Ik snap niet dat de graphics zo zwaar moeten wegen. Die vond ik in deel 1 al prima, waarom zouden ze beter moeten worden?quote:Op woensdag 8 december 2004 08:57 schreef XboxAddict het volgende:
Ennn... ik heb een review gelezen.
Het was niet helemaal wat ik er van verwacht had, maar hij heeft toch een degelijke 8,5 gekregen![]()
Het grote minpunt waren de graphics, die een 6 kregen. Dat was niet beter dan het origineel. Echter, de verhaallijn en dergelijke was weer ongekend! Alleen hadden betere graphics er voor kunnen zorgen dat het spel nog beter zou zijn..
Iddquote:Op woensdag 8 december 2004 12:28 schreef XboxAddict het volgende:
Maar als de graphics nu net zo zijn als bij KOTOR 1, dan vind ik het al erg mooi!
Ja de graphics zijn gelijk gebleven maar de vreselijk framerate uit deel 1 is in deel 2 zelfs erger geworden. zoo zonde.... het stoort als je loopt vond ik in deel 1... dat schokkende beeldquote:Op woensdag 8 december 2004 12:35 schreef chocolatemoeze het volgende:
[..]
IddIk vond de graphics al mooi genoeg zo. Dat in vergelijking met zo'n lang en intrigerend spel is KOTOR toch wel het beste spel dat ik tot nu toe gespeeld heb.
Heb ik geen last van gehad in deel 1 (PC) en is me tot nu toe in deel 2 (xbox) ook niet op gevallen... misschien ben ik daar iets minder gevoelig voor... het zou wel verklaren waarom je na 6 uur onafgebroken spelen zo een hoofd pijn hebt...quote:Op woensdag 15 december 2004 10:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja de graphics zijn gelijk gebleven maar de vreselijk framerate uit deel 1 is in deel 2 zelfs erger geworden. zoo zonde.... het stoort als je loopt vond ik in deel 1... dat schokkende beeldMaar ja,.. ik haal hem wel !
np bijna alles is etzelfde behalve de work benches wat een echte verbetering isquote:Op woensdag 15 december 2004 13:14 schreef peristilius het volgende:
Als het gewoon KOTOR 1 is met een nieuw verhaal vind ik het prima, ik hoef geen nieuwe snufjes of wat dan ook. Vertrouwde gameplay met een goed verhaal is
Ben dan ook Final Fantasy fan
Hopelijk zijn de winkels zo lieVv om hem een dag eerder in de schappen te zettenquote:Op maandag 7 februari 2005 19:11 schreef Georges het volgende:
Review van gamespy voor de pc: http://pc.gamespy.com/pc/(...)blic-2/585574p1.html
Ze zijn niet zo positief als over deel 1.
Vrijdag is het zover. Ben benieuwd.
Het is een soort combinatie van turn-based en real-time. Je kunt bij de opties instellen of je na elke move een pauze wilt zodat je kunt bepalen wat je daarna gaat doen (meer turn-based) of je kunt dat niet doen en dan lijkt het meer op real-time, maar echt real-time wordt het nooit.quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:33 schreef Darkzell het volgende:
Heb nog nooit KOTOR gespeeld maar kan iemand ff het battle-systeem uitleggen want ik ben nou niet echt een fan van die turn-based battles. Ik wil gewoon mijn gevechten realtime uitvoeren enzo.
ik vind deel een super hoor!quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:31 schreef Georges het volgende:
Het verbaast me dat er zo weinig animo is hier. Was ie zo slecht op de X-box dat mensen afgeschrikt zijn?
Er is wel animo voor maar de game is nog niet uit. Deze reeks gaat heus nog wel lopen hoor!quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:31 schreef Georges het volgende:
Het verbaast me dat er zo weinig animo is hier. Was ie zo slecht op de X-box dat mensen afgeschrikt zijn?
quote:050114530 15/01/2005 Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords Verzonden
Prioriteiten stellen he, school nergens voor nodig en dan heb je weer een zooi tijd over om spellen te spelenquote:Op donderdag 10 februari 2005 14:06 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb op het moment zo'n gigantische berg ongespeelde of nauwelijks gespeelde games liggen en in maart komen er ook nog eens zo ontzettend veel must-haves uit dat ik niet meer weet waar ik de tijd vandaan moet halen. Ik heb ook nog genoeg andere hobbies en er moet ook gestudeerd en gewerkt worden.
Wat een problemen allemaal
quote:Op donderdag 10 februari 2005 15:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen he, school nergens voor nodig en dan heb je weer een zooi tijd over om spellen te spelen
in deel 1 loop je eerst ook best lang door het ruimteschip te zwerven voordat je ergens land toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:14 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb hem gehaald en eerste 40 minuten vind ik erg tegenvallen. Je speelt het eerste stuk in een soort ruimteschip. Erg Saai! Ik vond de dorpjes en planeten in KOTOR 1 zo mooi, nu heb ik alleen nog véél text gehad paar droids vernietig. Erg saai! Hopen dat het leuker word straks
Vind ik ook. Spacestation is erg lastig. Probeer nu die voiceprint te krijgen, heb 2/3, moet nog een gedeelte.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:21 schreef numero_uno het volgende:
Man wat heb ik lang op dat space station gezeten, blij dat ik nu eindelijk vaste grond onder de voeten heb
, Ik vind m tot nu toe al een stuk moeilijker en uitgebreider dan KOTOR 1. Maar ja we zullen het wel zien ik zit iig met veel plezier te speule
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:42 schreef Georges het volgende:
[..]
Vind ik ook. Spacestation is erg lastig. Probeer nu die voiceprint te krijgen, heb 2/3, moet nog een gedeelte.
Kan het niet vinden.
Voor de rest erg leuk, precies de sfeer van deel 1. Ben benieuwd hoe het verder gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk het zelfde als met Metroid Prime 2. Meer van het zelfde, maar nog steeds enorm goed.quote:Op maandag 7 februari 2005 19:11 schreef Georges het volgende:
Review van gamespy voor de pc: http://pc.gamespy.com/pc/(...)blic-2/585574p1.html
Ze zijn niet zo positief als over deel 1.
Vrijdag is het zover. Ben benieuwd.
Toevallig een ATi video kaart? Ik had hetzelfde probleem, de oplossing is om de 4.11 Catalyst drivers te installeren, dan loopt het wel goed en het aantal crashes nu is minimaal in vergelijking met de 5.1 Catalysts.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:48 schreef Georges het volgende:
Geweldig spel, wel erg veel bugs. Ben al erg vaak vastgelopen.
Als ik naar Deantoine ga dan is er een grote framerate drop en het spel loopt vast. Is iedere keer zo.
Zou er een fout in de cd-rom kunnen zitten?
Iemand anders dat ook gehad?
Ik merk het wel zo nu en dan. Nu ik een tijdje op Telos zit begin ik me te ergeren aan die laadtijden.quote:Op zondag 13 februari 2005 11:53 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben nog geen bug tegen gekomen, maar ik speel hem dan ook op de Xbox. Met dat framerate verhaal uit al die reviews valt het ook allemaal wel mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |