Wel relaxte beats idd, maar dr zit rap (toch?) bij, dat vind ik dan weer iets minder.quote:Op dinsdag 27 april 2004 02:04 schreef bolivian het volgende:
Le peuple de l'herbe.
Lang niet alles hoor.quote:Op dinsdag 27 april 2004 02:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Wel relaxte beats idd, maar dr zit rap (toch?) bij, dat vind ik dan weer iets minder.
Oke is goed, bedankt voor de tip. Had ff de gratis mp3 van de site gedownload, en die zit dus vol rap.quote:Op dinsdag 27 april 2004 02:08 schreef bolivian het volgende:
[..]
Lang niet alles hoor.
Probeer Sexual Attraction maar eens! [afbeelding]
En natuurlijk The For Carnation!quote:Op dinsdag 27 april 2004 02:40 schreef metalbazzz het volgende:
je verwijst zelf al naar de site van Warp, waarom check je daar niet wat meer artiesten uit, Tortoise bijvoorbeeld zie ik zo even snel, komt ook op Werchter trouwens. Verder is er nog zat relaxte elektronische muziek, zijn ook genoeg topics over op fok denk ik zo, ambienttopics e.d.
Misschien kun je je lijst dan posten, dan hebben de mensen zonder jouw winamp-list er ook wat aan.quote:Op dinsdag 27 april 2004 05:26 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Mijn winamp bestaat grotendeels uit dit soort muziek. Heerlijk.
Muziek niet delen met anderen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:22 schreef Seborik het volgende:
[..]
Misschien kun je je lijst dan posten, dan hebben de mensen zonder jouw winamp-list er ook wat aan.
Oh ja, dat was jij.quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:38 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Muziek niet delen met anderen?![]()
De sfeer van Leftfield zou ik niet willen vergelijken met die van Röyksopp of BoC.quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:22 schreef Frollo het volgende:
Groove Armada
Leftfield
Sommige nummers en/of remixen wel hoor!quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
De sfeer van Leftfield zou ik niet willen vergelijken met die van Röyksopp of BoC.
Leftfield heeft idd leuke nummers.quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:54 schreef Frollo het volgende:
[..]
Sommige nummers en/of remixen wel hoor!
Plus daarbij, Röyksopp en BoC lijken op zich ook niet op elkaar. Om van Biosphere nog maar te zwijgen. Maar alledrie schaar ze ik onder 'de interessante elektronische muziek', en daar past Leftfield wel degelijk tussen, dat zul je toch met me eens zijn hoop ik.
Goeie tip! Bedankt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:37 schreef Z het volgende:
En misschien kan je wat bij www.gnoosic.com vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |