Is dat hier dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:32 schreef der_Otto het volgende:
Nog een tip voor eind augustus, de Feeerien vinden weer plaats:
http://www.feeerieen.be/indexNL.htm
Enne, iets minder magisch maar op dezelfde plaats maar dan overdag en even gratis en sfeervol: de 'Boterhammen':
http://www.boterhammeninhetpark.be/home1.htm
Dat kleine zijstraatke in de Eikstraat, als ik het goed heb moet het daar zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:35 schreef DutchTrain het volgende:
Mooie foto's
Fotootje 4 herken ik niet
De rest is:
5. Kunstberg
6. Koninklijk Paleis
7. Zavel / Sablonkerk (of is het nou de binnenkant van de StMichel? )
8. St Michel
1 t/m 3 spreken voor zich... maar de naakte Manneke Pis valt wel op. Dit keer was z'n kleding zeker in de was
Arlequin is een superhotel. Heb ik ook gezeten. Echt een aanrader! 5 min loopafstad van het station en het centrum.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:24 schreef gr8w8 het volgende:
Binnenkort een weekendje Brussel. Hotel Arlequin leek ons wel wat, in elk geval wel een goede locatie toch? http://www.arlequin.be/ We gaan in elk geval met de trein, een weekendretour. Daar kan je eigenlijk niet voor gaan rijden, als je niet alleen de benzinekosten maar ook de parkeerkosten meetelt. Hopelijk werkt het weer een beetje mee, nu dus maar even uitzoeken wat we allemaal zeker willen zien!
[afbeelding]
zelfs de Cinquantenaire op zich is al een leuke lokatie (en hier nog niet vernoemd , dacht ik)quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:46 schreef Gio het volgende:
Het Zonienwoud is idd een leuke wandelplek, hoewel ik zelf het arboreteum wat er vlakbij ligt wat mooier vindt.
Nog een klein parkeertipje voor in de stad: je kunt gratis parkeren bij de parkeerplaats bij het Cinquantenaire. Met de metro die er praktisch naast ligt ben je in 5 minuten in het centrum.
Een prachtige locatie! Met twee musea erbij!quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:31 schreef misteriks het volgende:
[..]
zelfs de Cinquantenaire op zich is al een leuke lokatie (en hier nog niet vernoemd , dacht ik)
3 toch? Het automuseum, het legermuseum en een nationaal historisch/kunst museum.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:28 schreef der_Otto het volgende:
[..]
Een prachtige locatie! Met twee musea erbij!![]()
Oh ja, het automuseum vergeet ik altijdquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:54 schreef Gio het volgende:
[..]
3 toch? Het automuseum, het legermuseum en een nationaal historisch/kunst museum.
[...]
Ja hoor, tegenwoordig doen de meeste franstalige brusselaars echt wel moeite om Nederlands te verstaan en zelfs te spreken. Anders kom je op de meeste plaatsen ook wel in het Engels waar je wezen moet. En iedereen blijkt te vergeten dat er ook gewoon een heel deel vlamingen (nederlandstaligen dus) in onze hoofdstad rondlopen...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:59 schreef leolinedance het volgende:
Ik wil naar Brussel over een paar weken. Maar ik spreek bijna geen Frans (helemaal weggezakt van de HAVO) Maar met Engels en Nederlands moet je toch ook een heel eind komen? Ik heb me ook gered in Italie, Spanje en Turkije, dus mij lijkt dit ook wel te doen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |