* qu63 trein neemt van 14.38 oke?quote:Op donderdag 29 april 2004 14:06 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Gedroomd... veel gedroomd. Nu verward.
SMS nét gehadBen nu dus net wakker
@LE, ik heb nog wat leuke screenshots van wat er gister gebeurde nadat ik offline ging...
... Okay ....quote:Op donderdag 29 april 2004 14:07 schreef qu63 het volgende:
* Q trein neemt van 14.38 oke?
Wil je hem vertellen, Psiii?quote:Op donderdag 29 april 2004 14:07 schreef psiii het volgende:
ik heb ook een mega rare droom gehad
RC slaat mij niet. RC is lievquote:Ik heb trouwens net in mijn glazen bol gekeken en voorzie dat iemand errug hard geslagen gaat worden op vrijdag... Rara, wie zou dat toch zijn???
dagdagquote:Op donderdag 29 april 2004 14:18 schreef Geartsjuh het volgende:
PPL! Alles goed hiero? Geerts heeft nu een oranje mutsje op (gratis gekregen)WOEI!
[..]
RC slaat mij niet. RC is liev![]()
Nouja soms dan..
Ik heb er twee gekregen!quote:Op donderdag 29 april 2004 14:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
dagdag![]()
* Geartsjuh wil ok een oranje muts!!!
mss werd RC helemaal niet bedoeld.....
ik had het vage vermoeden dat ik geslagen zou worden...quote:Op donderdag 29 april 2004 14:21 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik heb er twee gekregen!Alleen die andere is voor een vriendin. Sorry
En wie wil mij dan slaan? Of gaat iemand anders geslagen worden? Jullie voorspelden het
Door wie?quote:Op donderdag 29 april 2004 14:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik had het vage vermoeden dat ik geslagen zou worden...
Dat je hard op zoek bent naar een middel (gesymboliseerd door een joint, wat voor jou een betekenis heeft) dat voor jou de scheiding tussen werkelijkheid en illusie duidelijk maakt?quote:Op donderdag 29 april 2004 14:14 schreef psiii het volgende:
nou ok ff kort dan
ik was ergens buiten ofzo met me pa, en ik kreeg van hem een vette joint. Nadat ik die opgerookt had was heel me leven veranderd. Ik scheen namelijk psychisch niet helemaal in orde te zijn, en na die joint was alles weer goed. Ik merkte zelf ook dat ik al die tijd niet in de werkelijkheid leefde, maar na die joint was t allemaal goed.
Wat kun je daar nou uit opmaken :S
1x raden..quote:Op donderdag 29 april 2004 14:23 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Door wie?![]()
Ik bescherm je wel
Hmmm'kay..quote:Op donderdag 29 april 2004 14:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
1x raden..
denk niet dat beschermen zin/nut heeft..
Geartsjuhquote:Op donderdag 29 april 2004 14:18 schreef Geartsjuh het volgende:
PPL! Alles goed hiero? Geerts heeft nu een oranje mutsje op (gratis gekregen)WOEI!
En waarom zou ik je slaan?quote:RC slaat mij niet. RC is liev![]()
Nouja soms dan..
Nee.quote:RC: Ben je wel een beetje fit vandaag?
ja hoor..quote:Op donderdag 29 april 2004 14:25 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hmmm'kay..
Alles wel goed verder met qu'tje?
Woei!quote:Op donderdag 29 april 2004 14:25 schreef ReCreative het volgende:
Geartsjuh![]()
![]()
Don't ask me.. dat deed je in Utrecht ook al?quote:En waarom zou ik je slaan?
quote:Nee.
quote:Op donderdag 29 april 2004 14:29 schreef Geartsjuh het volgende:
De UDC tabellen (Universele Decimale Classificatie) met alle mogelijke onderwerpen waar je op kan zoekenOh echt zwaaaaar interessant om daar in te bladeren! Echt een mindfuck! Al die interessant onderwerpen. Ik wil alles weten! AARGH!
Byebye!!!quote:Op donderdag 29 april 2004 14:29 schreef qu63 het volgende:
* Geartsjuh gaat trein zoeken!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |