Laat 'm alsjeblieft naar PSV gaan...!!!quote:Pas op hč, da's een goalgetter eerste klas.
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum2/334.phpquote:Op maandag 3 mei 2004 21:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Laat 'm alsjeblieft naar PSV gaan...!!!
(Denkt aan originele spreekkoren en spandoeken)
Zelfspot is goed!quote:Op maandag 3 mei 2004 21:49 schreef jonny het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum2/334.php
Kostelijk![]()
Hij is zelfs al gespot in een shirt van PSVquote:Op maandag 3 mei 2004 16:58 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Pas op hč, da's een goalgetter eerste klas.
Zo oud is hij toch ook niet?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:17 schreef popolon het volgende:
Wie kent hem niet, Peter Hoekstra stopt na dit seizoen met voetballen (Stoke City)
quote:Twente wil Jason Culina
Volgens de Telegraaf heeft FC Twente Jason Culina (24) een contractvoorstel gedaan en wil het vandaag weten of de Australiër hierop ingaat. Culina speelt momenteel in Jong Ajax en speelde eerder op huurbasis voor Ajax's Belgische satellietclub GBA en de Graafschap. Dit seizoen kwam hij drie keer in actie in de hoofdmacht van Koeman. Culina kan worden ingezet als nummer 10, maar ook als diepste spits. Ook FC Groningen heeft interesse voor de transfervrije "Aussie".
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:05 schreef chelloboy het volgende:
Kluivert naar PSV. Een gerucht of toch...
Haha, als dit geen gerucht meer is dan vreet ik m'n schoen op... Zou wel heeeeeel mooi zijn voor PSVquote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:05 schreef chelloboy het volgende:
Kluivert naar PSV. Een gerucht of toch...
Kluivert verdient maar 3 miljoen euro per jaar, dat moet wel op te hoesten zijn voor PSVquote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:26 schreef Marla_Singer het volgende:
[..]
Haha, als dit geen gerucht meer is dan vreet ik m'n schoen op... Zou wel heeeeeel mooi zijn voor PSV![]()
Klopt stond bij ons in het clubblad.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Davey Brothwell komt ook las ik.
In het BD ook al. Ook nog iemand van BVV las ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt stond bij ons in het clubblad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |