oh fuck you....quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hap!
thanx, gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:34 schreef Wup het volgende:
haha, leuke avond nog Babette
Met de sjacherijnigheid van jou begint het weer mee te vallen, geloof ik?quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:34 schreef Wup het volgende:
haha, leuke avond nog Babette
mja, daar zijn we helaas niet zo goed in hier.... sorry dat het steeds weer zo uit de hand loopt.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:42 schreef Riann het volgende:
laten we weer ontopic gaan
Hey kewl! Ben jij er ook nogeens?quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:42 schreef Riann het volgende:
laten we weer ontopic gaan
Ja, en ik krijg er steeds de schuld van!quote:mja, daar zijn we helaas niet zo goed in hier.... sorry dat het steeds weer zo uit de hand loopt.
Ja ik ben er ook nog eens. Ik ben en blijf een soap nerdquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hey kewl! Ben jij er ook nogeens?
Vandaag:
Vrijdag 30 april
Bram heeft in een vlaag van woede het bureau van Arthur schoongeveegd. Hij wordt door hem ontboden en vreest het ergste. Claire moet bij Arthur en Bettina op sollicitatiegesprek komen. Ze besluit Arthur zijn gedrag tegenover haar voor eens en voor altijd betaald te zetten. Joyce en Duuk voelen zich allebei ongemakkelijk vanwege het kunstmatige inseminatieproces waar ze in zitten.
Ik heb het duistere gevoel dat ze Arthur daarmee de hals omdraait.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:46 schreef Riann het volgende:
Ja ik ben er ook nog eens. Ik ben en blijf een soap nerd
Ik vind het btw wel cool dat claire het ondekt heeft van arthur
Ja ik ook en dat zou ontzettend cool zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik heb het duistere gevoel dat ze Arthur daarmee de hals omdraait.
Mij bekruipt het vreselijke gevoel dat Claire de gegevens gaat wissen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:42 schreef pberends het volgende:
Whoopsie, prullebak niet geleegd Claire.
Nieuwe Arthurquote: "Het geestelijk overkoken van mevrouw Simons"quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mij bekruipt het vreselijke gevoel dat Claire de gegevens gaat wissen.
Not anymorequote:Op vrijdag 30 april 2004 19:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mij bekruipt het vreselijke gevoel dat Claire de gegevens gaat wissen.
Hoezo? De zaak ligt al in de garbagecan.quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:59 schreef pberends het volgende:
Not anymore
Je zegt het al: ligt erin. Je kan het er dus uithalen. Of weet je niks van computersquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoezo? De zaak ligt al in de garbagecan.
Als Claire straks effe niet nadenkt of als er een andere kloothommel aan haar laptop zit en de garbagecan wist, is de zooi weg.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:06 schreef pberends het volgende:
Of weet je niks van computers
Volgens mij heb je Wup nu echt weggejaagd wivquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:39 schreef Wup het volgende:
en gefeliciteerd weet_ik_veel, het is je weer gelukt.
Klopt, maar dat zijn soaps.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als Claire straks effe niet nadenkt of als er een andere kloothommel aan haar laptop zit en de garbagecan wist, is de zooi weg.
Haar probleem. Niet het mijne.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:14 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij heb je Wup nu echt weggejaagd wiv
Die installeerde Outlook opnieuw en toen kon hij weer mail ontvangen. Nu gaat het om cruciale bewijzen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:16 schreef pberends het volgende:
Klopt, maar dat zijn soaps.
Bram & Backups zijn ook een gouden combinatie
Met alle plezier.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:38 schreef babette21 het volgende:
oh fuck you....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |