Nee hoezo ?quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is zeker een stokpaardje van je wat je ergens onder je ctrl-V hebt zitten
Waar moet ik mee kappen dan ? Het is 100% on-topicquote:Kap er eens mee![]()
posten.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar moet ik mee kappen dan ?
Je zit alleen maar te keten en onzin te posten, slachtoffer.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee hoezo ?
[..]
Waar moet ik mee kappen dan ? Het is 100% on-topic
Jij noemt het onzin, ik noem het realiteitsbesef, en ik voel me helemaal geen slachtoffer, geen reden toequote:Op woensdag 28 april 2004 00:07 schreef hace_x het volgende:
[..]
Je zit alleen maar te keten en onzin te posten, slachtoffer.
Ikquote:Op woensdag 28 april 2004 00:22 schreef Loedertje het volgende:
Wie maakt [NWS-Slowchat] # 3 Tijd voor iets Nieuws aan?
HIER graag géén slowchat en parendans.
Och, dat is makkelijk gezegd. Wat had je dan verwacht in een topic over een 7-jarig verkracht jongetje? Een discussie over de ethiek van kinderverkrachting? Tips?quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:25 schreef Dagonet het volgende:niet gezien, maar goed, de sluitreden van loedertje in dat topic is ook van toepassing
Nee, dat ging het niet.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Dagonet, waarom sluit je al die topics in Nws, het ging toch best goed in de betreffende topics ?
quote:Op woensdag 28 april 2004 16:09 schreef sp3c het volgende:
het ging goed tot jij over die sig begon te jammeren.
Je komt agressief over vandaag. Je loopt in elk topic te schreeuwen !quote:Op woensdag 28 april 2004 16:10 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat ze graag een automatisch slotje willen op elk nutteloze topic wat geopend wordt op fok!
ER IS AL EEN TOPIC OVER DE IRAK OORLOG!!!!!
of moeten we weer liedjes gaan zingen
Gaarne niet schreeuwenquote:Op woensdag 28 april 2004 16:13 schreef sp3c het volgende:
ALLEEN VANDAAG?
WTF KLETS JE NOU??????
Bansheeboy ophoeren met dat getroll, als je hem iets persoonlijks wil zeggen doe je dat maar via MSN of mail ofzoquote:Op woensdag 28 april 2004 16:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Je komt agressief over vandaag. Je loopt in elk topic te schreeuwen !
Liedjes? My specialty!quote:Op woensdag 28 april 2004 16:16 schreef sp3c het volgende:
of zing een liedje voor mij?
Ik hou niet van bansquote:Op woensdag 28 april 2004 16:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wat is er mis met bashtopics?
quote:Op woensdag 28 april 2004 16:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik hou niet van bans
Substantieel gedeelte is van jouquote:Op woensdag 28 april 2004 16:34 schreef sp3c het volgende:
saai
edit2: 0w heey we hebben hier ineens ook een slowchat never mind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |