bronquote:
Natuurlijke borstvergroting
PUMP IT UP!
Een mooie stevige borstpartij, wie droomt daar niet van. Stevige ronde borsten zijn het teken van vrouwelijkheid en een gespierde borstkas is een uiting van daadkracht en personality. De Engelse zooloog Desmond Morris heeft aangetoond dat in het eerste contact mensen elkaar beoordelen op borsten en gezicht. Dus: verbeter je borstpartij en je maakt een goede eerste indruk.
In totaal zijn er 1 tot 3 twee groepen oefeningen, namelijk voor (a) het onderste en middengedeelte van de borst en (b) voor de bovenkant van de borst. Om een mooie ronde borstpartij te krijgen zullen 'schuine' borstoefeningen moeten worden uitgevoerd, met accent op de bovenkant. De volgende oefeningen geven het beste resultaat:1. Incline dumbbell bench press.
Zittend op de drukbank met een rughoek van 45 graden, schouderhoek ook 45 graden, in de eindpositie vormen de dumbbells een driehoek.
2. Schuine push up.
Uitvoeren met benen op een verhoging, lichaam recht houden.
3. Pecdeck.
Ellebogen lager dan de schouders!
4. Bench press.
Houd altijd een vuistruimte tussen de stang en de borst!
Programma's als 'Make me beautiful' wekken de indruk dat dit droombeeld alleen op een onnatuurlijke manier is te bereiken: door implantatie van siliconen of zoutzakjes. Dat is jammer, want het kan ook op een natuurlijke en veel goedkopere manier, namelijk met doelgerichte krachttraining. Als je bereid bent om wekelijks een tot drie keer te trainen, kun je al binnen twee tot drie maanden de eerste mooie resultaten zien!
Als vrouw kun je door middel van training de omvang van de borsten met minimaal een cupmaat (!) vergroten en bovendien de borsten verstevigen. Vrouwen zijn vaak terughoudend om doelgericht hun borstspieren te trainen omdat ze denken dat hun borsten daar kleiner van worden. Vet op de borsten zou worden omgezet in strakke spieren. Maar dat is absoluut niet waar!
Vrouwen die doping gebruiken met anabole werking zullen inderdaad minder borstvet krijgen. De verhoging van het testosterongehalte verandert een vrouwenlichaam namelijk in een mannenlichaam. Bij een training zonder doping, op natuurlijke basis, zal dit niet gebeuren. Zoals het onmogelijk is om met buikspieroefeningen specifiek buikvet te laten verdwijnen, zo is het ook onmogelijk om met borstspieroefeningen specifiek borstvet aan te spreken.
Door maximale krachttraining van de borstspieren (pectoralis major) zal hypertrofie oftewel volumetoename van de borstspieren ontstaan. Deze spieren, die zich direct onder het borstweefsel bevinden, zullen het borstweefsel omhoog duwen, waardoor de borsten in totaliteit groter worden. De stevigheid van het borstweefsel zelf wordt bepaald door de zogeheten collagene vezels van het bindweefsel. Deze vezels zijn gevoelig voor trekkracht. Kort gezegd worden deze vezels steviger wanneer er regelmatig door middel van spiertraining aan wordt getrokken.
Een goed trainingsrecept (voor mannen en vrouwen) bestaat altijd uit de juiste Frequentie, Intensiteit, Tijd en Type oefening, de zogeheten FITT-factoren.
Voor een optimaal resultaat moeten de borstspieren minimaal een keer en bij voorkeur drie keer per week worden getraind. De oefeningen moeten zo zwaar zijn dat je ze maximaal acht keer kunt uitvoeren. Wanneer je met dezelfde weerstand na een aantal trainingen de oefening twaalf keer kunt herhalen, moet je een zwaarder gewicht kiezen.
Idd... Dat vroeg ik me dus ook al af...quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:25 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Hoe komt t dan dat van die echte sportvrouwen nooit borsten hebben????
Borsten bestaan voornamelijk uit vet. Ze hebben hun borsten er dus gewoon af getraindquote:Op vrijdag 30 april 2004 15:25 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Hoe komt t dan dat van die echte sportvrouwen nooit borsten hebben????
er zijn ook pillen om een penis mee groter te maken, om je zonder bewegen vele kilo's te laten afvallen etc...quote:Op woensdag 28 april 2004 20:56 schreef Daphne85 het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze borstvergrotende pillen?
Ik vind het namelijk raar dat ze worden verkocht als het écht niet werkt...(hebben ze hier geen FDA-achtige instantie?)
Da kan je vergelijken met een 75A toch?quote:Op zondag 2 mei 2004 21:05 schreef Daphne85 het volgende:
een 75B is een handvol, maar een 65B zit er ongeveer twee cupmaten onder, dus niet 'zo klein' kun je beter eufemistisch opvatten...
Nou er is nog hoop voor je. Want meisjes met de wat kleinere borsten. Hebben ook nog het geluk dat ze groeien. Alleen gebeurd dit is later. Net als toen iedereen in je klas al aardig wat had. En jij nog niks. Of bijna niks. Wat dat betreft loopt de borst groei wat achter.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:16 schreef Daphne85 het volgende:
Nee, je kunt het vergelijken met een 75AA
Ik ben 1.60m en weeg 44/45kg, dus best wel een lat.
Het kán wel dat je borsten na je twintigste nog groeien, maar volgens mij gebeurt dat vooral bij vrouwen die al goed bedeeld zijn...
Eigenlijk wel goed dat je dit als man weet
Het is niet vaak wegens de sex. Of om mee te spelen.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:55 schreef MikeyMo het volgende:
weet je wat het is: als je een relatie met een jongen hebt of je ligt er met een tussen de lakens dan is het laatste wat belangrijk is: de omvang van je borsten. Je hebt wat hangen, er kan mee gespeeld worden, ik neem aan dat je tepels ook wel gewoon werken? Waarom zou je je druk maken of je borsten wel groot genoeg zijn? Gebruik anders gewoon wat push-up-beha's en zo om een in jouw ogen aantrekkelijke set te creeren. Als je een jongen hebt veroverd maakt de inhoud van je beha hem niet zoveel meer uit hoor
whehehe jij ook al.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is niet vaak wegens de sex. Of om mee te spelen.
Maar het is zo dat vaak met iets vollere borsten truitjes net even beter staan dan wanneer je plat of zo goed als plat bent. En daar zal het de TS om gaan denk ik zo![]()
Shit
dit word eng. Ik lijk wel een wijf
Héél veel koolhydraten eten... worden ze vanzelf groter.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:17 schreef Daphne85 het volgende:
Ik wil geen operatie, dus ik zoek een alternatief...
Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat de TS dit weet...quote:Op maandag 3 mei 2004 13:16 schreef octopussy het volgende:
In je puberteit ga je meestal uitdeien. Je krijg wat vrouwelijke rondingen, dan kunnen je borsten ook best nog groeien.
Dat gebeurd bij de een later dan bij de ander.
Ja...maar ze zijn na mijn 13e niet meer gegroeidquote:Op zondag 2 mei 2004 21:24 schreef ook_gek het volgende:
Nou er is nog hoop voor je. Want meisjes met de wat kleinere borsten. Hebben ook nog het geluk dat ze groeien. Alleen gebeurd dit is later. Net als toen iedereen in je klas al aardig wat had. En jij nog niks. Of bijna niks. Wat dat betreft loopt de borst groei wat achter.
quote:Maar wat zou je dan graag willen hebben?
En waarom moet het juist groter?
Volgens mij klopt dit niet helemaal...jullie kijken heus wel naar de borsten hoor en het lijkt mij ook niet prettig voor een jongen om erachter te komen dat zijn vriendin haar bh's volduwt met allemaal rotzooi.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:55 schreef MikeyMo het volgende:
weet je wat het is: als je een relatie met een jongen hebt of je ligt er met een tussen de lakens dan is het laatste wat belangrijk is: de omvang van je borsten. Je hebt wat hangen, er kan mee gespeeld worden, ik neem aan dat je tepels ook wel gewoon werken? Waarom zou je je druk maken of je borsten wel groot genoeg zijn? Gebruik anders gewoon wat push-up-beha's en zo om een in jouw ogen aantrekkelijke set te creeren. Als je een jongen hebt veroverd maakt de inhoud van je beha hem niet zoveel meer uit hoor
Dat heb ik al geprobeerd, maar het werkte helaas nietquote:Op zondag 2 mei 2004 22:05 schreef P-Style het volgende:
Héél veel koolhydraten eten... worden ze vanzelf groter.
Ik heb de pil al geprobeerd...zonder resultaat.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:16 schreef octopussy het volgende:
Is de TS aan de pil?
hormonen kunnen heel wat met je lichaam doen. Als je nu nog een lat bent, heb je misschien ook nog smalle heupen. In je puberteit ga je meestal uitdeien. Je krijg wat vrouwelijke rondingen, dan kunnen je borsten ook best nog groeien.
Dat gebeurd bij de een later dan bij de ander.
De kans dat het nog gaat goeien is er wel hoor.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:51 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ik heb de pil al geprobeerd...zonder resultaat.
En 85 staat voor mijn geboortejaar, dus ik ik ben eerder een ex-puber dan een prepuberaal meisje![]()
Weet je zeker dat je een man bentquote:Op maandag 3 mei 2004 21:21 schreef ook_gek het volgende:
De kans dat het nog gaat goeien is er wel hoor.
Ik denk dat jij met ontwikkelen tijdens de pubertijd ook vrij laat was.
Zeker met je borsten. Dus er is nog hoopHet is niet voor niks dat ze pas borstvergrotingen doen NA dat ze uit gegroeid zijn.
Maar jij denkt dat jongens naar borsten kijken?
Ja dat klopt. Maar je gelooft zelf toch ECHT niet dat het door slag geven is om jou leuk te vinden![]()
Als jij een leuke 75C hebt krijg je ECHT niet meer aandacht. En ga eens zoeken op fok. En je zal je verbazen. Want een hele grote groep mannen. Vinden kleine borsten leuker dan grote.
Ik geloof dat onze Daphne ze gróter wilt hebben, niet steviger en ronder...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:29 schreef biawa het volgende:
Ik zou eens een poging wagen met de oefeningen die Schatje noemde. Ik heb een tijdje aan sportklimmen gedaan en dat had best wel een positief effect op mijn borsten. Niet dat ik er cupmaten op vooruit ging, maar ze werden naar mijn idee wel wat steviger en mooier gevormd.
Goed dat je dit even meldt. Misschien helpen die oefeningen tóch.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:29 schreef biawa het volgende:
Ik zou eens een poging wagen met de oefeningen die Schatje noemde. Ik heb een tijdje aan sportklimmen gedaan en dat had best wel een positief effect op mijn borsten. Niet dat ik er cupmaten op vooruit ging, maar ze werden naar mijn idee wel wat steviger en mooier gevormd.
Ik denk dat stevige en ronde borsten in ieder geval groter OGEN, dus dan is het doel toch nog in zekere mate bereikt.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:31 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik geloof dat onze Daphne ze gróter wilt hebben, niet steviger en ronder...
De lenige dames waar ik al vaker voor gevallen ben, hadden ook niet veelquote:Op maandag 3 mei 2004 20:47 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit niet helemaal...jullie kijken heus wel naar de borsten hoor en het lijkt mij ook niet prettig voor een jongen om erachter te komen dat zijn vriendin haar bh's volduwt met allemaal rotzooi.
Shit dit zegt echt heel veel vrouwen tegen mijquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:09 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een man bent![]()
Nee.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:14 schreef ook_gek het volgende:
Als een man op je valt alleen maar om je borsten. Vraag ik me toch serieus af of jij daar nou echt een relatie mee wilt?
Het verbaasd mij altijd dat mensen niet weten dat de cupmaat bepaald hoe groot je borsten zijn....quote:Op maandag 3 mei 2004 20:44 schreef Daphne85 het volgende:
Ik wil grotere borsten, omdat ik nu heel weinig heb. Het ziet er gewoon niet vrouwelijk uit (vooral in combinatie met mijn lengte en figuur) Ik zou eigenlijk ook liever wat dikker zijn en dan een 70C hebben, maar dat lukt niet dus dan maar een 65D
Dat verbaast mij ook.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:48 schreef HorrorGirl het volgende:
Het verbaasd mij altijd dat mensen niet weten dat de cupmaat bepaald hoe groot je borsten zijn....
D is dus groter dan C dat 65 en 70 zegt alleen iets over hoe iel of fors de rest van je lichaam is, niets over de grootte van je borsten![]()
Wat is dan het echte probleem.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:20 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Nee.
Nee, ik wil gewoon een lichaam waar ik trots op kan zijn. Het heeft niks met aandacht te maken (aandacht kun je ook krijgen door juist géén borsten te hebben)quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:20 schreef ook_gek het volgende:
Wat is dan het echte probleem.
Waarom moeten ze groter zijn dan dat ze nu zijn?
Alleen de aandacht?
Mij is altijd geleerd om te vreden te zijn met het geen dat je hebtquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:25 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon een lichaam waar ik trots op kan zijn. Het heeft niks met aandacht te maken (aandacht kun je ook krijgen door juist géén borsten te hebben)
Wat heeft cupmaat nu met trots te maken dan. Je kan trots zijn als je iets bereikt hebt, niet als je bedeeld bent met grote borsten enz.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:25 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon een lichaam waar ik trots op kan zijn. Het heeft niks met aandacht te maken (aandacht kun je ook krijgen door juist géén borsten te hebben)
Nou ik kan me in denken dat je als je 2 kleine ertjes op een plankje heb. Om het even bot te zeggen. Nou niet echt bepaalt vrouw voelt. En daar bij komt dat vaak truitjes je niet leuk staan als je net even niks tot weinig heb.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:19 schreef octopussy het volgende:
[..]
Wat heeft cupmaat nu met trots te maken dan. Je kan trots zijn als je iets bereikt hebt, niet als je bedeeld bent met grote borsten enz.
Als je een diploma haalt, dan mag je trots zijn...
Moeten zij weten dat ze hormonen willen slikken. Hormonen zijn troep. Een hoop vrouwen weten dat. kleinmeiske zal dan ook nooit hormonen slikken om grotere tieten te krijgen ... niet dat dat nodig is, compleet tevreden met voorgeveltjequote:Op woensdag 5 mei 2004 23:15 schreef ook_gek het volgende:
Die gasten die graaf een wijf willen zijn. Die slikken dan toch hormonen pillen om iets van borsten te krijgen?
Nou nee, dat zijn kankerverwekkende oestrogeenbehandelingen. Die mensen leven meestal maar iets van 15 jaar....quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:15 schreef ook_gek het volgende:
Die gasten die graaf een wijf willen zijn. Die slikken dan toch hormonen pillen om iets van borsten te krijgen?
Wie weet is dat een oplossing voor je?
En anders word het toch echt tiet open snijden. Zakje er in en blij zijn.
Ik doelde eigenlijk op mijn hele lijf. En ik vind dat je trots kunt zijn op je lichaam zonder dat het je zijn bepaalt, want ik vind het ook belangrijker dat ik mijn diploma haal.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:19 schreef octopussy het volgende:
Wat heeft cupmaat nu met trots te maken dan. Je kan trots zijn als je iets bereikt hebt, niet als je bedeeld bent met grote borsten enz.
Als je een diploma haalt, dan mag je trots zijn...
Nee dat wens ik je niet toequote:Op donderdag 6 mei 2004 20:35 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op mijn hele lijf. En ik vind dat je trots kunt zijn op je lichaam zonder dat het je zijn bepaalt, want ik vind het ook belangrijker dat ik mijn diploma haal.
zijn er mensen die je daarop aanspreken dan?quote:Op zondag 9 mei 2004 21:09 schreef Daphne85 het volgende:
Ja, maar als je geen tieten hebt, krijg je ook gezeik....
Ik kan het me indinkenquote:Op zondag 9 mei 2004 20:14 schreef Daphne85 het volgende:
Als buitenstaander lijkt het allemaal zo simpel, maar ik heb er gewon moeite mee om tevreden te zijn met wat ik heb.
Ik ben trouwens (meestal) niet lief...
Voor een paar maanden ja...quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:05 schreef Netsplitter het volgende:
Je kan ook aan kind beginnen, dan groeien ze meestal wel een cupmaat..
Het is meer gericht op mijn figuur in het algemeen.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:21 schreef Virus.NL het volgende:
zijn er mensen die je daarop aanspreken dan?
Ja, dit kloptquote:Op maandag 10 mei 2004 22:23 schreef biawa het volgende:
Je koopt toch ook bepaalde kleding om er leuk uit te zien en je lekker in te voelen en als zij zich nou niet lekker voelt met haar borsten?
Ik ben aan het opdrukken geslagen, maar ik voel alleen spierpijn...quote:Ben je al aan de oefeningen begonnen, Daphne?
Met alle respect. Maar dat geloof je toch zelf ook niet he?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:24 schreef tijgermans het volgende:
Hier nog even de link van het hele archief:
http://www.natuurlijkerwijs.com/discussiebord/archief/index.htm
Er schijnt ook een soort zalfje te zijn met fenegriek, wat je dan op je borsten smeert, en waar ze dan groter van zouden worden.
Ja dat heb je mis. Het gaat er niet om wat WIJ er van vinden. Of wat JIJ er van vind.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:41 schreef BazzoS het volgende:
Als TS een foto wil posten, kunnen we aan het totaalplaatje misschien zien of het mee of tegenvalt. of heb ik 't nu mis?
zo ver had ik nog niet nagedacht, bedankt voor de reactiequote:Op woensdag 12 mei 2004 21:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dat heb je mis. Het gaat er niet om wat WIJ er van vinden. Of wat JIJ er van vind.
Het gaat duidelijk in dit verhaal om het geen wat de TS zelf vind.
Al zeggen 10.000 mannen dat het een geweldig lekker wijf is. De TS zal niet te vreden zijn met haar zelf.
Dus ja je slaat de plank totaal mis.
En ja het is leuk natuurlijk dat 10.000 man zeggen dat ze er leuk uit ziet. Maar menen ze dit. Of doen ze dit om mij beter te laten voelen. Dat is iets wat de TS zich gaat af vragen.
Geen dank. Daar heb je mij voorquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:59 schreef BazzoS het volgende:
[..]
zo ver had ik nog niet nagedacht, bedankt voor de reactie
LOL ja, zelfs op msnquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen dank. Daar heb je mij voor
Jezus, je klinkt als een goede man...houden zoquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:57 schreef ook_gek het volgende:
Ja dat heb je mis. Het gaat er niet om wat WIJ er van vinden. Of wat JIJ er van vind.
Het gaat duidelijk in dit verhaal om het geen wat de TS zelf vind.
Al zeggen 10.000 mannen dat het een geweldig lekker wijf is. De TS zal niet te vreden zijn met haar zelf.
Dus ja je slaat de plank totaal mis.
En ja het is leuk natuurlijk dat 10.000 man zeggen dat ze er leuk uit ziet. Maar menen ze dit. Of doen ze dit om mij beter te laten voelen. Dat is iets wat de TS zich gaat af vragen.
Shit gaat m,n imagoquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:33 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Jezus, je klinkt als een goede man...houden zo![]()
(ik zal geen grapjes meer maken over jouw 'vrouwelijkheid')
op PTA hangt ie de relnicht uitquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Shit gaat m,n imago
Laat ik het zo zeggen. Ik ben goed in gevoel om te zetten in worden
Ja, dat is idd een voordeel...maar je moet dan natuurlijk wél slank blijven...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 08:10 schreef ludiek het volgende:
Ik ben een vrouw van 44 jaar en heb ook kleine borsten (75A). In de pubertijd (en ver daarna) vond ik het verschrikkelijk. Ik droeg altijd wijde sweaters om mijn erwtjes te camoufleren. Nu ben ik er echter SUPER blij mee, mijn (puber) tietjes zijn nog net ze stevig en bol als toen ik 18 was terwijl de meesten van mijn leeftijd nu met "waslappen" op hun buik lopen! Dus meiden... wees blij met je kleinen "bombonella's".
Ik denk dat ze wil dat ze zonder kleren ook iets voller er uit ziet?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:06 schreef yF het volgende:
Eerst es effe verwarring over BH's wegwerken. De letter staat idd voor de cupmaat, en het cijfer voor de omvang. Toch is het zo dat de cup óók groter wordt als je een grotere omvang heeft. Een 80B heeft dus echt een grotere cup dan een 75B.
Ten tweede: ik heb wel ooit gehoord van bepaalde pillen die de klieren in je borsten opzetten ofzo, maar ik weet niet of dat de pillen zijn die jij bedoelt.
Ten derde: ben je niet tevreden met een push-up bh?Ziet er hartstikke mooi uit! Als je dat effect nog niet genoeg vind, kun je ook een een gelbh of iets dergelijks denken
Wat spreek jij jezelf tegenquote:Op zondag 2 mei 2004 21:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is niet vaak wegens de sex. Of om mee te spelen.
Maar het is zo dat vaak met iets vollere borsten truitjes net even beter staan dan wanneer je plat of zo goed als plat bent. En daar zal het de TS om gaan denk ik zo![]()
Shit
dit word eng. Ik lijk wel een wijf
Je slaat de spijker alweer op z'n kopquote:Op zondag 16 mei 2004 20:56 schreef ook_gek het volgende:
Ik denk dat ze wil dat ze zonder kleren ook iets voller er uit ziet?
Ik bedoel. Ze zal wel zo iets denken van. Ja leuk hoor dat nep troep. MAar ga je met een jongen naar bed. En dan is het opeens een stukje kleiner allemaal?
Is maar een idee hoor![]()
Geen idee hoe de TS er over denkt.
Word wel eng hequote:Op zondag 16 mei 2004 21:58 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Je slaat de spijker alweer op z'n kop![]()
Als daphne nu heel erg onzeker is over haar borsten dan is ze waarschijnlijk bezig met haar sex-appeal...quote:Op maandag 17 mei 2004 10:43 schreef FuifDuif het volgende:
Ik jou ook, Daphne85.
Alleen dan die woorden op correcte wijze typen is lastiger voor je. Net als de interpunctie by the way. Niet achter elke vijf woorden hoeft een punt. Je lijkt wel een telegrafist man!quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik ben goed in gevoel om te zetten in worden
Dyslectiequote:Op maandag 17 mei 2004 20:04 schreef Trachemys het volgende:
[..]
Alleen dan die woorden op correcte wijze typen is lastiger voor je. Net als de interpunctie by the way. Niet achter elke vijf woorden hoeft een punt. Je lijkt wel een telegrafist man!![]()
![]()
Ik ben een tegenstander van het huwelijkquote:Op maandag 17 mei 2004 11:12 schreef MikeyMo het volgende:
Als daphne nu heel erg onzeker is over haar borsten dan is ze waarschijnlijk bezig met haar sex-appeal...
grote kans dus dat ze seks voor het huwlijk wilt en dat kan jij als goede gelovige haar niet geven
Misschienquote:Op maandag 17 mei 2004 12:47 schreef ook_gek het volgende:
Shit is schattig neuken?
Dan zit ik goed![]()
Maar bedankt dat je me schattig vind
Ik doe ook alleen maar normaal
Dat ben ik idd geblevenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:19 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ja, dat is idd een voordeel...maar je moet dan natuurlijk wél slank blijven...
Geheel offtopic: disclectie heeft niks met het plaatsen van punten te maken... Dus weer een raar excuusquote:Op maandag 17 mei 2004 20:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dyslectie
Wel degelijk dat het er mee te maken heeft. Kijk even in GC, daar staat een topic over dyslectie. Hij is geopend door nikky. Lees dat even door en je zal daar het antwoord vinden. Ooit rekening gehouden met het feit dat er 100+ verschillende vormen van dyslextie zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:43 schreef Trachemys het volgende:
[..]
Geheel offtopic: disclectie heeft niks met het plaatsen van punten te maken... Dus weer een raar excuus
Same here, misschien moet je afwachten, na mijn 24ste zijn mijn borsten toch nog een ruime cupmaat groter geworden (en nee, de rest van mijn lichaam is niet meegegroeidquote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:39 schreef Aquarelle het volgende:
Mijn borsten zijn toen ik een jaar of 23 was opeens nog een cupmaat gegroeid, dus het kan wel.
Heb ik toch al gezegtquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:06 schreef Daphne85 het volgende:
Aquarelle en Aventura
Hoe oud waren jullie toen jullie voor het eerst ongesteld werden? En wanneer stopten jullie borsten met groeien vóór die 'nieuwe' groeispurt?
Nee dan nietquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:14 schreef Daphne85 het volgende:
Nou...ik ben op mijn 12.5e voor het eerst ongesteld geworden en mijn borsten zijn sinds mijn 13e ofzo niet meer gegroeid...dus achterstand??
Voeg me toe op MSNquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:42 schreef Daphne85 het volgende:
Ja, maar je weet al meer dan de gemiddelde man
Neee jooooi. Daar zijn speciale bh,s voorquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:51 schreef Daphne85 het volgende:
Ja, je krijgt wel een decolleté waardoor de onderkant wat platter wordt, dus eigenlijk is een push-up niet nep, maar mijn 'decolleté' ziet niet uit
Je kan eens een waterBH of een airHB proberen. Vooral de waterbrah heeft een vergrotend effect en het is ook een beetje push-up. Door het water ziet het er natuurlijk ook, en je hebt minder naden dan een padded BH. Kan je bij de hunkemoller halen, ze hebben best veel kleine maten daar.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Neee jooooi. Daar zijn speciale bh,s voor
Moet je even vragen bij een BH speciaal zaak of hoe dat ook mag noemen.
PS
kom je nog op msn
Op mijn dertiende werd ik ongesteld, toen had ik nog nauwelijks borsten, van mijn 13de tot 20ste werd het een B'tje, van 20-23/24 bleven ze gelijk en nu opeens een C, alweer een paar jaar. Het kan dus wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:06 schreef Daphne85 het volgende:
Aquarelle en Aventura
Hoe oud waren jullie toen jullie voor het eerst ongesteld werden? En wanneer stopten jullie borsten met groeien vóór die 'nieuwe' groeispurt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |