Leuk dat je gelijk een spel afschrijft aan de hand van een paar slecht gescande foto'squote:Op woensdag 28 april 2004 10:21 schreef Dark_Killah het volgende:
Ziet er niet echt indrukwekkend uit. Ik ga (weer) voor een not.
Staat in de OPquote:Op woensdag 28 april 2004 11:39 schreef the_legend_killer het volgende:
In ieder geval dit spel ga ik me effekes kopen wanneer komt dit spel uit uit ?
iemand un idee !
Kopen?!quote:Op woensdag 28 april 2004 11:39 schreef the_legend_killer het volgende:
In ieder geval dit spel ga ik me effekes kopen wanneer komt dit spel uit uit ?
iemand un idee !
quote:Op woensdag 28 april 2004 14:57 schreef DoCiZzY- het volgende:
[..]
Kopen?!Wat dacht je van een bit torrentje?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 14:57 schreef DoCiZzY- het volgende:
[..]
Kopen?!Wat dacht je van een bit torrentje?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 18:39 schreef engessa het volgende:
Dat februari 2005 is zeker weer voor de Xbox, de mensen met een pc moeten zeker nog langer wachten...
quote:engessa - woensdag 28 april 2004 @ 18:39
Dat februari 2005 is zeker weer voor de Xbox, de mensen met een pc moeten zeker nog langer wachten...
Blij dat ik Xbox hebquote:LucasArts has silently updated the official Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords website with narrowed release dates for the follow-up title to last year's award-winning role-playing game. The Xbox version will be released in December this year, while the PC version will hit the store shelves in February 2005. According to Obsidian Entertainment, there is no demo planned for this game.
jammer dat het zo lang duurt, maar ze halen in ieder geval wel bugs uit, en daar hebben ze nu alle tijd voorquote:De meeste Star Wars-games verkopen vooral op naamsbekendheid in plaats van de kwaliteit. Uitzondering op de stortvloed van matige Star Wars-games was Knights of The Old Republic. Niet zo vreemd aangezien deze game door Bioware werd ontwikkeld. Een vervolg kon natuurlijk niet uitblijven en Obsidian, dat grotendeels bestaat uit het voormalige Black Isle Entertainment, werd in de arm genomen om de sequel te maken.
Die studio meldt dat het game in principe af is. Het team werkt nu aan het verwijderen van de laatste bugs en het oppoetsen van het spel. Overigens zal het nog wel even duren voordat de RPG in deze contreien wordt uitgebracht. Zowel de PC- als de Xbox-versie wordt 11 februari in Europa in de winkels verwacht
bron: gamez.nl
Het is tog wat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:13 schreef WouterFB het volgende:
stelt ook weinig voor
Ook niet veel. De eerste KOTOR had ik echt snel uitgespeeld voor een RPG game waarmee ik normaal gesproken veel langer mee bezig ben.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:59 schreef HomerJ het volgende:
Dit word zeker weer een vermakelijke game!
Ik speel altijd 1 RPG per jaar, en deze word dan denk ik van 2005
Grappig, ik juist erg lang.quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ook niet veel. De eerste KOTOR had ik echt snel uitgespeeld voor een RPG game waarmee ik normaal gesproken veel langer mee bezig ben.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:20 schreef rockstah het volgende:
ik deed er ongeveer 35 uur over
het is mij trouwens niet gelukt om die HK-47 te repareren, kan iemand (in spoilertags) mij even vertellen hoe het met hem zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Kwas er ook vrij lang mee bezig, tenminste ik vind 22 uur toch vrij lang. Alleen kwam dat ook doordat je de godganze tijd heen en weer moest banjeren.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Grappig, ik juist erg lang..
Ja ikquote:Op woensdag 3 november 2004 10:40 schreef XboxAddict het volgende:
Niemand die ook maar een beetje zit te wachten op deze game..?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In europa wel ja als het goed isquote:Op woensdag 24 november 2004 10:53 schreef HomerJ het volgende:
JaTe veel games! Must.......Play.....Them.....all!!!
Maar hij komt toch pas Q1?
Graphics zijn niet het belangerijkste punt en op gamerankings staat het spel al gemiddeld op een 88% http://www.gamerankings.com/htmlpages2/920194.aspquote:Op woensdag 8 december 2004 08:57 schreef XboxAddict het volgende:
Ennn... ik heb een review gelezen.
Het was niet helemaal wat ik er van verwacht had, maar hij heeft toch een degelijke 8,5 gekregen![]()
Het grote minpunt waren de graphics, die een 6 kregen. Dat was niet beter dan het origineel. Echter, de verhaallijn en dergelijke was weer ongekend! Alleen hadden betere graphics er voor kunnen zorgen dat het spel nog beter zou zijn..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |