abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 april 2004 @ 10:37:29 #1
24188 Belana
kloon van belana
pi_18364314
vervolg van: Het grote kleine babietjestopic deel 15

Babytjes:

17 mei 2003: Dagmar, dochter van dolle_hond (papa)
20 mei 2003: Lars, zoon van Pluizzje
22 mei 2003: Sven, zoon van easy-going
***15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur***
16 juni 2003: Carmen, dochter van Dylan Dog (papa)
24 juni 2003: Tom, zoon van coolbabe
30 juni 2003: Noa, dochter van basset
8 juli 2003: Norah, dochter van Tanne & Sc0rPi0n
15 juli 2003: Lina Jolene, dochter van beware_reageerd (papa)
***24j uli 2003: Merlyn Mirage Mandrake, zoon van Mirage en Overzichie***
31 juli 2003: Jadey Luísa, dochter van Danosa
11 augustus 2003: Jasper, zoon van Logician & gemeenkaboutertje
12 augustus 2003: "Baby-bola", dochter van Parabola (papa)
***15 augustus 2003: Max, zoon van Eska en BugsBunny***
**26 augustus 2003: Piet, zoon van bixister & GHaven***
31 augustus 2003: Janneke, dochter van Jessie
3 september 2003: Daniël, zoon van Mister-X (papa)
5 september 2003: Lune, dochter van Genuivere en bastardhost
8 september 2003: Kim, dochter van SixCat (papa)
9 september 2003: Iris Julia, dochter van Lois
17 september 2003: Daan, zoon van Quinny en Chocobo
21 september 2003: Elise, dochter van Bright (papa)
17 oktober 2003: Thomas, zoon van Lies en Zooi
23 oktober 2003: Judith Johanna, dochter van Grijs en K3
6 november 2003: Pascalle Isabel, dochter van Meaghan
6 november 2003: Susanne Chantal, dochter van Luckepuk
12 november 2003: Lars, zoon van Irule25 (papa)
19 november 2003: Job, zoon van Livelink
2 december 2003: Siënna Michelle, dochter van Yfke en SPIRO
20 december 2003: Joshua, zoon van Lewis.de.boxer
20 januari 2004: Aiken, zoon van Kimpiedimpie
24 januari 2004: Liam Francis, zoon van Belana en Kbot2000
25 januari 2004: Elianne, dochter van 70four (papa)
***21 februari 2004: Saskia Janne, dochter van ET en Swets ***
23 februari 2004: Danielle, dochter van Catootje
24 maart 2004: Melvin, zoon van Jambo
26 maart 2004: Ilse, dochter van ezzi
2 april 2004: Dylan, zoon van beefcake en ShaoliN
19 april 2004: Junah Ileah, dochter van Tan

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 28-04-2004 08:51:26 ]
stormy waters...
sailin'
  maandag 12 april 2004 @ 10:39:17 #2
24188 Belana
kloon van belana
pi_18364332
Zow, ff een nieuwe geopend, in het laatste deel was dit een belangrijke post denk ik
quote:
LadyS schreef:
ff offtopic beefcake, ik zou je een mailtje sturen, maar door gedoe met mijn computer heb ik je mailadres niet meer dus misschien kun je mij ff een mailtje sturen? dan heb ik je adres weer
tnx! s.frederiks@chello.nl
stormy waters...
sailin'
pi_18366257
LadyS je hebt mail
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_18373885
Het mooie weer vandaag was een mooie gelegenheid om Sven eens op de driewieler te zetten die we maanden geleden al van opa hebben gehad

Hier wat pics (van de videocamera, dus de kwaliteit is zozo)

Hij vond het in ieder geval schitterend
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_18374602
En dat is zeker te zien easy-G! bij jullie schijnt de zon ook al zo mooi
pi_18374605
easy-going, dat ziet er fantastisch uit!! Hij vindt zichzelf volgens mij een hele piet!

Ik zla ook es wat fotookes plaatsen in het fototopique, mits mijn fotoboek compatilble is met Loisje
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_18374922
Ik doe deze even hier, voor het lekker...(van mama dus, ik begin heel erg veel te voelen voor deze dame, zo erg dat ik het eng vind...wat kan je allejeuzusveul houden van een wezentje van nog geen 55 cm..)

Danielle, hier vijf-en-een-halve week oud
DANYEL EN THIJS
pi_18375009
wow, wat een dame alweer die Danielle! leuk he hoe wijs ze kijken als ze zo op hun buik liggen. en zo lief die vingertjes...

sven, stoer hey!
pi_18375218
Ja cool he Catootje. Wat een lekker koppie heeft Danielle trouwens
pi_18375238
jaaa, en ik begin dat afschuwelijke alles-wat-ze-doet-is-leuk te krigjen: zelfs als ze een scheet laat is het de mooiste en de lekkerste van de hele wereld..en een hand op mama's borst kan me diep ontroeren. Ik had al gevragd of dat over gaat, en het antwoord is niet best Ik ben stuurloos maar ik trek het mij niet aan....
DANYEL EN THIJS
  maandag 12 april 2004 @ 20:17:07 #11
24188 Belana
kloon van belana
pi_18375719
Ja, wat ga je afgrijselijk veel houden van zo'n hompie in korte tijd he!!! Ze is ook wel om op te vreten hoor! (En weer wat herkenbaars...hahaha....we hebben dezelfde luiers met sterretjes van de hema)
stormy waters...
sailin'
pi_18375766
jaaaaa, we hebben dezelfde winkels bezocht 'in die tijd'!!! Kwam Lewis nu niet naar NEderland trouwens, ben benieuwd wat voor wagen zij nu heeft....
DANYEL EN THIJS
  maandag 12 april 2004 @ 21:21:07 #13
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_18377659
Wat houd ze daar de hoofdje ook al mooi rechtop Catoot
En dat houden van het kan bijna niet, maar je houd elke dag nog een beetje meer van der:)

En Sven dat ziet er gezellig uit op je fiets zo!!!!
pi_18380139
Ik ben al geweest Catoot. Kijk maar op de foto's van Chimpie Champ.

Ik doe het eigenlijk nooit Joshua op zijn buik laten liggen. Heb het dus nu wel eens gedaan en hij vindt het nog moeilijk om zijn hoofdje op te tillen. Tenminste het ligt eraan of hij moe is denk ik.
  maandag 12 april 2004 @ 22:59:29 #15
30488 coolbabe
My little pwny
pi_18380383
Bwegh het gaat weer lekker hier
Vanavond hebben we Tom met veel truken bloemkool gevoerd en yoghurt toe. Daarna haartjes netjes geknipt en ff badderen. Paps kwam met hem de badkamer ingelopen toen hij klaar was, om bij mij en Jasper te komen kijken. Hij stapte de drempel over en Tom ging een partij over zijn nek, alles kwam er uit! Hij zat helemaal onder en begon er lachend in te grijpen de kleine viezerik *ril*
Na hem opnieuw gebadderd te hebben probeerden we hem een fles te geven maar die hoefde hij niet, daarna hebben we een liga geweekt in melk aan hem gegeven en die wilde hij gelukkih wel. Daarna nog een beker water en snel naar bed. Hij is verder niet ziek dus waar het nou aan ligt??

Easy-G wat ziet Sven er al groot uit zo op die driewieler! Gaaf hoor.

Catoot wat een lekker ding zeg
Niet te geloven maar je gaat iedere dag een beetje meer van je kindje houden en dat je alles zo geweldig vindt gaat inderdaad nooit meer over. Er zijn ergere dingen
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_18385222
he gats coolbabe, hopelijk was dit eenmalig en wordt ie niet (weer) ziek.

Lewis, dus je bent alweer thuis? het is wel goed om Joshua af en toe even op z'n buik te leggen, dan kan hij wat oefenen met het optillen van z'n hoofd. ik deed het elke dag wel even, al vond Piet het in het begin ook helemaal niet leuk.
pi_18385754
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 08:36 schreef bixister het volgende:
he gats coolbabe, hopelijk was dit eenmalig en wordt ie niet (weer) ziek.

Lewis, dus je bent alweer thuis? het is wel goed om Joshua af en toe even op z'n buik te leggen, dan kan hij wat oefenen met het optillen van z'n hoofd. ik deed het elke dag wel even, al vond Piet het in het begin ook helemaal niet leuk.
Ja ik dacht al zoiets dus ik heb hem vanmorgen weer even op zijn buik gehad
  dinsdag 13 april 2004 @ 11:23:25 #18
34891 melonovy
La Kutschie
pi_18387579
Wat een scheetje is Danielle... wat een mooi moppie! En Sven wordt ook al zo groot, echt leuk!
Balen dat Tom wat minder lekker was, misschien was het eten niet goed gevallen?

Is Joshua al weer een beetje in zijn ritme Lewis??

Vanochtend lag ik nog wat langer op bed (wegens herstel van m'n voedselvergiftiging), en Chiara speelde om me heen op bed en er naast, op een gegeven moment heb ik haar een fles gegeven en ze dartelde nog lekker even rond. Toen kroop ze naar mijn benen en legde haar hoofdje er op, ik aaide haar en vond het nogal frapant dat ze zo lang stil bleef liggen, je raadt het al, was ze zo maar in slaap gevallen Dat doet ze anders noooooit! Ik heb het dekbed maar om de heen gevouwen en na een half uurtje werd ze met een vrolijke gilletje weer wakker... Echt uitgeslapen was ze niet, want een urr er na zat ze alweer in dr ogen te wrijven... en ligt er nu weer in...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_18387882
Ja Joshua is weer helemaal terug in zijn oude ritme. Heerlijk hij ligt nu ook lekker te pitten. Ik heb hem gisteren en eergisteren toch echt wel zoveel mogelijk laten slapen en dat heeft duidelijk geholpen
  dinsdag 13 april 2004 @ 11:38:18 #20
34891 melonovy
La Kutschie
pi_18387986
Nou lekker!
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 13 april 2004 @ 11:54:58 #21
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_18388389
quote:
Op maandag 12 april 2004 19:50 schreef Catootje het volgende:
Ik doe deze even hier, voor het lekker...(van mama dus, ik begin heel erg veel te voelen voor deze dame, zo erg dat ik het eng vind...wat kan je allejeuzusveul houden van een wezentje van nog geen 55 cm..)

[afbeelding]

Danielle, hier vijf-en-een-halve week oud
pi_18390355
Sven! Wat ben jij stoer hee, op je mooie driewieler!

Daniëlle Lekkere scheet! Wat ben je
quote:
Op maandag 12 april 2004 22:59 schreef coolbabe het volgende:
Bwegh het gaat weer lekker hier
Vanavond hebben we Tom met veel truken bloemkool gevoerd en yoghurt toe. Daarna haartjes netjes geknipt en ff badderen. Paps kwam met hem de badkamer ingelopen toen hij klaar was, om bij mij en Jasper te komen kijken. Hij stapte de drempel over en Tom ging een partij over zijn nek, alles kwam er uit! Hij zat helemaal onder en begon er lachend in te grijpen de kleine viezerik *ril*
Na hem opnieuw gebadderd te hebben probeerden we hem een fles te geven maar die hoefde hij niet, daarna hebben we een liga geweekt in melk aan hem gegeven en die wilde hij gelukkih wel. Daarna nog een beker water en snel naar bed. Hij is verder niet ziek dus waar het nou aan ligt??
*knipje*

Wilyan moest altijd ff uitbuiken, dat wil zeggen heel even een beetje tegen je aanliggen of een beetje rustig bij de tafel staan te spelen, zodat zijn eten wat zakte. Anders wou er ook nog wel eens het een en ander er weer uit komen, de laatste tijd heeft hij er geen last meer van.

Maar wat zegt de HA en/of het CB er van? Want het duurt al best een lange tijd toch? En het lijkt me dat als hij er verder niet ziek onder is en hij toch (bijna) alles uitspuugt er toch echt wel iets aan de hand zal zijn. Al zal het maar iets heel kleins zijn, dan weet je tenminste waar je rekening mee kunt houden. Boverdien lijkt het me voor Tom ook niet fijn om zo vaak die zure smaak in z'n mond te hebben..... Blegh!

Enneh, we willen natuurlijk wel ff foto'tjes zien van Tom met zijn geknipte haartjes!!!!
W ~ H ~ T
  dinsdag 13 april 2004 @ 20:22:09 #23
24188 Belana
kloon van belana
pi_18400771
Liam is niet lekker
Ik dacht vandaag de hele dag al: wat is ie sipjes. Helemaal niet lachen naar mama. Echt anders als anders. Net temperatuur opgenomen en hij heeft wat verhoging. Niks ernstigs tot op heden, maar toch maar in de gaten houden. Nou had hij gisteren ook een hele rooie wang en net hoorde ik van mijn schoonmoeder dat kbot zijn eerste tand ook al met 3 maanden had....dus misschien is dat het wel???
Hij wou net zijn laatste fles eigenlijk bijna niet, hij wilde naar bed!
Arm kereltje....
stormy waters...
sailin'
pi_18400788
Heb je nou alweer Tom zijn haren geknip Coolbabe

Ow Danielle

Ben je weer opgeknapt Melonovy?

De verkoudheid van Sven die vorige week sluimerde is nu helemaal losgekomen, het ventje ligt nu met een aardige loopneus in zijn bedje. Ik hoop voor hem (en voor mijzelf ) dat hij een beetje kan slapen.

Vandaag kon ik trouwens de foto's ophalen die een aantal weken geleden bij Albert Heijn zijn gemaakt. Het is een rib uit mijn lijf geworden maar ze waren zo

hier alvast een foto, de rest in het fototopic

pi_18400867
Ach gossie Liam

Een rode wang kan een teken van tandjes zijn.........maar dan kan het nog best een poosje duren voor het door is net alsof ik er veel ervaring mee heb , bij Sven zijn er pas 2 door en bij ieder signaal denk ik dat er meer doorkomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')