Ja, Ati kaart. Had gister op een ander forum gelezen dat veel mensen met een Ati kaart er last van hebben. Daar werd ook gezegd om 4.11 te nemen. Helpt inderdaad wel.quote:Op zondag 13 februari 2005 14:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toevallig een ATi video kaart? Ik had hetzelfde probleem, de oplossing is om de 4.11 Catalyst drivers te installeren, dan loopt het wel goed en het aantal crashes nu is minimaal in vergelijking met de 5.1 Catalysts.
Inderdaad dit vind ik ook erg irritant. Ook bij het Swoop Racen. Eerst 20 seconden laden, 10 seconden racen bots je ergens tegenaan en moet je overnieuw beginnen. Weer 20 seconden laden, even praten en wéér 20 seconden ladenquote:Op zondag 13 februari 2005 16:29 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het wel vervelend dat je op Telos af en toe tussen 3 relatief kleine gebieden moet reizen en daardoor dus 3 of 4 keer moet laden. Dat klopt dus wel.
Ik ben zo'n 14 uur bezig.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:16 schreef H.Flick het volgende:
Wat ga jij ontzettend snel! Ik zit op zo'n 8 uur speeltijd en zit nu op Telos. Hoelang heb jij al gespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Georges op 13-02-2005 23:31:31 ]Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
quote:Op zondag 13 februari 2005 23:04 schreef Georges het volgende:
[..]
Ik ben zo'n 14 uur bezig.
Dus dan mag het wel. Ben al wel op 4 planeten geweest.
Dat laden gaat trouwens erg snel. Paar seconden denk ik.
Weet iemand hoe je er voor kan zorgen dat je karakter stealth gebruikt en zich kan cloaken. Of is dat daar niet voor? Heb Mira een stealthband gegeven.
Ben nu met een irritant gevecht bezig:Ja daar ben ik nu ook en heb gewoon te weinig medpacsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de rest ga ik een brief schrijven naar de ontwikkelaars dat het spel veeels te verslavend is en daardoor kom ik niet meer aan mijn nachtrust toe
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zit nu de afgelopen 7 uur op deze planeet en ben nu op de Goto's Yacht. vraag me af hoeveel ik nog moet voordat ik naar een andere planeet kan. mijn Jedi ziet er wel strak uit in zijn Sith armor, dual bladed Yellow Light Saber en dat masker
[ Bericht 8% gewijzigd door Enyalius op 14-02-2005 15:32:38 ]Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
quote:Op maandag 14 februari 2005 15:27 schreef Enyalius het volgende:
heb net met Mira gespeeld en was lastig, ik zat ook zonder med packs grotendeels van de tijd. op zich was het wel makkelijk, maar ook irritant.
hier was hoe ik het gedaan hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zit nu de afgelopen 7 uur op deze planeet en ben nu op de Goto's Yacht. vraag me af hoeveel ik nog moet voordat ik naar een andere planeet kan. mijn Jedi ziet er wel strak uit in zijn Sith armor, dual bladed Yellow Light Saber en dat maskerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder kan ik alleen maar zeggen: wat een geweldig, mooi, leuk en ontzettend verslavend spel. Het verhaal, de karakters, vind ze beter dan in deel 1.
De enige minpunten vind ik de vele bugs (al wordt dat minder met de nieuwe drivers), de soms domme AI en de artwork (sommige levels zijn een opeenstapeling van saaie gangen).
Voor de rest, toppertje.![]()
Ik hoop eigenlijk dat er nog wel een deel 3 komt.Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JeeWeeJ be jammin! :D
ik heb WoW ook...en kotor 2 is onderweg...ga er aleen niet aan toekomen denk ikquote:Op maandag 14 februari 2005 23:30 schreef Morthill het volgende:
Heb WoW ook net, dus geen tijd voor KotoR II. Naja, het eerste uurtje was toch lang niet zo geweldig als bij deel 1, jammer, maar denk niet dat de game zo goed is als deel 1 was.
Het spel komt pas ook op gang op Telos. En dat duurt zo'n 5 uur voordat je daar bent. Ik denk niet dat je een goede afweging kan maken na 1 uurtje spelen. Deel 2 lijkt beter te zijn.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:30 schreef Morthill het volgende:
Heb WoW ook net, dus geen tijd voor KotoR II. Naja, het eerste uurtje was toch lang niet zo geweldig als bij deel 1, jammer, maar denk niet dat de game zo goed is als deel 1 was.
quote:Op maandag 14 februari 2005 23:06 schreef JeeWeeJ het volgende:
omg...ik ben ook helemaal verslaafd aan dit spel... laatste keer dat dat gebeurde was met...eeeh... kotor 1
Anyway..Als je haar van het schip af haalt en in je party hebt kun je gewoon met haar praten dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:25 schreef Georges het volgende:
Ben er bijna, maar het einde is lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het net uitgespeeld met een DS Consular - Sith Lord. Redelijk teleurstellend, moet ik zeggen. De helft van het verhaal heb ik nog steeds niet meegekregen, pas tegen het eind-gevecht begon ik eindelijk een idee te krijgen waarom het nu allemaal ging, en wat me deed afvragen waarom ik in godsnaam dan al die andere dingen heb gedaan, en het einde is ook niet bepaald bevredigend.
Dat, en sinds ik Drain Life, Force Storm & Insanity kreeg, werd het spel echt zo idioot makkelijk, je veegt gewoon door die levels heen alsof niets je kan stoppen. En dan kom je bij de eindbazen, en die gaan in 5 seconden dood in plaats van 2
En dan belonen ze je met een nog zwaarder overpowered skill, Force Crush. De absolute eindbaas is nooit dichter dan 10 meter bij me in de buurt gekomen
Ik geef volmondig toe dat ik dit spel echt behoorlijk hard heb uitgespeeld (kan ik eindelijk rustig aan World of Warcraft beginnen), maar ik vraag me echt af waarom ik de helft van de dingen in het spel nu eigenlijk gedaan heb, of wat de eindbaas nu eigenlijk voor achterlijk plan had om mee te beginnen. Of wat mijn karakter nu eigenlijk gaat uitvoeren nadat het spel is afgelopen. Gezien het feit dat ik nog 80.000 credits heb en een inventory vol met troep, aangezien er echt 0,0 zinvolle merchants in het spel zitten, denk ik dat ze bier is gaan drinken.
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het spel vaker crasht dan een vliegtuig vol terroristen, dat alle niet-gerecyclede graphics integraal bagger zijn, en dat Nar Shaddaa het meest klinische vluchtelingenkamp is wat ik ooit ben tegengekomen.
Ik weet niet echt meer hoe dat zat, is tijdje geleden voor me maar je kan deze FAQ gebruiken:quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:45 schreef mrkanarie het volgende:
ik zit nog steeds op Telos.IK moet naar zo'n kerel toe, alleen, maar als ik er alleen ben dan zegt hij dat ik mijn vrienden niet mee moet brengen. Iemand die hier meer vanaf weet?
alle versies volgens mij...quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:40 schreef Cheiron het volgende:
Is dit topic alleen voor de xbox versie, of kan de pc evrsie hier ook besproken worden?
Hoe hadden ze dit soort vragen dan moeten stellen, of gewoon meteen zeggen dat Revan een man/vrouw was?quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:55 schreef Cheiron het volgende:
- De link met deel 1 wordt soms wel heel knullig gelegd met vragen als "was Revan nou een man of vrouw" e.d.
Welk verhaal?quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:59 schreef Georges het volgende:
Een van de sterkste punten van deze game is juist het verhaal.[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt er kort gezegd op neer dat je het overgrote deel van het verhaal bezig bent met dingen waarvan je geen idee hebt waarom je ze nu eigenlijk aan het doen bent, en wanneer je achter de plot komt - wanneer het spel is afgelopen dus, heb je eigenlijk nog steeds geen idee waarom je het nu allemaal gedaan hebt.
Je krijgt elke beurt automatisch een kaart. De bedoeling is dat je zo hoog mogelijk uitkomt, maar niet boven de 20. De vier kaarten die je hebt en zelf kunt neerleggen, zijn een soort jokers die je kunt inzetten wanneer ze goed uitkomen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:01 schreef Young_David het volgende:
Uhm ... hoe speel ik Pazaak? Ik snap dat ik onder de 20 punten moet blijven. Maar ik zie geen verband met de kaart die aanklik en de kaart die op tafel verschijnt ... of heb ik nou een wokkel in m'n hoofd?
Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen het spel nu al uitgespeeld hebben... ik heb na 22 uur net de tweede planeet gehaald. Ik heb dus nu Telos en Nar Shaddaa gedaan. Ik vind het veel leuker om lekker rustig aan te doen, ik luister alle gesprekken helemaal af (dus niet lezen en skippen) en probeer ook alle bonus missions te halen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:56 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik denk dat de meesten hier iets te snel door het spel jagen en daardoor misschien te weinig van het verhaal mee krijgen.
Even ter vergelijking: ik zit na ruim 25 uur pas op de 2de planeet.
Daar heb je gelijk in, als je dat doet dan krijg je er weinig van mee (gesprekken snel doorklikken en weinig sidemissies doen).quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:56 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik denk dat de meesten hier iets te snel door het spel jagen en daardoor misschien te weinig van het verhaal mee krijgen.
Even ter vergelijking: ik zit na ruim 25 uur pas op de 2de planeet.
Hij heeft 'm uit!!!quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:59 schreef Georges het volgende:
[..]
Ik weet niet echt meer hoe dat zat, is tijdje geleden voor me maar je kan deze FAQ gebruiken:
http://www.cheathappens.com/text/kotor2faq.zip.txt
Alleen uitkijken voor spoilers.
Heb 'm net uitgespeeld. Ben het niet eens met wat hierboven werd gezegd door Leshy.
Als je alleen maar speelt om zo snel mogelijk het einde te halen dan zal je niet veel meekrijgen.
Lijkt me ook niet de bedoeling van een spel.
Een van de sterkste punten van deze game is juist het verhaal.
De eindbazen vond ik een stuk lastiger dan in deel 1. Voor de rest, veel bugs, artwork is wat minder, goede karakters en ik hoop op een deel 3.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |