Ze wilde geen aangifte doen omdat:quote:Man slaat vriendin in elkaar en vlucht
groningen - Een bewoonster van de Oosterhamriklaan in Groningen is zaterdagnacht volgens de politie door haar vriend in elkaar geslagen en waarschijnlijk in het gezicht getrapt. Het slachtoffer had een bloedende wond aan het achterhoofd en diverse kneuzingen in het gezicht. Ze wilde geen aangifte doen.
Toen de man in de gaten kreeg dat agenten hem toch wilden aanhouden, zette hij het op een lopen. Hij werd door agenten achterhaald en is ingesloten.
Treffend verwoord, helaas...quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:03 schreef robh het volgende:
[..]
Ze wilde geen aangifte doen omdat:ze de Nederlandse taal niet machtig is het haar eigen schuld is ze weet dat hij het nooit weer zal doen hij haar schopt als ze het wel doen
Doorhalen wat niet van toepassing is.
Je vergat:quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:03 schreef robh het volgende:
[..]
Ze wilde geen aangifte doen omdat:ze de Nederlandse taal niet machtig is het haar eigen schuld is ze weet dat hij het nooit weer zal doen hij haar schopt als ze het wel doen
Misschien nog:quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:17 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Je vergat:ze toch niet beter verdient hij lief is voor de kinderen de familie hem aardig vind hij rijk is en ze dus niets beters kan vinden
etc
Ow yeah!quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:04 schreef ShaoliN het volgende:
Het is ook altijd het zelfde met die tering noordelingen.![]()
Of misschien klaagde ze dat hij vreemd ging, of misschien had ze toen hij thuis kwam het eten nog niet klaar, of misschien...quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Jammer voor de vrouw, maar zou ze niet bij zichzelf te rade gaan, ze is toch ook mishandeld door haar vorige vriendje ? Dan is er toch iets niet pluis met haar, misschien is ze wel betrapt met de melkboer tijdens het "dammen" ...
Okay, klaar. Ik heb alles doorgehaald wat niet van toepassing is.quote:Ze wilde geen aangifte doen omdat:ze de Nederlandse taal niet machtig is het haar eigen schuld is ze weet dat hij het nooit weer zal doen hij haar schopt als ze het wel doen ze toch niet beter verdient hij lief is voor de kinderen de familie hem aardig vind hij rijk is en ze dus niets beters kan vinden hij het niet meende hij het alleen maar deed omdat hij zoveel problemen aan zijn hoofd had hij teveel gedronken had hij zei dat het hem speet het bij anderen ook voor komt haar vorige vriendje het ook deed
quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:20 schreef Skyclad het volgende:hij het niet meende hij het alleen maar deed omdat hij zoveel problemen aan zijn hoofd had hij teveel gedronken had zij teveel gedronken had hij zei dat het hem speet het bij anderen ook voor komt haar vorige vriendje het ook deed
Goh, of misschien is ze tijdens het winkelen wel een oud-klasgenootje tegengekomen waarmee ze even heeft staan kletsen en waarvan hij denkt dat ze daar iets mee gehad heeft.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Jammer voor de vrouw, maar zou ze niet bij zichzelf te rade gaan, ze is toch ook mishandeld door haar vorige vriendje ? Dan is er toch iets niet pluis met haar, misschien is ze wel betrapt met de melkboer tijdens het "dammen" ...
[bloedkookmodus]quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Een paar corrigerende klappen moeten best kunnen. Helemaal als je vrouw zonder toestemming de woonkamer binnenkomt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:55 schreef knokkels het volgende:
[bloedkookmodus]
Mishandeling van je vrouw, vriendin, kind, man, vriend is NOOOOOOOIT goed te praten
[/bloedkookmodus]
Ik gok maar dat je dit sarcastisch bedoelt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:57 schreef robh het volgende:
[..]
Een paar corrigerende klappen moeten best kunnen. Helemaal als je vrouw zonder toestemming de woonkamer binnenkomt.
quote:Groningen wil mishandeling vrouwen harder aanpakken
De politie van Groningen begint met een proef om vrouwenmishandeling beter tegen te gaan. Mannen die hun vrouw mishandelen, kunnen voortaan kiezen tussen een celstraf of verplicht in therapie om herhaling te voorkomen.
De aanpak is een deelproject van het Project Thuisfront. Thuisfront bundelt de activiteiten om thuisgeweld te stoppen en terug te dringen in Groningen, Friesland en Drenthe. Thuisfront neemt initiatieven voor nieuwe projecten en doet onderzoek naar de resultaten.
Het project in Groningen behelst meer dan alleen de keuze tussen celstaf of verplichte therapie. De politie zal voortaan al ingrijpen wanneer uit andere aanwijzingen dan aangifte blijkt dat er sprake is van mishandeling.
In de nieuwe werkwijze werken politie (d.mv. buurtagenten), Algemeen Maatschappelijk Werk (voor het slachtoffer) en de Ambulante Forensische Psychiatrie (voor de daders) innig samen.
De daderhulpverlening wordt aangeboden voor de Ambulante Forensische Psychiatrie die op dit moment een werkwijze ontwikkelt. De coördinatie van het project ligt in handen van Thuisfront.
Op dit moment worden werkafspraken voorbereid in drie politie-basiseenheden. Volgens de politie is een effectievere aanpak van mishandeling hard nodig. In de provincie Groningen worden per jaar 1500 gevallen geregistreerd, maar het werkelijk aantal ligt veel hoger, vermoedt de politie.
Bron MvJ
Emotionele Chantagequote:Op dinsdag 27 april 2004 11:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Jammer voor de vrouw, maar zou ze niet bij zichzelf te rade gaan, ze is toch ook mishandeld door haar vorige vriendje ?
Ben ik niet met je eens. Het is menselijk om over te koken van woede en over te gaan tot mishandeling of slaag als je thuis komt en je ziet je vrouw "tafeltenissen" met de overbuurman, het hangt dus van de situatie afquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
[bloedkookmodus]
Mishandeling van je vrouw, vriendin, kind, man, vriend is NOOOOOOOIT goed te praten
[/bloedkookmodus]
Buiten het feit dat ik geen fikken maar handen heb, heb ik ook geen vriendin. Ik weiger mezelf tot overspel-fanaat om te toverenquote:Blijf gewoon met je verdomde fikken van je vriendin af mongool !!
![]()
![]()
Het slaan van vrouwen mag alleen ter zelfverdediging, anders niet.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:57 schreef robh het volgende:
[..]
Een paar corrigerende klappen moeten best kunnen. Helemaal als je vrouw zonder toestemming de woonkamer binnenkomt.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Buiten het feit dat ik geen fikken maar handen heb, heb ik ook geen vriendin. Ik weiger mezelf tot overspel-fanaat om te toveren
overkoken is 1 ding.. Je vriendin als boksbal gebruiken, of je moeder als boksbal zien gebruiken is even wat anders Bansheeboy? Wel eens meegemaakt?quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Het is menselijk om over te koken van woede en over te gaan tot mishandeling of slaag als je thuis komt en je ziet je vrouw "tafeltenissen" met de overbuurman, het hangt dus van de situatie af
[..]
Ik wilde je hier niet op aanspreken zeg maar.. Was meer een reactie in het algemeen..quote:Buiten het feit dat ik geen fikken maar handen heb, heb ik ook geen vriendin. Ik weiger mezelf tot overspel-fanaat om te toveren
En met jouw instelling zul je, later als je groot bent, ook niet lang een vrouw hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Het is menselijk om over te koken van woede en over te gaan tot mishandeling of slaag als je thuis komt en je ziet je vrouw "tafeltenissen" met de overbuurman, het hangt dus van de situatie af
[..]
Buiten het feit dat ik geen fikken maar handen heb, heb ik ook geen vriendin. Ik weiger mezelf tot overspel-fanaat om te toveren
Yep. Soms vragen ze er gewoon echt om.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:57 schreef robh het volgende:
[..]
1. Ik ben al grootquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:21 schreef Gia het volgende:
[..]
En met jouw instelling zul je, later als je groot bent, ook niet lang een vrouw hebben.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:22 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Yep. Soms vragen ze er gewoon echt om.
En daarna is het weer janken. Had ze dus maar eerder aan moeten denken.
MAUAHAAHAHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:57 schreef robh het volgende:
[..]
Nah ja.. sarcasme is bijtende spot .. ik vond het net even TE ..quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:30 schreef Mr.J het volgende:
Feel the sarcasm bro...
Eigenlijk is het bespreken hetgeen wat zo opvallend is in dit bericht R&P waardig .quote:Ze wilde geen aangifte doen.
Goh, grote jongen!quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar ik verklaar mezelf ontoerekeningsvatbaar als ik thuis kom en ik zie mijn vrouw "nintendo-en" met de lokale ambtenaar. Dan weet ik zeker dat ik haar total-loss sla en haar vervolgens wijs op haar rechten
Maar wat als ze het lekker vind, zo'n tik tegen haar billen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Je hebt je vrouw niet te slaan. NOOIT.
Daar gaat het in deze dus helemaal niet om!quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:41 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Maar wat als ze het lekker vind, zo'n tik tegen haar billen?
Lees eens effe goed wat BSB zegt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:41 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Maar wat als ze het lekker vind, zo'n tik tegen haar billen?
Wel wat anders dan een lekkere tik tegen je billen.quote:Dan weet ik zeker dat ik haar total-loss sla en haar vervolgens wijs op haar rechten
Maak er even een polletje vanquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:03 schreef robh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |