abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18841723
Heeft zij dan iets gevoeld of gezien?
Never believe a scientist. Even when they say they're lying!!!
pi_18841749
ik heb er ooit eens gegeten en toen vond ik het al spooky..maar dat kwam door de zwezerik
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 3 mei 2004 @ 01:05:16 #28
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18846545
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 17:11 schreef ReCreative het volgende:
Misschien ideetje voor een meet? Met zoveel gevoelige Fok!kers kunnen we mss wel wat meer te weten komen over de achtergond van de verschijningen
wilde ik net gaan zetten in t slowchat wel leuk idee!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_18846588
hopelijk gaan ze nu ook nachtelijke excursies geven.... Dan ga ik er zo even heen
pi_18849972
Voor de mensen die het linker spook nog niet zagen:
In photoshop ff op zwart/wit gezet, dan invert (zodat ie zwart wordt) en daarna
het contrast / helderheid verhoogt.
Rechter spook zie ik niet ?

[img src=http://www.webfreakz.nl/upload/blabla.jpg]
  maandag 3 mei 2004 @ 08:43:19 #31
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_18850017
Zwart wit zie je dat 2e spook duidelijker.
pi_18850330
quote:
Op maandag 3 mei 2004 08:34 schreef 3733 het volgende:

Als je het niet erg vindt: Ik heb je plaatje even 'zichtbaar' gemaakt.

Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_18850602
Wat me wel interesseert is die lichtbreking die de verschijning veroorzaakt . Je ziet (zoals ik al ergens las) dat de stoel in twee delen is, en het schilderij links van de kast is zelfs bijna twee keer te zien. Het schilderij achter de verschijning zelf lijkt ook een stuk lager, en de muur is iets verschoven.

Kan iemand mij vertellen of dit een verschijnsel is dat wel vaker voorkomt bij het waarnemen van verschijningen? Of vindt dat alleen in infrarood plaats? Veranderen van warmtestralen... hm. Misschien verklaart dat de temperatuursdaling ook wel .
pi_18851248
Geweldig deze opnamen, weer een stapje verder…..

Je ziet steeds en steeds meer van dit soort fenomenen op foto of film verschijnen, Zelf ben ik een tijdje bezig geweest met het onderzoeken naar wat de substantie zou kunnen zijn van een ‘geest’ Ik ben van mening dat veel van dit soort verschijnselen in zeer nauw contact staan met onze wereld. Alles heeft een hoger aspect, zo ook een atoom, of een elektron, vele aspecten (deeltjes) van atomen worden ontdekt en ik ben ervan overtuigd dat een geest uit een hoger aspect van een atoom bestaat. Zoals een aura het hogere aspect van een mens, zo heeft een elektron of een ion ook een hoger aspect. Dit hoger aspect staat nog altijd in verbinding met het meer lager aspect, en oefent invloed op elkaar uit. Talloze getuigenverslagen menen dat hun overleden opa of vader contact heeft gemaakt via het laten knipperen van de lampen, of aan en uitzetten van de televisie. Door de vele getuigenverslagen kun je er van uit gaan dat een geest invloed uit kan oefenen op elektro magnetische circuits. Wanneer je de verschijningsvorm van een ‘geest’ op film of video vast zou willen leggen, kom je niet met de huidige conventionele apparatuur weg, je dient apparatuur te ontwikkelen welke meer is afgestemd op dat hogere aspect. Je ziet dat steeds meer infrarood apparatuur wordt gebruikt, om dit soort fenomenen te onderzoeken. Veelal wordt in ruimten welke door geesten zouden worden bevolkt, (minimale)temperatuurwisselingen waargenomen worden, veel getuigen spreken over ‘ik voelde een koude aanwezigheid’ of ‘ik voelde alsof ik een warme aanraking voelde’. Het warm of koud heeft te maken met de intensiteit van de energie(wolk) Deze temperatuur waarnemingen is een interessant gegeven. Wilhelm Reich is o.a. bekend/berucht geworden door zijn omstreden orgon therapie. Tevens ontwikkelde hij zijn zogenaamde Cloudbuster, waarmee hij in staat was wolken als sneeuw voor de zon mee te doen verdwijnen. Orgon was volgens Reich het product welke vrijkwam ten gevolge van celdeling in o.a. gras. Hij meende dat hij hier met prana, of chi (levensenergie) te maken had. Hij ontdekte dat deze orgon energie (zoals hij dat noemde) als een weldaad was voor de mens en in staat zou zijn kanker te doen oplossen, zo ontwikkelde hij de zogenaamde ‘orgonoccumulator’,tevens ontdekte hij de tegenhanger van deze orgon, hij noemde dit DOR, ofwel, deadly orgon. Tevens mat hij tijdens zijn vele experimenten temperatuurwisselingen in zijn orgonoccumulator, wanneer een positieve lading orgon dan mat hij een verhoging van temp en een verlaging van temp. Bij DOR. Het interessante is dat sommige mensen deze orgon in verband brengen met de substantie van geesten. Infrarood is in staat deze temperatuur veranderingen waar te nemen, maar door de kleine schommelingen in temperatuur kan dit een lastig gegeven zijn. Vele oorzaken kunnen temperatuurschommelingen veroorzaken. Ik ben ervan overtuigd wanneer je zeer hoogwaardige infrarood/uv apparatuur gebruikt om geestverschijningen te onderzoeken je heel snel tot verbluffende resultaten kan komen. Maar nogmaals, veel hangt af van de gevoeligheid van jou apparatuur en daar hangt natuurlijk weer een prijskaartje aan…in de regel hebben goasthunters daar geen geld voor….ze worden (helaas)nog steeds niet door de overheid gesubsidieerd!!
  maandag 3 mei 2004 @ 14:22:02 #35
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_18856264
quote:
Op maandag 3 mei 2004 08:34 schreef 3733 het volgende:

Zo bedoel je?

[Edit] het plaatje doet het dus niet....
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_18868106
De 'schaduw' rechts van de schouw is niet van het spookje.

(Bron: Golem )
It's easy... Nederland - Duitsland: 3-1
pi_18871185
quote:
Op maandag 3 mei 2004 22:33 schreef Keromane69 het volgende:
De 'schaduw' rechts van de schouw is niet van het spookje.

[afbeelding]

(Bron: Golem )
Hehe, wat dacht je van die kast en dat ding erop
  dinsdag 4 mei 2004 @ 01:48:31 #38
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_18872133
quote:
Op maandag 3 mei 2004 10:32 schreef YourGuardian het volgende:
Geweldig deze opnamen, weer een stapje verder…..

Je ziet steeds en steeds meer van dit soort fenomenen op foto of film verschijnen, Zelf ben ik een tijdje bezig geweest met het onderzoeken naar wat de substantie zou kunnen zijn van een ‘geest’ Ik ben van mening dat veel van dit soort verschijnselen in zeer nauw contact staan met onze wereld. Alles heeft een hoger aspect, zo ook een atoom, of een elektron, vele aspecten (deeltjes) van atomen worden ontdekt en ik ben ervan overtuigd dat een geest uit een hoger aspect van een atoom bestaat. Zoals een aura het hogere aspect van een mens, zo heeft een elektron of een ion ook een hoger aspect. Dit hoger aspect staat nog altijd in verbinding met het meer lager aspect, en oefent invloed op elkaar uit. Talloze getuigenverslagen menen dat hun overleden opa of vader contact heeft gemaakt via het laten knipperen van de lampen, of aan en uitzetten van de televisie. Door de vele getuigenverslagen kun je er van uit gaan dat een geest invloed uit kan oefenen op elektro magnetische circuits. Wanneer je de verschijningsvorm van een ‘geest’ op film of video vast zou willen leggen, kom je niet met de huidige conventionele apparatuur weg, je dient apparatuur te ontwikkelen welke meer is afgestemd op dat hogere aspect. Je ziet dat steeds meer infrarood apparatuur wordt gebruikt, om dit soort fenomenen te onderzoeken. Veelal wordt in ruimten welke door geesten zouden worden bevolkt, (minimale)temperatuurwisselingen waargenomen worden, veel getuigen spreken over ‘ik voelde een koude aanwezigheid’ of ‘ik voelde alsof ik een warme aanraking voelde’. Het warm of koud heeft te maken met de intensiteit van de energie(wolk) Deze temperatuur waarnemingen is een interessant gegeven. Wilhelm Reich is o.a. bekend/berucht geworden door zijn omstreden orgon therapie. Tevens ontwikkelde hij zijn zogenaamde Cloudbuster, waarmee hij in staat was wolken als sneeuw voor de zon mee te doen verdwijnen. Orgon was volgens Reich het product welke vrijkwam ten gevolge van celdeling in o.a. gras. Hij meende dat hij hier met prana, of chi (levensenergie) te maken had. Hij ontdekte dat deze orgon energie (zoals hij dat noemde) als een weldaad was voor de mens en in staat zou zijn kanker te doen oplossen, zo ontwikkelde hij de zogenaamde ‘orgonoccumulator’,tevens ontdekte hij de tegenhanger van deze orgon, hij noemde dit DOR, ofwel, deadly orgon. Tevens mat hij tijdens zijn vele experimenten temperatuurwisselingen in zijn orgonoccumulator, wanneer een positieve lading orgon dan mat hij een verhoging van temp en een verlaging van temp. Bij DOR. Het interessante is dat sommige mensen deze orgon in verband brengen met de substantie van geesten. Infrarood is in staat deze temperatuur veranderingen waar te nemen, maar door de kleine schommelingen in temperatuur kan dit een lastig gegeven zijn. Vele oorzaken kunnen temperatuurschommelingen veroorzaken. Ik ben ervan overtuigd wanneer je zeer hoogwaardige infrarood/uv apparatuur gebruikt om geestverschijningen te onderzoeken je heel snel tot verbluffende resultaten kan komen. Maar nogmaals, veel hangt af van de gevoeligheid van jou apparatuur en daar hangt natuurlijk weer een prijskaartje aan…in de regel hebben goasthunters daar geen geld voor….ze worden (helaas)nog steeds niet door de overheid gesubsidieerd!!
Wow, wel eens van alinea's gehoord? Ik word helemaal duizelig van die tekst....

Ik ben trouwens nog steeds erg benieuwd naar die beelden van TV Gelderland...............
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_18872741
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 00:42 schreef Mastertje het volgende:

[..]

Hehe, wat dacht je van die kast en dat ding erop
Oops sorry, inderdaad een kast en geen schouw.

De persepctieflijnen werden aangebracht door iemand in reactie tot een bewering dat het lichte silhouet rechts van de kast ook van het 'spook' zou zijn.

Eigenlijk vind ik het dia-negatief wel bijzonder. Het laat zien dat het 'spook' echt een vreemde eend in de bijt is in de afbeelding. Mijn guts feeling denkt dan aan photoshop.
It's easy... Nederland - Duitsland: 3-1
  dinsdag 4 mei 2004 @ 15:25:28 #40
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_18880672
Hey trouwens als je heel goed kijkt lijkt het of er ook een spook in die stoel zit ehe
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_18883314
Hier misschien?:
.......v
.......v
  dinsdag 4 mei 2004 @ 17:29:58 #42
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_18883418
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:26 schreef Eveli het volgende:
Hier misschien?:
.......v
.......v
[afbeelding]
nee die schommelstoel
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_18886008
dit kan helpen
pi_18937473
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 19:35 schreef Plske het volgende:
dit kan helpen
Wie, waar, wat?

Uitleg? Mening? Iets? .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 6 mei 2004 @ 19:39:01 #45
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18937714
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 19:28 schreef MUUS het volgende:

[..]

Wie, waar, wat?

Uitleg? Mening? Iets? .
volgens mij bedoelt ie dat je je hoofd op en neer moet laten gaan
It's Time To Shine
  donderdag 6 mei 2004 @ 19:40:12 #46
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_19147234
Gister was bij Man bij hond een kort itempje over het spook van kasteel Doorwerth:
http://www.manbijthond.nl(...)mwerkNaam=videotheek

Even naar beneden scrollen naar de aflevering van vrijdag. Ergens op de helft zit een kort stukje van ongeveer 3 minuten over dit onderwerp. Het is wel leuk om echt beelden te zien van de kamer waar de foto/opname is gemaakt. Helaas wordt het idee van spoken waarnemen wel een beetje op een hm 'foute' manier gebracht
pi_19224835
Most Haunted, ik vind het zo jammer dat dat bij ons niet uitgezonden word.

Weet iemand op welke tijden dit programma uitgezonden word?
pi_19268930
ik wil er eigenlijk morgen even heen gaan, maar wat is dat voor onzin dat je er met het openbaar vervoer niet kunt komen?
  donderdag 20 mei 2004 @ 14:22:23 #50
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_19268969
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 14:20 schreef Morgil het volgende:
ik wil er eigenlijk morgen even heen gaan, maar wat is dat voor onzin dat je er met het openbaar vervoer niet kunt komen?
probeer een adres te achterhalen en kijk dan op www.9292ov.nl
It's Time To Shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')