Meen je dat ?quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sluiten van moskeeen ben ik altijd wel voor in, al die drukte om dat boek vind ik onzin.
Ja.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Meen je dat ?
Dat is toch geen vergelijking, dus omdat ze in Egypte dat beleid hebben wil jij dat hier ook ?quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, Kerken hoeven van mij niet dicht, een moskee het liefst wel. Net zoals met in Egypte liever een moskee ziet en liever geen kerk.
Dat wil ik ook welquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is toch geen vergelijking, dus omdat ze in Egypte dat beleid hebben wil jij dat hier ook ?
Toen hadden ze nog geen gayparade, dit kun je die auteur niet kwalijk nemen dus.quote:de middeleeuwse godsgeleerde Al Dzaja'iri
Elk land moet niet teveel vervreemden van haar oorsprong vind ik. Zoals Egypte Islamitisch moet blijven, zo moet Nederland joods-christelijk blijven.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is toch geen vergelijking, dus omdat ze in Egypte dat beleid hebben wil jij dat hier ook ?
Jij bedoelt dat we weer de Germaanse goden aan gaan hangen natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Elk land moet niet teveel vervreemden van haar oorsprong vind ik. Zoals Egypte Islamitisch moet blijven, zo moet Nederland joods-christelijk blijven.
*HoOgA*BoOgA*uRk*uNF*ArRh*RrHh*GoO*BaH*quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Elk land moet niet teveel vervreemden van haar oorsprong vind ik.
Mijn speer is bot, kun jij even een zwijntje vangen Lithion?quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:00 schreef Lithion het volgende:
*HoOgA*BoOgA*uRk*uNF*ArRh*RrHh*GoO*BaH*
Dan moet dat gebouw ook gesloopt worden, net zoals vlaggen die verbrand moeten worden nadat ze op de grond zijn beland.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sluiten van moskeeen ben ik altijd wel voor in, al die drukte om dat boek vind ik onzin.
Na de imams zijn de gewone moslims aan de beurt. Ben je wel even zoet mee. Slachtoffers genoeg wat dat betreft.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:59 schreef devlinmr het volgende:
Jaa, binnenkort weer rituele boekverbrandingen op de Dam. Daarna een heksenjacht op Imams en als die er niet meer zijn vinden wel een ander slachtoffer.
hier in enschede is laatst een enorme moskee gebouwdquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dan moet dat gebouw ook gesloopt worden, net zoals vlaggen die verbrand moeten worden nadat ze op de grond zijn beland.
“First they came for the Communists, but I was not a Communist so I did not speak out. Then they came for the Muslims, but I was not a Muslim, so I did not speak out. Then they came for the Jews, but I was not a Jew so I did not speak out. And when they came for me, there was no one left to speak out for me.”quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Na de imams zijn de gewone moslims aan de beurt. Ben je wel even zoet mee. Slachtoffers genoeg wat dat betreft.
En dat zij besluiten om een moskee te slopen stoort jou, omdat ...... ?quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
blaat.
achtergestelde wankers.
Problemen moet je bij de kern aanpakken.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:08 schreef schatje het volgende:
Waarom een moskee sluiten?? Je kan toch ook die elementen weg halen die in strijd zijn met de wet??
Er wonen in Nederland meer moslims dan joden, dus dat klopt niet helemaal vind ikquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Elk land moet niet teveel vervreemden van haar oorsprong vind ik. Zoals Egypte Islamitisch moet blijven, zo moet Nederland joods-christelijk blijven.
Ssssstquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:08 schreef schatje het volgende:
Waarom een moskee sluiten?? Je kan toch ook die elementen weg halen die in strijd zijn met de wet??
omdat dat KLOTE ding gebouwd is met ONS geld.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
En dat zij besluiten om een moskee te slopen stoort jou, omdat ...... ?
Dus bij de personen die een probleem maken van iets wat er niet is? Leuk je gekend te hebben, jammer dat je nu dus weg moet volgens je eigen beredenering.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Problemen moet je bij de kern aanpakken.
Is dat een feit of is dat jouw mening? Tot zover ik weet worden moskeëen altijd met eigen geld gebouwd en de belastingbetaler betaalt niets mee. Anders kom je met bronnen die dit tegenspreken ipv dom voor je uit lullen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
omdat dat KLOTE ding gebouwd is met ONS geld.
Immigraten die zich niet schuldig maken aan het belijden van de islam of aan misdaad mogen blijven.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dus bij de personen die een probleem maken van iets wat er niet is? Leuk je gekend te hebben, jammer dat je nu dus weg moet volgens je eigen beredenering.
Nou,quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Is dat een feit of is dat jouw mening? Tot zover ik weet worden moskeëen altijd met eigen geld gebouwd en de belastingbetaler betaalt niets mee. Anders kom je met bronnen die dit tegenspreken ipv dom voor je uit lullen.
Mensen die moslim zijn, maken zich dus schuldig aan een misdrijf? Voor de rest alles goed met je?quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Immigraten die zich niet schuldig maken aan het belijden van de islam of aan misdaad mogen blijven.
Nee, maar censuur is zowiezo geen oplossing. Gewoon publiceren die handel. Je ziet nu al dat het overgrote deel van de islamitische landgenoten zich tegen de uitspraken in dat boek keert. Als je iets verbied gaat men het juist lezen en kun je het niet controleren.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:10 schreef niet_links het volgende:
Jongens jonges wat schieten we hier weer door... willen fundies aanpakken met maatregels en gelijk beginen bepaalde mensen het over heksenjachten en over vervolgen van gematigde moslims te hebben.. Is het verboden uitwassen aan te pakken ofzo.
Ho, ho, misschien een beetje meer nuance?quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:17 schreef Salvad0R het volgende:
de westerse wereld is niet voor niets rijk, technisch Superieur, welvarend, veilig en Fijn
Wat willen die extreme moslims nou bereiken?
Wij ownen hun.
Klaar.
Mongolen dat ze zijn.
nee joh, duizenden onschuldige mensen opblazen zonder goeie reden, dan vraag je echt om nuancerende reactiesquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:19 schreef Last_Action_Hero het volgende:
[..]
Ho, ho, misschien een beetje meer nuance?
Iets meer respect voor de gebouwen van de mensen die in de grootste aantallen zullen zijn jn Nederland.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
omdat dat KLOTE ding gebouwd is met ONS geld.
...counterterrorists win...quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:17 schreef Salvad0R het volgende:
Wij ownen hun.
En wij jou ookquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:19 schreef Salvad0R het volgende:
ik lach ze gewoon uit!
Je ziet het verkeerd, wij de rest van het forum, lachen jou uit.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:19 schreef Salvad0R het volgende:
ik lach ze gewoon uit!
Omdat mijn broertje van 15 nog volwassener kan reageren dan jij?quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
waarom?
Nee, jij neemt ze juist serieus, uit je opmerking maak ik het volgende op:quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:19 schreef Salvad0R het volgende:
ik lach ze gewoon uit!
Ik ben dus wel voor censuur in deze vorm er worden hier dingen gezegd/geschreven die aanzetten tot haat. Als je dus zorgt dat het fundamentalisme niet gepredikt kan worden dan worden er een hoop minder mensen geindoctrineerd door extreme imans. Deze mensen komen dan terrecht in een gematigde moskee en raken dan gematigd.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:17 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee, maar censuur is zowiezo geen oplossing. Gewoon publiceren die handel. Je ziet nu al dat het overgrote deel van de islamitische landgenoten zich tegen de uitspraken in dat boek keert. Als je iets verbied gaat men het juist lezen en kun je het niet controleren.
Als ik dat nog moet uitleggen dan ben je nog dommer dan je in eerste instantie al liet blijken.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
waarom?
ja, ik neem t ook wel serieusquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, jij neemt ze juist serieus, uit je opmerking maak ik het volgende op:
- Oh nee, de islam wordt groot, overal om me heen zie ik moskeeën komen en overal zijn er moslims, dit moeten we snel tegenhouden voor het te "laat" is
Zo denk jij erover, en dat is juist een teken dat je de moslims zeer serieus neemt
vind ik ook.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:25 schreef Xebrozius het volgende:
Ik vind wel dat Donner dan meteen naar onze westerse kerken mag gaan kijken, en de manier waarop sommige dominee's of priesters prediken over bijvoorbeeld homo's, sex en AIDS.
op dit moment vind ik de actie te eenzijdig. Als Donner echt zo'n vent is zorgt hij er voor dat elke gelovige instelling aangepakt mag worden die haat predikt.
Maar heel eerlijk: zou jij als moslim het "te laat" laten worden, of zou jij toch iedereen in zijn waarde laten (homo's, mensen die euthanasie willen, etc.) zoals dat nu de opzet is in de westerse wereld.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
- Oh nee, de islam wordt groot, overal om me heen zie ik moskeeën komen en overal zijn er moslims, dit moeten we snel tegenhouden voor het te "laat" is
Kijk, met zo'n mening kunnen we wat. Mag ik je wat anders vragen, vanwaar die enters de hele tijd, die zinnen zien er onlogisch uitquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ja, ik neem t ook wel serieus
laten ik duidelijk zijn:
ik heb nix tegen moslims in t algemeen.
Iedereen is gelijk.
maar zodra ze anti-westerse wereld zijn,
of murad da best gaan schreeuwen
of sympathie tonen voor terrorisme
moeten ze gewoon optiefen.
Klaar.
Geheel mee eensquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:25 schreef Xebrozius het volgende:
Ik vind wel dat Donner dan meteen naar onze westerse kerken mag gaan kijken, en de manier waarop sommige dominee's of priesters prediken over bijvoorbeeld homo's, sex en AIDS.
op dit moment vind ik de actie te eenzijdig. Als Donner echt zo'n vent is zorgt hij er voor dat elke gelovige instelling aangepakt mag worden die haat predikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |