Jammerquote:Op woensdag 28 april 2004 14:49 schreef Spindizzy het volgende:
Die fles whiskey is er dus niet meer van gekomen
Vijf uur is héél vroegquote:We gaan met de auto... Morgen om 5 uur vertrekken weVanmiddag gaan we naar het huis van een vriend (die rijdt dus) en blijven daar slapen.
Alleen Harrie, de rest is nog buiten spelen.quote:Op woensdag 28 april 2004 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben je nu je katten nog ff aan het knuffelen?
Een kleine week. Zijn dinsdag weer terugquote:Op woensdag 28 april 2004 14:52 schreef Jessicaa het volgende:
Hoe lang ga je?
Dies al weg, had eerder vandaag haar afscheidsspeech al gehoudenquote:Op woensdag 28 april 2004 15:42 schreef Jessicaa het volgende:
Troel ga je ook? Heb ik dan weer gemist.heel veel plezier!!!!!
Dus in het vervolg mijdt ik Canal+ maar als ik met Julian tv aan het kijken ben, want ik wil niet dat hij zulke films ziet, dat vind ik echt onverantwoordquote:Geachte mevrouw Van Maanen,
Naar aanleiding van uw klacht met betrekking tot de film 'Van God Los',
uitgezonden door Canal+, voor 22.00 uur willen wij u het volgende
melden.
Canal+ is een zogenaamde bijzondere omroep, die contracten heeft met
haar abonnees en haar programma's gecodeerd uitzendt, waarbij daarnaast
voor ouders nog de mogelijkheid bestaat programma's met een pincode te
beveiligen. De omroep zendt derhalve niet uit via het 'open net' en
behoeft zich om die reden niet aan de vaste uitzendtijden te houden. Nu
zij aan bovengenoemde voorwaarden voldoet, mag Canal+ de film op ieder
moment van de dag uitzenden.
Naar wij aannemen, hebben wij u naar behoren geïnformeerd.
Ik geloof je gelijkquote:Op woensdag 28 april 2004 17:02 schreef LadyS het volgende:
wat een kluns
dat zou peter nou noooooooooit gebeuren
Ja, ja, ja foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 april 2004 17:06 schreef Angel22 het volgende:
Zow... ik ben vanmiddag lekker naar de kapper geweest!!! Tis mooi geworden![]()
Ik zal manlief wel ff vragen om foto's te nemen strax en dan laat ik het wel ff zien
quote:Op woensdag 28 april 2004 17:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ja, ja foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wij ook voor de grote standaard boodschappen hoor, maar eten halen we elke dag even apartquote:Op woensdag 28 april 2004 17:08 schreef LadyS het volgende:
wij doen altijd samen de boodschappen 1x in de weekdus als er wat vergeten is, zijn we allebei schuldig
Maar over het algemeen doet ie wel veel dingen vergeten, maar ja, daar zijn het mannen voor natuurlijk
alhoewel ik niet echt meer recht van spreken heb sinds ik zwanger ben
Of naar de marktquote:Op woensdag 28 april 2004 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:
en vaak tussendoor één keertje voor groente
Dat doe ik op zaterdag, maar op de markt kun je niet groente voor een hele week halenquote:Op woensdag 28 april 2004 17:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Of naar de markt![]()
Wow!!!quote:Op woensdag 28 april 2004 18:03 schreef Rewimo het volgende:
Miss_D en andere Gerolifhebbers: ik was daarstraks bij Blokker en die hadden een enorme stapel Gerobestekcassettes, 12-persoons inclusief visbestek, jamlepel en weet ik wat nog meer, heel-veel-delig dus, in klassieke stijl, van 394 voor 99 euro.
Jaaaaa die heeft mn tweelingzus volgens mij ook gekocht!! Die was er ook errug blij meequote:Op woensdag 28 april 2004 18:03 schreef Rewimo het volgende:
Miss_D en andere Gerolifhebbers: ik was daarstraks bij Blokker en die hadden een enorme stapel Gerobestekcassettes, 12-persoons inclusief visbestek, jamlepel en weet ik wat nog meer, heel-veel-delig dus, in klassieke stijl, van 394 voor 99 euro.
Zak er niet doorheenquote:Op woensdag 28 april 2004 18:30 schreef Jessicaa het volgende:
Ik doe vanavond even foto's plaatsen Rewimo. Nu even een kroeltje met Bo in ons bed. Is weer zo'n tijd geleden
Euh Solaquote:Op woensdag 28 april 2004 18:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jaaaaa die heeft mn tweelingzus volgens mij ook gekocht!! Die was er ook errug blij meeOf was dat nu van Sola...ikke niet meer weten..
Ja das ook zon bekend merk toch? Ik dacht dat zij die had, maar nu weet ik het ook niet meer!quote:Op woensdag 28 april 2004 18:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Euh SolaNu weet ik het niet meer... zou ook kunnen ja.
quote:Op woensdag 28 april 2004 19:18 schreef Zabb het volgende:
Beefcake, heb je de enquête al ontvangen?? Ben beetje benieuwd of ze aangekomen zijn!![]()
Dat geeft niet hoorquote:Op woensdag 28 april 2004 19:44 schreef beefcake het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het alleen nog niet gelezen![]()
Volgens mij hebben wij ook zo'n boom hier voor het huis!quote:Op woensdag 28 april 2004 19:55 schreef Lois het volgende:
Het onweert hier vreselijk, het stortregent en mijn mooie boom (zo'n japanse kers met van die roze bloesems) is bezig met het roze kleuren van de hele straat. Leuke boom maar hij is maar een week per jaar mooi en daarna heb je 7 dagen een roze straat.
Meen je dat nou..wat ben ik dan een held op sokken. Hoe leer ik dat ook?quote:Op woensdag 28 april 2004 19:59 schreef Rewimo het volgende:
Hier onweert het ook, heerlijk! Vannacht was er ook een enorme bui, vond ik wat minder. Met name omdat ik vlak daarvoor zwetend wakker werd omdat het zo heet was in de kamer. Maar ik kan echt genieten van een onweersbui, vooral als ik in mijn bed lig
Ja leuk zijn die he. Ik vind het alleen zo jammer dat ik er altijd verschrikkelijk van moet hatsjoeen! Maar vrolijk is het wel!quote:Op woensdag 28 april 2004 20:01 schreef Zabb het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij ook zo'n boom hier voor het huis!De hele straat ligt op dit moment bezaaid met roze blaadjes! Grappig!
![]()
Oh das iets minder! Ze ruiken wel heel sterk idd en hij is maar even in bloei, het is zo weer voorbij! Maar het idd wel een prachtig gezicht zo in de straat!quote:Op woensdag 28 april 2004 20:03 schreef clauwheee het volgende:
Ja leuk zijn die he. Ik vind het alleen zo jammer dat ik er altijd verschrikkelijk van moet hatsjoeen! Maar vrolijk is het wel!
Jaja, ik heb een hekel aan frontale foto'squote:Op woensdag 28 april 2004 18:30 schreef Jessicaa het volgende:
Echt heeeeeeeeeeeeeeeel gaaf Angel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Die rode kleur is echt heeeeeel mooi. Nu ook een foto met gezicht om te zien hoe het je staat!!!!!
Ik doe vanavond even foto's plaatsen Rewimo. Nu even een kroeltje met Bo in ons bed. Is weer zo'n tijd geleden
Ja idd maar niet veel een cm of 5 maar... gewoon ff de punten deruit.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Gaaf Angel!!!!!!!!!!!!! Is er nu ook iets van de lengte af?
*Clauwheee Angel22 de hand schudtquote:Op woensdag 28 april 2004 20:11 schreef Angel22 het volgende:
Onweer wordt ik ook niet vrolijk van dames... maar in huis gaat het nu wel.
Maar buiten dan kruip ik zowat huilend weg in een hoekje want ik ben echt als de dood voor die rotzooi...
Nou..de rommels schrik ik wel van maar ze zijn niet eng.. de flitsen welquote:Op woensdag 28 april 2004 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Wat vinden jullie dan zo eng aan onweer? Ik kan echt genieten van die prachtige flitsen.
Als je in huis bent, zijn die flitsen echt niet gevaarlijk. Als je buiten bent alleen als je in een vlak landschap zelf het hoogste punt bent.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou..de rommels schrik ik wel van maar ze zijn niet eng.. de flitsen welMisschien omdat ik weet dat die het gevaarlijkst zijn??
een vroeger vriendinnetje van me werd bang gemaakt voor onweer door haar moeder (onbewust). Zodra er ook maar een klap te horen was ging moeder hysterisch in 't hele huis de stekkers eruit trekken.... Vind je 't gek dat je kind dat paranoia-gedrag over gaat nemen..quote:Op woensdag 28 april 2004 20:18 schreef clauwheee het volgende:
Hmmmm ik voel me nu echt een schijterd*Clauwheee aan Rewimo en E.T. gaat denken als het hier gaat onweren
*
Dat vind ik ook altijd zo lekker ruiken, die regenquote:Op woensdag 28 april 2004 20:46 schreef clauwheee het volgende:
Haha Rewimo, dies leuk!
Ja dat van dat tellen vertelde mn vader vroeger ook E.T.! Mn vader staat ook altijd voor het raam als het onweert
Hier hebben we alleen tegen 17 uur een lichte regenbui gehad, meer nog niet. Rook heerlijk trouwens
Jakkie Angel22...
Sinds een paar meter van mijn (toen ouderlijk) huis een boerderij door een blikseminslag is afgefikt (15 jaar geleden alweer) heb ik het niet meer zo op onweerquote:Op woensdag 28 april 2004 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Wat vinden jullie dan zo eng aan onweer? Ik kan echt genieten van die prachtige flitsen.
schattigquote:Op woensdag 28 april 2004 21:01 schreef Jessicaa het volgende:
Rewimo hier zijn ze dan.
Bo is er erg blij mee, hij ligt nu ook bij dr in bed.
[afbeelding]
En Janneke wil er ook 1. Die vond hem schitterend. Ze ging steeds schaterlachen tegen dat ding en gaf kusjes. Lief he!!!! Ze mocht er alleen niet zo lang mee spelen van Bo
[afbeelding]
die is wel schoon. Ik heb de bodem zitten plamuren met een spatel tot ie weer goed wasquote:Op woensdag 28 april 2004 21:56 schreef clauwheee het volgende:
Daniman hoest met je pan afgelopen?
k vind het heerlijk, rooibos. Ik heb het voor het eerst op bij zangles. Er zit ook honingsmaak bij deze.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:08 schreef clauwheee het volgende:
Oe jakkes Rooibos.. op de een of andere maniet leer ik dat niet drinken...
1. Groene thee
2. Bosvruchten thee
3. Zuidvruchten thee
Ik drink bijna altijd thee..maar lust dan ook geen koffie...quote:Op woensdag 28 april 2004 22:27 schreef LadyS het volgende:
ik drink bijna nooooit thee...
ben ik zeker de enige?
Ook lekkerquote:Op woensdag 28 april 2004 22:29 schreef LadyS het volgende:
koffie lust ik ook nietik drink meestal fris, sapjes water, enz enz
haha ik heb precies hetzelfde!!quote:Op woensdag 28 april 2004 22:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik drink bijna altijd thee..maar lust dan ook geen koffie...
Haha wat doet je toetsenbord raarquote:Op woensdag 28 april 2004 22:31 schreef Jessicaa het volgende:
En ik drink nu een maand of 2 de thee ook zonder suiker. en eidnelijk vind ik eht lekker. Ni proef ej de smaakjes ook beter. Met suiker lijkt het allemaal op elkaar. Door me blaasontstekingen ben ik veel theek gaan drinken (eerst maar 1 bakkie per dag ofzo) En nu drink ik behalve melk bijna niks anders meer
Lol ladyS sapjes water, is dat lekker
quote:Op woensdag 28 april 2004 22:32 schreef Jessicaa het volgende:
shit net te laat
Ja dat moet ik eigenlijk nog wel doen he! Ik zal proberen de moed te verzamelen om me in het 'Stel je voor topic' voor te stellen!quote:Op woensdag 28 april 2004 22:33 schreef Jessicaa het volgende:
He Zabb ga jij je is voorstellen
Lekker juist!quote:Op woensdag 28 april 2004 22:35 schreef daniman het volgende:
wat ik echt smerige thee vind is trouwens Vanille-thee. Wie dat verzonnen heeft...
quote:Op woensdag 28 april 2004 22:31 schreef Jessicaa het volgende:
Lol ladyS sapjes water, is dat lekker
en bij inktvisringetjes dan?quote:Op woensdag 28 april 2004 22:34 schreef Jessicaa het volgende:
He getsie nee, maar ik vind citroen met niks lekker. O ja alleen als het warm is een schijfje in me cola.
Ja! Vanille thee!!quote:Op woensdag 28 april 2004 22:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lekker juist!Vooral die van Appie.
Ow het is ze gelukt hier toch nog te komen vandaag?quote:Op woensdag 28 april 2004 22:35 schreef Rewimo het volgende:
En nu heeft mijn moeder uit Turkije een pak appelthee meegenomen voor me
Ik wil een naaimachine, Bix heeft er net 1 gekocht bij Wehkamp en coolbabe heeft me verteld van die van de Blokker.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:36 schreef Jessicaa het volgende:
O ik heb weer wat gemist
Wie koop wat voor naamachine?
Bij de blokker hebben ze er nu ook 1 in de aanbieding zag ik
Die heb ik juist op mijn werk gehad en ik vond het echt 3x niksquote:Op woensdag 28 april 2004 22:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lekker juist!Vooral die van Appie.
Ja, om 5 uurquote:Op woensdag 28 april 2004 22:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow het is ze gelukt hier toch nog te komen vandaag?
Lol ladys, je neemt dat toch juist van mij met me chronische spelfouten niet serieus hequote:Op woensdag 28 april 2004 22:36 schreef LadyS het volgende:
[..]
stelletje mierenn****ers
quote:Op woensdag 28 april 2004 22:38 schreef Jessicaa het volgende:
[..]
Lol ladys, je neemt dat toch juist van mij met me chronische spelfouten niet serieus he![]()
Vanavond?????? dat hoop ik toch niet?quote:Op woensdag 28 april 2004 22:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, om 5 uur
Dat doe ik ook altijdquote:Op woensdag 28 april 2004 22:38 schreef LadyS het volgende:
WAAROM wil ik nou altijd turkijke typen ipv turkije![]()
Nee, vanmorgenquote:Op woensdag 28 april 2004 22:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Vanavond?????? [sub]dat hoop ik toch niet?[sub]
quote:Op woensdag 28 april 2004 22:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd
* Jonnetje (uitgeblust) komt zich even snel melden..*quote:Op woensdag 28 april 2004 20:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
een vroeger vriendinnetje van me werd bang gemaakt voor onweer door haar moeder (onbewust). Zodra er ook maar een klap te horen was ging moeder hysterisch in 't hele huis de stekkers eruit trekken.... Vind je 't gek dat je kind dat paranoia-gedrag over gaat nemen..
Ik ging altijd met mijn vader bliksems kijken.. in de hoop van die mooie kettingen te zien.
Maar hoe ik mijn vriendin er toen vanaf heb gekregen? Ik heb haar verteld: tussen de flits en de donder tellen. Als er meer dan 10 tellen tussen zitten (rustig tellen) dan is het onweer meer dan 3km weg en is er dus geen enkele reden tot ongerustheid. (elke 3 seconden staan ongeveer voor een kilometer).
Ik tel nog steeds vaak (onbewust) maar dan in de hoop dat 't dichterbij komt![]()
Roos is zeg maar de merkkleding onder de zelfmaakmode. (alleen voor meisjes meen ik)quote:Op woensdag 28 april 2004 22:40 schreef Lois het volgende:
Roossetjes Jessie? Wat zijn dat??
quote:Op woensdag 28 april 2004 22:45 schreef Jessicaa het volgende:
He Jonnetje je moet vehralen gaan schrijven
Met een snelheid lees ik je verhaaltje!!! En krijg de rillingen over me rug!!!!!
Lol Daniman ik dacht je het over Vera Man had. Ik denk die is gek die is toch geen 23. En 1 sec later denk ik wat moet Daniman met Vera Man in zijn msn. Nou ja ik lig in een deuk hier![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 22:52 schreef Rewimo het volgende:
't Is erg gezellig hier, maar ik ga mijn bed weer op de proef stellenHet heeft al een knuffelsessie met Christan overleefd vandaag
Welterusten!
Done!quote:Op woensdag 28 april 2004 22:33 schreef Jessicaa het volgende:
He Zabb ga jij je is voorstellen
De Brother XL-2120quote:Op woensdag 28 april 2004 22:57 schreef Jessicaa het volgende:
Loisssssssssssssssssssssss, ik zie er heel veel op de wehkamp staan in de aanbieding. Welke bedoel jij dan? En welke heeft bix?
Pikt koekje van clauwhee
Ze de koekjes dan maar tussen ons in zetquote:Op woensdag 28 april 2004 22:57 schreef Jessicaa het volgende:
Pikt koekje van clauwhee
Ik zou voor die met dat persklikvoetsysteem gaan. (al heb ik geen idee wat 't isquote:Op woensdag 28 april 2004 23:00 schreef Jessicaa het volgende:
Thx ET.
Ik zie ze staan. Er staan er 2 van 135 trouwens. Weet jij dan wat handiger is. De ene heeft 22 steeksoorten de ander 21 maar de ander heeft weer een persklikvoetsysteem (alsof ik weet wat het is)
Jajaja heb je gezien hoor Zabbbb, held![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 23:08 schreef bixister het volgende:
zeg clauwhee ik hoorde Duimelot iets mompelen...
heel gezellig maar eh zou jij niet es naar bed?quote:Op woensdag 28 april 2004 23:10 schreef clauwheee het volgende:
Volgens mij zijn we allemaal een beetje melig....maar wel gezellig
Ow had ik niet verteld toen ik me een tijd geleden voorstelde dat ik af en toe oost-indisch doof ben???quote:heel gezellig maar eh zou jij niet es naar bed?
Ik hou ook van jou Bixquote:Op woensdag 28 april 2004 23:22 schreef bixister het volgende:
trusten jessie. en clauwhee.
Ik begin het te herkennen. De laatste paar maanden begin ik ook dit gedrag te vertonen dat ik haast zowat niet meer naar buiten wil/ga/durf te gaan. Ik was 25 (ben nog 27) toen ik het huis uitging (lees: eruit getrapt) en alleenstaand zijn is niet echt bevordelijk . . .quote:Syrena schreef het volgende:
Je mist niks, ik heb verder niks uitgelegdIk zit alleen al 3 jaar tegen mn scriptie aan te hikken, durf niet op banen te solliciteren op mijn "niveau" enneeh nog meer van die mutsendingen die ik niet durf en waar ik uitvluchten voor verzin.
En ik ben 27 en woon nog thuis... Nu is daar op zich niks mis mee, maar mijn ouders gingen vorig jaar een week op vakantie, en toen heb ik me zo kut gevoeld, ik ben echt een week niet buiten geweest omdat ik niet meer durfde....
quote:Op woensdag 28 april 2004 22:47 schreef daniman het volgende:
en wie is Vera Man dan ?
Gefeliciteerd Beefcake en ShaoliN!quote:Op donderdag 29 april 2004 07:42 schreef beefcake het volgende:
En we zijn vandaag vier jaar bij elkaar!!![]()
![]()
ShaoliN ik vind je lief![]()
![]()
![]()
Blikseminslag, afweerdinges werkt niet, brand, engquote:Op woensdag 28 april 2004 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Oh, gaaf!!! Ik noteer em even, thanxquote:Op woensdag 28 april 2004 22:34 schreef Lois het volgende:
joehoe Miss D??
Ik heb naaien voor dummys gevonden denk ikbij de ECI
[afbeelding]
Handboek naaitechnieken mag beslist het meest complete naslagwerk over zelfmaakmode worden genoemd. In 16 uitgebreide hoofdstukken komen alle denkbare technieken op een glasheldere manier aan de orde. Met talloze foto's en duidelijke uitleg, en krijgt u informatie over stoffen, materialen en fournituren. Wie voor het eerst mode maakt zal op alle beginnersvragen antwoord krijgen. De meer gevorderde doe-het-zelver vindt er professionele uitleg over zaken als patroontekenen, versteviging, voering, figuurnaden, rimpels, plooien, sluitingen en meer.
gefeliciteerd beefcake en shaolinquote:Op donderdag 29 april 2004 07:42 schreef beefcake het volgende:
En we zijn vandaag vier jaar bij elkaar!!![]()
![]()
ShaoliN ik vind je lief![]()
![]()
![]()
Ja, ze groeien belachelijk hard! Dylan ook alweer 4 weken....quote:Op donderdag 29 april 2004 08:57 schreef beefcake het volgende:
Belana wat worden ze snel groot he? Dylan is morgen ook al weer vier wekenMaar ik vind het wel steeds leuker worden! En schiet eens een beetje op met die foto's.
Vergeet je Liam er niet op te zetten?
![]()
En allen bedankt voor de felicitaties![]()
quote:Op donderdag 29 april 2004 09:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Beefcake, ik heb nog geen post van jou gehad, kan dat kloppen?
Snap dat dan, het is moederdag!! Voor die gelegenheid moet je allerlei rare huishoudelijke apparaten bestellen voor moeder (de stoomeendquote:Op donderdag 29 april 2004 09:20 schreef beefcake het volgende:
GRRRRR zit ik te wachten tot ATWT begint, komt dat stomme RTL ShopEn dat was net afgelopen! Maar neeeeee
![]()
Nee de "vriend" heb ik twee weken geleden de deur uitgedaan. Hij maakte het in principe alleen erger, hij snapt er helemaal niks van ("Gewoon die scriptie afmaken!" "Tsss, waarom durf je geen autoweg te rijden???"). Toen we een half jaar verkering hadden mocht ik niet mee naar zijn voetbalclub (waar hij toen trainer was), hij vond het maar niets dat hij weer een andere vriendin kwam voorstellen. Ik heb hem toen wel gezegd dat ik me daardoor echt enorm gekwetst voelde, maar er verbeterde niet echt iets. Dat komt gewoon ook door mijn faalangst, ik denk maar steeds dat ik fout zit in een relatie, dat ik mezelf maar opzij moet schuiven etc. Daarom duren mijn relaties ook langer dan gezond is (en bellen mijn exen een paar maanden nadat het uit is weer vrolijk op:"o, ik mis je zoooooo" Ja geen wonder, ik maak geen ruzie, laat iedereen fijn zijn gang gaan etc.)quote:Op donderdag 29 april 2004 01:45 schreef ThunderChild het volgende:
Nog ff een postje vanuit het vorige deel (Je ken tegenwoordig ook geen dagje de hort opgaan):
[..]
Ik begin het te herkennen. De laatste paar maanden begin ik ook dit gedrag te vertonen dat ik haast zowat niet meer naar buiten wil/ga/durf te gaan. Ik was 25 (ben nog 27) toen ik het huis uitging (lees: eruit getrapt) en alleenstaand zijn is niet echt bevordelijk . . .
Had je vorig jaar trouwens geen vriend die je ermee kon helpen cq nu jouw ermee kan helpen ??
Kom ik even langs als 'professional'....quote:Op woensdag 28 april 2004 22:34 schreef Lois het volgende:
joehoe Miss D??
Ik heb naaien voor dummys gevonden denk ik bij de ECI
[afbeelding]
Handboek naaitechnieken mag beslist het meest complete naslagwerk over zelfmaakmode worden genoemd. In 16 uitgebreide hoofdstukken komen alle denkbare technieken op een glasheldere manier aan de orde. Met talloze foto's en duidelijke uitleg, en krijgt u informatie over stoffen, materialen en fournituren. Wie voor het eerst mode maakt zal op alle beginnersvragen antwoord krijgen. De meer gevorderde doe-het-zelver vindt er professionele uitleg over zaken als patroontekenen, versteviging, voering, figuurnaden, rimpels, plooien, sluitingen en meer.
Jaaaaaaa kralen zijn leukquote:Op donderdag 29 april 2004 10:49 schreef clauwheee het volgende:Ik heb net mijn kralen gehaald
Het begin is er
Foei Jonnetje, je zit een beetje te crosspostenquote:Op donderdag 29 april 2004 10:51 schreef Jonnetje het volgende:
Er staan een paar taartfoto's in het fototopic hoor!
Ik zal alle foto's even op Wilyan zijn website zetten zodat iedereen die ook kan bekijken..
Leuk he!!!quote:Op donderdag 29 april 2004 11:02 schreef beefcake het volgende:
[..]
Jaaaaaaa kralen zijn leuk
Je bezorgt me de kriebels met je kralen weet je datVroeger zat ik ook constant kralen te rijgen. En dan weer uit elkaar halen en een andere ketting maken
![]()
Nouuuuuuuuuuuuuuu..........................quote:Op donderdag 29 april 2004 11:03 schreef beefcake het volgende:
[..]
Foei Jonnetje, je zit een beetje te crossposten![]()
Ze hebben nu ook zonder "stukjes"quote:Op donderdag 29 april 2004 11:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Pluisje![]()
![]()
Dat jij dat spul weg krijgt
quote:Op donderdag 29 april 2004 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je ze nou online besteld Clauwheee? En zo ja, waar?
Lekker hoorquote:Op donderdag 29 april 2004 11:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Pluisje![]()
![]()
Dat jij dat spul weg krijgt
Klopt, dus voor mij was dit ideaal!quote:Op donderdag 29 april 2004 11:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Gebookmarkt. Ze is niet heel duur, of lijkt dat zo?
Dat is inderdaad mijn voornaamste zorg, let ik er verdorie zo goed op dat ik dingen eet die geen kwaad kunnen tijdens de zwangerschap, kan je ontbijtje zomaar bedorven zijn omdat er een scheurtje in de verpakking zitquote:Op donderdag 29 april 2004 11:16 schreef beefcake het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Pluisje zet je er ook ff bij dat het net zo goed bedorven had kunnen zijn in zo'n open verpakking?! Of zat er nog geen gaatje in toen je het kocht?
Ja inderdaad, goed he! Ik was dan ook geen verzendkosten kwijtquote:Op donderdag 29 april 2004 11:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh Clauwheee, boven de twintig euro betaal je zelfs geen verzendkosten
* clauwheee enthousiast wordt
Heb jij een compleet starterskitje of zo? Hoeveel was je daaraan kwijt, als ik zo brutaal mag zijn?
Oeh idd shit clauwheee. Maar gelukkig is het niet zo'n mooi weer. Maar wel weer mooi weer voor je kralen en dan moet je werken. Nou ja werkzequote:Op donderdag 29 april 2004 11:46 schreef clauwheee het volgende:Beefcake
Shittie, mn werk belt net, ik moet zo heen om ff te werken. Beetje kort dag, maar tis mn tante die belde (zij is de bedrijfsleider), mn nichtje is erg zieken ze moet naar huis. Dan hoef ik niet eens te twijfelen om voor dr in te vallen! Ik moet tot 15 uur en daarna moet ik nog naar school voor een vergadering...
Doe je goed, aan zo iemand heb je niet echt veel aan (Als ik jou was, had ik 'm al veel eerder gedumpt, maar dat ter zijde).quote:Op donderdag 29 april 2004 10:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee de "vriend" heb ik twee weken geleden de deur uitgedaan. Hij maakte het in principe alleen erger, hij snapt er helemaal niks van ("Gewoon die scriptie afmaken!" "Tsss, waarom durf je geen autoweg te rijden???"). Toen we een half jaar verkering hadden mocht ik niet mee naar zijn voetbalclub (waar hij toen trainer was), hij vond het maar niets dat hij weer een andere vriendin kwam voorstellen. Ik heb hem toen wel gezegd dat ik me daardoor echt enorm gekwetst voelde, maar er verbeterde niet echt iets. Dat komt gewoon ook door mijn faalangst, ik denk maar steeds dat ik fout zit in een relatie, dat ik mezelf maar opzij moet schuiven etc. Daarom duren mijn relaties ook langer dan gezond is (en bellen mijn exen een paar maanden nadat het uit is weer vrolijk op:"o, ik mis je zoooooo" Ja geen wonder, ik maak geen ruzie, laat iedereen fijn zijn gang gaan etc.)
Maar ik ga nu...*BIBBER*, in de auto nog even oefenen wat ik moet gaan zeggen (alsof ik dat niet al een week doe).
Tot straks!!![]()
* reminder to self: leest een stukje verder voortaan *quote:Op donderdag 29 april 2004 12:59 schreef Syrena het volgende:
Ow, men ik krijg meteen zin om ook kralen te bestellen, ik ben niet eens op die site geweest !
Ben terug van de HA, obviously. We hebben zowat 30 min. zitten te praten, ze neemt echt de tijd. Ze gaat me iig opgeven bij het RIAGG, voor een intake-gesprek. Als dat te lang gaat duren kan ik haar alsnog bellen voor telefoonnummers van privé-therapeuten. De wachttijd is daar korter, maar het is wel duurder. Ze vond me geen verloren zaak in elk geval !!
Ik heb mijn beste vriendin ingelicht, die was ook blij dat ik er iets aan ging doen. Ze had zelf ook goede ervaringen met dezelfde HA (alleen heeft zij iets in de richting van obsessief-compulsief gedrag, maar gaat nu ook stukken beter). Ik was wel helemaal bezweet toen ik naar buiten liep! Kreeg uiteraard binnen meteen een enorme rooie boei, maar ik dacht: SCHIJT, ik wil gewoon mijn verhaal vertellen.
En daarna heb ik kaartjes gekocht voor een Soulavond morgenavond EN ben ik naar de supermarkt geweest ! Was toch al zweterig, hahaha!
Zo, heel verhaal, ik ga nu ff kraaltjes kijken!
quote:Op donderdag 29 april 2004 13:51 schreef Knorretje het volgende:
http://www.marleentimmer.com/worteldrie/baby/bouncingbelly.html (er staan er nog twee)
ik was aan het googlen op babykamerquote:Op donderdag 29 april 2004 13:59 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer op?
Ze zijn wel leuk, vooral die bouncing in the belly![]()
Humorquote:Op donderdag 29 april 2004 13:51 schreef Knorretje het volgende:
http://www.marleentimmer.com/worteldrie/baby/bouncingbelly.html (er staan er nog twee)
je mag het nu wel zeggen hoor, het staat nu in MED dus het is officieelquote:Op donderdag 29 april 2004 07:25 schreef beefcake het volgende:
edit
wie dit gelezen heeft, hou het voor je aub
ik mocht het niet zeggen
Jeeeeeee ShaoliN is mod in V&Aquote:Op donderdag 29 april 2004 14:43 schreef Lois het volgende:
[..]
je mag het nu wel zeggen hoor, het staat nu in MED dus het is officieel
Ik kreeg op mijn flikker en moest het edittenquote:Op donderdag 29 april 2004 14:43 schreef Lois het volgende:
[..]
je mag het nu wel zeggen hoor, het staat nu in MED dus het is officieel
Draai het maar om hoorquote:Op woensdag 28 april 2004 22:41 schreef daniman het volgende:
is Vera's man zo jong? In zijn nick op MSN staat dat ie 23 is geworden! Dan is ie jonger dan mij! Ik had hem ouder verwacht
Ouch. *insert hier knuffel smilie die niet in het rijtje staat, maar wel op Fok! circuleert*quote:Op donderdag 29 april 2004 16:00 schreef Sylvana het volgende:
-knip-
Is dat in de winkel te koop??quote:Op donderdag 29 april 2004 15:32 schreef moussy het volgende:
[..]
Draai het maar om hoor
Oh ja, Margriet heeft ook een naai-bijbel voor beginners
Ik heb hem ooit eens bij een bruna gekocht in een aanbiedingen bak.quote:Op donderdag 29 april 2004 18:30 schreef Lois het volgende:
[..]
Is dat in de winkel te koop??
En Brighteyes, bedankt voor de tips. Ik heb 2 jaar een naaicursus gedaan maar dat is wel 16 jaar geledendus ik zal eens kijken hier in het buurthuis voor info.
ik zag het inderdaad later in zijn nickname ookquote:Op donderdag 29 april 2004 15:32 schreef moussy het volgende:
[..]
Draai het maar om hoor
Is het deze Mous?quote:Op donderdag 29 april 2004 18:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit eens bij een bruna gekocht in een aanbiedingen bak.
-edit- Ik heb hem er even bij gepakt, en hij is van de Margriet en van Knip
Zoals ik net al in het ER topic postte:quote:Op donderdag 29 april 2004 20:19 schreef Lois het volgende:
lekker onderuit hangen op de bank en ER.
Ja, haha. Misschien zijn mensen al onderweg naar Koninginnenacht?quote:Op donderdag 29 april 2004 20:04 schreef Zabb het volgende:
'k moet zeggen dat het nog aardig rustig is hier! Gisterenavond was het nog zo gezellig druk!
Heeft iemand hier nog een leuk onderwerp om over te kletsen???
Oh wat gezellig dat Bea langskomtquote:Op donderdag 29 april 2004 20:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja lief is dat hequote:Op donderdag 29 april 2004 20:23 schreef Sylvana het volgende:
Julian heeft nou een nieuw vriendinnetje, dat meisje is zo stapelgek op hem, ze loopt echt de hele dag achter hem aan en alles wat Julian doet vind ze leuk en ze lacht de hele tijd naar hemKleuterliefdes
Dat is wel een handig boek! Vroeger had ik die ook (kwijtgeraakt tijdens een van de vele verhuizingen en/of boedelscheiding). vond 'm voornamelijk handig voor de trucjes en de 'hoe-doe-je-dat-ook-alweer' dingetjes.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:22 schreef Lois het volgende:
[..]
Is het deze Mous?
http://www.nl.bol.com/is-(...)6787989&Section=BOOK
zow lange link![]()
quote:Op donderdag 29 april 2004 20:44 schreef Zabb het volgende:
[..]
Wel balen dat je moet werken!
Ik weet eigenlijk helemaal niet waar je werkt?quote:Op donderdag 29 april 2004 21:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]Ik snap nog steeds niet waarom we uberhaupt open zijn, maar goed. Zolang ik 200% krijg vinnik het best
Ik studeer nog (Communicatie) en daarnaast werk ik bij de Etosquote:Op donderdag 29 april 2004 21:32 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk helemaal niet waar je werkt?![]()
quote:Op donderdag 29 april 2004 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik stomverbaasd ben over hoe veel winkels er morgen open zijn.
De Gamma is zelfs gewoon de hele dag open!
Je zal daar werken... OK, je krijgt wel goed betaald, maar soms wil je toch gewoon wat leuks doen met je vrienden...
Ik hoop eigenlijk dat de supermarkt morgen nog eventjes open is. Ik heb nog geen eten voor morgen in huis!quote:Op donderdag 29 april 2004 21:43 schreef Rewimo het volgende:
Bij ons is de supermarkt tot 13.00 uur open. Vroegah was dat toch allemaal niet?
Haha ik belde net met mn tante en die zei precies hetzelfdequote:Op donderdag 29 april 2004 21:50 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat de supermarkt morgen nog eventjes open is. Ik heb nog geen eten voor morgen in huis!![]()
Lekkere ouders heb jij zeg! Zo lijkt het wel dat jij zijn moeder bent?quote:Op donderdag 29 april 2004 22:07 schreef Sylvana het volgende:
ggrrrrr![]()
Julian zat om 10 uur nog op zijn kamer te spelen, hij had nog geen flesje gehad en hij had vannacht in zijn bed geplast en nou was me ma hem vergeten een luier om te doen![]()
Ow wat zielig toch weer clauwhee! Sterkte hoor, geef d'r maar een extra knuffel!quote:Op donderdag 29 april 2004 22:11 schreef clauwheee het volgende:
Mijn nichtje heeft nu al voor de derde keer prednisolon gekregen...Dat mag eigenlijk helemaal niet omdat het zulk rotspul is, en de apotheek wilde het zelfs eerst niet eens meegeven omdat ze in de pc zagen dat ze het hiervoor al twee keer had gehad...ik vind dr zo zielig!Ze is heel flink
Ach, ik ben het wel gewend intussen, en er wat van zeggen helpt nietquote:Op donderdag 29 april 2004 22:16 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Lekkere ouders heb jij zeg! Zo lijkt het wel dat jij zijn moeder bent?
neee...zeg dat het niet waar is.....niet ook nog luiers om???? nee toch???quote:Op donderdag 29 april 2004 22:07 schreef Sylvana het volgende:
ggrrrrr![]()
Julian zat om 10 uur nog op zijn kamer te spelen, hij had nog geen flesje gehad en hij had vannacht in zijn bed geplast en nou was me ma hem vergeten een luier om te doen![]()
Gelukkig ligt ie nou bijna te slapen![]()
overdag issie wel zindelijk, en 's nachts meestal ook wel, alleen soms gaat het nog misquote:Op donderdag 29 april 2004 22:21 schreef Belana het volgende:
[..]
neee...zeg dat het niet waar is.....niet ook nog luiers om???? nee toch???
Maar volgens mij is het dan wel zo handig juist geen luier meer om te doen, dan wordt hij iig wakker als het een keertje mis gaat. Dat helpt bij de training.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
overdag issie wel zindelijk, en 's nachts meestal ook wel, alleen soms gaat het nog mis
dat hebben we al geprobeerd, maar helpt nietquote:Op donderdag 29 april 2004 22:27 schreef coolbabe het volgende:
Jeutje Syvana, kun je niet samen met de broers/zussen* collectief in staking gaan? Misschien krijgen ze dan wel eens in de gaten waar ze mee bezig zijn.
Ik kan me best kwaad maken om zulke verhalen
*doorstrepen wat niet van toepassing is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |