en ondertussen? 'k heb weinig anders meer te doen, ben al klaar met de andere planeten..quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:06 schreef Enyalius het volgende:
op een gegeven moment zal een Visquis je aanspreken. die lijdt je naar de jekk'jekk bar en dan ga je vandaar uit verder naar goto's yacht en dan ben je klaar met nar shaddaa
Alleen heb je voor 75% (zo niet meer) van het spel geen enkel idee van wat er aan de hand is, en heb je zelfs op verschillende punten geen eens enige notie van waar je überhaupt bent of heen gaat. Pas wanneer je je een weg door het laatste level begint te klikken (Insanity, Force Storm, Force Storm, volgende kamer, herhaal) begin je een idee te krijgen van waar het plot nu in godsnaam om draait. En ik heb toch echt bijna alle sidequests gedaan.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:10 schreef Georges het volgende:
Als je deel 2 wil samenvatten en zonder spoilers, dan gaat het over een (voormalige) Jedi die verkeerde beslissingen heeft gemaakt en probeert die te herstellen en daarnaast het universum wil redden (correct me if I'm wrong).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen problemen daar gehad. Je moet die lui wel ff vet pimpen met implants en (weapon) upgradesquote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:51 schreef Enyalius het volgende:
ik heb net even gespeeld...uitgespeeld om precies te zien
moest alleen nog de academy op Malachor V doen. Darth Traya was wel erg makkelijk :S
in het hele spel heb ik maar 1 moeilijk gevecht gehad. dat was op de terug komts op Dxun. je moet je group in 2 party maken. 1 gaat naar Orderon en de andere de jungle van dxun in naar een sith tomb van Freedon Nadd. in die tomb het allerlaatste gevecht tegen die 3 dark jedi had ik moeite, speelde toen met Visas, Mandalore en Boa-Dur. niet echt geweldig als party hehe.
Dat beteken maar 1 ding. Zo snel mogelijk opnieuw spelen.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:12 schreef Young_David het volgende:
Zo ... de aftiteling speelt nu op m'n tv ... tis kwart over 11, m'n leven kan weer verder ... eerst avondeten
quote:Op maandag 7 maart 2005 23:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat beteken maar 1 ding. Zo snel mogelijk opnieuw spelen.![]()
Ik heb het nu 2x uitgespeeld en ben nu weer opnieuw bezig.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die eindbazen vielen wel wat tegen. Voor ik het doorhad, waren ze al verslagen. Er zijn turrets waar ik meer moeite mee hadquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:13 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik heb het spel vorige week ook eindelijk uitgespeeld op lightside. Die eindbazen waren wel erg makkelijk maar ja, ik had ook wel erg veel XP. Ik heb er zo'n 58 uur over gedaan en nog 3 of 4 quests over.
Voor de zekerheid toch maar even vragen ... is het een legale versie? Anders kun je een herinstall proberenquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:32 schreef HansvanOchten het volgende:
Bij mij loopt laad hij ineens niet meer. Ik krijg een klein balkje en that it. In XP staat er dan zo'n tekentje met swkotor2 file is corrupted.
Iemand een oplossing?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |