Probeer het eensquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zou je daar last van kunnen krijgen, ook als je heel nuchter in het leven staat?
Als ik voor een habbekrats een kasteel of een heel fraaie woning kan kopen, neem ik de spoken er wel bij hoorquote:
Ben er vorig jaar ook geweest.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
We hebben toevallig afgelopen zondag het kasteel bezocht. Ik had nog vrijkaartjes voor het daarin gevestigde museum dat overigens zéér de moeite waard is. Mooi excuus om dit topiceen keer te kicken.
Spoken hebben we helaas niet gezien.. Dat is wel balen, want een kasteel zonder minstens één spook is niet compleet.
Ik ook niet... Maar had even gezegd dat je kwam. Hadden we een mini-meet kunnen houdenquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:20 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ben er vorig jaar ook geweest.
Na die docu gezien te hebben, had ik iets van: spannend!
Het was een mooi kasteel, maar heb geen vreemde aanwezigheid gevoeld.
Alsjeblieft niet. Dat gesodemieter de hele nacht. Sleutels die steeds kwijt zijn, dooie wijven die van de trap zweven, gekrab op meubels. Pffff.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als ik voor een habbekrats een kasteel of een heel fraaie woning kan kopen, neem ik de spoken er wel bij hoor
Alleen dat van die sleutels lijkt me echt irritant. De rest is wel sfeervol.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Dat gesodemieter de hele nacht. Sleutels die steeds kwijt zijn, dooie wijven die van de trap zweven, gekrab op meubels. Pffff.
Als het een goede geest is, leggen ze de sleutels terug op de goede plek.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Dat gesodemieter de hele nacht. Sleutels die steeds kwijt zijn, dooie wijven die van de trap zweven, gekrab op meubels. Pffff.
Dan mogen ze ook andere dingen terug op hun plek leggen. En de vaatwasser uitruimen enzo. Dat zou handig zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Als het een goede geest is, leggen ze de sleutels terug op de goede plek.
Dat zou verrekte handig zijn. In het algemeen zijn het de kwade die aandacht trekken, jammer genoegquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan mogen ze ook andere dingen terug op hun plek leggen. En de vaatwasser uitruimen enzo. Dat zou handig zijn.
Was ergens vorig jaar rond deze tijd, geloof ik.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ook niet... Maar had even gezegd dat je kwam. Hadden we een mini-meet kunnen houden
Klinkt niet erg opbeurend, hèquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een paar geheime gangen is zover als het gaat bij mijquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het lijkt me wel wat hebben, die speciale effecten in huis..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |