quote:Op donderdag 29 april 2004 09:27 schreef easy-going het volgende:
Ik gooide hem dicht, en ik had nog wel zo"n lang bericht getypt
Beefcake, ik deed in het begin alle 2 de borsten 10 minuten minimaal en dan iedere 3 uur. Maar vaker en langer kan zeker geen kwaad!quote:Ja dat begin ik nu idd ook te denken. Vanmorgen heeft hij om zeven uur gedronken, ongeveer tot half acht. En daarna weer om half negen, tot kwart voor ongeveer. Hoe lang moet ik hem eigenlijk laten drinken? Totdat hij zelf loslaat of tot hij niet meer zo veel zuigt?
Lekker is dat weer. Dylan krijgt dus nog de oude prikquote:Op donderdag 29 april 2004 09:27 schreef easy-going het volgende:
vaccin
Meid probeer wel vaak te kolven, want juist nu je het weer opgang heb gekregen zou het zonde zijn als het terug loopt.quote:Op donderdag 29 april 2004 10:02 schreef beefcake het volgende:
[..]
Lekker is dat weer. Dylan krijgt dus nog de oude prik![]()
Lewis dan krijgt hij gewoon flesvoeding. Ik neem de kolf mee, dan kan ik daar kolven, anders loop ik met zulke volle borsten![]()
quote:Op donderdag 29 april 2004 10:19 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
[..]
Meid probeer wel vaak te kolven, want juist nu je het weer opgang heb gekregen zou het zonde zijn als het terug loopt.
quote:Op donderdag 29 april 2004 11:11 schreef coolbabe het volgende:
Tom heeft me geroepen
Er viel een speeltje uit de box, hij kijkt ernaar en zegt "muhmah" en kijkt dan mijn kant op
Klopt ja.. Bij de DKTP-prik zoals die nu gegeven werd heeft een kind veel meer kans op bijwerkingen, en de K schijnt ook minder goed te werken tegen kinkhoest dan de aK in de DaKTP-prikken uit het buitenland (in januari had Netwerk daar een uitzending aan gewijd die nogal wat paniek teweeg heeft gebracht; de bijwerkingen schijnen bij 1 op 18/19 kinderen voor te komen ipv het veel kleinere aantal dat het RIVM altijd noemt). De Gezondheidsraad had in 2000 al aangeraden om over te stappen op de aK, maar het Nederlands Vaccin Instituut (NVi - producent van de in NL gebruikte vaccinaties) kon die in 2004 pas klaar hebben. Er is toen besloten tot 2004 nog de oude DKTP te gebruiken en dan over te stappen (want men wil liever niet bij een commerciele producent inkopen om verschillende politieke redenen). Nu is het dus 2004 en blijkt dat de productie bij het NVI vertraging heeft opgelopen waardoor het nieuwe vaccin pas in 2007 beschikbaar is. De Gezondheidsraad heeft daarom een nieuw kinhoest-advies uitgebracht en heeft aangeraden de DaKTP nu wel in het buitenland commercieel aan te schaffen tot 2007. Minister Hoogervorst heeft gisteren verteld dat ze dat inderdaad gaan doen (kost wel 10 miljoen euro extra) maar dat dat pas in 2005 ingevoerd wordt. (Sommigen denken dus dat dat is omdat ze eerst de huidige voorraad willen opmaken, en twijfelen dus aan de organisatorische redenen die Hoogervorst noemde). Ouders die hun kind persé met aK willen inenten kunnen dat door de huisarts laten doen, en dat vaccin via de apotheek uit Duitsland importeren. Deze mogelijkheid, die je overigens zelf moet betalen, wordt ook genoemd in het voorlichtingspakket van de overheid zelf (er is ook toegezegd dat je kind dan gewoon als 'gevaccineerd' geregistreerd wordt bij de Entadministraties).quote:Belana - donderdag 29 april 2004 @ 08:38
Er schijnt nogal een toestand om de prikken te zijn geloof ik??
Ik heb me er niet zo in verdiept eigenlijk. DKTP krijgen ze bij de eerste prik toch? Dus die heeft Liam al gehad.
Ja zeg eens, je bent ook maar voor het eerst moeder. Je kunt toch niet alles weten. Ik maakte de fout in het begin dat hij elke 3 uur voeding kreeg. Dus de minuten dat ie aan de borst lag telde ik niet mee. En dat kind maar huilen en ik maar denken dat hij altijd last had van krampjes. Aldoende leer je hoor.quote:Op donderdag 29 april 2004 10:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
Was ik ook van plan!
Dylan heeft trouwens een flesje gekregen net met 60 ml. Nu ligt ie heerlijk te slapen.Nu ik erover nadenk had ie gisteren minder zware luiers dan normaal. Hij krijgt dus niet genoeg voeding binnen. Wat stom zeg dat ik dan niet gelijk de link leg
![]()
wat een grote jongenquote:Op donderdag 29 april 2004 11:11 schreef coolbabe het volgende:
Tom heeft me geroepen
Er viel een speeltje uit de box, hij kijkt ernaar en zegt "muhmah" en kijkt dan mijn kant op
ik vind dat je hem wel even moet posten hoorquote:Op donderdag 29 april 2004 23:07 schreef bixister het volgende:
ik heb de handleiding eindelijk af: bijna 4 A4-tjes!![]()
![]()
('t is trouwens voor m'n schoonmoeder.)
o en hij gaat er niet 1 avond of dagje naar toe, maar meteen tot maandag avond! [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |