Geweldig deze opnamen, weer een stapje verder…..
Je ziet steeds en steeds meer van dit soort fenomenen op foto of film verschijnen, Zelf ben ik een tijdje bezig geweest met het onderzoeken naar wat de substantie zou kunnen zijn van een ‘geest’ Ik ben van mening dat veel van dit soort verschijnselen in zeer nauw contact staan met onze wereld. Alles heeft een hoger aspect, zo ook een atoom, of een elektron, vele aspecten (deeltjes) van atomen worden ontdekt en ik ben ervan overtuigd dat een geest uit een hoger aspect van een atoom bestaat. Zoals een aura het hogere aspect van een mens, zo heeft een elektron of een ion ook een hoger aspect. Dit hoger aspect staat nog altijd in verbinding met het meer lager aspect, en oefent invloed op elkaar uit. Talloze getuigenverslagen menen dat hun overleden opa of vader contact heeft gemaakt via het laten knipperen van de lampen, of aan en uitzetten van de televisie. Door de vele getuigenverslagen kun je er van uit gaan dat een geest invloed uit kan oefenen op elektro magnetische circuits. Wanneer je de verschijningsvorm van een ‘geest’ op film of video vast zou willen leggen, kom je niet met de huidige conventionele apparatuur weg, je dient apparatuur te ontwikkelen welke meer is afgestemd op dat hogere aspect. Je ziet dat steeds meer infrarood apparatuur wordt gebruikt, om dit soort fenomenen te onderzoeken. Veelal wordt in ruimten welke door geesten zouden worden bevolkt, (minimale)temperatuurwisselingen waargenomen worden, veel getuigen spreken over ‘ik voelde een koude aanwezigheid’ of ‘ik voelde alsof ik een warme aanraking voelde’. Het warm of koud heeft te maken met de intensiteit van de energie(wolk) Deze temperatuur waarnemingen is een interessant gegeven. Wilhelm Reich is o.a. bekend/berucht geworden door zijn omstreden orgon therapie. Tevens ontwikkelde hij zijn zogenaamde Cloudbuster, waarmee hij in staat was wolken als sneeuw voor de zon mee te doen verdwijnen. Orgon was volgens Reich het product welke vrijkwam ten gevolge van celdeling in o.a. gras. Hij meende dat hij hier met prana, of chi (levensenergie) te maken had. Hij ontdekte dat deze orgon energie (zoals hij dat noemde) als een weldaad was voor de mens en in staat zou zijn kanker te doen oplossen, zo ontwikkelde hij de zogenaamde ‘orgonoccumulator’,tevens ontdekte hij de tegenhanger van deze orgon, hij noemde dit DOR, ofwel, deadly orgon. Tevens mat hij tijdens zijn vele experimenten temperatuurwisselingen in zijn orgonoccumulator, wanneer een positieve lading orgon dan mat hij een verhoging van temp en een verlaging van temp. Bij DOR. Het interessante is dat sommige mensen deze orgon in verband brengen met de substantie van geesten. Infrarood is in staat deze temperatuur veranderingen waar te nemen, maar door de kleine schommelingen in temperatuur kan dit een lastig gegeven zijn. Vele oorzaken kunnen temperatuurschommelingen veroorzaken. Ik ben ervan overtuigd wanneer je zeer hoogwaardige infrarood/uv apparatuur gebruikt om geestverschijningen te onderzoeken je heel snel tot verbluffende resultaten kan komen. Maar nogmaals, veel hangt af van de gevoeligheid van jou apparatuur en daar hangt natuurlijk weer een prijskaartje aan…in de regel hebben goasthunters daar geen geld voor….ze worden (helaas)nog steeds niet door de overheid gesubsidieerd!!