abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12630146
Ze hebben er tegenwoordig een toeristenbus (zo eentje met open dak) die langs alle toeristische attracties rijdt. Vetrek aan het Noord station.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
pi_12695167
Vertrekt op 14 punten
Die touristenbussen trekken me nou niet bepaald. Pinnen trouwens geen probleem. Elke pinautomaat die we hebben geprobeerd (3 verschillende banken) ging het goed.

Leuke stad. Er was een festival: Eu'ritmix - the european beats festival of zo. Overal in de stad vanaf de middag al bandjes en djs etc aan het optreden.

Falstaff (hiervoor ergens genoemd): ziet er leuk uit, en goed eten. Niet al te gek toeristisch, hoewel die er natuurlijk in grote getallen zitten

quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 12:33 schreef voodoolady het volgende:
In de buurt van het atomium staat ook nog een thais (?) en een japans huis
Niet Thais, maar Chinees paviljoen. Niet gezien, maar las erover.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_13635523
Dat chinees pavelion en de Japanse toren zijn geen overblijfsels van de wereldtentoonstelling in Brussel maar van die van Parijs.

Lies hier maar

pi_19422342
Waar vind ik dingen voor een kind rond de tien jaar, heb al iets meegekregen van een mini europa en een stripmuseum dat dat er (misschien) ook is.
Is er een soort van VVV in brussel wat ik aan kan schrijven voor leuke dingen voor kinderen.
De side van brussel geeft weining informatie hierover.
pi_19423799
Er is inderdaad een stripmuseum. Is gevestigd in een schitterend pand van Horta.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2004 16:31:19 ]
pi_19431691
Heb je ook een adres o.i.d. want horta zegt me niets
pi_19433827
Hierbij nog wat linkjes bij de tips die ik in het andere topic neer had gezet.

http://www.jije.org/NL/indexnl.html stripmuseum in brussel
www.minieurope.com een miniatuurpark ala madurodam onder/bij het atomium
http://www.bruparck.com/NL/index.asp organistatie van oa minieurope hebben ook een bioscoop en zwembad daarbij

verder misschien ook nog wel leuk voor kinderen en ouders
http://www.mucc.be/NL/menu_nl.htm het chocolamuseum
http://www.scientastic.be/Neerlandais.htm scientastic museum voor als je zoon heel nieuwsgierig is richting proefjes enzo
www.natuurwetenschappen.be het natuurwetenschappelijk museum heeft volgens hun site ook redelijk wat dingen voor kinderen.

als je nog meer wilt weten wil ik best nog een keer verder zoeken maar hiermee moe tje een eind komen
pi_19433857
Tnx hier kom ik een heel eind verder mee

hoe ben jij aan die links gekomen
pi_19433962
www.google.nl
Het scheelt ik had al een keer gezocht voor een gepland weekendje zelf weg wat helaas niet dooging. En ik hou zelf ook niet van superculturele dingen.
pi_19434259
Het scheelt zeker (als je weet hoe je moet zoeken) , ik kreeg alleen maar culturele side's tezien en andere side's waar ik dus niets aan had.
Dat minieuropa lijkt me heel leuk en dat scientastic ook en een dagje winkelen zijn we allemaal tevreden
pi_19446076
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 21:39 schreef Sorella het volgende:
Heb je ook een adres o.i.d. want horta zegt me niets
Victor Horta was een architect.

De bekendste Belgische art nouveau architect zelfs.
pi_20758816
Even vlug tussendoor, zijn op zondag de winkels open in brussel ???
pi_20852091
Ben donderdag een dagje naar Brussel geweest...

Mooie stad, Atomium vond ik niet echt veel aan...Het is meer dat je het een keertje gezien hebt en dat je weet waar Bassie en Adriaan toen een pakje moesten zoeken (het is heel groot maar tegelijk ook heel klein..jaja..)

Manneke pis wordt werkelijk belaagd door Japanners, ik zou niet kunnen pissen als er zoveel foto's van me gemaakt zouden worden, ook leuk om gezien te hebben. Het centrum is mooi, gezellig, leuke terrasjes...leuk voor een dagje, maar een weekend is teveel lijkt me
pi_20892501
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 09:17 schreef Sorella het volgende:
Even vlug tussendoor, zijn op zondag de winkels open in brussel ???
Nee, sorry. Er is wel een hele mooie rommel-en antiekmarkt op de Zuid op zondagmorgen.
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_20954237
Ik zit nu in waterloo en wat typt azerty klote
Morgen naar brussel en zondqg naar de zoo in antzerpen
pi_21022133
Ik ga naar Brussel, heeft iemand nog een leuke aanrader wat betreft restaurants?
We can sing and dance and we don't need pants
pi_21022456
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 23:28 schreef countblah het volgende:
Ik ga naar Brussel, heeft iemand nog een leuke aanrader wat betreft restaurants?
Niet naar de Rue des Bouchers gaan !! Veel te duur, en slechte kwaliteit !!
Deviantart
pi_21025758
Falstaff is me goed bevallen. Ligt redelijk centraal, maar een adres heb ik zo niet.
Het is wel bekend, dus je vind het vast wel
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_21025775
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 07:44 schreef ChAoZ het volgende:
Falstaff is me goed bevallen. Ligt redelijk centraal, maar een adres heb ik zo niet.
Het is wel bekend, dus je vind het vast wel
De Falstaff ligt naast het beursgebouw aan de Anspachlaan.
Deviantart
  zondag 8 augustus 2004 @ 11:01:06 #45
55266 ElCriz
Bois de Pologne...
pi_21128076
Vraagje:
Ik ga morgen (maandag) met een vriendin een dagje richting het Brusselse met de internationale trein. We gaan redelijk vroeg (8:00 vanaf Den Haag HS) dus we verwachten er al tegen een uur of 10 te zijn. Het wordt mooi weer, lekker warm en we zijn gek op steden verkennen... Maar ik vroeg mij af: hoe zit het met de openingstijden van de winkelcentra, en de diverse musea? Zijn die in België (Brussel) op maandagen gesloten zoals ik iemand hoorde zeggen, of gaan ze net als hier rond een uur of 1 pas open? Hoe zit het met terrasjes? We heben helaas geen andere dag dan deze maandag om dit tripje te maken.... Hopelijk weet iemand 't antwoord! *Belgische Fok!kers?*
...That makes kinda two of us...
pi_21128391
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 11:01 schreef ElCriz het volgende:
Vraagje:
Ik ga morgen (maandag) met een vriendin een dagje richting het Brusselse met de internationale trein. We gaan redelijk vroeg (8:00 vanaf Den Haag HS) dus we verwachten er al tegen een uur of 10 te zijn. Het wordt mooi weer, lekker warm en we zijn gek op steden verkennen... Maar ik vroeg mij af: hoe zit het met de openingstijden van de winkelcentra, en de diverse musea? Zijn die in België (Brussel) op maandagen gesloten zoals ik iemand hoorde zeggen, of gaan ze net als hier rond een uur of 1 pas open? Hoe zit het met terrasjes? We heben helaas geen andere dag dan deze maandag om dit tripje te maken.... Hopelijk weet iemand 't antwoord! *Belgische Fok!kers?*
Terrasjes zijn altijd open
Winkelcentra openen rond 10.00
Musea, kijk even op deze website

Veel plezier in Brussel
Deviantart
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 09:49:13 #47
55266 ElCriz
Bois de Pologne...
pi_21174168
Geen musea van binnen gezien, wel de complete (binnen)stad! And it was a great succes!

Zo'n succes zelfs dat we dinsdag volgende week wéér gaan! Weet iemand trouwens de reden achter die kermis vlakbij Gare du Midi? Een enorme kermis strekt(e) zich meer dan een kilometer uit over een lange boulevard... En het Troon-park is een heuse aanrader: lekker op bankjes hangen in de zon, mensen kijken, drankje drinken en genieten van vogelgefluit icm stadse geluiden!
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 19:11:15 #48
55266 ElCriz
Bois de Pologne...
pi_21264992
Nog een aantal dagen, en dan race ik weer richting het Vlaams-Wallse zuiden ! Kan er nu al bijna niet meer op wachten, wat een leuke stad is dat! Dit keer gaan we wat meer de verschillende gebouwen bekijken op grotere afstanden (en met plu aangezien ze 80% regen voorspellen...), dus veel met de metro!

Ik ben verliefd! Op Brussel!
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 23:37:04 #49
55266 ElCriz
Bois de Pologne...
pi_21436214
Is Brussel niet meer zo hot op Fiok! ofzo?

Nog twee dagen, en dan ga ik er alweer voor de derde keer deze maand naartoe samen met de ultimate-to-go-to-die-stad partner Hellkitty, en ik kan het iedereen aanbevelen! Vooral als je onder of in de buurt van de Grote Rivieren woont zit je er zo, hoef je niet retevroeg je bed uit en betaal je je niet blauw aan de NS of Belgische Spoorwegen.. of een portie benzine

Brussel ligt op de grens waar het Hollands-Belgische Noorden en het warme, Bourgondische en romantische Franse Zuiden elkaar raken, ideaal voor mensen die Frans willen leren of gek op die taal zijn. Prachtige historisch-waardevolle gebouwen, uitgestrekte parken met een hoog Parijs-gehalte en véél leukere mensen dan die je doorgaans in Nederlandse steden treft

Hoe dan ook, zondag ben ik er weer, en hoe
pi_21476408
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 23:37 schreef ElCriz het volgende:
Is Brussel niet meer zo hot op Fiok! ofzo?

Nog twee dagen, en dan ga ik er alweer voor de derde keer deze maand naartoe samen met de ultimate-to-go-to-die-stad partner Hellkitty, en ik kan het iedereen aanbevelen! Vooral als je onder of in de buurt van de Grote Rivieren woont zit je er zo, hoef je niet retevroeg je bed uit en betaal je je niet blauw aan de NS of Belgische Spoorwegen.. of een portie benzine

Brussel ligt op de grens waar het Hollands-Belgische Noorden en het warme, Bourgondische en romantische Franse Zuiden elkaar raken, ideaal voor mensen die Frans willen leren of gek op die taal zijn. Prachtige historisch-waardevolle gebouwen, uitgestrekte parken met een hoog Parijs-gehalte en véél leukere mensen dan die je doorgaans in Nederlandse steden treft

Hoe dan ook, zondag ben ik er weer, en hoe
lul toch niet zo man
We can sing and dance and we don't need pants
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')