Liefffquote:Op donderdag 29 april 2004 18:58 schreef Mirage het volgende:
Ga met mijn zoontje praten,
die zit zelf in zijn slaap over die beestjes te mopperen
" nouhou, ga weg, jij mag geen lawaai maken in mijn oohooooor. "
"mama mama mama, hij prikt mij. Ik zie de angel in mijn hand " ( hij bedoelt dan de bult, het puntje)
Een echte reactie van een zwartgallige melancholist. Ik zie het je ook echt zo zeggen met een jointje in je hand.quote:Op donderdag 29 april 2004 18:58 schreef ikbengeweldig het volgende:
ach ja
ik ben ook liefff hoorquote:Op donderdag 29 april 2004 18:59 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Liefff
Hoe oud is ie?quote:Op donderdag 29 april 2004 18:58 schreef Mirage het volgende:
Ga met mijn zoontje praten,
die zit zelf in zijn slaap over die beestjes te mopperen
" nouhou, ga weg, jij mag geen lawaai maken in mijn oohooooor. "
"mama mama mama, hij prikt mij. Ik zie de angel in mijn hand " ( hij bedoelt dan de bult, het puntje)
mietje...quote:Op donderdag 29 april 2004 19:00 schreef Famas het volgende:
[..]
ik ben ook liefff hoor
ik zeg zulke dingen ook altijd als er muggen op m'n kamer zijn
jij bent zeker de bikkel met een shotgun onder je kussen?quote:Op donderdag 29 april 2004 19:01 schreef piere het volgende:
[..]
mietje...![]()
Net 5 jaar.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Hoe oud is ie?
jij ookquote:Op donderdag 29 april 2004 19:02 schreef Burner2000 het volgende:
Dood aan alle stekende insecten. STERF STERF STERF
hmmm... alleen een beetje jammer dat ik die rotzooi echt niet door mun strot krijg..quote:Op donderdag 29 april 2004 19:08 schreef Mirage het volgende:
Tip,
ik heb gemerkt dat als ik karnemelk drink ( dagelijks ) ik minder tot niet gestoken word.
Knoflook eten schijnt ook te werken. HHHHHHHHHquote:Op donderdag 29 april 2004 19:08 schreef Mirage het volgende:
Tip,
ik heb gemerkt dat als ik karnemelk drink ( dagelijks ) ik minder tot niet gestoken word.
een beetje suiker doet wonderen..quote:Op donderdag 29 april 2004 19:10 schreef Disher het volgende:
[..]
hmmm... alleen een beetje jammer dat ik die rotzooi echt niet door mun strot krijg..
en hoe voelt dat om aan te zien dat je kind bijna psychotisch word van de jeuk omdat je volhardend weigerd een klamboe van 5 euro aan te schaffenquote:Op donderdag 29 april 2004 19:06 schreef Mirage het volgende:
Net 5 jaar.
Hij dacht overigens ook dat de waterpokken die hij afgelopen week had de schuld van de muggen is.
je doet t verkeerd; deo + aansteker = dood!quote:Op donderdag 29 april 2004 18:59 schreef Me_Wesley het volgende:
ik heb hier een deobusje staan.. is leuk om op ze te spuiten als ze rondvliegen, dan zie je ze cirkelend naar beneden gaan. Het ruikt hier nu alleen nog al...
Ja kereltje, jij bent ook liefquote:Op donderdag 29 april 2004 19:00 schreef Famas het volgende:
[..]
ik ben ook liefff hoor
ik zeg zulke dingen ook altijd als er muggen op m'n kamer zijn
Nee hoor, muggen vormen een natuurlijke vijand voor de mensheid door het overbrengen van malaria en andere ziektes en zo proberen ze te voorkomen dat er te veel mensen komen.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:03 schreef Intxaurraga het volgende:
Muggen zijn inderdaad compleet overbodige schakels in de evolutie
Waar haal jij de info vandaan dat mijn kind geen klamboe heeft ?quote:Op donderdag 29 april 2004 19:23 schreef MokroKees het volgende:
[..]
en hoe voelt dat om aan te zien dat je kind bijna psychotisch word van de jeuk omdat je volhardend weigerd een klamboe van 5 euro aan te schaffen![]()
owja bij de apotheek verkopen ze nestosyl... daar gaat de jeuk van weg..
Precies; als ik zure melk wil, laat ik het wel 3 weken, geopend, buiten de koelkast staan...quote:Op donderdag 29 april 2004 19:10 schreef Disher het volgende:
hmmm... alleen een beetje jammer dat ik die rotzooi echt niet door mun strot krijg..
Kijk; daar ben ik dan wel weer voor te porren...quote:Op donderdag 29 april 2004 19:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Knoflook eten schijnt ook te werken. HHHHHHHHH
burn, baby burnquote:Op donderdag 29 april 2004 19:24 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
je doet t verkeerd; deo + aansteker = dood!
Wilde ik ook net postenquote:Op donderdag 29 april 2004 19:24 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
je doet t verkeerd; deo + aansteker = dood!
Disco inferno!quote:Op donderdag 29 april 2004 22:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
burn, baby burn![]()
vandaar je avatar?quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:10 schreef deedeetee het volgende:
muggen vinden mij niet lekker![]()
Neequote:Op vrijdag 30 april 2004 18:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
vandaar je avatar?
...en dan maag genoeg (= heel heel veel) sterile mannetjes-muggen aanmaken!quote:The Sterile Insect Technique (SIT) is a simple idea. Scientists breed insects and expose the males to enough radiation to render them sterile. The males are then released into the environment to breed with the females, whose eggs are unfertilized and never hatch.
Je zal het heus ergens op gebaseerd hebben, maar ik denk dat het onzin is.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:57 schreef LowJoe het volgende:
Muggen komen o.a af op je geur,je wordt meestal het eerst gestoken in je voet of omstreken.Daar na gaan ze het verder op proberen.Een mug steekt n.l. meerdere keren.....
Dus geen muggen steken?Vooral je voeten schoon houden,dus geen zweet voeten!
Topictitel komt me ergens bekend van voor, wie waren die beesten ook al weerquote:Op donderdag 29 april 2004 18:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Vuile kutmuggen, ik zit nou al weer onder de rooie bulten en krab mezelf het leplazerus. Wie heeft die krengen uitgevonden!??![]()
![]()
Ik schreef o.a. dat ze op de geur af komen.D.w.z op een afstand gaan ze op de geur af!Ook een baby verspreid een geur,alleen jij merkt dat niet zo erg omdat wij mensen gewoon slecht kunnen ruiken!(en wat dacht je van een poepluier?)quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
Je zal het heus ergens op gebaseerd hebben, maar ik denk dat het onzin is.
Kinderen worden ook gestoken en die hebben meestal nog geen /geen sterke transpiratie geur.
Vorig jaar is één van de 1e dingen die ik voor mijn pasgeboren baby kocht een klamboe geweest.
De kleuter die ik hier rond heb lopen wordt ook gestoken als we ´s avonds wandelen/buiten eten.
User is gebanned, reactie niet meer van toepassing.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:09 schreef DjDev het volgende:
[..]
jij ook
ik heb ook overal horren en vliegengordijnen ,maar ik heb toch altijd geluk dat ze me vinden ...quote:Op zondag 2 mei 2004 22:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb gaas voor de ramen en nergens last van,
heb ook nog een klamboe, maar sinds het gaas voor de ramen hangt eigenlijk nooit meer gebruikt
Moeten we jou dan ook vergassen?quote:Op donderdag 29 april 2004 19:02 schreef Burner2000 het volgende:
Dood aan alle stekende insecten. STERF STERF STERF
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |