quote:Op donderdag 29 april 2004 01:18 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ey! We hebben net al astraal seks gehad!Ondankbare hond!
Ehhhh hi Ququote:Op donderdag 29 april 2004 10:56 schreef qu63 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Balen. Het zit je niet echt mee.quote:Op donderdag 29 april 2004 09:24 schreef pfaf het volgende:na 3/4 jaar revalidatie gisteren weer door m'n knie gegaan. Kan ik weer een jaar lang fysio proberen. En als klap op de vuurpijl mis ik zo ook koninginnenacht vanavond
succes en betereschap iig!!quote:Op donderdag 29 april 2004 09:24 schreef pfaf het volgende:na 3/4 jaar revalidatie gisteren weer door m'n knie gegaan. Kan ik weer een jaar lang fysio proberen. En als klap op de vuurpijl mis ik zo ook koninginnenacht vanavond
Toch bedankt
geen dankquote:Op donderdag 29 april 2004 14:22 schreef pfaf het volgende:
Nog bedankt voor de beterschap trouwens!
tuurlijk.quote:Op donderdag 29 april 2004 14:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
geen dank
konden we die kettingen nou nog lenen??
woei!quote:Op donderdag 29 april 2004 14:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
tuurlijk.![]()
Blijkbaar heb je daar truthers voor nodigquote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:54 schreef pfaf het volgende:
En 't was weer rustig
Had je een ban of zo?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:11 schreef Alicey het volgende:
hey ik ben losgelaten zo te zien
neej maar pfaf zijn kettingen enzoquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:13 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Had je een ban of zo?
nietsquote:Wat heb jij met Koninginnedag gedaan?
Ah, op die manierquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:15 schreef Alicey het volgende:
neej maar pfaf zijn kettingen enzo
Behalve jezelf manifesteren in het fysieke referentiekaderquote:niets
die moet ik nog steeds op gaan halen..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:15 schreef Alicey het volgende:
neej maar pfaf zijn kettingen enzo
wellicht dat het dus zelfs een illusie wasquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
die moet ik nog steeds op gaan halen..
Goedemiddagquote:Op zondag 2 mei 2004 15:42 schreef pfaf het volgende:
mogguh
* pfaf koppijn heeft![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 16:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Goedemiddag
Ik neem aan dat je koppijn hebt van de drank?
van vrijdagmiddag 14.00 tot vannacht 4.00 bijna non-stop dronken geweestquote:Op zondag 2 mei 2004 16:23 schreef livEliveD het volgende:
Waar ben je wezen beesten dan?
Het belangrijkste is dát ik ben thuisgekomenquote:Op zondag 2 mei 2004 16:46 schreef livEliveD het volgende:
Klink alsof je lol hebt gehad
Weet je nog wel hoe je thuis bent gekomen?
quote:Op zondag 2 mei 2004 20:56 schreef Bensel het volgende:
Niemand die de wetenschappelijke verklaring heeft van nadorst?
Bronnetjequote:De nadorst na alcoholinname is bekend en is het gevolg van het meer uitplassen van urine dan we alcohol ( bier ) hebben gedronken. In sommige warme landen zal men, omwille van de verhoogde productie van urine, ook steeds samen met een koffie een glas water drinken.
moet vanavond mijn vader nog uit Duitsland halen. Geen bier vanavond dusquote:Op zondag 2 mei 2004 19:08 schreef livEliveD het volgende:
Kom je vanavond bier zuipen dan? Het helpt averechts tegen die droge bek maar het is wel lekker
melk schijnt ook te helpen..quote:Op zondag 2 mei 2004 23:08 schreef livEliveD het volgende:
Yep dat "trucje" werkt idd prima.
Alleen heb ik altijd het idee dat ik op dat moment moet kotsen van het water. Gelukkig gebeurd dat nooit.
dat waren ook echt kannen melk!!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 01:17 schreef livEliveD het volgende:
Er was ooit zo'n JackAss aflevering waarin ze bergen melk gingen zupen totdat ze moesten kotsen. Aangezien ik water na het zupen al geen pretje vind hou ik de melk maar lekker in de koelkast. Ik ben namelijk bang dat het dan echt kotsen word (door dat mentale beeld van die JackAss aflevering).![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 01:21 schreef livEliveD het volgende:
Wel cool programma trouwens dat JackAss
Die lui sporen echt niet en das![]()
In-der-dáád!quote:Op maandag 3 mei 2004 03:34 schreef livEliveD het volgende:
Idd bescherm die jongen een beetje tegen de boze buitenwereld
Voor je het weet heeft ie ook een krokodil aan zijn tepel hangen![]()
Eehhhhquote:Op maandag 3 mei 2004 03:38 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
In-der-dáád!Kan ie toch maar beter mij aan zijn tepel hebben hangen mompelt iets over wild en piercings en
Nou onvergetelijk zal het wel zijn idd.quote:WoeiiiiiiiiiiiiiiWat zal ie toch weer blij zijn als ie morgen zijn comp.. aanzet en mijn berichies ziet
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 03:38 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
In-der-dáád!Kan ie toch maar beter mij aan zijn tepel hebben hangen mompelt iets over wild en piercings en
quote:WoeiiiiiiiiiiiiiiWat zal ie toch weer blij zijn als ie morgen zijn comp.. aanzet en mijn berichies ziet
![]()
![]()
![]()
quote:@ Q
Hehehehehequote:Op maandag 3 mei 2004 12:01 schreef qu63 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Wauw! Ondanksquote:* Q is happii!!!
Joepiiiiiiii!!!!!!!!quote:@ EGC
ja! * qu63 is happii!!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 13:14 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hehehehehe
[..]
Wauw! Ondanks [afbeelding] ?
[..]
Joepiiiiiiii!!!!!!!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |