Logisch?quote:Op donderdag 29 april 2004 14:31 schreef qu63 het volgende:
Qu neemt treintje later.. de brug van de fiets was open ofzo
quote:Op donderdag 29 april 2004 14:33 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Logisch?
quote:Op donderdag 29 april 2004 14:32 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Don't ask
Doetus uitleggen danquote:Op donderdag 29 april 2004 14:32 schreef Geartsjuh het volgende:
Don't ask
Ik wil altijd alles weten van wat er overal aan de hand is maar als ik er naar vraag vertelt niemand me wat. Ik snap er geen flikker meer vanquote:Op donderdag 29 april 2004 14:29 schreef Geartsjuh het volgende:
Don't ask me.. dat deed je in Utrecht ook al?![]()
Join the club...quote:Ik wil alles weten! AARGH!
Of de brug was lek. Of de ketting was van je file.quote:Op donderdag 29 april 2004 14:31 schreef qu63 het volgende:
* qu63 neemt treintje later.. de brug van de fiets was open ofzo
jij snapt t!!quote:Op donderdag 29 april 2004 14:41 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Of de brug was lek. Of de ketting was van je file.
Hier sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 29 april 2004 14:38 schreef ReCreative het volgende:
Ik wil altijd alles weten van wat er overal aan de hand is maar als ik er naar vraag vertelt niemand me wat. Ik snap er geen flikker meer van.
Volgens mij heb je G geslagenquote:En wat deed ik in Utrecht?
Ho what did I do?quote:Op donderdag 29 april 2004 14:38 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik wil altijd alles weten van wat er overal aan de hand is maar als ik er naar vraag vertelt niemand me wat. Ik snap er geen flikker meer van.
Mij slaan. Maar dat was meer vriendschappelijk gelukkigquote:En wat deed ik in Utrecht?
We zaten toch al in die club?quote:Join the club...
[leermoment]quote:Op donderdag 29 april 2004 14:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Doetus uitleggen dan![]()
Het klinkt namelijk interessant.
Niksquote:Op donderdag 29 april 2004 14:42 schreef Geartsjuh het volgende:
Ho what did I do?
Je bedoelt natuurlijk dat ik je vriendelijk aangetikt hebtquote:Mij slaan. Maar dat was meer vriendschappelijk gelukkig
Owja... Ik heb een voorstel voor contributieverhoging, mag ik die opperen in de volgende bestuursvergadering?quote:We zaten toch al in die club?Zelf opgericht enzo
Hierzo: http://www.esperanto.be/fel/nl/udc.htmlquote:Op donderdag 29 april 2004 14:47 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
[leermoment]
Het UDC is een classificatie systeem dat werkt met onderwerpen en nummers. Elk onderwerp heeft een bepaald nr. Een onderwerp wat weer onder dat andere onderwerp valt (bv. mus en huismus -> huismus is een onderdeel van mus want huismus is een soort mus) heeft een onderliggend nr. Het is hetzelfde systeem wat je in bibliotheken tegenkomt. Ze staan altijd vermeld op de zijkanten van boeken. Bv. 365.86.
Nog een voorbeeldje:
914.7 Russia
914.8 Scandinavia
914.81 Norway
914.82 Sweden
etc.
[/leermoment]
quote:Op donderdag 29 april 2004 14:47 schreef Geartsjuh het volgende:
leermoment
quote:Op donderdag 29 april 2004 14:49 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Niks. Ik ben gewoon chagrijnig
.
Oh dus dat was aantikken he?quote:Je bedoelt natuurlijk dat ik je vriendelijk aangetikt hebt. Slaan doe ik alleen uit genot of uit woede
.
Alleen als jij met een paar nieuwe interessante onderwerpen op de proppen komt. Incl researchverslag.quote:Owja... Ik heb een voorstel voor contributieverhoging, mag ik die opperen in de volgende bestuursvergadering?
Ik heb dus de uitgebreide mooiere versie voor mijn neus liggenquote:Op donderdag 29 april 2004 14:50 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hierzo: http://www.esperanto.be/fel/nl/udc.html
Ga jij 's dromenuitlegger worden! Gauw!quote:Op donderdag 29 april 2004 14:23 schreef ReCreative het volgende:
Dat je hard op zoek bent naar een middel (gesymboliseerd door een joint, wat voor jou een betekenis heeft) dat voor jou de scheiding tussen werkelijkheid en illusie duidelijk maakt?
Dat je denkt dat een middel noodzakelijk is deze scheiding in te zien?
Een liefdesbaby van sweet en psiiiquote:Dat je binnenkort uit onverwachte/verwachte hoek (afhankelijk van de relatie met je pa, als symbool in je droom) een middel krijgt aangereikt dat je werkelijkheid helderder maakt / je levenssituatie drastisch veranderd?
Het is wel de bedoeling dat ik dat kan ja over 3 jaar...quote:Op donderdag 29 april 2004 14:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]Nice. Maar straks weet jij dus alles (te vinden) en dus kunnen we je de oren van het hoofd vragen?
Woeiiiiiii! Jij bent ze nu a/h ophalen?quote:Op donderdag 29 april 2004 14:28 schreef qu63 het volgende:
EGC: kijk hier eens
Erg vriendelijkquote:Op donderdag 29 april 2004 14:52 schreef Geartsjuh het volgende:![]()
*supportknuffel*
Ja. Want meestal tik ik mensen aan als ze mij in een lastige situatie brengen of mij een beeld aanreiken waarvan ik voel dat het klopt maar dat nog niet in mijn wereldbeeld past.quote:Oh dus dat was aantikken he?Hmm interesting
Is aantikken constructief voor jou?
Oh mag ik weer wat bedenken? Coolquote:Alleen als jij met een paar nieuwe interessante onderwerpen op de proppen komt. Incl researchverslag.
Daar kan ik niks aan doen. Dat is jouw keusquote:Op donderdag 29 april 2004 14:57 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Erg vriendelijk. Maar het helpt maar een klein beetje
.
Een fysiek compliment?quote:Ja. Want meestal tik ik mensen aan als ze mij in een lastige situatie brengen of mij een beeld aanreiken waarvan ik voel dat het klopt maar dat nog niet in mijn wereldbeeld past.
Je 'moet'quote:Oh mag ik weer wat bedenken? Cool.
quote:Op donderdag 29 april 2004 14:56 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Woeiiiiiii! Jij bent ze nu a/h ophalen?
quote:Op donderdag 29 april 2004 14:54 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ga jij 's dromenuitlegger worden! Gauw!
Tjee ja idd...quote:Een liefdesbaby van sweet en psiii![]()
![]()
![]()
Wéér een feest!!!![]()
![]()
Ik krijg ze wel hoorquote:Op donderdag 29 april 2004 15:00 schreef Geartsjuh het volgende:
Daar kan ik niks aan doen. Dat is jouw keus
Zijn ze weer niet liev op je werk?
Zo ietsquote:Een fysiek compliment?![]()
Ah zo. Nou dan is bij deze mijn lidmaatschap opgezegd.quote:Je 'moet'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |