Leuke stad. Er was een festival: Eu'ritmix - the european beats festival of zo. Overal in de stad vanaf de middag al bandjes en djs etc aan het optreden.
Falstaff (hiervoor ergens genoemd): ziet er leuk uit, en goed eten. Niet al te gek toeristisch, hoewel die er natuurlijk in grote getallen zitten
quote:Niet Thais, maar Chinees paviljoen. Niet gezien, maar las erover.
Op vrijdag 17 januari 2003 12:33 schreef voodoolady het volgende:
In de buurt van het atomium staat ook nog een thais (?) en een japans huis
Victor Horta was een architect.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:39 schreef Sorella het volgende:
Heb je ook een adres o.i.d. want horta zegt me niets
Nee, sorry. Er is wel een hele mooie rommel-en antiekmarkt op de Zuid op zondagmorgen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:17 schreef Sorella het volgende:
Even vlug tussendoor, zijn op zondag de winkels open in brussel ???
Niet naar de Rue des Bouchers gaan !! Veel te duur, en slechte kwaliteit !!quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:28 schreef countblah het volgende:
Ik ga naar Brussel, heeft iemand nog een leuke aanrader wat betreft restaurants?
De Falstaff ligt naast het beursgebouw aan de Anspachlaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 07:44 schreef ChAoZ het volgende:
Falstaff is me goed bevallen. Ligt redelijk centraal, maar een adres heb ik zo niet.
Het is wel bekend, dus je vind het vast wel
Terrasjes zijn altijd openquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:01 schreef ElCriz het volgende:
Vraagje:
Ik ga morgen (maandag) met een vriendin een dagje richting het Brusselse met de internationale trein. We gaan redelijk vroeg (8:00 vanaf Den Haag HS) dus we verwachten er al tegen een uur of 10 te zijn. Het wordt mooi weer, lekker warm en we zijn gek op steden verkennen... Maar ik vroeg mij af: hoe zit het met de openingstijden van de winkelcentra, en de diverse musea? Zijn die in België (Brussel) op maandagen gesloten zoals ik iemand hoorde zeggen, of gaan ze net als hier rond een uur of 1 pas open? Hoe zit het met terrasjes? We heben helaas geen andere dag dan deze maandag om dit tripje te maken.... Hopelijk weet iemand 't antwoord! *Belgische Fok!kers?*
lul toch niet zo manquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:37 schreef ElCriz het volgende:
Is Brussel niet meer zo hot op Fiok! ofzo?
Nog twee dagen, en dan ga ik er alweer voor de derde keer deze maand naartoe samen met de ultimate-to-go-to-die-stad partner Hellkitty, en ik kan het iedereen aanbevelen! Vooral als je onder of in de buurt van de Grote Rivieren woont zit je er zo, hoef je niet retevroeg je bed uit en betaal je je niet blauw aan de NS of Belgische Spoorwegen.. of een portie benzine
Brussel ligt op de grens waar het Hollands-Belgische Noorden en het warme, Bourgondische en romantische Franse Zuiden elkaar raken, ideaal voor mensen die Frans willen leren of gek op die taal zijn. Prachtige historisch-waardevolle gebouwen, uitgestrekte parken met een hoog Parijs-gehalte en véél leukere mensen dan die je doorgaans in Nederlandse steden treft
Hoe dan ook, zondag ben ik er weer, en hoe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |