Elke willekeurige Duitse kampbewaker had het wangedrocht vol in het gezicht uitgelachen, en had hem even later met een nekschot uit zijn lijden verlost.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:39 schreef =HellFire= het volgende:
Je kan zeggen wat je wil.....
Maar choqueren kan die wel.
Blijkt maar weer.
Het is gewoon een of andere zielige kutpanda die ik niet tegen moet komen.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:42 schreef Zwansen het volgende:
Welke mongool is dat op die foto?
Uiteraard. Weg ermee. Nekschot is okay.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Elke willekeurige Duitse kampbewaker had het wangedrocht vol in het gezicht uitgelachen, en had hem even later met een nekschot uit zijn lijden verlost.
IK MIS DUITSE KAMPBEWAKERS
Wat jij zegt!quote:Op woensdag 28 april 2004 16:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het is gewoon een of andere zielige kutpanda die ik niet tegen moet komen.
quote:Op woensdag 28 april 2004 16:44 schreef =HellFire= het volgende:
Uiteraard. Weg ermee. Nekschot is okay.
Maar mocht het choque-effect het enige is wat hij bedoelt.... (ik betwijfel het tho), dan is het hem wel gelukt.
Nee das gewoon lachwekkend......quote:Op woensdag 28 april 2004 16:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze shockeert ook lekker.
hoho, fotosessies op begraafplaatsen is wel wat anders dan hiltergroeten bij het auschwitzmonument, ik ben toevallig de begraafplaats bij mij om de hoek opgelopen en zo'n dooie del daar gaf aan dat dat wat haar betreft ook over de grens is, en ze zulke mensen ook niet graag bij concerten van Into Temptation tegenkomt.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:41 schreef nietzman het volgende:
Of anders die mongolen die in de zwartgeverfde trouwjurk van Oma fotosessies houden op begraafplaatsen?
Zou even lekker worden, lig je net lekker in je laatste rustplaats, komt er zo'n wannabee-lijk je bloemetjes vertrappen. Bah, laat die Goths zichzelf dan gewoon ophangen, zijn ze ook meteen van hun "Teenage angst" en hun "Pityfull, hard-knock life" af.
Prins Bernhard grappen, achter aansluiten en netjes op je beurt wachten ...quote:Op woensdag 28 april 2004 16:47 schreef Anthraxx het volgende:
of het is een WNF aanhanger natuurlijk
quote:Op woensdag 28 april 2004 16:51 schreef Halfgedraaide het volgende:
Gothics![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, een Gothic!quote:Op woensdag 28 april 2004 16:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
jij bent ook anders dan dat ik ben
dus dat geeft mij bij deze de vrijbrief om op jou te kotsen
alstu:
ik ben niet eens gothicquote:Op woensdag 28 april 2004 16:55 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah, een Gothic!
Moet ik je R&P postverleden er bij gaan trekken, of is er een andere reden voor je Pandaheid?
Goed? Goed?quote:Op woensdag 28 april 2004 16:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben niet eens gothic(
goed he
Het enge is dat de Gothic subcultuur geen zelfreinigend meganisme heeft. Bij die andere kutcultuurtjes worden de losers en de kneusjes keihard weggepest. Maar de Gothics zijn natuurlijk de rejects uit alle subculturen, en hebben binnen hun eigen cultuur niemand om door weggepest te worden.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:48 schreef RM-rf het volgende:
hoho, fotosessies op begraafplaatsen is wel wat anders dan hiltergroeten bij het auschwitzmonument, ik ben toevallig de begraafplaats bij mij om de hoek opgelopen en zo'n dooie del daar gaf aan dat dat wat haar betreft ook over de grens is, en ze zulke mensen ook niet graag bij concerten van Into Temptation tegenkomt.
Misschien moet ik eens wat verhardingscursusjes gaan geven?quote:zelf ben ik nog altijd wel van het type dat op het allerlaatste moment toch op de rem trap als er eentje voor mijn bumper verschijnt, noem het soft, maar ik heb ook nog zo mijn eigen moraal, en vind het niet kunnen om dan gas te geven, al moet je zulke gevallen toch ook individueel beoordelen.
Kotsen doen we toch wel over je. Naar aanleiding van je foto's in het fotoboek.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
jij bent ook anders dan dat ik ben
dus dat geeft mij bij deze de vrijbrief om op jou te kotsen
alstu:
Vette hunk. Ofzo.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:58 schreef nietzman het volgende:
[..]
Goed? Goed?
Dit is pas goed!
[afbeelding]
Kep wel es verhalen gehoord van extreem-rechtse Goths... jaja... Ze zitten ook overal.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:01 schreef sieb het volgende:
Ik snap het ook niet helemaal, maar waarschijnlijk willen ze zich op deze manier afzetten van de maatschappij.
Nooit gedacht dat (sommigen) nazi's zijn
Whehey.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:01 schreef Halfgedraaide het volgende:
Kotsen doen we toch wel over je. Naar aanleiding van je foto's in het fotoboek.![]()
Opzich klopt dat niet helemaal, want al ben je Nazi dan ga je niet met lang zwart haar lopen lijkt me.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:03 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Kep wel es verhalen gehoord van extreem-rechtse Goths... jaja... Ze zitten ook overal.
Als ik er eentje zie vandaag of morgen zal ik aan je denken en mijn vinger in mijn keel stoppen en hem proberen onder te kotsen. Alleen het probleem met die mensen is dat ze het waarschijnlijk nog lekker en leuk vinden ook om onder gekotst te worden.......quote:Op woensdag 28 april 2004 17:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Whehey.
How not done in mijn topic. Laten we met zijn allen onze krachten bundelen en kotsen over mensen die echt een bedreiging voor de goede smaak zijn, de Gothics.
welke humor?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:04 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Humor.
fuck, dit soort heldenmoed, al la februari 1942: 'Blijf met je kutpoten van onze kutjoden af' doet me een traantje wegpinken.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik ben niet eens gothic(
goed he
Foto uit de startpost.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
welke humor?
nogmaals... welke humor zie je daarin?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:08 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Foto uit de startpost.![]()
Jij slaat de spijker op zijn kop. Hetzelfde is vaak met alto's het geval.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:15 schreef Markster het volgende:
het zijn meestal allemaal lelijke losers die toch niets kunnen bereiken en niet aantrekkelijk zijn, dus dan kan je net zo goed een gothic worden want dan valt het minder op.
quote:Op woensdag 28 april 2004 17:10 schreef Den_Dolle_Hamster het volgende:
hilarische foto's![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het meer te maken heeft met het gebrek aan aandacht cq. moederliefde.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:15 schreef Markster het volgende:
het zijn meestal allemaal lelijke losers die toch niets kunnen bereiken en niet aantrekkelijk zijn, dus dan kan je net zo goed een gothic worden want dan valt het minder op.
Check die toffe ketting!quote:Op woensdag 28 april 2004 17:05 schreef sieb het volgende:
Opzich klopt dat niet helemaal, want al ben je Nazi dan ga je niet met lang zwart haar lopen lijkt me.
Het lijken me meer 'Untermenschen'
Natrappen mag.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:24 schreef LostFormat het volgende:
De hype was toch al voorbij? Ik zie er iig steeds minder rondlopen.
En ze maken zichzelf natuurlijk alleen maar op voor de webcam, en zijn in het dagelijks leven niet zo te herkennen, en gaan er al helemaal niet mee naar school, op straffe van een afrospartij.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:26 schreef kamagurka het volgende:
Panda's zijn GEEN gothics!!!
Dat zijn getroebleerde jeukpubers die zich door omstandigheden gothic denken te voelen, maar eigenlijk in purmerend wonen bij hun ouders en vakkevullen bij AHZe kunnen je de eerste de beste echte gothband nog niet opnoemen
idd, vooral die 'dames' die skater of alto zijn. Meestal dikke lelijke wijven zonder figuur en uitstraling.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:19 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Jij slaat de spijker op zijn kop. Hetzelfde is vaak met alto's het geval.
Echte Goths worden zelfs nog door de Panda's weggepest, ondanks dat de eerstgenoemden iedere avond voor het naar slapen gaan een rijtje onbekende goth-bands uit hun hoofd leren (waarbij gothbands die al langer dan 10 dagen in het rijtje staan moeten vervallen, want die zijn dan 'populair' geworden)quote:Op woensdag 28 april 2004 17:26 schreef kamagurka het volgende:
Ze kunnen je de eerste de beste echte gothband nog niet opnoemen
Lol, hier ben ik het wel mee eens, gelukkig gebruik je het woordje ''meestal'' want er zijn ook lekkere alto en skater meisjesquote:Op woensdag 28 april 2004 17:29 schreef Markster het volgende:
[..]
idd, vooral die 'dames' die skater of alto zijn. Meestal dikke lelijke wijven zonder figuur en uitstraling.
Zie ik daar Good Charlotte op de achtergrond? Tering hoe vet.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze zou je zusje kunnen zijn.
Ze wonen wel allemaal bij hun bietenkokende moeder en schetenlatende vader te provinciestadje, denken speciaal te zijn, gaan dus op zoek naar een eigen identiteit en sluiten zich aan bij wat elke zeikerd van 16 denkt dat apart isquote:Op woensdag 28 april 2004 17:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
En ze maken zichzelf natuurlijk alleen maar op voor de webcam, en zijn in het dagelijks leven niet zo te herkennen, en gaan er al helemaal niet mee naar school, op straffe van een afrospartij.
Wie is die knakker ook alweer met als sig: Je bent te dik voor hippe kleding, dus wordt je maar alto?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:29 schreef Markster het volgende:
[..]
idd, vooral die 'dames' die skater of alto zijn. Meestal dikke lelijke wijven zonder figuur en uitstraling.
Aan de foto in je fotoboek te beoordelen heb je eindelijk een stroming gevonden om met mee te lopen?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:31 schreef Mute_Me het volgende:
Owja ik neig een beetje naar skater dus geen gothic(foto in mn fotoboek is oud dus daar kan je ook niet op keuren
)
Dat kan niet, want panda's hebben geen idee waar ze echte goths zouden moeten vinden. En echte goths blijven ver verwijdert van dit soort patetische satansaanbiddertjes.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Echte Goths worden zelfs nog door de Panda's weggepest, ondanks dat de eerstgenoemden iedere avond voor het naar slapen gaan een rijtje onbekende goth-bands uit hun hoofd leren (waarbij gothbands die al langer dan 10 dagen in het rijtje staan moeten vervallen, want die zijn dan 'populair' geworden)
"echte goths"quote:Op woensdag 28 april 2004 17:37 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat kan niet, want panda's hebben geen idee waar ze echte goths zouden moeten vinden. En echte goths blijven ver verwijdert van dit soort patetische satansaanbiddertjes.
Jij leert dus rijtjes uit je hoofd om interessanter over te komen, grappig! Werkt het?
Thnx! ik ben wat laat weet ikquote:Op woensdag 28 april 2004 17:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Aan de foto in je fotoboek te beoordelen heb je eindelijk een stroming gevonden om met mee te lopen?
Gefeliciteerd knullie..
Interessanter verhaal dan waarom je er altijd als een lompe boer hebt uitgezien lijkt mequote:Op woensdag 28 april 2004 17:38 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
"echte goths"![]()
Tis een fase manneke. Over paar jaar schaam je je kapot dat je er zo achterlijk uit zag. Leg dat maar eens uit aan die puntschoen sletjes waar je dan op valt, waarom je er zo uit zag.![]()
Ach die heb je overal.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:52 schreef No-Li-Ta het volgende:
K*t mensen zijn het
Zeggen dat het me zou roesten tot wat voor stroming mensen me rekenen, terwijl ik anderen aanval op hun stroming zou wel heel alternatief zijn he? 8).quote:Op woensdag 28 april 2004 17:37 schreef =HellFire= het volgende:
Maar nietschemannetje, wat is jouw stroming dan?
Daar geef ik je volkomen gelijk in. Zeker ook ervaring mee?? Eerst lompe boer en daarna Gothic geworden op een blauwe maandag??quote:Op woensdag 28 april 2004 17:44 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Interessanter verhaal dan waarom je er altijd als een lompe boer hebt uitgezien lijkt me
Heu ik reken je nergens bij, maar vind het wel vermakelijk om te zien dat je ook overzeas draagt (VUILE SKATER!!!!!!!!!!) en dan krampachtig merkjes eraf haalt.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zeggen dat het me zou roesten tot wat voor stroming mensen me rekenen, terwijl ik anderen aanval op hun stroming zou wel heel alternatief zijn he? 8).
Hey, ik wil gewoon graag ruimte rond mijn zak.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:58 schreef =HellFire= het volgende:
Heu ik reken je nergens bij, maar vind het wel vermakelijk om te zien dat je ook overzeas draagt (VUILE SKATER!!!!!!!!!!) en dan krampachtig merkjes eraf haalt.
Ruimte is okay.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hij, ik wil gewoon graag ruimte rond mijn zak.
En obsessie? Valt mee hoor. Ik kom ze gewoon enorm vaak tegen door mijn crew-schap elders, en vind het leuk om ze te verzamelen..
Foto voor Nietschke graag. Voor z'n obsessie verzameling!quote:Op woensdag 28 april 2004 18:08 schreef Steve-O het volgende:
Mijn zusje is een dooie panda :'(
Ik heb er mijn hobby van gemaakt.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:07 schreef =HellFire= het volgende:
Ruimte is okay.
Maareuh..., je bent dus een verzamelaar en dus kenner en niet geobsedeerd?
Is natuurlijk iets voor te zegge, kan je tenminste goed afkraken he.![]()
http://alto.slork.nl/Adeline%20nieuwer.JPGquote:Op woensdag 28 april 2004 17:51 schreef =HellFire= het volgende:
http://alto.slork.nl/
Nietzman heeft echt een obsessie...
Is daar geen afstudeermogelijkheid voor?quote:Op woensdag 28 april 2004 18:13 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik heb er mijn hobby van gemaakt..
Misschien kan ik er op afstuderen?
Veel Goths of whatever zien er trouwens ook gewoon de humor van in. Die zelfspot is okay he?
Zichzelf.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Welk hokje hoort deze man thuis? Hij heeft 27 jaar in het leger gezeten en sinds 10 jaar isoleert hij zichzelf af van ieder menselijk contact. Zijn lichaam is het meest getatoeerde lichaam ter wereld....
Gothic is hij niet..meeloper ook niet...maar wat dan wel?
totdat een verwende meute onzekere pubers zichzelf onder gaat tatoe-eren om hun 'speciaal-zijn' te betuigen.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:17 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Zichzelf.
Dat is hij trendzetter.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:19 schreef RM-rf het volgende:
[..]
totdat een verwende meute onzekere pubers zichzelf onder gaat tatoe-eren om hun 'speciaal-zijn' te betuigen.
Dan draag je toch een jurk? Onee, dat doen die verfoeilijke goths al natuurlijk!quote:Op woensdag 28 april 2004 18:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hey, ik wil gewoon graag ruimte rond mijn zak.
Of een kilt, mate.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:21 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dan draag je toch een jurk? Onee, dat doen die verfoeilijke goths al natuurlijk!
jep, en komen dr posts dat die meute kutkoters helemaal niks slecht in de zin heeft, maar gewoon over het algemeen lieve aardige jongelui zijn, op natuurlijk een kleine minderheid, die de 'echte' bosmongolen niet accepteren binnen hun subcultuur en waarvan zij zich het liefst distantieren...quote:Op woensdag 28 april 2004 18:20 schreef =HellFire= het volgende:
Dat is hij trendzetter.
wat ruimte rondom je zak is een goed doel, maar daarvoor hoef je nog niet gelijk een zelfverkozen paria-rol aan te nemen.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:21 schreef kamagurka het volgende:
Dan draag je toch een jurk? Onee, dat doen die verfoeilijke goths al natuurlijk!
Zichzelf...quote:Op woensdag 28 april 2004 18:17 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Zichzelf.
Oh nou ja moet ie maar niet zo'n mooie verzameling hebben hoor.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
jep, en komen dr posts dat die meute kutkoters helemaal niks slecht in de zin heeft, maar gewoon over het algemeen lieve aardige jongelui zijn, op natuurlijk een kleine minderheid, die de 'echte' bosmongolen niet accepteren binnen hun subcultuur en waarvan zij zich het liefst distantieren...
en Nietz krijgt een vriendelijk mailtje van zijn provider over opslaglimieten en datatransferlimieten...
Zichzelf omdat ie zonder invloeden van buitenaf deze keuze heeft gemaakt.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zichzelf...
Of.." een of andere gek, die niet helemaal spoort".
Een hokje plaats je wanneer je het individu niet respecteert om zijn/haar keuzes.
Volgens mij is hokjesdenken iets normaals, om alles wat niet op jezelf lijkt, makkelijk te kunnen indelen. Behalve wanneer de andere persoon overeenkomsten toont.
Ik had de BMPtjes er uit moeten filteren he?quote:Op woensdag 28 april 2004 18:23 schreef RM-rf het volgende:
en Nietz krijgt een vriendelijk mailtje van zijn provider over opslaglimieten en datatransferlimieten...
Het houd je bezig he. Soms zelfs zo erg dat je verzamelingen erop na houdt.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:28 schreef RichardQuest het volgende:
't Is toch allemaal wat :')
Dat snapt onze kont ook nog wel, maar nu zijn we even niet politiek correct. Laat ons in onze waarde.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:26 schreef sa-sa het volgende:
Beetje triest om (elke keer weer) groepen mensen af te zeiken. Iedereen is verschillend, hoe kan je dan opmerkingen maken als: ze zijn triest, kutmensen, lelijk, blablabla.
Leuk dat jij bepaalt wie paria is en wie niet.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:23 schreef RM-rf het volgende:
wat ruimte rondom je zak is een goed doel, maar daarvoor hoef je nog niet gelijk een zelfverkozen paria-rol aan te nemen.
grijs muisje waarschijnlijk, neem een voorbeeld aan die 'real-deal-gezichtkrijters' hier, die doen gewoon lekker mee, dat slappe, alles is goed als je je er gewoon lekker bij voelt-gekut van mensen die niet toestaan dat er af-en-toe gezeken wordt over dit soort Panda's is al helemaal zielig,quote:Op woensdag 28 april 2004 18:26 schreef sa-sa het volgende:
En nee ik ben geen gothic of iets dergelijks.
Een lotgenoot!quote:Op woensdag 28 april 2004 18:32 schreef Sylvana het volgende:
Sommige foto's had ik nog niet, en wil er graag nog meer hebben voor me verzameling
fight the System, BMP-powahquote:Op woensdag 28 april 2004 18:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik had de BMPtjes er uit moeten filteren he?
Juistums.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:30 schreef dopa het volgende:
Whahaha wat een grap, die pipo uit de eerste foto. Snapt hij nu echt niet dat hij, als belachelijke paria zijnde, als eerste gedeporteerd zou worden door zijn held?
2 geobsedeerde mensen al.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Een lotgenoot!
Jou naaktfoto's staan toch op allerlei sites verspreid??? Misschien ook leuk voor iemands verzameling hierzo.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:32 schreef Sylvana het volgende:
Ga vooral door met foto's posten!!!
Sommige foto's had ik nog niet, en wil er graag nog meer hebben voor me verzameling
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 april 2004 18:35 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Hej die zit bij mij op school
Ik ga er niet op kotsen hoorquote:Op woensdag 28 april 2004 18:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Een lotgenoot!
Beste Nietzman, het is u vast nog niet doorgedrongen, maar dit is een BLACKMETALGAST.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:37 schreef nietzman het volgende:
Maar ze delen elkaars make-up.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:40 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Beste Nietzman, het is u vast nog niet doorgedrongen, maar dit is een BLACKMETALGAST.
Geen goth.
Justin Timberlake heeft best een leuk album hoorquote:Op woensdag 28 april 2004 17:34 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ze wonen wel allemaal bij hun bietenkokende moeder en schetenlatende vader te provinciestadje, denken speciaal te zijn, gaan dus op zoek naar een eigen identiteit en sluiten zich aan bij wat elke zeikerd van 16 denkt dat apart is
3 maanden ervoor luisterden ze nog naar Justin Timberlake of K3 inderdaad![]()
What's in a name? 8).quote:Op woensdag 28 april 2004 18:40 schreef ParanoidEv het volgende:
Beste Nietzman, het is u vast nog niet doorgedrongen, maar dit is een BLACKMETALGAST.
Geen goth.
Blackie of Goth?quote:Op woensdag 28 april 2004 18:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
What's in a name? 8).
Bedankt voor uw bijdrage!quote:Op woensdag 28 april 2004 18:51 schreef Kevanovitch het volgende:
*Kots*
Het blijft een triest figuur.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:40 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Geen goth.
What you like...quote:Op woensdag 28 april 2004 19:05 schreef =HellFire= het volgende:
Cool, ik ben breezah?![]()
Eerste keer dat ik dat hoor dan.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:10 schreef MOD het volgende:
[..]
What you like...
Nee, ik ben vet strak alto, enzo..quote:Op woensdag 28 april 2004 19:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik dat hoor dan.
Geen zelfspot, mr. MOD?
Populair meelopend kutkind.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:24 schreef Skv het volgende:
Zielige smerige stink-gothics
De lol van dit topic is om die kneuzen zoals hierboven met die batman motieven op hun gelaat uit te lachen.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:28 schreef yohan.nl het volgende:
Oké kotsen maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is de lol precies van dit topic?
vandaar dat ie niet strakke gsus truitjes past ..quote:Op woensdag 28 april 2004 19:32 schreef Jebus het volgende:
Mond houwen over batman he, dies wel vet
quote:Op woensdag 28 april 2004 19:35 schreef MOD het volgende:
[..]
vandaar dat ie niet strakke gsus truitjes past ..![]()
heb ik op het moment nietquote:Op woensdag 28 april 2004 18:11 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Foto voor Nietschke graag. Voor z'n obsessie verzameling!
Waar baseer jij je onwetende mening op danquote:Op woensdag 28 april 2004 19:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Populair meelopend kutkind.
Let op de PI, mijn jong.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Waar baseer jij je onwetende mening op dan
en let jij eens op als ik je zie lopen bij station Delft Zuidquote:Op woensdag 28 april 2004 20:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Let op de PI, mijn jong.
Wanneer?!quote:Op woensdag 28 april 2004 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
en let jij eens op als ik je zie lopen bij station Delft Zuid
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wanneer?!
Vanmorgen?
Vergis ik me nou of zeg ik in de openingspost dat je je niet aangesproken moet voelen als je wat te janken hebt, stinkende dooie pandabeer.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:23 schreef Yolien het volgende:
doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu
wow! jij haat gothics écht!quote:Op woensdag 28 april 2004 21:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Vergis ik me nou of zeg ik in de openingspost dat je je niet aangesproken moet voelen als je wat te janken hebt, stinkende dooie pandabeer.
zei is engquote:Op woensdag 28 april 2004 21:35 schreef -Lotte- het volgende:
gothjes kunnen wel liev zijn hoor...
Kijk maar naar The Craft
[afbeelding]
Lief? Eindigde ze niet in een gesticht?quote:Op woensdag 28 april 2004 21:35 schreef -Lotte- het volgende:
gothjes kunnen wel liev zijn hoor...
kom eens met wat nieuws kansloze infantiele meeloperquote:Op woensdag 28 april 2004 17:01 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Kotsen doen we toch wel over je. Naar aanleiding van je foto's in het fotoboek.![]()
Nounou, Nietz, het meisje is net 16, als je haar wijsmaakt dat je lijkt op Paul Checkers of de leden van Blink 182 vind ze je vast wel Kjoett.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Vergis ik me nou of zeg ik in de openingspost dat je je niet aangesproken moet voelen als je wat te janken hebt, stinkende dooie pandabeer.
Daarom heeft hij ook een verzameling aan goth-materiaalquote:Op woensdag 28 april 2004 21:32 schreef Nala het volgende:
[..]
wow! jij haat gothics écht!
Ik schijn enorm op de gitarist met dreads van HIM te lijken.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:50 schreef RM-rf het volgende:
Nounou, Nietz, het meisje is net 16, als je haar wijsmaakt dat je lijkt op Paul Checkers of de leden van Blink 182 vind ze je vast wel Kjoett.
eerder een net-niet-Pandabeertje.
Waarom voel je je aangesproken? Afgezien van het feit dat je dezelfde muziek luistert als die panda beren zie je er totaal niet zo uit. Dus, tsja, 'waarom' zo'n reactie hier?quote:Op woensdag 28 april 2004 21:23 schreef Yolien het volgende:
doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu doe gewoon niet zo sneu
Nou je vergeet dequote:Op woensdag 28 april 2004 16:37 schreef nietzman het volgende:
Ja, want Gothics zuigen natuurlijk, allemaal, stuk voor stuk, geen enkel exemplaat uitgezonderd.
Walgelijke stukken addergebroed, wannabee lijken en sociale parasieten.
Wat bezielt iemand om zichzelf een blik kalk over zijn hoofd te smijten, een paar zwarte randen om zijn ogen te tekenen en door het leven te gaan als dooie Pandabeer?
Welk probleem hebben deze mensen? Een moeilijke jeugd? Gepest op school? Verkracht door papa? Wat mankeerd mensen om zich op dergelijke wijze toe te takelen, wat bezielt iemand om zich op dergelijke manier tegen de wel beschaafde wereld af te zetten?
[afbeelding]
Huilerige stink-Gothics, graag optyfen. Natuurlijk is niet iedereen zo, en blablabla, jadajadajada, maar ben je zelf altijd zo politiek correct? Doe jezelf een lol en voel je gewoon niet aangesproken.
HEE DWEIL!quote:Op woensdag 28 april 2004 22:31 schreef Shadow_Smile het volgende:
jij scheert gelijk alle goths over 1 kam, dat is kortzichtig en net zo ziek !!!
lelijke tering straathoerquote:Op woensdag 28 april 2004 21:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kom eens met wat nieuws kansloze infantiele meeloper
Doe es lief.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
lelijke tering straathoer
zegt genoegquote:Aantal posts: 9159 (gemiddeld 40 per dag)
Dat ik ze moet lezenquote:Op woensdag 28 april 2004 22:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
HEE DWEIL!
Wat snap je niet aan het stukje in kleine lettertjes?
Idd.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:16 schreef Parasense het volgende:
Wat een geouwehoer zeg, laat iedereen in zijn waarde. Sommige mensen durven nou eenmaal anders te zijn dan anderen. Zou wat wezen als iedereen hetzelfde zou zijn.
quote:Op woensdag 28 april 2004 17:51 schreef =HellFire= het volgende:
http://alto.slork.nl/
Nietzman heeft echt een obsessie...
Wie neemt de rol van Buffy?quote:I can't stand vampires and people who claim to be them. If there are real vampires, then there should be real vampire hunters.
verkeerde topic, ga naar www.knuffeleenboom.nlquote:Op woensdag 28 april 2004 23:16 schreef Parasense het volgende:
Wat een geouwehoer zeg, laat iedereen in zijn waarde. Sommige mensen durven nou eenmaal anders te zijn dan anderen. Zou wat wezen als iedereen hetzelfde zou zijn.
Tegen de modelGothic die geen Hitlergroeten brengt?quote:Op donderdag 29 april 2004 00:24 schreef nozem het volgende:
Maar nietzman, wat heb je nu eigenlijk precies tegen die mensen?
En als jij nu eens naar www.ikbeneenkleintriestrupsjedatnooiteenvlinderzalworden.nl gaat.quote:Op donderdag 29 april 2004 00:11 schreef -9eert- het volgende:
[..]
verkeerde topic, ga naar www.knuffeleenboom.nl
Subculturen zoals goths, punkers, hipppies, gabbers etc etc, ik vind dat ze gekoesterd moeten worden, al was het alleen maar om de uniformiteit tegen te gaan.quote:Op donderdag 29 april 2004 00:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tegen de modelGothic die geen Hitlergroeten brengt?
Niets.
Maar ik heb ook niets tegen comedyseries, en daar lach ik me ook rot om.
Je hoort het dus vakerquote:Op woensdag 28 april 2004 21:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kom eens met wat nieuws kansloze infantiele meeloper
http://forum.fok.nl/misc/faq/policyquote:Heb respect voor je medeFOK!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen. Ga niet in op posts van deze aard gemaakt door anderen.
www.moraalridder.nlquote:Op donderdag 29 april 2004 00:55 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/misc/faq/policy
Slotje.
Wat een ontzettend kut leven leiden die gasten toch eigenlijk als je er bij nadenkt. Alles moet zwart en somber zijn en negatief. En depressiviteit geven die gasten een hele nieuwe dimensie aan. Gewoon sneu toch......quote:Op donderdag 29 april 2004 01:01 schreef Framoes het volgende:
Dat is het probleem met gothics: iedereen die niet zo dom is om in de zomer in een zwarte jurk te lopen, is een meeloper. Dus omdat ik me normaal kleed en niet altijd depressief doe, ben ik een meeloper. Ik vind de grijze massa ook dom, maar ik maak mezelf niet lelijk om die reden. En over dat depressief doen. Als ik een kroeg binnen kom, en ik zie gothics, is mijn avond al verpest, dan heb ik zoiets van: laat maar, ik voel me nu al alsof het morgenochtend is. En dat komt dus door dat zwarte gat aan gothics dat ik zie.
Dus die gast op de foto uit de OP is een FOKker?quote:Op donderdag 29 april 2004 00:55 schreef yohan.nl het volgende:
http://forum.fok.nl/misc/faq/policy
Slotje.
Je bent een domme depressieve mongool. Iedereen die niet zo'n achterlijke carnavals bosmongool is als jou Is volgens jou breezer + hardcore en trance muziek. Hummm yeah rightquote:Op donderdag 29 april 2004 01:08 schreef luciferist het volgende:
wtf isser tegen gothic's? die facking debielle gastjes van het 3de rijk zijn mij ook te overdreven, maar iemand met dezelfde armbanden als mij is al gothic volgens de hardcore en trance iq gevallen(maja die breezersletjes en de meesten van jullie vinden gothic vast een scheldwoord) ik draag 2 van die biker handschoenen
[afbeelding]
, (niet op het blouseje letten heb net galafeest gehad) ook in de zomer, draag aan om beide armen een armband, 1tje met killerstuds en de andere met spike's. draag meestal zwart, een bandshirt van metal / hard rockbands rij een chopper model brommer, heb een lange ketting aan mijn portomonee hangen, draag een murderdollshanger aan een balletjes ketting om mijn nek soms zo'n spike armband, heb een riem doorboort met spikes nou das mijn outfit, hang rond in cafe's en niet in die breezerdisco's. heb een tamme kraai. ben ik nu gothic? ooh jah ik hou ook van alles tussen punk hardrock en metal.
[afbeelding]
en zij is een knap meisje, niks mis mee, leuk om te zien niet te overdreven. trouwens de aardigste mensen die ik ken zijn gothic
dat zeg ik niet, ik zeg dat breezersletjes en hardcore snolletjes gothic een scheldwoord vinden en iemand met een spikearmband er meteen voor "uitschelden"quote:Op donderdag 29 april 2004 01:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
Iedereen die niet zo'n achterlijke carnavals bosmongool is als jou Is volgens jou breezer + hardcore en trance muziek. Hummm yeah right![]()
ik kijk volgens mij heel gewoon op het leven, alleen neem ik meer risico's, en voor lul lopen? dus niet alleen als ik zo'n kop als jou had ja dan welquote:Rare kijk op het leven hou je er ook nog op na. En nogmaals je loopt voor lul. Je bent helemaal gebrainwashed en waarom heb je er voor gekozen om bij die stroming te gaan??
nooit aan gedaanquote:Vond je carnaval vroeger als jochie zo leuk dan??
ik draag kleding die IK leuk vind en fijn vind zitten, nou das een skatebroek met een lange groene riem, met een ketting eraan die aan mijn portomonee zit, die telkens iets langer werd. en een T-shirt, dan koop ik tenminste niet zo'n Gsus geval, ik wil niet zo erg graag op een flikker lijken, dan koop ik van mijn geld wel een shirt met een goede bandnaam erop zodat en er niet zo gay bijloop >_<quote:Geef eens wat beweegredenen aan ons. Je bent er toch niet voor niks zo achterlijk uit gaan zien. Wat vind je zo leuk eraan om bij die bepaalde groep te horen.
hoezo wou zelfs de jostiband jou niet hebbenquote:*is blij dat hij niet bij een bepaalde stroming of groep hoort*
Veel succes met puber zijnquote:Op donderdag 29 april 2004 01:26 schreef luciferist het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, ik zeg dat breezersletjes en hardcore snolletjes gothic een scheldwoord vinden en iemand met een spikearmband er meteen voor "uitschelden"
[..]
ik kijk volgens mij heel gewoon op het leven, alleen neem ik meer risico's, en voor lul lopen? dus niet alleen als ik zo'n kop als jou had ja dan welen ik heb er niet echt voor gekozen ik ben er heen gegroeid, en hoe ben jij volgens jou dan in je vakje geplaatst?
[..]
nooit aan gedaan
[..]
ik draag kleding die IK leuk vind en fijn vind zitten, nou das een skatebroek met een lange groene riem, met een ketting eraan die aan mijn portomonee zit, die telkens iets langer werd. en een T-shirt, dan koop ik tenminste niet zo'n Gsus geval, ik wil niet zo erg graag op een flikker lijken, dan koop ik van mijn geld wel een shirt met een goede bandnaam erop zodat en er niet zo gay bijloop >_<
[..]
hoezo wou zelfs de jostiband jou niet hebben![]()
hahaha rightquote:Op donderdag 29 april 2004 01:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Veel succes met puber zijnBelangrijkste was idd altijd dat je maar niet Gay over kwam enzo.
Als je straks wat ouder bent en een serieuze baan wil zoeken en een cariere enzo zul je er nog allemaal op terug komen.......
Remember me!!quote:Op donderdag 29 april 2004 01:34 schreef luciferist het volgende:
[..]
hahaha right
Je komt wel erg gay over..... :')quote:Op donderdag 29 april 2004 01:36 schreef luciferist het volgende:
[..]
u wish
Nee want je bent nog steeds niet knap, slim, assertief en belangrijk.quote:Op donderdag 29 april 2004 01:39 schreef luciferist het volgende:
[..]
tja ik neem vast snel eigenschappen over van degene waarmee ik praat
omdat jiij dat ook niet bent =Dquote:Op donderdag 29 april 2004 01:41 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Nee want je bent nog steeds niet knap, slim, assertief en belangrijk.![]()
Of een mensen met-een-depressieve-kijk-op-het-leven-en-daarom-bij-een-carnavals-bosmongolen-stroming-aangesloten bash topic!!!quote:Op donderdag 29 april 2004 01:40 schreef EgoTrippin het volgende:
Vet, het is een mensen-met-een-niet-al-te-breed-gezichtsveld-meeting!
Bedankt voor de extra toelichting!!quote:Op donderdag 29 april 2004 01:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Of een mensen met-een-depressieve-kijk-op-het-leven-en-daarom-bij-een-carnavals-bosmongolen-stroming-aangesloten bash topic!!!
geen probleemquote:Op donderdag 29 april 2004 01:43 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Bedankt voor de extra toelichting!!![]()
Snap je het nou echt niet of doe je alsof?quote:Op donderdag 29 april 2004 01:44 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
geen probleem![]()
Sterke come-backquote:Op donderdag 29 april 2004 01:44 schreef luciferist het volgende:
[..]
waarom zitten er dan geestelijk gehadndicapten zoals jouw op dit topic?
Ik kan acteren Boris......quote:Op donderdag 29 april 2004 01:46 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Snap je het nou echt niet of doe je alsof?
Je hebt van die mensen die er geen probleem mee hebben om zichzelf voor lul te zetten...quote:Op donderdag 29 april 2004 01:47 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik kan acteren Boris......
Laten we aan die mensen nu net dit topic gewijd hebben. Je bent niet helemaal wakker meer of toch wel?quote:Op donderdag 29 april 2004 01:48 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen die er geen probleem mee hebben om zichzelf voor lul te zetten...![]()
haha idolsquote:Op donderdag 29 april 2004 01:46 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Sterke come-back![]()
Heb je nog wat zinnigs te melden?? Moet je je niet gaan afzetten tegen je mede-pubers die idols vanavond hebben gekeken??
Trouwens word je wel serieus genomen met die nep brommer?? Alle "echte" goths rijden toch een puch uit begin jaren 70 met hoog stuur........
Oh, je bent er zo een. Laat maar hangen, gaat je niet lukken...quote:Op donderdag 29 april 2004 01:49 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Laten we aan die mensen nu net dit topic gewijd hebben. Je bent niet helemaal wakker meer of toch wel?
CU2quote:Op donderdag 29 april 2004 01:48 schreef Elocyp het volgende:
Dat kotsen zullen ze helaas maar al te fijn vinden. Bij mij zit ook zo'n gothic mens opschool die een cu2 HAD. Er scheen op te staan dat ze van kotsen hield tijdens seks enzo...ZIEK dus. Nadat de hele school van haar cu2 afwist heeft ze de site maar van het inet afgehaald, ze zal zich wel geschaamd hebben voor de domme gothickheid ofzo.
Jammerquote:Op donderdag 29 april 2004 01:50 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Oh, je bent er zo een. Laat maar hangen, gaat je niet lukken...
Ik wist het!! Stereotypes he die goths...... Zijn allemaal hetzelfde die lui. Jij beaamt mijn vooroordelen weer. Meelopers allemaal.......quote:Op donderdag 29 april 2004 01:49 schreef luciferist het volgende:
[..]
trouwens ik heb ook een puch ui 75 met opgehoogt stuur, afgeslepen achtervork en vervangen door mijn eigensysteem![]()
lol die brommer heb ik al sinds mijn 6dequote:Op donderdag 29 april 2004 01:52 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik wist het!! Stereotypes he die goths...... Zijn allemaal hetzelfde die lui. Jij beaamt mijn vooroordelen weer. Meelopers allemaal.......
Jij valt in de CU2 doelgroep vriend. Ik wilde er eventjes mee aangeven dat meeste goths zielige pubers zijn die voor een bepaalde stroming willen kiezen. We hebben er al zoveel gehad..... punkers, gabbers, alto's en goths..... Of ken jij ook veel goths van 21+??quote:Op donderdag 29 april 2004 01:53 schreef luciferist het volgende:
[..]
je weet wel zo'n "site" die je zo van anderen kan copieren die al je vrienden en vriendinnetjes ook hebben, of heb je die ook niet?
lol integenstelling tot die CU2 breezers kan ik wel scripten en niet die "CU2 taal" copieren en ik ken inderdaad veel 21+ gothic'squote:Op donderdag 29 april 2004 01:56 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Jij valt in de CU2 doelgroep vriend. Ik wilde er eventjes mee aangeven dat meeste goths zielige pubers zijn die voor een bepaalde stroming willen kiezen. We hebben er al zoveel gehad..... punkers, gabbers, alto's en goths..... Of ken jij ook veel goths van 21+??
Dat kind snapte ff niet dat het not done is om CU2 te hebben. Can't blame her.
Alto iets anders als een goth?? Goh je meent het?? Dat wist ik niet zeg.....quote:Op donderdag 29 april 2004 01:59 schreef luciferist het volgende:
[..]
lol integenstelling tot die CU2 breezers kan ik wel scripten en niet die "CU2 taal" copieren en ik ken inderdaad veel 21+ gothic'salto is trouwens iets anders als een goth
ik niet maar als jij dat nou eens doet op je school voor "speciaale" kinderen dan snap je er miss wat meer van want zo ziet het er nutteloos uit, moet jij trouwens niet naar bedje?quote:Op donderdag 29 april 2004 02:00 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Alto iets anders als een goth?? Goh je meent het?? Dat wist ik niet zeg.....![]()
Heb je je spreekbeurt al eens gedaan over goths??
Interessant wat weet jij dat allemaal goed!!! Je moet dat mijn oma eens een keer komen uitleggen. Die kan ademloos daarna luisteren. En die kan ook erg goed met kinderen overweg!!quote:Op donderdag 29 april 2004 02:00 schreef luciferist het volgende:
en ik bedoel echte goth's niet zo'n 12 jarig meisje wat de large openslaat en een jurk koopt en fanatiek roept dat ze gothic is :S
dan voed je hem/haar tog op als een 12jarige breezerslet of zogenaamde superdude's die pooiersquote:Op donderdag 29 april 2004 02:03 schreef Buddha_Monk het volgende:
Topicstarter
![]()
[gal spui mode]
ik heb ook een schijthekel aan al die kutlui... achterlijke lui zeg... als ik later een keer vader wordt en ik krijg een kind die goth wilt worden ram ik em het hele huis door...
[/gal spui mode]
pfieew dat lucht op zeg
Ik ben helaas geen kind meerquote:Op donderdag 29 april 2004 02:01 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik niet maar als jij dat nou eens doet op je school voor "speciaale" kinderen dan snap je er miss wat meer van want zo ziet het er nutteloos uit, moet jij trouwens niet naar bedje?
Humm nee........quote:Op donderdag 29 april 2004 02:04 schreef EgoTrippin het volgende:
de wat volwassenere mensen houden hier op
aha inderdaad royquote:Op donderdag 29 april 2004 02:04 schreef luciferist het volgende:
[..]
dan voed je hem/haar tog op als een 12jarige breezerslet of zogenaamde superdude's die pooiers
zal ik dat maar doen dan, kan zij mij vertellen over hoe jij je oma altijd verwendequote:Op donderdag 29 april 2004 02:05 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik ben helaas geen kind meer![]()
Maar humm kom je het vertellen aan mijn oma!! Die vind speciale kinderen echt fantastisch. Dan krijg je vast en zeker ook een werthers echte. Met je stoere verhalen over echte goths.......![]()
das toch stoer kan je buiten al rokend op het schoolplein zeggen dat je eierstokken al er half uithalen van de hoeveelheden abortussenquote:Op donderdag 29 april 2004 02:06 schreef Black_elf het volgende:
[..]
aha inderdaad roy
misschien heeft die jongen liever dat zn kind ontmaagd wordt op haar 11e en dat ze op haar 13e zwanger is en vele geslachtsziektes rijgt :S
Ben je jaloersquote:Op donderdag 29 april 2004 02:07 schreef luciferist het volgende:
[..]
zal ik dat maar doen dan, kan zij mij vertellen over hoe jij je oma altijd verwende
Neuken goths liever niet dan???quote:Op donderdag 29 april 2004 02:06 schreef Black_elf het volgende:
[..]
aha inderdaad roy
misschien heeft die jongen liever dat zn kind ontmaagd wordt op haar 11e en dat ze op haar 13e zwanger is en vele geslachtsziektes rijgt :S
Zal jou oma leuk vinden om te horen. Beetje tactisch graag voor je oma.......jezussssquote:Op donderdag 29 april 2004 02:10 schreef luciferist het volgende:
[..]
jah want bejaardensex intresseert mij altijd zoveel![]()
![]()
Ik zal het aan je moeder doorgeven straks in bedquote:Op donderdag 29 april 2004 02:12 schreef luciferist het volgende:
[..]
juwel heel veel zelfs maar alleen niet met die breezerslet dat jij je vriendin noemt
moet je niet Gsus zeggen? want dat schijnt veel meer in te zijnquote:Op donderdag 29 april 2004 02:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Zal jou oma leuk vinden om te horen. Beetje tactisch graag voor je oma.......jezussss
goth neuken ook jaquote:Op donderdag 29 april 2004 02:10 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Neuken goths liever niet dan???
Maar goed ook kunnen ze zich ook niet voortplanten.......
Hmm waar wonen die breezersletten??? Wil me van het weekend wel eventjes laten pijpenquote:Op donderdag 29 april 2004 02:13 schreef Black_elf het volgende:
[..]
goth neuken ook ja
maar breezah sletten zijn er trots op dat ze op hun 11e zijn ontmaagd en vertellen tegen iedereen die het maar horen willen, wie ze het weekend weer gepijpt hebben.
en dat vind ik zeer triest.
Dat zegt je moeder ook altijd in bed als ik klaar komquote:Op donderdag 29 april 2004 02:14 schreef luciferist het volgende:
[..]
mother facker![]()
Nee ik wil wel weer eens wat anders......quote:Op donderdag 29 april 2004 02:15 schreef luciferist het volgende:
[..]
zelfde adres als je ouderlijk huistoeval?
Net of ik niet weet wat mijn moeder in bed zegtquote:Op donderdag 29 april 2004 02:16 schreef luciferist het volgende:
[..]
=/ das nog nix vergeleken met wat jouw moeder zegt
Inderdaad en jou moeder begint me ook te vervelen.........quote:Op donderdag 29 april 2004 02:17 schreef luciferist het volgende:
[..]
dat geloof ik wel ja
Mijn oma heeft liever een groen blaadje zoals jou.......quote:Op donderdag 29 april 2004 02:18 schreef luciferist het volgende:
dan neem je tog jouw oma? doet haar vast aan vroeger denken
Weten we lieverd. Alle goths zijn vroeger gepest daarom gaan ze ook bij die stroming.....quote:Op donderdag 29 april 2004 02:18 schreef Black_elf het volgende:
En als je doorgaat met die mensen pesten plegen ze zelfmoord, ik heb het zelf meegemaakt.
oke iemand met een laag IQquote:Op donderdag 29 april 2004 02:20 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Weten we lieverd. Alle goths zijn vroeger gepest daarom gaan ze ook bij die stroming.....
En als ze zelfmoord plegen..... Graag!!! Iedereen moet toch weten wat hij/zij doet met haar leven! Je zegt het net zelf!!![]()
Jawel jij was die gozer die zich graag verhulde in dames lingerie en zich vervolgens ging aftrekken voor de spiegel. De video gaat trouwens de familie rond. Erg vermakelijk hoor!!!quote:Op donderdag 29 april 2004 02:20 schreef luciferist het volgende:
[..]
haha heeft je moeder het nooit over mij gehad dan?
respecteer het dan en ga er niet zo dom over lullen?quote:Op donderdag 29 april 2004 02:20 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Weten we lieverd. Alle goths zijn vroeger gepest daarom gaan ze ook bij die stroming.....
En als ze zelfmoord plegen..... Graag!!! Iedereen moet toch weten wat hij/zij doet met haar leven! Je zegt het net zelf!!![]()
Met een hoog IQ willen ze ook nog wel zelfmoord plegen hoor........ Niet zo generaliseren graag.quote:Op donderdag 29 april 2004 02:22 schreef Black_elf het volgende:
[..]
oke iemand met een laag IQ
uuhm dat was ik niet maar je vader en te gelijk je grote broerquote:Op donderdag 29 april 2004 02:22 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Jawel jij was die gozer die zich graag verhulde in dames lingerie en zich vervolgens ging aftrekken voor de spiegel. De video gaat trouwens de familie rond. Erg vermakelijk hoor!!!
Ik zou het erg respecteren als alle goths zelfmoord zouden plegen.quote:Op donderdag 29 april 2004 02:23 schreef luciferist het volgende:
[..]
respecteer het dan en ga er niet zo dom over lullen?
Jij hebt de video ook gezien!!!quote:Op donderdag 29 april 2004 02:23 schreef luciferist het volgende:
[..]
uuhm dat was ik niet maar je vader en te gelijk je grote broer
Och dan zou ik een grote daad voor de mensheid plegen als daarmee al jullie soort was opgeruimd. Dus we hebben een deal........quote:Op donderdag 29 april 2004 02:25 schreef luciferist het volgende:
[..]
dan zorgen we er wel voor dat we jouw soort types met ons meenemen
Humm bij dat soort testen praten ze niet over negatief of positief maar in getallen....quote:Op donderdag 29 april 2004 02:26 schreef luciferist het volgende:
[..]
=/ de iq test was vast negatief ofnie?
Die pijpte toch alleen zei je??quote:Op donderdag 29 april 2004 02:26 schreef luciferist het volgende:
je dealt maar mooi met die breezers van je
Je hebt gelijk. Ik ga zo maar eens op bed aan. Moet onze 16 jarige gothic nog niet slapen?quote:Op donderdag 29 april 2004 02:31 schreef luciferist het volgende:
moet je trouwens nog niet naar bed? je oma zal je wel heel erg missen
onze 16 jarige gothic gaat tot 25 mei niet meer naar school uit protest omdat de examenstunts niet doormogen gaan dus slaapt hij overdag wel en gaat 's nachts achter de pc/naar cafe oidquote:Op donderdag 29 april 2004 02:32 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ga zo maar eens op bed aan. Moet onze 16 jarige gothic nog niet slapen?
quote:Op donderdag 29 april 2004 02:34 schreef luciferist het volgende:
[..]
onze 16 jarige gothic gaat tot 25 mei niet meer naar school uit protest omdat de examenstunts niet doormogen gaan dus slaapt hij overdag wel en gaat 's nachts achter de pc/naar cafe oid
Aggut. Succes met je examens.quote:Op donderdag 29 april 2004 02:34 schreef luciferist het volgende:
[..]
onze 16 jarige gothic gaat tot 25 mei niet meer naar school uit protest omdat de examenstunts niet doormogen gaan dus slaapt hij overdag wel en gaat 's nachts achter de pc/naar cafe oid
Nou zwarte elf, zij mogen dragen wat ze willen en wij mogen daarover een mening hebben en uitenquote:Op donderdag 29 april 2004 02:18 schreef Black_elf het volgende:
ik vind het zeer triest, dat jullie andere subculturen niet kunnen respecteren.
iedereen moet toch zelf weten hoe hij/zij leeft en wat voor kleren hij/zij draagt.
Ja, maar is er eigenlijk een subcultuur die zich walgelijker opstelt dan de goths? Ze zullen er zijn maar die zie zijn dan veel meer low-profilequote:Hebben jullie toch geen last van? en als je er wel last van hebt moet je niet kijken. Of jezelf ophangen, want er zijn wel honderden verschillende subculturen.
Geen problemen mee, als iemand zelfmoord pleegt door wat hier op een forumpje staat dan was die persoon zowiezo al niet lekker in zijn hoofdje. Aan de andere kant: hoe lekker ben je als je je gezicht bleekt, hier en daar je lichaam verfraait met zwarte accenten op de huid en deprimerende onderwerpen als uitgangspunt neemt voor de gemiddelde discussies.quote:En als je doorgaat met die mensen pesten plegen ze zelfmoord, ik heb het zelf meegemaakt. Wil je dat op[ je geweten hebben.
Ja, we hebben allemaal vast een heel laag IQquote:Ik vind het zeer triest en jullie hebben ook vast allemaal een laag IQ anders denk je niet zo!
ah, je wordt volwassenquote:Op donderdag 29 april 2004 08:20 schreef ToT het volgende:
Overigens worden mijn ideeën over "de maatschappij" en "de Top 40 muziek" enzo langzaam maar zeker wat milder.
dat kan ik me voorstellen, ik zie op de FP en hier op het forum Calvobbes elke dag weer een verbeten strijd leveren tegen users met een rechtsere mening dan hem (en dat is al snel, zo extreem links als hij is), met de fokcrew die niet meer ingaat op zijn vragen/bevelen tot modereren en met mensen die hem iets noemen of betichten van iets. Het verbaast me dat hij nog geen hartaanval heeft gehad van het fokkenquote:Op donderdag 29 april 2004 08:24 schreef ToT het volgende:
Nee het is meer beseffen dat het een hopeloze strijd is; je afzetten tegen de grootste deel van de mensheid is gewoon niet goed voor hart & bloedvaten.
Natuurlijk, het is toch algemeen bekend dat alleen goths slim zijn?quote:Op donderdag 29 april 2004 08:10 schreef MikeyMo het volgende:
Ja, we hebben allemaal vast een heel laag IQ
Je hebt gelijk, want Gothics hebben namelijk een hele strenge sexuele moraal.quote:Op donderdag 29 april 2004 02:13 schreef Black_elf het volgende:
goth neuken ook ja
maar breezah sletten zijn er trots op dat ze op hun 11e zijn ontmaagd en vertellen tegen iedereen die het maar horen willen, wie ze het weekend weer gepijpt hebben.
en dat vind ik zeer triest.
Ik voel mij dan ooik oprecht een untermensch vergeleken bij Goths:quote:Op donderdag 29 april 2004 08:34 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is toch algemeen bekend dat alleen goths slim zijn?
dat vind ik trouwens geen goth, meer een naziquote:Op donderdag 29 april 2004 08:39 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik voel mij dan ooik oprecht een untermensch vergeleken bij Goths:
[afbeelding]
kijk een ubermensch!
en wat een intelligentie straalt hij uit he
nu heb ik een stronthekel aan die panda's, maar in jouw geval zou ik eerder een uitzondering maken, en erop wijzen dat het in enkele individuele gevallen wel een verbetering is.quote:Op donderdag 29 april 2004 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
Mensen, blijf maar gewoon jezelf hoor, ik stoor me er niet aan. Alhoewel ik het ook achterlijk vind om met een kilo make-up op je smoelwerk (overigens, voornamelijk gezien bij puberende rebelletjes tussen de 12 en 15 jaar) rond te gaan lopen...
quote:Op donderdag 29 april 2004 09:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nu heb ik een stronthekel aan die panda's, maar in jouw geval zou ik eerder een uitzondering maken, en erop wijzen dat het in enkele individuele gevallen wel een verbetering is.
net zoals dat 'zwarte elf'-meisje eventjes terug, dat is zo lief en oprecht panda-mäßig dat ik bijna behoefte krijg haar uit te leggen dat ze in de armlengte moet snijden en niet over de breedte van de pols.
[afbeelding]
jullie dachten tog dat wij alleen geitenbloed dronken?quote:Op donderdag 29 april 2004 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
Die flesjes zijn te vrolijk voor die puberende rebelletjes
sshht, niet hardop zeggen, laat jongetjes als die lucifer nu eventjes in de waan dat hij tot een unieke subcultuur behoort, en boven de breezersletjes of trancelulletjes staat,quote:Op donderdag 29 april 2004 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
Maar dit meeloop gedrag is niets nieuws hoor. Over een jaartje of 2 staan ze weer te springen op DJ Tiesto ofzo...
ja, en jullie offeren geiten bij elke volle maan. Tevens drinken jullie bloed van maagdelijke vrouwen en zijn jullie zo depressief dat jullie mintens elke dag een kras in je arm zetten. Je punt was?quote:Op donderdag 29 april 2004 09:56 schreef luciferist het volgende:
[..]
jullie dachten tog dat wij alleen geitenbloed dronken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |