Ok.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:58 schreef DaZilva het volgende:
Nee nee nee![]()
Lelijk en duur, zijn net zaalschoenen van 20 jaar geleden.
Niet kopen hoor!
Hoi nostradamus.quote:Op donderdag 29 april 2004 16:11 schreef Adam18 het volgende:
Als ze ¤29,99 waren had je ze niet gekocht[afbeelding]
Wie?quote:Op donderdag 29 april 2004 16:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hoi nostradamus.![]()
Maar ff serieus.. Das eigenlijk best vreemd.. (Ik zou het zelfs ook doen namelijkquote:Op donderdag 29 april 2004 16:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hoi nostradamus.![]()
Heb ik iets gemist? Bikkemberg?quote:Op donderdag 29 april 2004 16:30 schreef Copycat het volgende:
Ik vind ze erg mooi en voor een gerenommeerde naam als Bikkemberg betaal je nu eenmaal meer dan voor een doorsnee sneaker.
Juist. De marketingjongens zullen blij met je zijn.quote:Op donderdag 29 april 2004 16:30 schreef Copycat het volgende:
voor een ... naam ... betaal je nu eenmaal meer
Zit zelf in de marketingquote:Op donderdag 29 april 2004 16:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Juist. De marketingjongens zullen blij met je zijn..
I.pv. van Afgedragen mag je ook gerust Vintage zeggen hoor, zo worden die schoenen gewoon gefabriceerd, mensen lopen ook rond met spijkerbroeken die een stonewash behandeling hebben gehad (zijn dus ook half ingesleten), das toch ook geen probleem. Vintage is tegenwoordig weer populair.quote:Op donderdag 29 april 2004 16:14 schreef ivetje het volgende:
zit er goud in ofzo?? Voor die prjs kan ik 2 paar andere coole sneakers kopen...en ik moet zeggen, op die pics zien ze er eigenlijk al behoorlijk afgedragen uit. Als dat nieuwe zijn
Maar goed, ik zou niet weten waar je ze kan kopen...
Die van mij 220, maar daar doe ik wel bijna 5 jaar mee.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:11 schreef ByteMe het volgende:
kruisjes, kewl.
165 is nog weinig... mijn meindls waren duurder.. 265
Misschien bedoel je "I couldn't care less" ?quote:En lach me gerust uit als je me ziet wandelen. I could care less
Of misschien bedoel ik hetgeen ik had geschreven ?quote:Op donderdag 29 april 2004 23:21 schreef wb het volgende:
Misschien bedoel je "I couldn't care less" ?
players den haag iigquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Verkooppunten gezocht.
Wie weet meer.
Bijenkorfquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Verkooppunten gezocht.
Wie weet meer.
Mensroom...quote:Verkooppunten gezocht.
Wie weet meer.
Dirk Bikkembergs is een Belgische ontwerper die tegelijk met Ann Meulenmeester enz. op de mode academie heeft gezeten. Hij is doorgebroken met zijn schoenen en is later ook gewone kleding gaan ontwerpen. Hij is naar ik meen al bezig vanaf ongeveer 1990 en is sinds dit jaar ook de ontwerper van Inter Milaan (hij ontwerpt de shirts pakken enz)quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:08 schreef pdiscs het volgende:
Is het erg dat ik tot twee weken geleden nog nooit van dit merk had gehoord?
Waar Bikkembergs vandaan, vertel er eens iets over.
Ja, maar dat is met "hippe" dingen. Met prada, gucci hoef je nu ook niet meer te lopen gegarandeerd dat je in 1 rondje stad 5 keer je eigen schoenen rond ziet lopen. Terwijl 5 jaar geleden je door iedereen werd uitgelachen.quote:Op zondag 16 mei 2004 11:20 schreef salvadio het volgende:
Heeeele coole sneakers... jammer alleen dat half NL ze al heeft. Dan is de lol er snel af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |