Jep ik had het ook al in transfergeruchten topic gemeld, het staat nu ook op feyenoordnet.nl. Nieuwe Bombarda?quote:Op donderdag 29 april 2004 15:05 schreef F1Bas het volgende:
Hoogendorp naar Feyenoord![]()
![]()
http://www.viopvrijdag.nl/pdf/VI200418.pdf
Pardon? Dit zal wel de keus van Gullit zijn (Als het al waar is.) en als hij straks komt en hij scoort tegen Ajax in de Kuip sta je voor hem te juichen.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:16 schreef Ruud_Gullit het volgende:
GVD, Wotte wat doe je????.
Dan kun je lang wachten.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:23 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Gullit zal niet in z'n eentje een speler kopen, dat wordt altijd overlegd met Wotte natuurlijk.
Ja, maar het probleem is dat ie niet zal scoren tegen Ajax in de Kuip. En áls die het al zou doen, zal het een geluks-goaltje zijn en als we toch al met 3-0 achterstaan..
IK WIL GVD TOPPERS IN DE KUIP! NIET WÉÉR ZO'N NET-NIET SPELER..
Ik denk toch dat Hoogendorp wel beter is dan bijv. Lazovic, een zogenaamde topper in spé.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:26 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Ze kunnen wel toppers in spé halen. En dat is Hoogendorp niet.
Dit ga je toch niet menen hequote:Op donderdag 29 april 2004 15:29 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Hoogendorp wel beter is dan bijv. Lazovic, een zogenaamde topper in spé..
Nee oke maar dan zijn de tegenstanders ook wel iets makkelijker.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:35 schreef Ruud_Gullit het volgende:
v. Marwijk kan nou eenmaal niet met jonge talenten omgaan, want onder Been doen Lazovic en v. Persie het wél goed. Lijkt me geen toeval...
Ik vind dit trouwens goed nieuws, want het betekend dat Feyenoord nog genoeg geld heeft voor twee verdedigers.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:51 schreef BZ het volgende:
Zou Feyenoord geen verdediger moeten halen in plaats van weer een spits??
Jezus Ruud, wat denk je toch negatief.quote:Op donderdag 29 april 2004 16:01 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Ja, 2 subtoppers van ADO/Volendam ofzo..
quote:Op donderdag 29 april 2004 16:08 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Jezus Ruud, wat denk je toch negatief.
Juist, dát soort spelers wil ik zien, geen spelers uit de HCE. (Behalve misschien Hofland ofzo.)quote:Er komt waarschijnlijk een Fransoos bij, of dat nou Madouni, Dehu, Desailly of Mexes is. En daarnaast komt er nog een concurrent voor Paauwe bij.
Dan nog.quote:Op donderdag 29 april 2004 17:11 schreef methodmich het volgende:
Dit seizoen speelt ie in een rare rol vanaf rechts.
Phew...quote:'GEEN SPRAKE VAN TRANSFER HOOGENDORP'
29-04-2004, 3:30
RKC Waalwijk ontkent ten stelligste dat Rick Hoogendorp op het punt staat een contract te tekenen bij Feyenoord, zoals VI meldt in zijn elektronische magazine VI op Vrijdag. "Onzin", liet Marcel Brands, manager voetbalzaken bij de Waalwijkers, donderdagmiddag weten. "Het bericht verrast mij."
'Hoewel Hoogendorp een doorlopend contract heeft bij RKC Waalwijk, doet de clubleiding niet moeilijk over een mogelijk vertrek van de aanvaller', schrijft VI. "Rick heeft een contract tot 2007", reageerde Brands. "Dus gaat hij niet weg. Er zijn wel geïnteresseerde clubs, maar daar hoort Feyenoord zeker niet bij." Volgens VI zou RKC graag aan een transfer meewerken omdat de club met financiële problemen kampt.
quote:'GEEN SPRAKE VAN TRANSFER HOOGENDORP'
29-04-2004, 3:30
RKC Waalwijk ontkent ten stelligste dat Rick Hoogendorp op het punt staat een contract te tekenen bij Feyenoord, zoals VI meldt in zijn elektronische magazine VI op Vrijdag. "Onzin", liet Marcel Brands, manager voetbalzaken bij de Waalwijkers, donderdagmiddag weten. "Het bericht verrast mij."
'Hoewel Hoogendorp een doorlopend contract heeft bij RKC Waalwijk, doet de clubleiding niet moeilijk over een mogelijk vertrek van de aanvaller', schrijft VI. "Rick heeft een contract tot 2007", reageerde Brands. "Dus gaat hij niet weg. Er zijn wel geïnteresseerde clubs, maar daar hoort Feyenoord zeker niet bij." Volgens VI zou RKC graag aan een transfer meewerken omdat de club met financiële problemen kampt
Nog even en Theo Jansen wordt ook nog binnengehaaldquote:Op donderdag 29 april 2004 18:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoogendorp![]()
Die zie ik nog liever komen dan Ricky Hoogendorp!quote:Op donderdag 29 april 2004 18:51 schreef kamagurka het volgende:
Nog even en Theo Jansen wordt ook nog binnengehaald
Begrijpelijk...quote:Op donderdag 29 april 2004 18:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Die zie ik nog liever komen dan Ricky Hoogendorp!
quote:Op donderdag 29 april 2004 19:00 schreef tong80 het volgende:
Ajb Hoogendorp ga naar Feijenoord.
Waar zat je aan te denken?quote:Op donderdag 29 april 2004 15:44 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Kan niemand die goed met Photoshop om kan gaan trouwens even een mooi plaatje maken voor in de openings-post?
Plaatje met het logo, en spelers met UEFA cup omhoog en de tekst "Het enige echte Feyenoord-topic" ofzo?quote:Op donderdag 29 april 2004 20:42 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Waar zat je aan te denken?
Het kan wel het Feijenoord shirt is aangepast voor bierbuikers!quote:Op donderdag 29 april 2004 18:51 schreef kamagurka het volgende:
[..]
quote:Rick Hoogendorp is akkoord met Feyenoord
29/4/2004 17:29
Rick Hoogendorp wordt waarschijnlijk de volgende aankoop van Feyenoord, zo maakt VI op Vrijdag bekend. De spits van RKC Waalwijk is persoonlijk al tot een akkoord gekomen met de Rotterdammers over een meerjarig contract. Nu de clubs nog.
Hoogendorp staat nog tot 2007 onder contract bij RKC maar de Waalwijkers lijken niet al te hevig te zullen tegenstribbelen. RKC vergaat het financieel niet goed en de 29-jarige aanvaller drukt met zijn salaris zwaar op de begroting. De kans dat de clubs eruit komen over de transfersom, lijkt dan ook groot.
De komst van Hoogendorp naar De Kuip is opvallend, omdat Feyenoord altijd heeft laten weten dat de spitspositie geen prioriteit geniet. Met Dirk Kuijt en Danko Lazovic heeft de club immers al twee aanvallers voor één positie. Bovendien is Hoogendorp niet aan zijn meest succesvolle seizoen bezig.
Hoogendorp is na Gábor Babos, Romeo Castelen en Pascal Bosschaart de vierde aankoop van Feyenoord-trainer Ruud Gullit en technisch manager Mark Wotte.
Niks anders.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:06 schreef twi het volgende:
Lelijk, maar wat had je verwacht?
Komen leuke discussies vanquote:Op donderdag 29 april 2004 22:11 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Ik vind hem mooi!.
. Alleen moet die kop van Jorien er nou in?
.
Is die vraag serieus?quote:Op donderdag 29 april 2004 22:18 schreef mat_herben het volgende:
Wie is die neger links onderin?
Hoef ik niks van te tekenen, daar zijn zat kleurenfoto's vanquote:Op donderdag 29 april 2004 22:08 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Niks anders.![]()
Dit is ter inspiratie van jullie, en steun in de rug. Zelfs jouw lelijkste creatie is beter dan dit, dus je hoeft je niet te schamen, en post die zooi.
ik zie trouwens nu pas dat je icon van Magritte is. Teken iets in zijn stijl.. Ajax als winnaar van de CL oid?
De pausquote:Op donderdag 29 april 2004 22:18 schreef mat_herben het volgende:
Wie is die neger links onderin?
Dat is een stuk beter nieuws als Hoogendorp.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:31 schreef Cart_man het volgende:
Ik las net ook ergens een bericht, dat Cruz volgend jaar waarschijnlijk het shirt van Feijenoord weer zal dragen...
quote:29-04-2004: Terugkeer Cruz in De Kuip?
[Bron: voetbal.nl]
Julio Ricardo Cruz maakt wellicht een verrassende rentree in De Kuip. In de wandelgangen zoemt rond dat Feyenoord de Argentijnse spits van Internazionale heeft gepolst voor een eventuele terugkeer naar Rotterdam. Cruz speelde tussen 1997 en 2000 86 competitiewedstrijden voor Feyenoord, waarin hij 45 keer scoorde.
Feyenoord wordt deze dagen in verband gebracht met meer nieuwe spelers. Zo meldde VI al dat de club een akkoord heeft met Rick Hoogendorp van RKC Waalwijk. De Brabanders ontkenden bij monde van directeur Marcel Brands echter dat er sprake is van een overgang van de spits naar De Kuip.
Cartman en Ruud, nu doe ik moeite om de lay-out tijdens het laden niet meer te verneuken, doen jullie weer moeilijk.quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:08 schreef Ruud_Gullit het volgende:
jpzegthallo, misschien is het mooier om in plaats van Jorien een plaatje van Kuijt/Buffel ofzo in het plaatje te verwerken?
Tis maar een tip hoor..
Ik zal wel eens kijken of ik iets in elkaar kan flansen...quote:Op vrijdag 30 april 2004 01:18 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Cartman en Ruud, nu doe ik moeite om de lay-out tijdens het laden niet meer te verneuken, doen jullie weer moeilijk.
Misschien ie hij zo beter? Ono met van Wonderen en een fotootje van Cartman.
Van dit soort berichten word je toch ziek?quote:De wedstrijden tussen de Beloftenteams van Ajax en Feyenoord zullen in het vervolg worden gespeeld in de Amsterdam ArenA en in De Kuip. Ajax maakt voor deze wedstrijden derhalve geen gebruik meer van De Toekomst en Feyenoord ook niet meer van Woudestein (Excelsior).
De competitiewedstrijden van alle jeugdelftallen tussen Ajax en Feyenoord zullen met ingang van heden worden gespeeld in de Arena en in De Kuip. Met de KNVB zullen goede afspraken worden gemaakt over de wedstrijddagen en tijdstippen. De voorkeur van beide partijen gaat uit naar voorwedstrijden op zondag, zodat een maximale veiligheid kan worden gegarandeerd. (Het betreft hier niet de zondagen waarop de klassieker tussen de eerste elftallen wordt gespeeld). De maatregel geldt voorlopig tot en met het seizoen 2004-2005.
Beide clubs zullen hun invloed bij hun supportersgroepen aanwenden om de ongezonde haat weg te nemen en de verhoudingen terug te brengen tot een niveau van sportieve rivaliteit.
Beide clubs hebben de besturen van hun supportersorganen gevraagd een eensluidend en aanvaardbaar spandoeken- en vlaggenbeleid te voeren en voorafgaande aan elke wedstrijd tussen beide clubs de teksten te screenen en bij onverwachte overschrijding hun invloed uit te oefenen om provocerende (aanstootgevende) en discriminerende spandoeken en vlaggen onmiddellijk te verwijderen.
Beide clubs hebben tevens afgesproken om samen met hun supporters te overleggen over kwetsende en discriminerende spreekkoren.
Beide clubs zullen in de weken voorafgaande aan de wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord, en indien nodig vaker, met hun bestuur, staf en vertegenwoordigers van hun supportersgroepen bijeen komen voor overleg.
Beide clubs zullen andermaal, via de KNVB, bij de overheid aandringen op de totstandkoming van een wet waarin met name de controle op de opgelegde stadionverboden efficiënt van overheidszijde is geregeld.
SCH zit toch niet in het bestuur van FSV?quote:Op vrijdag 30 april 2004 10:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik zal wel eens kijken of ik iets in elkaar kan flansen...![]()
[..]
Van dit soort berichten word je toch ziek?
quote:01-05-2004: Ook Feyenoord ontkent transfer Hoogendorp
[Bron: FR-Fans.nl]
Nadat Rkc en Rick Hoogendorp zelf eergisteren een door Voetbal International gemelde transfer van de spits naar Feyenoord al ontkenden (lees meer), heeft nu ook Mark Wotte dit gedaan. Wotte ontzenuwde de geruchten in het Algemeen Dagblad. Dit deed hij op een subtiele manier: 'Wij zoeken nog een centrale verdediger.' Hiermee geeft de Technisch Manager aan dat een extra spits niet aan de orde is.
En daar zou ik dus echt geen moeite mee hebben...quote:Op donderdag 29 april 2004 18:51 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Is er niet juist zo eentje net naar Arsenal gegaan?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:01 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
En daar zou ik dus echt geen moeite mee hebben...
denk dat hij, onder de juiste trainer(s), echt wel een goede kan worden.
gewoon, straatschoffie, lekker stevig gebouwd, voor de duivel niet bang en een prima linkerbeen.
Nee als die nog eens zou kunnen komen, graag.
Ja, daarom zou het ook mooi zijn als we er een nieuwe voor terugkregen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:01 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Is er niet juist zo eentje net naar Arsenal gegaan?
En dat is één..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:53 schreef StarGazer het volgende:
Rdam viert feest......... de ajaxstraat is weg.
Trouwens.. die concurrent voor Paauwe die zou komen, is dat Loovens, of komt er echt een nieuwe?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:55 schreef Ruud_Gullit het volgende:
En de Ajax-flat is ook al weg..
Plaatje is stuk mooier zo, Jpzegthallo..
nou ja, op minder stevige figuur na wel ja. En misschien de snelheid van theo is wat minder, ook geen hoogstandjes in de 16 denk ik, maar wel meer strijdbaarheid.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:01 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Is er niet juist zo eentje net naar Arsenal gegaan?
Wel humor , sommige gasten kregen geen seizoenskaart omdat ze in de ajaxstraat woonden.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:55 schreef Ruud_Gullit het volgende:
En de Ajax-flat is ook al weg..
Plaatje is stuk mooier zo, Jpzegthallo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het staat in een spoiler omdat de uitslag van Ajax hierin verwerkt is.
Ten percent faster with a sturdier frame
Och, de neusjes hebben ook weer eens een wedstrijd gewonnen!quote:Op zondag 2 mei 2004 16:25 schreef twi het volgende:
Groningen thuis, altijd lastig...
Ik heb het over jullie indrukwekkende reeks van de laatste weken!quote:Op zondag 2 mei 2004 16:31 schreef twi het volgende:
23 keer dit seizoen hoor. Da's best aardig
Nope, aangezien jullie 4 worden in jullie CL poule, kunnen we ook niet tegen jullie aantreden!quote:Op zondag 2 mei 2004 16:55 schreef twi het volgende:
Nu hopen dat jullie geen andere club treffen met gele shirts.
Je bedoelt diezelfde steen waar al die Feyenoorders een kleine vier weken geleden onder uit kwamen gekropen?quote:Op zondag 2 mei 2004 16:52 schreef FrankyMcG het volgende:
De humoristische joden komen weer onder de stenen uitgekropen.
amsterdamsche humor met de hoofdletter T!
Mijn haat voor ajax is niet resultaat-gebonden, dus ik voel me niet aangesproken!quote:Op zondag 2 mei 2004 16:56 schreef twi het volgende:
Je bedoelt diezelfde steen waar al die Feyenoorders een kleine vier weken geleden onder uit kwamen gekropen?
quote:Op zondag 2 mei 2004 17:01 schreef twi het volgende:
Lul, hap dan
Voor de winterstop hadden veel Feyenoorders, waaronder ikzelf, als zoiets van "Volgend seizoen beter!". Het is leuk dat we het na de winterstop psv toch nog een beetje "moeilijk" hebben kunnen maken, en ik had persoonlijk die strijd ook tot de laatste ronde willen zien.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:05 schreef jonny het volgende:
Jammer dat Feyenoord verloren heeft, ik had graag gezien dat de strijd om de 2e plaats tot de laatste dag spannend zou zijn en dat Feyenoord die 2e plek dan zou pakken ... helaas
De reeks van zwolle wás indrukwekkenderquote:Op zondag 2 mei 2004 16:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb het over jullie indrukwekkende reeks van de laatste weken!
Niet in deze fase van de competitie toch? het is niet de eerste keer dat Feyenoord punten laat liggen in de slotfase van een wedstrijd, we weten ook allemaal hoe het hier in Groningen is afgelopen. Het is jammer dat Feyenoord nu al is afgehaakt om P2, ze waren met zo'n best goede reeks bezig.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:07 schreef methodmich het volgende:
Kan gebeuren.
quote:Op zondag 2 mei 2004 16:56 schreef StarGazer het volgende:
Maribor is wel een leuke tegenstander
Waarom staat Gullit zo'n hele zware klus te wachten dan?quote:Op zondag 2 mei 2004 17:22 schreef Ruud_Gullit het volgende:
v. Marwijk dus als loser de Kuip uit, en Gullit staat een hele zware klus te wachten het komende seizoen.
quote:Op zondag 2 mei 2004 19:51 schreef SCH het volgende:
Die ajacieden kunnen lullen wat ze willen - ze mogen jaloers zijn als het om de coach gaat.
Klasse hoe Van Marwijk reageert op het verlies. Koeman had nog tot woensdag lopen mekkeren over dat ie een strafschop had moeten krijgn.
Tja, hij speelde ook te dicht op de verdediging, neemt geen risico's.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:59 schreef tong80 het volgende:
Zidane, Witschge, Koeman en van Hanegem hebben/hadden ook geen snelheid.
nou nou moet dat nou weer.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:32 schreef Cart_man het volgende:
Joden kunnen kanker krijgen.
Jep, net zoals de nederlanders, amerikanen, belgen en kakkerlakken etc etcquote:Op zondag 2 mei 2004 22:32 schreef Cart_man het volgende:
Ik vond hem anders voor het eerst niet dom over komen.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:02 schreef shepherd1 het volgende:
Wat een loser die Van Persie nu bij Studio Voetbal.
Ik ook niet eigenlijk, hij deed zijn stinkende best het allemaal uit te leggen. Indruk: een lieve, nogal naieve jongen die het niet zo kwaad bedoelt maar er wel steeds weer intrapt.quote:Op maandag 3 mei 2004 09:34 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik vond hem anders voor het eerst niet dom over komen.
Typisch weer een opmerking van een kakkerlakquote:Op zondag 2 mei 2004 22:32 schreef Cart_man het volgende:
Het is geen verwensen, het is eerder waarschuwen.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Typisch weer een opmerking van een kakkerlak
toch vreemd dat het verwensen van kanker op dit forum gewoon mag
dit is weer van het allerlaagste nivo zegquote:Op zondag 2 mei 2004 22:32 schreef Cart_man het volgende:
Dat kan inderdaad. Maar ook al je niet gelooft kan je kanker krijgen: religie beschermt niet tegen ziekten...quote:Op zondag 2 mei 2004 22:32 schreef Cart_man het volgende:
Niet alleen "jullie" hoorquote:Op maandag 3 mei 2004 10:05 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Het is geen verwensen, het is eerder waarschuwen.
Want jullie kunnen allemaal de kanker krijgen, volgens de statistieken.
Joden Hakken Kakkerlakkenquote:Op maandag 3 mei 2004 10:35 schreef altface het volgende:
hehe J_H_K![]()
Inderdaad, Houllier kan ook kanker krijgen.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Niet alleen "jullie" hoor
Tja, van dat idee zou ik idd ook niet opknappen.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:45 schreef FrankyMcG het volgende:Hoogendorp
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:52 schreef DivineJester het volgende:
Hoogendorp is toch niet zo'n hele slechte?
Een superspits is het tot op heden ook niet, maar als speler voor de breedte lijkt het me wel wat. Als ie geen geld kost in ieder geval, dat kunnen we beter gebruiken voor die vurig gewenste (buitenlandse) topverdediger.
Dat zie je vaker. Typische vedetten voor net onder de top, die afhaken bij de top 3.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:50 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp niet dat Schreuder het niet maakt bij Feijenoord. Was de spil van NAC. Ik had hoge verwachtingen. Misschien is ie wel TE goed net als van Persie.
Soetaarsquote:Op maandag 3 mei 2004 15:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zie je vaker. Typische vedetten voor net onder de top, die afhaken bij de top 3.
* DivineJester hoopt en droomt mee!quote:Op maandag 3 mei 2004 14:34 schreef jojomen4 het volgende:
[..]![]()
Ik hoop Mexes!*hoop&droom*
Wat heeft die hoogendorp nou?quote:Op maandag 3 mei 2004 13:52 schreef DivineJester het volgende:
Hoogendorp is toch niet zo'n hele slechte?
Een superspits is het tot op heden ook niet, maar als speler voor de breedte lijkt het me wel wat. Als ie geen geld kost in ieder geval, dat kunnen we beter gebruiken voor die vurig gewenste (buitenlandse) topverdediger.
En Smolarek, Leonardo, Castelen en Lurling.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:17 schreef Handsome het volgende:
Wat heeft die hoogendorp nou?
Echt die gozer kan al nix extra's brengen bij RKC.
We hebben trouwens al Kuijt, Buffel en Lazovic.
Als diepe spits bedoeld hij.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En Smolarek, Leonardo, Castelen en Lurling.
Pardo.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En Smolarek, Leonardo, Castelen en Lurling.
Speelt liever defensieve middenvelder.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Pardo.
Nee toch? Pardo is de schakelspeler, die op de plaats kan spelen die Ono nu heeft. Ghali is de meer defensief ingestelde middenvelder daar. Feyenoord speelt momenteel een flexibel systeem.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:31 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Speelt liever defensieve middenvelder..
Kijken of Gullit het durft te veranderen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:15 schreef Staanplaats het volgende:
Het is gewoon een 4-2-4 systeem, 4 spitsen die elkaar allemaal voor de voeten lopen, en nooit eens een bal in de pot gooien...
Hij zal wel moeten want zo gaat het niet echt jofel.quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:40 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Kijken of Gullit het durft te veranderen.![]()
Ik denk ook niet dat Gullit met matriaal als Lurling gaat werken...quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten want zo gaat het niet echt jofel.
Wie moeten er naast Lurling en Schreuder nog meer weggesaneerd worden?quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:25 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Gullit met matriaal als Lurling gaat werken...
van der bergquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wie moeten er naast Lurling en Schreuder nog meer weggesaneerd worden?
Van Den Berg is een prima verdediger om achter de hand te hebben, mag blijven dus.quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:23 schreef Handsome het volgende:
[..]
van der berg
idd, Loovens komt terug, en er komt iig nog een vaste verdediger, dus dan word hij 4de of 5de man.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:03 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Van Den Berg is een prima verdediger om achter de hand te hebben, mag blijven dus.
Wie zou je er nog bij willen hebben?quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:54 schreef DivineJester het volgende:
Dat saneren komt wel goed, ik zou toch graag weer eens een leuke transfer richting de Kuip horen.
Geruchten als een terugkeer van Cruz klinken me natuurlijk als muziek in de oren, verder graag een centrale verdediger uit een competitie als Frankrijk en/of Engeland, een technische mannetjesputter zogezegd. Een speler die in staat is iemand door midden te zagen als het moet, maar niet als een kip-zonder-kop voetbalt. Het middenveld zie ik volgend jaar wel goedkomen, en ook de aanval zal met een beetje beter afronden niet echt versterkt hoeven worden, misschien dus een killer a la Cruz erbij. Versterkingen in de breedte lijken me ook geen overbodige luxe, gezien de personele problemen dit jaar in de defensie. Namen heb ik zo niet voor je, ik kan wel wat noemen maar die zijn niet haalbaar, en ik heb niet echt heel veel inside kennis om alle talenten op hun waarde te kunnen schatten.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wie zou je er nog bij willen hebben?
Lijkt me ook logisch, een competitie op redelijk niveau waar technisch vaardige spelers ballen die ook nog eens niet zo duur zijn als hun even goede collegae uit Spanje/Italië.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:21 schreef methodmich het volgende:
Ze scouten dus steeds in Frankrijk...
Maar meestal toch iets te duur voor ons, de echt goeden.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:44 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch, een competitie op redelijk niveau waar technisch vaardige spelers ballen die ook nog eens niet zo duur zijn als hun even goede collegae uit Spanje/Italië.
Is hij dan bedoeld als de concurrent voor Paauwe? Of als vervanger van van Wonderen?quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar meestal toch iets te duur voor ons, de echt goeden.
El Karkouri is al beduidend minder dan de namen die ze eerst noemden (Déhu, Meïté)
Ik hoop dan oo dat ze goed scouten en er eentje/twee uithalen die net tegen dat topniveau aan zitten en die nog een beetje groei in zich hebben. Ik vind dit al een beter uitgangspunt dan al die argentijnen waar Arie Haan destijds mee aankwam.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar meestal toch iets te duur voor ons, de echt goeden.
El Karkouri is al beduidend minder dan de namen die ze eerst noemden (Déhu, Meïté)
Misschien was Henk in de war met Jan Heintze van PSV.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:17 schreef methodmich het volgende:
Volgens Spaan wilden ze Heinze van PSG. Lijkt me te duur.
Bron?quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zie liever Henke Larsson een herkansing krijgen. Iemand die 35 goals per jaar scoort heeft dat wel verdiend. Zelf staat Henke ook wel positief tegenover een terugkeer bij Feyenoord.
Heel graag Henke kom maar terug!!!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zie liever Henke Larsson een herkansing krijgen. Iemand die 35 goals per jaar scoort heeft dat wel verdiend. Zelf staat Henke ook wel positief tegenover een terugkeer bij Feyenoord.
Was al een tijdje terug dat ik dat las. In welk tijdschrift weet ik niet meer. Maar hij zei toen stellig dat hij niet negatief stond tegenover een nieuwe periode bij Feyenoord. Want daar is het voor hem begonnen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Bron?
Want als Henke terug wil komen, dan moeten ze hem echt halen, kosten wat het kost!
Maar dan moet er ook een spits verkocht worden neem ik aan..quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was al een tijdje terug dat ik dat las. In welk tijdschrift weet ik niet meer. Maar hij zei toen stellig dat hij niet negatief stond tegenover een nieuwe periode bij Feyenoord. Want daar is het voor hem begonnen.
Hoezo? Kuyt op de bank en die Lazovic verhuren aan een middenmoter. Die jongens zijn altijd mooi om achter de hand te hebben. Henke is ook al 33 geloof ik. Anders krijgen we het van Hooijdonk verhaal weer. Hij weg en geen goede vervanger.quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:33 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Maar dan moet er ook een spits verkocht worden neem ik aan..
Aan een middenmotor zeg je?quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoezo? Kuyt op de bank en die Lazovic verhuren aan een middenmoter. Die jongens zijn altijd mooi om achter de hand te hebben. Henke is ook al 33 geloof ik. Anders krijgen we het van Hooijdonk verhaal weer. Hij weg en geen goede vervanger.
Dat van die 3 spitsen zou wellicht kunnen. NEC= nee. Ik dacht eerder aan NAC, zij zoeken nog goede, betaalbare spelers. Nou Lazovic voor 2 jaar verhuren lijkt me voor NAC betaalbaar en voor Lazovic een perfecte plek om te rijpen. Mogen ze die Schreuder ook weer terug kopen!quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:41 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Aan een middenmotor zeg je?NEC zeker?
Maar ik bedacht me net, misschien blijft Gullit wel niet zo spelen en gooit hij er inene 3 spitsen in. Wie weet..
Nee jochie dat zie je helemaal verkeerd.quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat van die 3 spitsen zou wellicht kunnen. NEC= nee. Ik dacht eerder aan NAC, zij zoeken nog goede, betaalbare spelers. Nou Lazovic voor 2 jaar verhuren lijkt me voor NAC betaalbaar en voor Lazovic een perfecte plek om te rijpen. Mogen ze die Schreuder ook weer terug kopen!
Ik zou ook graag zien dat Lazovic opbloeit, maar een man die 35 goals per jaar maakt! Je zou gek zijn als je niet probeert hem binnen te halen als de verloren zoon!quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:52 schreef Handsome het volgende:
[..]
Nee jochie dat zie je helemaal verkeerd.
Die lazovic gaat opbloeien onder Gullit. Dan heb je hele larsson niet meer nodig.
Schreuder mogen ze natuurlijk wel terugkopen!
Maar dan hebben we nog wel een extra spits nodig voor reserve, anders moet je bij een blessure meteen je team omgooien.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:21 schreef jojomen4 het volgende:
Opstelling enzo
Ik denk dat we Larsson niet nodig hebben ook al is die wel goed. Kuijt schiet er dit jaar (moeilijk seizoen voor iedereen) al 20 in, ik denk dat ie er volgend jaar makkelijk 30 haalt (ook als je kijkt naar de kansen, volgens mij zelfs een penal, die die heeft gemist).
Ik vind Hoogendorp, in tegenstelling tot anderen, wel een hele goeie om op de bank te hebben. Ik denk dat Larsson's salaris even hoog zal liggen als die "topverdediger" die we gaan halenquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:27 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Maar dan hebben we nog wel een extra spits nodig voor reserve, anders moet je bij een blessure meteen je team omgooien.
Je bent een van de weinigen die het in deze geloof ik met me eens is. Hoogendorp is een leuke breedteversterking. Ik zou ook liever zien dat er twee goede verdigers komen dan nog een topspits erbij.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:36 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik vind Hoogendorp, in tegenstelling tot anderen, wel een hele goeie om op de bank te hebben. Ik denk dat Larsson's salaris even hoog zal liggen als die "topverdediger" die we gaan halenik heb dan liever 2 verdedigers dan een nog een superspits op de bank. Verder hebben we ook nog Leonardo die ik wel als centrum spits zie spelen.
Kuijt is haast nooit geblesseerd en Buffel ook niet. Zou Lazovic uitvallen dan kunnen we altijd Kuijt iets doorlaten schuiven en Ono Kuijt's positie overnemen. Of Hoogendorp voor de uitvaller
Als die er 16, 13, 17 inschiet laatste seizoenen (dit seizoen niet meergerekend) dan schiet ie er bij Feyenoord in 34 wedstrijden 30 in.
Denk niet dat Cartman Song in de basis heeft staanquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:21 schreef jojomen4 het volgende:
Cartman had een tijdje geleden z'n ideale opstelling neergezet voor volgend jaar, die zag er in mijn ogen harstikke mooi uit.
----------------------------------Babos--------------------------------------
Song ------- Nieuwe aankoop -----Paauwe ------Van Haaren
------------------------------- Ghali--------------------------------------
---------------------Ono----------------------Bosschaart---------------
-------------------------------Kuijt---------------------------------------
------------------------Lazovic---------Buffel--------------------------
De verdediging klopt volgens mij niet zoals hij hem had maar die heb ik naar me eigen mening ingevult. Ik hoop dat er voor Paauwe ook nog een andere komt maar 2 nieuwe is denk ik te duur. Zo kunnen dus wel de 3 aanvallers spelen die we hebben.![]()
Ik denk dat we Larsson niet nodig hebben ook al is die wel goed. Kuijt schiet er dit jaar (moeilijk seizoen voor iedereen) al 20 in, ik denk dat ie er volgend jaar makkelijk 30 haalt (ook als je kijkt naar de kansen, volgens mij zelfs een penal, die die heeft gemist).
Kloptquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Denk niet dat Cartman Song in de basis heeft staan![]()
En wie staat er dan op de andere centrum verdedigerplek?quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:33 schreef RedGuy het volgende:
Wotte heeft al verschillende keren gezegd dat er een nieuwe rechterverdediger bij komt én een concurrent voor Paauwe.
Nou, een nieuwe aankoop met Loovens en Peter "Kindertelefoon" Van Den Berg achter hand, daarnaast Paauwe met de nieuwe linker CBT achter de hand.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:49 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En wie staat er dan op de andere centrum verdedigerplek?
Oki, dan begrijp ik het.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:53 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nou, een nieuwe aankoop met Loovens en Peter "Kindertelefoon" Van Den Berg achter hand, daarnaast Paauwe met de nieuwe linker CBT achter de hand.
Lijkt me sterk omdat ik gelijk *flieft* was op de opstelling, kzal het wel ff opzoeken!quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:55 schreef RedGuy het volgende:
Cart_man had trouwens een andere opstelling..
Ghaly en Bosschaart defensief, Buffel en Ono aanvallend.
Kuijt van rechts komend in de spits (Denk aan Sheva bij Milan) en Lazovic in de punt.
Ohw? Dan heb ik dat zeker gemist, of blijven we ons nu al 2 jaar blind staren op die ene avond in Enschede?quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:47 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
maare ik herriner me nu wie hij wel had, dat was Gyan.Die vind ik zelf ook niet slecht maar opbouwend vind ik Song wel stukkie beter, dit jaar ging het bij iedereen minder maar vorig jaar hebben we kunnen zien dat die kerel echt wel goed kan ballen!
![]()
Inderdaad, heb de laatste jaren heel wat wedstrijden gezien en Song is me 1 keer positief opgevallen en dat was tegen Twente. De kerntaak van zijn positie, verdedigen, heb ik hem nog nooit goed zien uitvoeren, en hij zou eens bij mij in de leer moeten komen voor een sliding, die heb ik hem volgens mij nog nooit zien maken.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:38 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ohw? Dan heb ik dat zeker gemist, of blijven we ons nu al 2 jaar blind staren op die ene avond in Enschede?
quote:----------------------------------Babos--------------------------------------
Song ------- Nieuwe aankoop-------Paauwe---------Van Haaren--
-- ------------------------------- Ghali--------------------------------------
---------------------Ono----------------------Bosschaart---------------
-------------------------------Buffel---------------------------------------
----------------Lazovic--------------------Kuijt--------------------------
1. Castelen (1) Smolarek
2. Leonardo (2) Snoyl
3. Lodewijks (3) Mtiliga
4. Loovens (4) van den Berg
5. Schreuder (5) Gyan
Ik vind 'm een zeer goede speler hoor, maar welke topclub zoekt zo'n soort spits?quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Buffel wil nog een jaar bij Feyenoord blijven, en daarna vertrekken zodat Feyenoord nog wat aan hem kan verdienen!
Eindelijk een jongen die meedenkt!
Hoogendorp hoeft voor mij niet te komen, hij is ook al op leeftijd, en wat Schreuder betrefd die mag van mij weg samen met vd Berg. hoewel die laatste het de laatste weken wel goed doet.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:22 schreef Sjaddaj het volgende:
Hoogendorp lijkt me wel een goeie (als hij zijn seizoen heeft).
Lazovic moet eerst meer spelen, dan pas kan ik wat over hem zeggen.
Van mij mag ie nog wel wat langer blijvenquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Buffel wil nog een jaar bij Feyenoord blijven, en daarna vertrekken zodat Feyenoord nog wat aan hem kan verdienen!
Eindelijk een jongen die meedenkt!
Song vind ik goed omdat:quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:38 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ohw? Dan heb ik dat zeker gemist, of blijven we ons nu al 2 jaar blind staren op die ene avond in Enschede?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:51 schreef Luni het volgende:
[..]
. De kerntaak van zijn positie, verdedigen, heb ik hem nog nooit goed zien uitvoeren, en hij zou eens bij mij in de leer moeten komen voor een sliding, die heb ik hem volgens mij nog nooit zien maken.
Ik zie liever een compleet nieuwe rechtsback, eentje die goed kan verdedigen en aanvallend ook sterk is.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:07 schreef jpzegthallo het volgende:
Voor alle wedstrijd zie ik ook liever Song dan Gyan staan hoor. Wat jullie ineens allemaal hebben met die (toffe!) kerel weet ik niet maarreh..
Je zegt hier eigenlijk niks, ofwel?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:07 schreef methodmich het volgende:
Gyan lijkt me verdedigend betrouwbaarder dan Song.
Song is op basis van een goed WK uitgeroepen tot speler met mogelijkheden, maar is inmiddels meer verworden tot een mogelijke speler van Feyenoord 1.
Ik ook al vond ik Collen zeker wel geschikt.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 09:33 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik zie liever een compleet nieuwe rechtsback, eentje die goed kan verdedigen en aanvallend ook sterk is.
Wat iedereen met die Song heeft begrijp ik juist niet. Van Hooijdonk kreeg na twee slechte getrapte ballen tegen NAC al alle namen van zijn voorgangers te horen, maar bij Song kijken we maar lijdzaam toe..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:07 schreef jpzegthallo het volgende:
Voor alle wedstrijd zie ik ook liever Song dan Gyan staan hoor. Wat jullie ineens allemaal hebben met die (toffe!) kerel weet ik niet maarreh..
Waar woon je als ik vragen mag? Geld is idd de grootste boosdoener, juist als je van ver moet komen!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:54 schreef jojomen4 het volgende:
Ik ga niet vaak naar Feyenoord omdat ik niet echt in de buurt woon en het op dit moment *studeert nog* beetje duur is om elke week een treinkaart naar het stadion te nemen.
Ik 20 km onder amsterdam, het zou al een probleem zijn om op zondag naar Woerden te gaan (15 km van m'n dorp) om daar de trein te nemen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Waar woon je als ik vragen mag? Geld is idd de grootste boosdoener, juist als je van ver moet komen!
Gewoon wachten tot je rijbewijs hebt, of iemand kent met rijbewijs!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:58 schreef jojomen4 het volgende:
Ik 20 km onder amsterdam, het zou al een probleem zijn om op zondag naar Woerden te gaan (15 km van m'n dorp) om daar de trein te nemen.
Alsof die hard gaatquote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
Franky McG = Jos. Wist je dat nog niet?
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:
Precies!
Maar Jojomen kan dus simpel door Franky worden opgehaald.
quote:Op zondag 9 mei 2004 12:42 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb eens naar de GGD op SBS gekeken, en ik zag die Kalou spelen. Aardige speler, jammer dat 'ie helemaal niets afmaakt
Ik ken 'm nie.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:27 schreef _bigmac_ het volgende:
Absalonsen deens talent is dat niks voor Feyenoord??.
quote:Op zondag 9 mei 2004 16:50 schreef Doc het volgende:
[huishoudelijke mededeling]
In dit topic horen geen juichende Ajax supporters. Reakties van juichende Ajax supporters zullen uit dit topic verwijderd worden.
[/huishoudelijke mededeling]
Absalonsen heb ik ook nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:29 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ken 'm nie.
Moet je bij Methodmich zijn, dat is onze VBL scout!
hmmm dus "nahnahnahnaaah sliep uit sliep uit" enzo mogen dus nietquote:Op zondag 9 mei 2004 16:50 schreef Doc het volgende:
[huishoudelijke mededeling]
In dit topic horen geen juichende Ajax supporters. Reakties van juichende Ajax supporters zullen uit dit topic verwijderd worden.
[/huishoudelijke mededeling]
Yups.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:36 schreef _bigmac_ het volgende:
Topic report werkt dus echt
vast niet zo mooi als die van PSVquote:Op zondag 9 mei 2004 17:56 schreef Sloggi het volgende:
Volgende week zien we het nieuwe shirt dus...
Ik had de post verwijderd en mededeling geplaats voordat ik de topic report zagquote:Op zondag 9 mei 2004 17:36 schreef _bigmac_ het volgende:
Topic report werkt dus echt
Volgens mij op de RBC supporters. Hij zei iets van "Godverdomme, stelletje teringleijers!"quote:Op zondag 9 mei 2004 20:46 schreef manny het volgende:
Op wie zat Pauwe nou zo te schelden na zijn goal ?
Wat mij betreft schenkt Feyenoord gewoon 3 puntjes aan Zwolle, maar goedquote:Op zondag 9 mei 2004 17:33 schreef sqlsmurft het volgende:
[..]
hmmm dus "nahnahnahnaaah sliep uit sliep uit" enzo mogen dus niet![]()
Maar goed ff ontopic: feijenoord beste overwinning te pakken!
Als jullie nou ff genoegen nemen met een gelijkspelletje strakkies....
't Zal wel niet he? .. Jammer maar ik begrijp het wel. Laatste thuiswedstrijd enzo...
Salonremisequote:Op zondag 9 mei 2004 21:15 schreef Xante het volgende:
[..]
Wat mij betreft schenkt Feyenoord gewoon 3 puntjes aan Zwolle, maar goed.
Teveel om op te noemen.quote:Op maandag 10 mei 2004 11:22 schreef sqlsmurft het volgende:en dat alleen maar omdat jij niet welkom was zonder kaartje....
Wat heb jij tegen de Hanzestad Zwolle?
Nou nou, ik ben al jaren Feyenoord supporter, maar Rotterdam vind ik geen mooie stad. Zelfs lelijk, eigenlijk.quote:Op maandag 10 mei 2004 11:30 schreef altface het volgende:
Rotterdam is de mooiste stad terwereldROTTERDAM
![]()
Ik woon niet in Rotterdam.quote:Op maandag 10 mei 2004 11:28 schreef sqlsmurft het volgende:zo jammer dat jij dit pittoreske stadje niet op waarde kunt schatten.
Tsja als je van al het beton in Rotjeknor bent gaan houden dan is het inderdaad een te grote overgang...
Wat vind je er lelijk aan dan? Het centrum vind ik geweldig!quote:Op maandag 10 mei 2004 11:37 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nou nou, ik ben al jaren Feyenoord supporter, maar Rotterdam vind ik geen mooie stad. Zelfs lelijk, eigenlijk.
Dan blijft Volendamquote:Op maandag 10 mei 2004 11:19 schreef Cart_man het volgende:
Niets liever dan dat Zwolle en Vitesse uit de competitie vliegen.
Twee klotesteden met klotesupporters en kloteburgemeesters.
Nou en.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:40 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Dan blijft Volendam![]()
Ik vond het nogal irritant eigenlijk...quote:Op maandag 10 mei 2004 13:26 schreef Erasmusch het volgende:
Leuk rbc-Feyenoord als 7e wedstrijd bij studio sport...
Ik snapte de logica ook niet helemaal.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:04 schreef Cart_man het volgende:
Ik vond het nogal irritant eigenlijk...
Juist het centrum. Allemaal te hoog en te modern en ik vind het gewoon niet mooi.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat vind je er lelijk aan dan? Het centrum vind ik geweldig!
Te hoog? Hhet moet juist nog veel hoger en moderner!quote:Op maandag 10 mei 2004 14:09 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Juist het centrum. Allemaal te hoog en te modern en ik vind het gewoon niet mooi.
De Zaanse Schans, dat is dan wel weer mooi.
Het was toch al een tijdje bekent dat er een nieuw stadion zou komen? En 2015 is nog ver weg hoor..quote:Op maandag 10 mei 2004 16:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Iemand dat artikel in 'Hand in Hand' gelezen met Van Merwijk over het nieuwe Feyenoord stadion voor medio 2015?Gemengde gevoelens over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |