Ik vroeg hem ook al welke route enzo (in het vorige deeltje)quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:40 schreef BrauN het volgende:
vio, jij moest afrijden in Berkel-Enschot he? Examinator v/d Berg toevallig gehad? Of iemand anders hiero...?
Rare vraag misschien... maar waarom met stem?quote:Op woensdag 28 april 2004 15:08 schreef bugeye het volgende:
weet iemand ergens een site waar je theorieexamen met stem kan doen?
gratis of niet
het is voor mijn collega die theorie doet, maar met stem is beterquote:Op woensdag 28 april 2004 15:22 schreef BrauN het volgende:
[..]
Rare vraag misschien... maar waarom met stem?
Mmm.. heb ik een deja-vu, of..?quote:Op woensdag 28 april 2004 16:53 schreef markusha het volgende:
weet iemand misschien hoelang de wachttijd is voor een bnor-examen B gemeten vanaf je vierde examen
graag antwoord
groet
marco
weet je nou een site voor een theorieexamentest of niet?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:02 schreef BrauN het volgende:
[..]
Mmm.. heb ik een deja-vu, of..?![]()
Maar nee helaas, ik weet het niet en het zou me verbazen als iemand überhaupt het antwoord weet. Als je 'ns gewoon belt.
Neen.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:05 schreef bugeye het volgende:
[..]
weet je nou een site voor een theorieexamentest of niet?
http://rijbewijs.pagina.nl/quote:Op woensdag 28 april 2004 15:08 schreef bugeye het volgende:
weet iemand ergens een site waar je theorieexamen met stem kan doen?
gratis of niet
ik heb 2 mannen gehad ( in 2 keer geslaagd) ik weet de namen niet mee..r maar wel welk tafeltjequote:Op dinsdag 27 april 2004 15:40 schreef BrauN het volgende:
vio, jij moest afrijden in Berkel-Enschot he? Examinator v/d Berg toevallig gehad? Of iemand anders hiero...?
thx m8quote:Op woensdag 28 april 2004 23:39 schreef Desolate het volgende:
[..]
http://rijbewijs.pagina.nl/
Hier kun je zowel een aantal gratis en tegen betaling (per examen) theorie-examens oefenen.
Even uitzoeken onder het oranje kopje.
Succes!
of ga naar de bieb kun je ook cd lenen met 10 examens ofzo erop.. suc6 iigquote:Op woensdag 28 april 2004 23:48 schreef bugeye het volgende:
[..]
thx m8
En welke route enzo??quote:Op woensdag 28 april 2004 23:42 schreef vio het volgende:
[..]
ik heb 2 mannen gehad ( in 2 keer geslaagd) ik weet de namen niet mee..r maar wel welk tafeltjeiig niet v/d berg..
quote:Op donderdag 29 april 2004 17:58 schreef Predemius het volgende:
Zonet TTT gehad.
Ik ben blij dat ik niet zo'n instructeur heb gehad, maar erger is toch als je bij elk punt commentaar krijg, en dat is niet zo leukquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:34 schreef MikdawG het volgende:
18 april ben ik 18 geworden, 20 april ben ik in één keer geslaagd voor m'n theorie (4 fout), en 11 mei a.s. om 9:50 mag ik praktijkexamen doen.
Ik heb lessen van 2/3 en soms zelfs 4 uur, maar mijn instructeur is echt een eikel... Hij lacht nooit, verteld nooit iets, is altijd chagrijning, enz. En hij is echt een pietje precies. Maar opzich leert hij je het wel goed, dus hopen dat ik 11 mei slaag..
daar vraag je me wat.. weet ik niet meer eigenlijk.. ik had wel veel 1 richtingsverkeer straatjesquote:Op donderdag 29 april 2004 10:08 schreef Tano_Stargazers het volgende:
[..]
En welke route enzo??
Je moet het gewoon navragen bij je instrukteur of CBR, bel ze gewoon.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:53 schreef markusha het volgende:
Hoi,ik moet op vrijdag 28 mei om 2 uur voor de vierde keer gaan afrijden.
mocht ik het niet halen waar ik niet vanuit gaat dan duurt het 4 weken voordat ik mijn bnor-examen kan doen.
ik doe mijn examen in spijkenisse
heeft iemand ervaring met bnor en hoelang moest jij wachten
op dit moment ben ik heel erg pessimistisch of ik ooit mijn rijbewijs zal halen ondanks dat ik heel erg goed rijd volgens mijn instructeur maar op het examen maak ik altijd wel een klein foutje hoofdzakelijk door de spanning,daarom zegt mijn instructeur dat het waarschijnlijk wel goed is dat ik voor bnor gaat omdat het daar iets rustiger aan toe gaat
mijn instructeur zegt dat bij hem iedereen de eerste keer slaagt bij de bnor dus duimen maar
groet
marco
thanks!quote:Op woensdag 28 april 2004 23:59 schreef vio het volgende:
[..]
of ga naar de bieb kun je ook cd lenen met 10 examens ofzo erop.. suc6 iig
dat moest ik zeggenquote:Op zondag 2 mei 2004 23:56 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
thanks!
Ok, dan ga ik dat de komende lessen maar goed oefenen al lijkt me het (file)parkeren tussen 2 geparkeerde auto's erg moeilijkquote:Op zondag 2 mei 2004 21:53 schreef PCRodent het volgende:
ilona: recht achteruit, bochtje achteruit, straatje keren, hellingproef, parkeervak vooruit/achteruit, fileparkeren. ik weet niet of hellingproef achteruit erbij hoort, vgsmij niet. dit waren ze wel dacht ik. heel vaak krijgt men bochtje achteruit, fileparkeren. vakjes parkeren doen ze er sneaky bij op het terrein van het CBR, meestal niet tijdens de rit zelf. ikzelf kreeg straatje keren en fileparkeren op mn TTT (gehaald).
morgen word ik om 13:00 uur opgehaald om examen te doen. duimt allen voor mij!
ach damn dat was de enige mogelijkheid waar ik niet aan had gedacht.... da's klote voor je. maar je mag nu wel eindelijk...quote:Op maandag 3 mei 2004 00:07 schreef WiZzi het volgende:
dat dacht ik ook pcrodentmaar mn ouders betalen mn rijbewijs, en ik heb geen geld om zelf te dokken anders had ik dat wel gedaan, dus zij bepalen wanneer ik rijlessen krijg...
jij succes met je rijbewijs!
Euhmm... ik heb iets van 4 weken moeten wachten op mijn TTT. Ik heb de 26ste deze maand examen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]![]()
Welke bijzondere verrichtingen moest je doen en hoeveel weken heb je moeten wachten op die TTT?
Klote voor je, volgende keer beterquote:Op maandag 3 mei 2004 16:27 schreef PCRodent het volgende:
Gezakt. Reed totaal anders dan anders, fout na fout. Echt kut. Kan me voorstellen dat ie me hiermee niet liet slagen (hoewel ik het echt kan, ik liet het alleen niet zien...)
Nog nooit zo slecht gereden geloof ik...![]()
Klote zeg, vooraf lijkt het allemaal zo makkelijk maar als je eenmaal achter het stuur zit is het toch stukken moeilijkerquote:Op maandag 3 mei 2004 16:27 schreef PCRodent het volgende:
Gezakt. Reed totaal anders dan anders, fout na fout. Echt kut. Kan me voorstellen dat ie me hiermee niet liet slagen (hoewel ik het echt kan, ik liet het alleen niet zien...)
Ok, momenteel is de wachttijd wel iets langer door de enorme drukte en de vakantieperiodequote:Op maandag 3 mei 2004 17:03 schreef Predemius het volgende:
[..]
Euhmm... ik heb iets van 4 weken moeten wachten op mijn TTT. Ik heb de 26ste deze maand examen.
Ik heb achteruit file parkeren en rechtuit achteruit rijden als speciale verrichtingen gehad.
van zo'n rijleraar leer je volgens mij wel t meest....ik krijg ook altijd commentaar op alles wat ik doe...enne omdat ik dat commentaar niet meer wil hebben ga je gewoon steeds beter je best doenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:34 schreef MikdawG het volgende:
18 april ben ik 18 geworden, 20 april ben ik in één keer geslaagd voor m'n theorie (4 fout), en 11 mei a.s. om 9:50 mag ik praktijkexamen doen.
Ik heb lessen van 2/3 en soms zelfs 4 uur, maar mijn instructeur is echt een eikel... Hij lacht nooit, verteld nooit iets, is altijd chagrijning, enz. En hij is echt een pietje precies. Maar opzich leert hij je het wel goed, dus hopen dat ik 11 mei slaag..
Ik vraag me wel af of examinatoren wat minder streng zijn en niet zulk geperfectioneerd rijgedrag eisen zoals de instructeur?![]()
Dit zijn de meest voorkomende:quote:Op zondag 2 mei 2004 20:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Welke en hoeveel bijzondere verrichtingen zijn er eigenlijk?
jammer zeg... wanneer ga je het weer proberen? just keep tryin;)quote:Op maandag 3 mei 2004 16:27 schreef PCRodent het volgende:
Dat is het voordeel als je bij de ANWB rijdt.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:39 schreef PCRodent het volgende:
bij mijn eigen rijschool moet ik 10 weken (!!!) wachten. heb ik geen zin in. ik ben dus aan het informeren bij anderen, daar kan het soms al binnen 4 weken.
iemand ervaring met overstappen?
Nee joh, niet doen! Niet door andere verhalen aan jezelf gaan twijfelen.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:25 schreef WiZzi het volgende:
tis echt kut om te horen, nu ga ik zelf ook alleen maar twijfelen![]()
weer een goede advies geleerdquote:Op maandag 3 mei 2004 20:50 schreef Desolate het volgende:
[..]
Nee joh, niet doen! Niet door andere verhalen aan jezelf gaan twijfelen.
Alleen naar jezelf kijken, anders ga je vergelijken met anderen en dat demotiveert je alleen maar.
Belachelijk!quote:Op maandag 3 mei 2004 20:46 schreef Desolate het volgende:
[..]
Dat is het voordeel als je bij de ANWB rijdt.
Als je zakt, kan je binnen 8 dagen al opnieuw examen doen.
Nee geen foutjes gemaakt gelukkig! Stond een auto in de fik op de snelweg bij hoogvliet en die zorgde voor wat rook op de weg en verder niets bijzonders, was ook lekker rustig op straatquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gefeliciteerd kreischer2000!(jij ook MarkyB, nu alleen nog "even" je praktijk-examen halen
)
Heb je nog foutjes gemaakt of lastige situaties gehad tijdens je examen?
precies evenveel als ik heb moeten doenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:15 schreef kreischer2000 het volgende:
Jee ik ben zojuist geslaagd voor mijn rij-examen na een stuk of 45 lessen en 3 examensEindelijk! Ik ben echt blij
Bij de ANWB doe je je hele rijcursus ook versneld, bv in 10 dagen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Belachelijk!
Als de ANWB als enige een voorkeursbehandling krijgt en andere rijscholen niet, dan is er toch sprake van een monopoliepositie en concurrentievervalsing?Iedereen moet het recht hebben om binnen 8 dagen een herexamen te doen...
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:15 schreef kreischer2000 het volgende:
Jee ik ben zojuist geslaagd voor mijn rij-examen na een stuk of 45 lessen en 3 examensEindelijk! Ik ben echt blij
Dit krijgt volgens mij elke leerling te horenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:14 schreef WiZzi het volgende:
haha vandaag wou mn rijleraar ook niet geloven dat ik nog nooit gereden heb. tot drie keer toe zei hij neeeeee even eerlijk hoe vaak heb je gereden?
van zijn drie-stappen plan voor leerlingen ben ik al bij stap 3![]()
Gefeliciteerd! Erg netjes!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:35 schreef Asskicker het volgende:
Gisteren theorie-examen, 0 fout!
Wat knap, hoe lang heb je zitten leren?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:35 schreef Asskicker het volgende:
Gisteren theorie-examen, 0 fout!
Nu nog ff wachten op bericht wanneer ik de intest moet doen.. 5 t/m 10 juli lessen staat al wel vast
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:34 schreef Asskicker het volgende:
Heb tijdens die cursus ook nog eens een paar meisjes geholpen door ze, op een leerzame manier, af te zeiken wanneer ze iets fout hadden.. Tijdens de uitslag kwamen ze op me afrennen en zeiden ze dat ze zonder mij het niet gehaald hadden! Altijd leuk om te horen
ach hoeveel lessen heb je nodig gehad? ik kreeg te horen maximaal 20 lessen, en mn examen heeft ie al gekocht op 17 juni, dus denk niet dat hij lult...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:21 schreef MajesticZ het volgende:
[..]
Dit krijgt volgens mij elke leerling te horenis goed voor je motivatie de eerste paar lessen....
![]()
Ja heb me rijbewijs al..
Nope, don't need onequote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:26 schreef Desolate het volgende:
[..]
Geen date aan over gehouden?
Balen, als je het telkens nét niet haalt!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:14 schreef BMWM3 het volgende:
13 mei weer theorie
na 2 keer gezakt te zijn met 7 fout
Tip: gebruik kalmeringspillenquote:Op zondag 9 mei 2004 09:48 schreef markusha het volgende:
nog maar 3 weekjes wachten en dan mag ik voor mijn vierde keer mijn rijexamen gaan doen
bij het gewone cbr voor het laatst want hierna ga ik naar de bnor
ik hoop zo dat ik het haal,ik zie mensen om mij heen die het halen en bij mij lukt het maar niet terwijl ik toch wel goed kan rijden maar bij mij is de spanning een grote rol
heeft iemand hier ervaring mee en die dan bij de bnor wel is geslaagd
ik hoop op reakties
groet
marco
Mag donderdag 13 mei om 13:30quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:01 schreef Desolate het volgende:
[..]
Balen, als je het telkens nét niet haalt!
Hoe laat moet je volgende week?
3 keer is scheepsrecht hè![]()
![]()
Jazekerquote:Op zondag 9 mei 2004 14:39 schreef markusha het volgende:
was of ben jij ook een beetje gedeprimeerd over dat je het nog steeds niet hebt.
Nog nergens op, want ik moet donderdag aanstaande voor de eerste keer bij het BNOR.quote:waar ben je bij de bnor op gezakt.
Dat hoop ik ook.quote:hopelijk halen wij het nu wel.
Daar ga ik wel vanuit. Mijn instructeur zei dat ze zelfs willen stoppen aan de kant van de weg als je last hebt van teveel zenuwen.quote:is het bij de bnor echt rustiger als bij het cbr
Ik donderdag 13 mei om 14.50 BNOR vlakbij Arnhemquote:Op zondag 9 mei 2004 17:42 schreef BMWM3 het volgende:
Mag donderdag 13 mei om 13:30
quote:Op maandag 10 mei 2004 16:30 schreef MikdawG het volgende:
Morgen praktijkexamen om 9:50.. Help!
Succes morgen met je theorie!quote:Op maandag 10 mei 2004 16:04 schreef WiZzi het volgende:
ga morgen mijn theorie doen...
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 mei 2004 20:20 schreef Yogi-bear het volgende:
Vandaag geslaagd.... na 60 lessen en 1x gezakt omdat er iemand voor me op de snelweg stil ging staan en ik niet...
hmm best een goed idee.....dat ga ik zometeen ook maar eens proberen......om 8.55uur dus voor de eerste x afrijden....ik ben best benieuwd...en zenuwachtig.....maar eerst zo nog ff een rijlesje om alles voor de zekerheid nog een x door te nemenquote:Op maandag 10 mei 2004 20:32 schreef Yogi-bear het volgende:
Weet je wat volgens mij hielp, dat was een tip die ik hier ergens las, dat ik steeds zei wat ik deed. Dat wil zeggen: Dit is een uitrit, dus ik heb voorrang. Die voetganger heeft voorrang, maar is zo ver weg van het zebrapad dat ik nog wel even door kan rijden. In dit smalle straatje ga ik niet harder dan 40 rijden. Ik ga na dat witte busje invoegen etc etc etc zo laat je zien dat je bewust rijd.... suc6 in ieder geval. (Dit kan je natuurlijk alleen doen als je de regels op en top kent, want anders benadruk je ja fouten. :-)
Ik het CBR in Spijkenissequote:Op zondag 9 mei 2004 18:30 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ik donderdag 13 mei om 14.50 BNOR vlakbij Arnhem
Wij denken altijd dat we slecht rijdenquote:Op maandag 10 mei 2004 20:29 schreef Yogi-bear het volgende:
Dank, ik reed eigenlijk best slecht, zo zie je maar dat die lui bij het CBR niet de kwaadste zijn... :-) althans dat is mijn ervaring.
update? good or bad news?quote:Op maandag 10 mei 2004 16:30 schreef MikdawG het volgende:
GEFELICITEERD!!! altijd leuk om te horen:) ik ben vandaag ook geslaagd voor mn theorie... ook in 1 x en maar 1 foutjequote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:23 schreef Ilsjuhh het volgende:
oke ik ben geslaagd, na iets meer als 50 lessen, in 1 x
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:23 schreef Ilsjuhh het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:23 schreef Ilsjuhh het volgende:
En en en en???quote:Op maandag 10 mei 2004 16:30 schreef MikdawG het volgende:
Inderdaad, vertel het ons.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En en en en???
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:25 schreef MikdawG het volgende:
Ik ben geslaagd! Het ging prima, hij vond mij wel goed rijden.
Meteen de hele dag gereden in m'n auto natuurlijk, geweldig zeg.. Damn, me is happy!
hehequote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:25 schreef MikdawG het volgende:
Meteen de hele dag gereden in m'n auto natuurlijk, geweldig zeg.. Damn, me is happy!
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:25 schreef MikdawG het volgende:
Dat is niet waar! Er zit geen maximum aan het aantal examens!quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tis wel te hopen voor je, want na 6 keer nog niet slagen is voorlopig geen rijbewijs dacht ik..
die kende ik nog niet?quote:Tis wel te hopen voor je, want na 6 keer nog niet slagen is voorlopig geen rijbewijs dacht ik..
hehehe sorry maat, de agressieve toon van het bericht is geenzins op jou van toepassing!quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rustig maar, ik zei al dat ik het niet zeker wist..
Gefeliciteerd! Ook een lekker tijd om af te rijden zeker?quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:24 schreef PlETER het volgende:
Vanmorgen om 10.45 afgereden in sneek en in 1 keer gelaagd, gelukkig
Topquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:24 schreef PlETER het volgende:
Vanmorgen om 10.45 afgereden in sneek en in 1 keer gelaagd, gelukkig
ja was gelukkig niet zo druk, maar ja dat is het meestal niet in Fryslânquote:Gefeliciteerd! Ook een lekker tijd om af te rijden zeker?
Ik had 26 april m'n ttt dus de tijd die er bij mij tussen zat viel wel meequote:Ik moet dinsdag 18 mei voor de eerste keer op. Ik heb gewoon 2,5 maand moeten wachten vanaf m'n tussentijdse toets dus als ik het nou niet haal flip ik echt
Misschien zijn ze bang dat je de regels vergeten bent na een jaar.. alsof je in de rijlessen die regels niet elke keer weer nodig hebtquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:32 schreef Rover het volgende:
Waarom is een theorie certificaat maar 1 jaar geldig als je nog niet je rijbewijs hebt?
Geldtrekkerij?![]()
rijschool Avantiquote:Op woensdag 12 mei 2004 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Welke rijschool?
Succes morgen!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:04 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
Ik moet morgenochtend afrijden voor de 1e keer..
Moet om 9.50 in rotterdam-noord...
Ben nu al zenuwachtig![]()
Iemand misschien een tip tegen de zenuwen???
Ga trouwens om 9.00 nog eventjes voor rijden....
Ik zit bij Bruinsma in Utrecht en ik wacht nu al weken op mijn lessen. Terwijl deze al wel aangevraagd en aanbetaald zijn. ( Bovag rijbewijsgerantie....)quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:56 schreef OrganicIron het volgende:
[..]
die kende ik nog niet?
meteen ff mijn frustraties spuwen: DE ANWB ZUIGT! PRUTSERS DAAR!
zo dat lucht meteen op!
Wat een tuig man daar, de instructeurs enzo zijn heel okee maar het kantoor bakt er echt helegaar niks van! Midden tijdens de opleiding kregen we ineens een andere instructeur, echt heel bizar.
En nu... ik was gezakt en ben nu bezig het een 'pleisterpakket' en zou vrijdag afrijden. Krijg ik vanmiddag te horen "tja.. je examen is dubbel geboekt, sorry" Mijn mond viel echt open van verbazing! Ik mocht nog in mijn handjes knijpen dat ze me aankomende maandag al een plekje konden bieden, alsof ze een schouderklopje verwachten!
Ik bellen met mijn werk, weer extra vrije dagen opnemen stom gelul! Ik ga iig niemand aanraden om die cursus te gaan volgen!
succes voor je over een dikke uurtjequote:Op woensdag 12 mei 2004 20:04 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
Ik moet morgenochtend afrijden voor de 1e keer..
Moet om 9.50 in rotterdam-noord...
Ben nu al zenuwachtig![]()
Iemand misschien een tip tegen de zenuwen???
Ga trouwens om 9.00 nog eventjes voor rijden....
Volgens mij mag je ook helemaal geen thorie doen, als je 17 bent.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:32 schreef Rover het volgende:
Waarom is een theorie certificaat maar 1 jaar geldig als je nog niet je rijbewijs hebt?
Geldtrekkerij?![]()
Zelfde dag als ik dus, ik moet om 10.30, wel een relaxte tijdquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:06 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik ga 18 mei mijn eerste rijexamen afleggen. Nog wat tips en wat ik kan verwachten?
Soms wel en soms weer nietquote:Op donderdag 13 mei 2004 11:16 schreef New_Territories het volgende:
Vraagje .. Kregen jullie allemaal die rijexamen hebben gedaan vragen over de motor van de auto??
Bij mijn TT wel, ik wist er echt niets van, was ook nooit echt doorgenomen met de instructeurquote:Op donderdag 13 mei 2004 11:16 schreef New_Territories het volgende:
Vraagje .. Kregen jullie allemaal die rijexamen hebben gedaan vragen over de motor van de auto??
succesquote:Op donderdag 13 mei 2004 11:42 schreef BMWM3 het volgende:
Ik ga over een uur naar het CBR (Spijkenisse)
En ik om 9:50quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:52 schreef Dezz het volgende:
[..]
Zelfde dag als ik dus, ik moet om 10.30, wel een relaxte tijd
Bij mijn CBR in rotterdam zeiden ze dat je niet op de CBR je theorie kon aanvragen, alleen telefonisch. Wat je wel kan doen als je nu naar het CBR gaat, is op de reserve lijst staan. Maar dat is denk ik niet wat je wilt.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als ik nu naar het CBR ga en ik vraag een theorie-examen aan, over hoeveel weken kan ik dat examen dan doen?
Succes volgende keerquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:19 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
GezaktAlles ging zo goed!! Kreeg zelfs complimenten van mn examinator.. Alleen hij vond dat ik niet genoeg inzicht op de kruispunten had... En later zei hij weer dat ik wel inzicht had
![]()
GRR wat een rot argument...
Maarja over 4 weken nog maar een keer....
Bedankt!. Zo wat was ik opgelucht!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:23 schreef bugeye het volgende:
GEFELICITEERDBMWM3
vrouwtjetrouw, volgende keer beter
en wat een rare examinator
en nog net op het nippertje 6 foutquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:26 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Bedankt!. Zo wat was ik opgelucht!!![]()
Geslaagdquote:Op donderdag 13 mei 2004 11:06 schreef Oxymoron het volgende:
Ik moet al bijna (13.30 word ik opgehaald..)
Later vandaag de uitslag:of
![]()
Wie weet
quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:20 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Geslaagd![]()
Yes!
De vijfde keer heb ik het eindelijk gehaald.. Heel aardige examinator (JJ van Beek, BNOR Elden)
Dus mensen pas op.. ik ga volgende week de weg op.. (had ik nooit van mezelf gedacht, als autisme hebbende)
Hoe bedoel je dat je niet weet waar ik af moest rijden???quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vrouwtjevrouw: Avanti ken ik helaas niet, dus ik kan ook niet zo 123 zeggen waar je gaat (af-)rijden..
Hij is best snel.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
en rustig aan met die mooie MR2 he
ijsselmonde is zuid en ik les in noord... bij het vliegveld e.d. En sommige drukken stukken idd..quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:22 schreef New_Territories het volgende:
Vrouwtjetrouw, les je in de centrum van rotterdam? want ik les in IJsselmonde! Centrum is vet druk. IJsselmonde valt nog wel mee!
3 keer is scheepsrecht!quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:02 schreef BMWM3 het volgende:
JAAAAA!!! Geslaagd voor de 3e keer44 van de 50 vragen goed!!
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:20 schreef Oxymoron het volgende:
Geslaagd![]()
Yes!
De vijfde keer heb ik het eindelijk gehaald.. Heel aardige examinator (JJ van Beek, BNOR Elden)
Dus mensen pas op.. ik ga volgende week de weg op.. (had ik nooit van mezelf gedacht, als autisme hebbende)
Ik hoop binnen 3 wekenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:59 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
zo na 2 dagen flink balen, heb ik er nu wel een beetje "vrede"mee!!
Kan het iig weer loslaten...
moeten er binnenkort nog mensen afrijden o.i.d.?????
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:14 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik hoop binnen 3 weken
quote:Op maandag 17 mei 2004 10:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Tussentijdse toets.. helpt het?
gefeliciteerd!!quote:Op maandag 17 mei 2004 12:08 schreef Afunados het volgende:
Net m'n theorie gehaald, heb me kostelijk geamuseerd met al die mutsen die voor de vijfde keer opgingen en de voorrangsregels nog steeds niet snapten
Volgende maand spoedcursus, hoop eind juni m'n rijbewijs op zak te hebben
S6 in ieder gevalquote:Op maandag 17 mei 2004 12:18 schreef OrganicIron het volgende:
[..]
gefeliciteerd!!
spoedcursus via anwb? waar ga je rijden?
ik moet nog een uurtje overbruggen
nog maar ff mijn kamer opruimen ofzo ... grr
Dankje! Ja, doe een spoedcursus ANWB, en ga rondom Maastricht rijdenquote:Op maandag 17 mei 2004 12:18 schreef OrganicIron het volgende:
[..]
gefeliciteerd!!
spoedcursus via anwb? waar ga je rijden?
ik moet nog een uurtje overbruggen
nog maar ff mijn kamer opruimen ofzo ... grr
Dat is echt zooo verschillend van persoon tot persoon! Ik had veel meer zenuwen op het echte examen. Volgens mij liet mijn brein zich niet 'tricken' omdat die TTT niets uitmaakte voor de rest van m'n rijopleiding/portemonnee (heb hem wel gehaald overigens). Het examen maakte wel degelijk uit, en ik ben ook op zenuwachtigheid gezakt (nouja, zo omschreef hij het niet natuurlijk, maar het was wel zo in mijn optiek).quote:Op maandag 17 mei 2004 10:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
1 woord
JA!
Het helpt je zeker
Ik moest eigenlijk 18 mei me TTT doen maar het is een week verschoven omdat een of andere mafkees zn theorie heeft verlopen morgen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:52 schreef Dezz het volgende:
[..]
Zelfde dag als ik dus, ik moet om 10.30, wel een relaxte tijd
Eindelijk iemand die lekker positief voor het examen isquote:Op maandag 17 mei 2004 16:48 schreef Dezz het volgende:
Ik moet dus morgen ook op voor m'n praktijkik denk wel dat ik het haal (m'n instructeur ook gelukkig
)
jaaa ik ook... moet 17 juni afrijden, en vertrek de 23e meteen voor anderhalve maand naar libanon, waar ik van plan ben om gewoon lekker rond te cruisen.... daarna kom ik terug en moet ik meteen naar duitsland (moet... wil heel graag zeg maarquote:Op maandag 17 mei 2004 16:19 schreef Sport_Life het volgende:
Als ik al denk aan mn praktijexamen (eind juni) word ik al zenuwwachtig, kun je nagaan.
. Als ik zak ben ik flink de sjaak aangezien ik de hele zomervakantie weg ben en daarna zit ik weer met stage
.
Gefeliciteerd...quote:Op maandag 17 mei 2004 17:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Theorie gehaaaald
jeuj
nu nog praktijk.. ergens over 10 weken
Veel suc6! Ik heb er ook zin in, ga het ook halen (en dat vind mijn instructeur ookquote:Op maandag 17 mei 2004 16:48 schreef Dezz het volgende:
Ik moet dus morgen ook op voor m'n praktijkik denk wel dat ik het haal (m'n instructeur ook gelukkig
)
Hey, jij ook veel suc6 morgen!!!quote:Op maandag 17 mei 2004 15:33 schreef Tano_Stargazers het volgende:
Suc6 aan iedereen die morgen net als mij praktijk mag gaan doen (waren er hier drie geloof ik!!) (poging numero uno!)
Gefeliciteerdquote:Op maandag 17 mei 2004 17:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Theorie gehaaaald
jeuj
nu nog praktijk.. ergens over 10 weken
Psst... rum is ook in flessen te koop. Ontspan je een beetje.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:12 schreef SRD_Don het volgende:
hmmz, nog 2 weken te gaan voor de grote praktijk examen...
vandaag was een ramp met rijden![]()
wat ik ook wel wil weten zijn die gebakjes met rum... hoeveel heeft dat invloed op je rijgedrag?
Niet zoveel denk ik...quote:Op maandag 17 mei 2004 21:12 schreef SRD_Don het volgende:
hmmz, nog 2 weken te gaan voor de grote praktijk examen...
vandaag was een ramp met rijden![]()
wat ik ook wel wil weten zijn die gebakjes met rum... hoeveel heeft dat invloed op je rijgedrag?
de intest bedoel je?quote:Op maandag 17 mei 2004 21:47 schreef Steve-O het volgende:
zaterdag rijtest van ANWB
wat ken ik verwachten
Balen zeg, wat voor foutjes maakte je en welke route reed je?quote:Op maandag 17 mei 2004 21:00 schreef OrganicIron het volgende:
nou ik heb mezelf zo ver in de stress gewerkt dat ik gezakt ben!
en maak je echt domme foutjes!
Alles gaat nu met de simulator.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:47 schreef Steve-O het volgende:
zaterdag rijtest van ANWB
wat ken ik verwachten
Focus je niet teveel op bepaalde routes hè.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik moet namelijk ook in Alkmaar afrijden en wil wat examenroutes gaan rijden
Ik was bij mijn examen werkelijk zó op van de zenuwen...werd echt bijna gek, kon het ook bijna niet meer relativeren.quote:Op maandag 17 mei 2004 20:44 schreef markusha het volgende:
had vandaag een zeer goede les,mijn instructeur denkt ook dat ik volgende week zal slagen
als ik alleen mijn zenuwen maar in bedwang kan houden,heb nu pilletjes van de dokter gehad
op hoop van zegen dan maar
groet
marco
En? En?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:06 schreef Dezz het volgende:
Nog 1,5 uur
Whehe, het lijkt me sterk dat dat kan, is dat niet een beetje teveel van 't goeie?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:31 schreef lycnix het volgende:
Waar kan je een Auto en motor 10 daagse curses doen? dus beide in 1 week halen..
Gezaktquote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:06 schreef Dezz het volgende:
Nog 1,5 uur
aiii das klote wanneer opnieuw?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:53 schreef Dezz het volgende:
[..]
Gezakt![]()
Ongelofelijk gewoon, die kerel vond me geweldig rijden alleen deed ik een ding (volgens hem) fout. Bij het invoegen op de snelweg kon ik er niet tussenkomen want er reden allemaal vrachtwagens heel dicht achter elkaar. Toen liet een vrachtwagen een ruimte open, dus ik zet m'n richtingaanwijzer uit en voeg in.
Nou toen riep hij al: wat doen je nou!!
Ik had echt zoiets van![]()
Mijn instructeur vond het ook echt knullig dat hij me liet zakken, maar ja niets aan te doen
CBR
Weet ik nog niet, ik ben wel weer meteen opgegeven.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:54 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
aiii das klote wanneer opnieuw?
Feli!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:06 schreef Tano_Stargazers het volgende:
Geslaagd!!
Alleen een keer met piepende banden weggereden.. oops!
En een brommertje geen voorrang gegeven die langs me reed terwijl ik rechtaf wilde (was een naaastgelegen fietspad). Maar er stonden haaientanden, dus ik dacht dat ik voorrang had, blijkt dat niet te gelden voor mij :S
Anyway, ik ben happy
Gefeliciteerd hequote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:06 schreef Tano_Stargazers het volgende:
Geslaagd!!
Alleen een keer met piepende banden weggereden.. oops!
En een brommertje geen voorrang gegeven die langs me reed terwijl ik rechtaf wilde (was een naaastgelegen fietspad). Maar er stonden haaientanden, dus ik dacht dat ik voorrang had, blijkt dat niet te gelden voor mij :S
Anyway, ik ben happy
@dezz... klote man.. volgende keer beter!!!
Tja, de ene fout is minder erg dan de andere.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:36 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
ik snap echt niet dat sommige mensen slagen op fouten en andere mensen zakken als ze echt nix tot weinig fout doen...
Jammer Dezz, weet hoe je je voelt..
Shit man, dat wachten, hopelijk kun je sneller dan die 10 weken opnieuw!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:57 schreef Dezz het volgende:
Weet ik nog niet, ik ben wel weer meteen opgegeven.
Maar er schijnt een wachttijd te zijn van meer dan 10 weken![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:06 schreef Tano_Stargazers het volgende:
Geslaagd!!
Ja, als je altijd goed kijkt en je maakt bv een kleine fout, maar bent zo scherpquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:01 schreef Predemius het volgende:
ik moet alleen onthouden dat ik consequent kijk... just hope for the best
Leuk idee!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Misschien kunnen we elke week een lijstje maken van wie er allemaal moet afrijden/theorie doen, per dag?
Gefeliciteerd! Netjes zeg!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:44 schreef Grumpey het volgende:
en ik heb vandaag mijn theorie gehaald, gelijk de 1e keer![]()
Jij ook van harte!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:44 schreef Grumpey het volgende:
en ik heb vandaag mijn theorie gehaald, gelijk de 1e keer![]()
Dat kan je doen. Zoja: Ik was 26 januari geslaagd !quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:43 schreef Desolate het volgende:
Ik heb alleen de mensen overgenomen uit dit deel (3)Zal ik nog van eerdere topics mensen overnemen? Zal ik ook een overzicht maken van theorie-kandidaten en data? Voor eventuele foutjes, nieuwe examendata, etc, ff melden
Heb ik ook gedaan, merendeel van vrienden en familie wist niet dat ik met lessen bezig was, laat staan m'n examenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:49 schreef Sport_Life het volgende:
Sport_Life heeft eind juni praktijkexamen. De exacte datum vertel ik niet want dan word ik alleen maar zenuwwachtiger.
Nou iedereen weet wel dat ik aan het lessen ben, maar ik heb al met wat vrienden afgesproken om naar Zoetermeer te gaan snowboarden zodra ik mn rijbewijs heb, dus het is handig als ze niet weten wanneer ik het precies hebquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:34 schreef Desolate het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, merendeel van vrienden en familie wist niet dat ik met lessen bezig was, laat staan m'n examen
Is veel relaxter voor zenuwepesen zoals ik![]()
Ik heb deel 1,2,3 nu nagesnuffeld, en iedereen die in 2004 geslaagd is, staat er als het goed is bij.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:56 schreef Skyscape het volgende:
Dat kan je doen. Zoja: Ik was 26 januari geslaagd !
Tof hey!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:18 schreef RLpolo77 het volgende:
Ik ben zelf 24 Februaru geslaagd. Eindelijk na 9 jaar en de 5e keer !!!
Lol ik ookquote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:14 schreef WWtje het volgende:
Mijn definitieve datum is 24 juni.
het is ook allemaal wel heel relatief hoor, net hoe de pet van zo'n muts staat!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:53 schreef Desolate het volgende:
[..]
Tja, de ene fout is minder erg dan de andere.
Ze laten je echt niet voor niks zakken.
Op de snelweg niet goed invoegen, is 99 van de 100 keer gewoon een groffe fout, en dus ben je gezakt. Veel te gevaarlijk als je daar dingen fout doet.
Vandaar dat een klein foutje op de binnen bebouwde kom veel minder erg is.
Dan ben ik dus die ene uitzondering. Er was gewoon echt niets aan de hand! Als mijn instructeur ook al zegt dat ik gewoon geslaagd had moeten zijn dan weet ik het echt niet meer hoor....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:53 schreef Desolate het volgende:
[..]
Tja, de ene fout is minder erg dan de andere.
Ze laten je echt niet voor niks zakken.
Op de snelweg niet goed invoegen, is 99 van de 100 keer gewoon een groffe fout, en dus ben je gezakt. Veel te gevaarlijk als je daar dingen fout doet.
Vandaar dat een klein foutje op de binnen bebouwde kom veel minder erg is.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:07 schreef Dezz het volgende:
[..]
Dan ben ik dus die ene uitzondering. Er was gewoon echt niets aan de hand! Als mijn instructeur ook al zegt dat ik gewoon geslaagd had moeten zijn dan weet ik het echt niet meer hoor....
Alles is gewoon slecht geregeld bij het CBR, lange wachtlijsten, rare examinatoren..
Ja ik doelde meer (over dat 'niet voor niks laten zakken') op snelweg-fouten.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:07 schreef Dezz het volgende:
Dan ben ik dus die ene uitzondering. Er was gewoon echt niets aan de hand! Als mijn instructeur ook al zegt dat ik gewoon geslaagd had moeten zijn dan weet ik het echt niet meer hoor....
Alles is gewoon slecht geregeld bij het CBR, lange wachtlijsten, rare examinatoren..
Ja heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:32 schreef OrganicIron het volgende:
het is ook allemaal wel heel relatief hoor, net hoe de pet van zo'n muts staat!
Als ik van een aantal vrienden van me hoor hoe die geslaagd zijn... dan had ik ook 100% zeker het voordeel van de twijfel moeten hebben. 2 foutjes gemaakt, 0x een gevaarlijke situatie veroorzaakt en ze vond me lekker pittig maar absoluut niet gevaarlijk rijden, dat moest ik vooral vasthouden!
en het kost ook zoooo verdomd veel geld allemaal dat vind ik nog de grootste ellende!
Je bent overgehaald om de datum te melden?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:23 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Lol ik ook![]()
! (zet er ook maar bij dan Desolate)
sukses apehaarquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:19 schreef Apehaar het volgende:
1 Juni heb ik praktijk examen
En ik heb 11 lessen gehad. ik denk dat ik er nog 3 doe
Wens me geluk!
Ik wil niet in zo'n ruk simulatorquote:Op maandag 17 mei 2004 22:32 schreef OrganicIron het volgende:
[..]
de intest bedoel je?
bij mij (regio alkmaar) was het in de simulator. Ik heb niet zo'n hoge pet op van dat ding, maar opzich best geinig. Er worden ook veel intesten gewoon op de weg gedaan, dus ik hoop dat je mazzel hebt en die sims kunt ontwijken!
succes iig!!
Heb nu een nieuw datumquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:58 schreef BMWM3 het volgende:
Yeeeeeejjj. Heb nieuw afrijdatum gekregen. 8 JuliEn het leuke is. Ik zit op vakantie
Rijinstructeur gebeld, hij gaat nu regelen of ik iets eerder mag afrijden3-10 Juli zit ik in Oostenrijk
Ja daag, we gaan niet allemaal zo negatief doenquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:17 schreef GangstaX het volgende:
Ik moet maandag weer op, voor de 3e keer![]()
Heb er echt helemaal geen vertrouwen in!
Om 4 uur heb ik weer een rijlesje, ben benieuwd hoe dat gaat aangezien ik al een aantal weken niet meer gelest heb.
Wat slordig van ze, damn!quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:55 schreef Oxymoron het volgende:
Nou... ik heb nog steeds mn rijbewijs niet, al ben ik wel vorige week geslaagd. Door een fout bij de post had het BNOR vorige week donderdag geen briefjes waarmee je het rijbewijs bij het gemeentehuis op kunt halen. Dat zou me dan toegestuurd worden.
Relaxt!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:44 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Heb nu een nieuw datum
2 Juli 2004 om 9:50 (1 dag voor mijn vakantie)
Oh, sorry, ik ben vergeten te zeggen dat ik morgenmiddag op vakantie gaquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:25 schreef BMWM3 het volgende:
Maandag? Waarom niet vrijdag
Ik hoop het.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:28 schreef Desolate het volgende:
Relaxt!!![]()
Extra motivatie zo net voor je vakantie, dus je gaat mooi wel slagen hè!!!![]()
Nah... zolang mn vrienden de datum maar niet weten is het goedquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:47 schreef Desolate het volgende:
[..]
Je bent overgehaald om de datum te melden?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:19 schreef Apehaar het volgende:
1 Juni heb ik praktijk examen
En ik heb 11 lessen gehad. ik denk dat ik er nog 3 doe
Wens me geluk!
24 Mei gaat onze eerste fokker weerquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En nog mensen gezakt/geslaagd vandaag?
Ja dat zien we daarna wel weer, eerst slagenquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:06 schreef BMWM3 het volgende:
Als ik voor de 4e keer zak, kijk ik wel verder wat ik ga doen![]()
Haal gelijk de spelfout binnenkort eruitquote:Ik heb alle datums van iedereen er weer bijgezet / veranderd!
Als dit topic straks vol is, kan ik dat lijstje mooi aan het begin van het topic zetten, is het makkelijk terug te vinden
Ik heb gewoon losse lessen gevolgd. En lessen van een uurtje. Het kost wel 37 EUR per uurquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Je hebt toch een minimum aantal lessen nodig om examen te mogen doen, ik geloof minimaal 18 lessen?
Of zijn het lessen van 1,5 uur?
Veel geluk!
Zo willen we het horenquote:Op donderdag 20 mei 2004 11:09 schreef markusha het volgende:
Hoi,ik zelf ga volgende week vrijdag voor de vierde keer rijexamen doen en hopelijk zal ik dit maal slagen.
maar mocht ik niet slagen dan ga ik voor het bnor examen.
ik denk er niet aan om te stoppen.
die fout heb ik 10 jaar geleden al gemaakt en na de vierde keer gestopt omdat ik niet wist dat je staatsexamen kon doen
maar dit keer ga ik door want ik kan goed rijden met de lessen maak ik praktisch geen fouten alleen moet ik het op examen laten zien.
ik ben altijd erg gespannen,hopelijk lukt het dit maal
groet
marco
Nee, heb mijn theorie gehaald op 13 mei 2004 en diezelfde dag gelijk een afspraak gemaakt voor afrijden. Toen kreeg ik 8 juli voorgeschoteld maar dan zit ik op vakantie. Toen werd het 2 Juli. (1 dag voor mijn vakantie dus..) Eerder kan ik niet krijgen omdat het helemaal vol zitquote:Op donderdag 20 mei 2004 11:57 schreef markusha het volgende:
zeg bmwm3 waarom moet jij zolang wachten op examen of ben je kort geleden gezakt,
ik moest dit keer 6 weken wachten.
groet
marco
quote:Op donderdag 20 mei 2004 08:05 schreef Grumpey het volgende:
Haal gelijk de spelfout binnenkort eruit![]()
Alvast veel suc6, zet hem op hè!quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:05 schreef Fransje het volgende:
24 mei praktijkexamen bij het CBR Rijswijk
Goeie instelling!quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:52 schreef markusha het volgende:
natuurlijk gaan wij slagen en zo niet dan via bnor.
wij zijn niet de enigen die er zo lang over doen voordat wij slagen
Ja was verlopenquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:39 schreef markusha het volgende:
hoe kan jij dan al voor de vierde keer examen moeten doen,was je theorie soms verlopen
groet
marco
Ja, linkerhand de deurgreep vasthouden en rechterhand de deurhendel,quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:53 schreef BMWM3 het volgende:
Er was ook iets met het uitstappen van je voertuig na een examen
Ik ken iemand die is daar alleen op gezaktquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:56 schreef Desolate het volgende:
[..]
Ja, linkerhand de deurgreep vasthouden en rechterhand de deurhendel,
over je schouder kijken of er niks aankomt.
Dan uitstappen!
Ow... hoe dan nu?quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:56 schreef Dezz het volgende:
[..]
Ik ken iemand die is daar alleen op gezakt
Das knap lullig...quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:56 schreef Dezz het volgende:
[..]
Ik ken iemand die is daar alleen op gezakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |