quote:U hebt gezocht op teveel:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
te·veel (het ~)
1 overschot
Waarom is te weinig niet ook aan elkaar?quote:U hebt gezocht op teweinig:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
Ik heb een hekel aan uitzondering. Sterker nog: ik haat ze. Waarom dingen die niet al te belangrijk zijn onnodig moeilijk maken.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:04 schreef Rainer het volgende:
anders zijn er geen uitzonderingenvinden ze leuk die taalmeesters...
U bent geslaagd voor de inburgeringscursus. Van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 april 2004 15:23 schreef RetepV het volgende:
Je hebt het over drie verschillende dingen:
* Te veel
* Te weinig
* Het teveel
'teveel' is een woord dat de hoeveelheid aangeeft dat te veel is. Het andere woord dat jij zoekt is 'het tekort'.
Ik ben 'one of the fortunate ones' die al ingeburgerd was voordat hij geboren was. Ik ben gelukkig een Uebernederlander met meer rechten dan een Unternederlander!quote:Op donderdag 29 april 2004 15:24 schreef StephanL het volgende:
U bent geslaagd voor de inburgeringscursus. Van harte gefeliciteerd!![]()
Ik bedoelde het ook zoquote:Op donderdag 29 april 2004 15:27 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik ben 'one of the fortunate ones' die al ingeburgerd was voordat hij geboren was. Ik ben gelukkig een Uebernederlander met meer rechten dan een Unternederlander!
Laat het duidelijk zijn dat ik hier sarcastisch ben.
Als ik niet af en toe *precies* ditzelfde gebrek had als jij, dan had ik je er op gepaktquote:jouw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |