quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als Claire straks effe niet nadenkt of als er een andere kloothommel aan haar laptop zit en de garbagecan wist, is de zooi weg.
Da's ook zo belachelijk. Iedereen die hij niet meer kan uitstaan spreekt hij met "U" aan.quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:58 schreef pberends het volgende:
Nieuwe Arthurquote: "Het geestelijk overkoken van mevrouw Simons"
Dan hadden ze eind vorig seizoen een systeembeheerder moeten inschakelen. Waren de gegevens zo weer boven water.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:Een bestand is pas weg als het wordt overschreven.
En toch voorzie ik problemen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:Een bestand is pas weg als het wordt overschreven.
LOLquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die installeerde Outlook opnieuw en toen kon hij weer mail ontvangen. Nu gaat het om cruciale bewijzen.
neehoor, maar Babette wel...quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:14 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij heb je Wup nu echt weggejaagd wiv
Die komt wel terug.[/q]quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:34 schreef Wup het volgende:
[..]
neehoor, maar Babette wel...
Ik noem een weet_ik_veelquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:43 schreef Wup het volgende:
ik zag wel het hele CV van Claire voorbijkomen, ze hadden alles ingevuld, telefoonnummers en emailadres enzo, volgens mij zijn er best wel mensen die die nummers echt gaan uitproberen.
da's vals, nee ik bedoel kinderenquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:47 schreef Svensational het volgende:
Ik noem een weet_ik_veel![]()
Ik word over 12 dagen 3,5 jaar, dus het kan nog....quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:52 schreef Wup het volgende:
da's vals, nee ik bedoel kinderen
Die is zondag weer bij haar pa en dan komt ze vast en zeker terug. Wat een geruzie trouwens om een paar jpegs.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:34 schreef Wup het volgende:
neehoor, maar Babette wel...
Ik zou er zelf toch een schijf van hebben gebrand. Ik maak meestal dubbele backups.quote:Tis niet weg, tenzij Niels aan die laptop heeft zitten klooien maar dat lijkt me niet
Ik heb vandaag niet goed opgelet. Ik moet de aflevering nogeens bekijken.quote:Ik vond vandaag Kyra grappig, da's me nog nooit overkomen geloof ik.
Ik moest bijna kotsen toen ik die twee in het nest zag liggen. In Medisch Centrum West zag Annemieke er beter uit.quote:Ik vind Joyce + Duuk dus inderdaad echt ranzig.
Ik heb haar nummer getoetst. Ik hoorde:quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:47 schreef Svensational het volgende:
Zo lang je over me praat ben ik nog interessant.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:47 schreef Svensational het volgende:
mja dat is het ook niet, je kan mensen zo boos maken steeds, da's niet leukquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die is zondag weer bij haar pa en dan komt ze vast en zeker terug. Wat een geruzie trouwens om een paar jpegs.
haha, ik zei nog dat je Claire niet moest overschatten...backup op cd heeft ze niet gemaakt hoorquote:Ik zou er zelf toch een schijf van hebben gebrand. Ik maak meestal dubbele backups.
ze was leuk tegen Carlo in de Engel, het was verder een scene van niks, maar Kyra en grappig vond ik een nieuwe combinatiequote:Ik heb vandaag niet goed opgelet. Ik moet de aflevering nogeens bekijken.
ik vond het dus ook echt onsmakelijk, iedereen hier zat het de hele week maar toe te juichen en ik dacht al dat niks zou zijn... brr ik vond ut echt 3 keer niks. Ik wilde het liever niet zien zeg maar.quote:Ik moest bijna kotsen toen ik die twee in het nest zag liggen. In Medisch Centrum West zag Annemieke er beter uit.
Ik ben hier de bad guy van het forum.quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:11 schreef Wup het volgende:
mja dat is het ook niet, je kan mensen zo boos maken steeds, da's niet leuk
Tenzij een Joostachtige cola in de laptop giet.quote:haha, ik zei nog dat je Claire niet moest overschatten...backup op cd heeft ze niet gemaakt hoor
maar weg zijn kan het niet, zelfs al is de prullenbak geleegd
Ik vind dat het wat meer suggestief had mogen worden uitgebeeld. Zo van: ze zijn naar bed geweest, maar op het moment dat wij kijken zijn ze er al weer lang en breed uit.quote:ik vond het dus ook echt onsmakelijk, iedereen hier zat het de hele week maar toe te juichen en ik dacht al dat niks zou zijn... brr ik vond ut echt 3 keer niks. Ik wilde het liever niet zien zeg maar.
Ik vind die Nico 3x niks. Bovendien is er geen enkele reden om Lizzy te belazeren.quote:Dan zie ik nog liever Nico Joost zoenen.
Maar laat ik dat nou niet te hard roepen want er staat nog wat te wachten vrees ik...
Dat merken we dan wel als Joost uitgedroogd en zwaar versuft thuis komt.quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:18 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik vind Duuk en Joyce echt schatjes samen.Wup, zie je liever Nico Joost zoenen.Nou ikke niet hoor,vreselijk en er staat ons nog wat te wachten.Bij ons staat in de tv-gids dat ze "het" volgende week gaan doen.
Alleen kutfilms krijgen subsidie, want anders wordt er alleen nog maar vermakelijke actie gemaakt, i.p.v. cultureel verantwoorde rubbish.quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:32 schreef dunn0w het volgende:
Waarom krijgt Joost in hemels naam zoveel geld subsidie voor die k*tfilm?
En de rest van zijn kop!?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:04 schreef dunn0w het volgende:
Wil Bram aub ogenblikkenlijk dat baardje eraf halen!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |