Heerlijk die frustratie die uit de ondertoon is op te makenquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:41 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
OMG zeg toch na 100 km ingereden!
ik ben een mietje, nog nooit een ban gehad, maar van jou als ervaringsdeskundige geloof ik het graagquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:41 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Je krijgt telkens 48 uur om het te leren
jepsquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:43 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Heerlijk die frustratie die uit de ondertoon is op te maken
En na 100 km inrijden moet je nog steeds niet volgas rijden..quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:41 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
OMG zeg toch na 100 km ingereden!
nietquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:04 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Vandaar dat jij op een scooter rijd of niet![]()
![]()
Ik heb 1 keer een weekban in DIG gehadquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben een mietje, nog nooit een ban gehad, maar van jou als ervaringsdeskundige geloof ik het graag![]()
twas alleen maar een nieuwe zuiger + veren hoor...quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:49 schreef Multiply het volgende:
[..]
En na 100 km inrijden moet je nog steeds niet volgas rijden..
die bedoel ik jaquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:51 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een weekban in DIG gehad
Heb jij je vriendin nog niet ingereden?quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:52 schreef Klonk het volgende:
mischien heeft ie z'n vriendin nog niet ingereden
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
die bedoel ik ja![]()
Ja joh, wat een topgrap.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:52 schreef Klonk het volgende:
mischien heeft ie z'n vriendin nog niet ingereden
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:53 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Heb jij je vriendin nog niet ingereden?
heb je die dan?
nerd kom hier ik player je ass eraf mongool
ik bewijs me niet, ik vraag hem hier te komen zal die het zien..quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:57 schreef apophis4u het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij probeert je te bewijzen tegenover iemand op internet
Damn doe es niet zo triest en stel je niet zo aan man
hij zegt nerdquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:53 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
heb je die dan?
woeiquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:58 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
ik bewijs me niet, ik vraag hem hier te komen zal die het zien..
jij snapt hem echt niet hequote:Op vrijdag 30 april 2004 23:58 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Zei hij die 33 isquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
woei
* apophis4u kruipt rillend in een hoekje weg, ga weg enge meneer, ik ben bang![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:53 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
heb je die dan?
Wat snap jij niet? :]quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:00 schreef apophis4u het volgende:
[..]
jij snapt hem echt niet he
* breekijzer aanreiktquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:02 schreef Sp4wN het volgende:
Wat snap jij niet? :]
Skeelt niet veel ben 17 jaar...maja idd apophis4u met zn lelijke kopquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:02 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Zei hij die 33 is
Je hebt het tegen een personage dat zich opwindt over zaken die op een forum gezegd worden en daar fel op reageert en probeert die ander uit te schelden voor zover zijn beperkte geest met daarbij komende vocabulaire reikt. Dit 'jochie' is misschien half zou oud als jijzelf
Ja dat is voor die plank voor je kop jaquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:02 schreef apophis4u het volgende:
[..]
* breekijzer aanreikt
wat is dat nou weer voor zinquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:58 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Wat heb jij voor je kop?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:03 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Ja dat is voor die plank voor je kop ja![]()
dat heet sarcasme, mischien dat ie z'n helm iets minder strak moet op doen zodat die ene vrije hersencel wat meer lucht heeft en heel mischien kan functioneren.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:02 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Zei hij die 33 is
Je hebt het tegen een personage dat zich opwindt over zaken die op een forum gezegd worden en daar fel op reageert en probeert die ander uit te schelden voor zover zijn beperkte geest met daarbij komende vocabulaire reikt. Dit 'jochie' is misschien half zou oud als jijzelf
Denk jij nou werkelijk waar dat ik ook maar enigszins waarde hecht jouw stompzinnige opmerkingen?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:03 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Skeelt niet veel ben 17 jaar...maja idd apophis4u met zn lelijke kop![]()
denkt ie ff dat ie stoer is dat ie via internet grappig probeert te zijn![]()
die fase hebben we al gehad AlexLPUMUSE denk ik zeg ut ff..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:06 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor zin![]()
Eerstvolgende ban, place your bets! # 9 alweerquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat heet sarcasme, mischien dat ie z'n helm iets minder strak moet op doen zodat die ene vrije hersencel wat meer lucht heeft en heel mischien kan functioneren.
en voor de rest zeg ik niets dan de legendarische woorden die ooit door missymirjam uit zijn gesproken: triangeljosti, ga lekker je brommer poetsen, je teddybeer neuken of je aftrekken op de wehkamp catalogus maar laat ons met rust.
doei
is het eigenlijk geen bedtijd voor jou ? volgens mij hoor je allang in dromenland te zittenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:06 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Wat heb jij voor je kop?
Jij mag van alles zeggen. We nemen het toch niet meer serieus van jequote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:07 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
die fase hebben we al gehad AlexLPUMUSE denk ik zeg ut ff..
Ik speel op een sylofoon....anyway...we zijn niet allemaal zoals jou...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat heet sarcasme, mischien dat ie z'n helm iets minder strak moet op doen zodat die ene vrije hersencel wat meer lucht heeft en heel mischien kan functioneren.
en voor de rest zeg ik niets dan de legendarische woorden die ooit door missymirjam uit zijn gesproken: triangeljosti, ga lekker je brommer poetsen, je teddybeer neuken of je aftrekken op de wehkamp catalogus maar laat ons met rust.
doei
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:08 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
is het eigenlijk geen bedtijd voor jou ? volgens mij hoor je allang in dromenland te zitten
dat ding heet Xylofoon, inburgeringscursus een goed idee ?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:09 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Ik speel op een sylofoon....anyway...we zijn niet allemaal zoals jou...
bedoel als jij je trekt op de wehkamp hoeven anderen het nog niet te doen
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:09 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Ik speel op een sylofoon....anyway...we zijn niet allemaal zoals jou...
bedoel als jij je trekt op de wehkamp hoeven anderen het nog niet te doen
Je weet toch op zn minst wel wat je bespeelt?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:12 schreef Sp4wN het volgende:
heb je toch nog wat aan dit topci...lol...
Mja weet ik veel hoe je dat schrijft
niet teveel vragen, weet je nog die ene hersencelquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:13 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Je weet toch op zn minst wel wat je bespeelt?
Schijnbaar niet....quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:13 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Je weet toch op zn minst wel wat je bespeelt?
Alsof dat wat uitmaakt het moet op elkaar inslijten.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:52 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
twas alleen maar een nieuwe zuiger + veren hoor...
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:14 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Schijnbaar niet....
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:17 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
liev![]()
Ze zijn oranjequote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Alle moderators zitten zeker met een zak chips achter hun computer te genieten van de ongein van deze klaagfokkers. Nou, mooie boel. Als ik toch een blauwe was, zou het topic al dichtgelijmd zijn na de eerste post (wegens overbodig gebrabbel). Wat we nu kunnen doen is doen alsof ik moderator ben.
Zo.
slotje
Post na slotjequote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Alle moderators zitten zeker met een zak chips achter hun computer te genieten van de ongein van deze klaagfokkers. Nou, mooie boel. Als ik toch een blauwe was, zou het topic al dichtgelijmd zijn na de eerste post (wegens overbodig gebrabbel). Wat we nu kunnen doen is doen alsof ik moderator ben.
Zo.
slotje
vetquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Post na slotje![]()
zooo das knapquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Post na slotje![]()
knoeierquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:29 schreef Sp4wN het volgende:
Hoeren scooter....na 1 week stil staan
had ik eindelijk nieuwe zuiger + veren
alles er mooi ingezet 100 KM ingereden